Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 10.april :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Lindus :) det var leit å lese at du opplever en SA :( Sørg for å få en UL for å sjekke ut at alt er ok. Sender deg en god klem, og håper det ikke tar lang tid før spiren sitter igjen :D

Har lest at mange blir gravide igjen etter en SA, så da krysser vi fingra for deg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå Lindus, trist å høre at det endte med sa. Sender deg en god klem vennen.

 

Stakkar lillefie :( Jeg får så vondt av deg. Jeg håper de finner ut noe i morgen.

 

Jeg er hjemme fra jobb igjen i dag :( Metformin tar snart livet av meg, kaster opp og kaster opp :( Har ringt til legekontoret, fikk beskjed om å holde ut til fredag. Så får jeg komme til legen da...sukkk...

 

Sitter og ser på God morgen Norge nå. Et par fra bim snakker om ivf prosessen.

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff Lindus dette var leit! sender deg en god klem! selv hadde jeg en sa i august og den begynte for fult da jeg var på jobb... ganske guffent, mye blod og tak i magen... Godt du skal finne på noe koselig i dag! Ønsker deg rask bedring og satser på at du får en ny spire på plass fort ;) klemmepå :wub:

 

Det var da voldsomt hva du skal gjennomgå med den metforminen cornflake! slitsomt! håper virkelig det lØnner seg! sender deg også klem! :wub:

 

god bedring Lillefie! Stå på i morgen, du må bli hØrt Nå! klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre Lindus!! Sender seg en stor klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ultralyd av eggposene i morgen og eg e kjempe spent !! Da finner eg ut kor mange egg eg har om slimhinne e stor nok om

I det hele tatt om alt e Ok ..

 

Lillefie krysse fingrene for deg og !!

 

Lindus vil bare gi deg en klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til Mettisnuppa mi :) Sikkert mange flotte egg hos deg nå! Spennende dager :D

 

Håper jeg ikke er overstimulert! Leste nettopp om ei som hadde 20 modne egg av dobbel pergokur!! Gynekologen hadde aldri sett liknende.. Det går altså an å bli overstimulert på pergo.. Begynner å bli uvel-spent nå.. Snille dere er jenter :)

 

Lindus: ååååå :( God klem til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen lille fie og metti.

 

Ingen aksjer idag. Jeg er forsatt ikke i form og gubben skulle se ferdig fotballkampen før han hadde tid til sex... Får se om jeg er våken da, er lagt meg i senga nå ihvertfall.. er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til imorra Metti og Fiesnuppa :)

Blir spennende å høre hvordan ting er med deg Metti. Krysser fingra for deg :) :)

Fiesnupp :) Jeg håper at alt er bra med deg sjøl om du har så smerter. Vil ikke at du skal ha det mer ondt enn det du har det nå. Så derfor krysser jeg fingra for at du får gode nyheter imorra :D

 

Mannen har ikke kommet hjem fra jobb ennå.

Er litt slitsomt når han er på lange jobb turer og jobber seine kvelder. Men det må jo bare gå :)

Er criminal minds på tv ikveld og jeg vil holde meg våken men glipper allerede med øynene så det spørs gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen, Fiesnupp, Metti og Leah :)

 

God bedring til Renate, håper formen er bedre i morgen. Cornflake, hvordan går det med deg? Sov godt, Dossa ;)

 

Lindus, sender en kjempeklem!!! Går det bra å takle det? Kjipe greier selv om du ikke var så langt, spiren var etterlengtet og elsket allerede :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fot at du spør Tigerlise :wub: Jeg er faktisk litt bedre, så jeg regner med at jeg er tilbake på jobb i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake :wub: så godt å lese at du er bedre :) Må pleie formen vettu vennen ;) Er det ellers bra med deg?

 

Jeg er våken ennå :P men gjesper og gjesper *ler*

 

Leah, masse lykke til imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen :) Gleder meg til å bli kjent med deg! Fortell litt om deg selv, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss LilleLinn :)

 

Takk søte Dossa :) Jeg er bedre psykisk og fysisk i dag. Hehe, jeg blir så lett deppa og lei meg når jeg er syk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tigerlise og Cornflake :)

 

Jeg er ei jente på 25 som har havnet i Stavanger med samboer og en sønn på tre vintre. Vi har vært prevansjonsfrie i to år, med den filosofien at vi skulle la naturen gå sin gang slik som den gjorde med førstemann. Nå synes vi derimot at naturen er litt vel kjip og det er først nå i det siste vi virkelig har begynt å prøve og har vært hos lege og gynekolog. Så vi får nå se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee en ny fisk i bollen :D

Velkommen til oss LilleLinn :) :) her vil du trives det kan jeg garantere deg ;)

 

Cornflake søte jenta :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo her. Mulig ikm uke 20. Men har egentlig ikke tid til å tenke så mye på det. Bryllup om noen uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt meg litt ut herfra og er mest på fb-bollen ;) men titter innom for å fortelle at verdens fineste lillesøster ble født i går 9. mai ca kl 14 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ikke noe bedre egentlig. Er skikkelig hoven i halsen og har vondt for å svelge. Det hjelper litt med paracet, men ibuxen var bedre - dessverre. Men men!! Gidder liksom ikke å dra til legen heller, for jeg vet jeg bare får til svar om at det er et virus og da er jeg like langt.

 

Skal ikke på jobb i natt heller. Har problemer med å snakke, føles ut som om jeg har en ball nede i halsen! :S

 

Ble ikke noen aksjer igår... Var så trøtt og sliten. Hadde nesten positiv EL test igår, så får håpe det holder med aksjer for 3 dager siden og etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate :) huff det høres vondt ut med en ball lignende følelse i halsen :( Håper det ikke tar for lange tida før du blir bedre.

Masse god bedring!

Aksjer før EL er jo det beste så det er håp snuppa ;)

 

Jeg har fri timer nå og har fått gjort ferdig planer for neste uke :D

Er så effektiv og flink jeg :P hihi

 

Nå skal jeg se ny episode av FF på nettet :D

 

Ha en strålende dag søtinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuu Renate! Halsbetennelse er virkelig vondt! Det kan hende det skyldes streptokokker da (bakterier), og da får du penicillin.. Har hatt det 3 ganger sjøl og håper jeg aldri får det igjen! Det kan bli skikkelig ille å gå med ubehandlet streptisinfeksjon. Noen må til slutt skrape mandlene og i værste fall fjerne dem.. Det er helt vanlig med ''potet'' i halsen stemme av streptiser.. Lege asap huni!? :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempe bra hos gyn i dag :) hadde MANGE eggposer sÅ nå blir det uttak på mandag og insett på onsdag !!

 

Håper det ordne seg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro Metti!!!!!! :) Håper at det blir vellykket og at spirene setter seg :)

 

Om det ikke er blitt bedre over dagen, ringer jeg legen i morgen. Da vet jeg at doktoren min er der :) Flaut og si det, men har ikke penger til å gå til legen - idag. Men lønn i morgen! :) (hadde det vært for ille hadde jeg fått lånt penger av mamma og pappa, men tenker at det ikke er så viktig nå) Ilyas var på legesjekk igår, og ingen bakteriell infeksjon hos han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...