Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 10.april :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er ungene blitt henta :) de løp ut og satte seg i bilen til mommo *ler* Fort deg mommo sa de, vi må hjem til deg nå :) søte gullunger som gleder seg slik :)

 

Jeg skal snart reise innover til jobben til mannen og hente han også går turen til Ikea :D

 

Får fortsette med vaskinga imorra før vi reiser for å hente ungene.

Blir middag hos mine foreldre imorra, steik *yummi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Tusen hjertelig takk for alle super koselige gratulasjoner Gullfiskene mine :)

 

Satser på at dere følger meg inn på 1 trimester veldig snart :) Kan sende mer babystøv jeg, bare å si i fra. Vil ha dere med videre hele gjengen!! Ellers kommer jeg fortsatt til å "plage" dere her i gullfiskbollen...hihi ;)

 

Dossa: Kos dere på Ikea...digger Ikea jeg også!! Vi har helt sikkert gått forbi hverandre der en gang...hihi...

 

Leah: kanskje dattern din har skjulte evner skal du se, som spår været så riktig ;) Her har det dessverre ikke blitt noe sol i dag...sukk...vært grått og trist og regn i hele dag :(

 

Jeg har vært på shopping med svigerinna mi i dag...og jeg bare verket etter å fortelle den gode nyheten....var helt sprekkeferdig...hehe...men vi har bestemt oss for å vente med å fortelle til jeg er 12 uker...føles så leeeeenge. Har to nære venninner som vet det da....ellers er det hemmelig en stund til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en herlig lunsj (Club Sandwich og eplekake med is) og fått et par supre gaver og utrolig mange hyggelig hilsner, både her og av "alle" jeg kjenner :D Jeg er så utrolig glad og takknemlig for å ha så mange bra mennesker i livet mitt, dere her inne inkludert :) :)

 

Nå føler jeg meg flink, har akkurat bakt kake til i morgen, Verdens Beste etter ønske fra mamma, og for første gang har jeg lagd hjemmelaget vaniljekrem i steden for Tine sin og kremfløte. Dæven det var godt, det skal jeg igjen!!

 

Dette er første gang jeg har mensen siden ma'n og det er sikkert en sammenheng med det gjør virkelig mye vondere enn jeg husker at mensen gjorde. Selv om jeg alltid har hatt masse mensmurringer og kramper så er det mer stikkende nå. Men håper den ikke varer lenger enn vanlig, så bare fire dager igjen ;)

 

Nå sitter jeg her og venter på mannen som er sent hjemme fra jobb. Veldig dårlig timing å måtte jobbe overtid når jeg har bursdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen, Tyr! Høres ut som du har hatt en fin dag så langt, håper kvelden står til forventningene også ;)

 

Lindus, gratulerer med spire! Alltid morsomt når noen får det til :)

 

Her har jeg nettopp lagt en trøtting som ikke har sovet dupp i dag. Har vært hjemme med pappan, og han er visst litt lettere å snurre rundt lillefingern ;)

 

Testen i dag var sitt vante jeg og gliste mot meg med kritthvite tenner...

 

Har glemt alt annet jeg skulle kommentere, men tenker på dere alle :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Gratulerer med dagen Tyr :) Jeg følger snart etter, blir 30 jeg også om 28 dager ;)

 

Gratulerer så masse med spiren Lindus :)

 

Tigerlise: Når har du ikm da?

 

Dossa: Hvor mange dpo er du nå snuppa? Fått noe symptomer?

 

Jeg er ellers snart ferdig med tr. Har hatt litt av en helg, gikk opp til 2 tabl. per dag på fredag, det endte med at jeg ble skikkelig dårlig. Kastet opp, vondt i magen og hadde alle de bivirkningene. Føler meg bedre i dag, men kjenner at jeg gruer meg til å gå opp til 3 tabl per dag.

 

Ha en fortsatt fin kveld skjønne gullfisker :wub:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med formen, Cornflake? Er det metforminen som gjør det? Og virker den på vekttapet? Håper du føler deg bedre nå, vennen :wub:

 

Her er teste-maratonet ferdig for denne gang. Rakk akkurat å ta en siste test før jeg tørket blod... Like greit å få det overstått, er vel nærmere 2mnd siden forrige mens, så lang nok syklus. Om et par dager starter jeg på Femar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter..

Jeg har vært borte i helgen så nå har jeg brukt den første timen av arbeidsdagen min på å lese meg opp på hva dere har drevet med.

 

Tyr: Grattis med dagen.

 

Lindus: Gratulerer så masse med spire!!!! Jeg forsyner meg grovt av babystøv.. men lar det være igjen nok til alle andre også:) Så hyggelig med en lykkelig historie.

 

Cornflake: God bedring:) Jeg håper det blir bedre etterhvert... Jeg ble forresten 30 i desember som var.. så da er vi ikke så langt unna hverandre:)

 

Tigerlise: Så synd med tanta som kom nå... Jeg krysser fingrene for at Femar gjør forskjellen for deg:)

 

Jeg skulle egentlig ha el nå på slutten av denne uken, men jeg mistenker kanskje at jeg hadde EL i går.. tar ikke temp så ofte lenger men sånn innimellom for å få noen tall på skjema.. på tre dager har tempen steget med en halv grad så da kan det tyde på at det var en korrekt mistanke:) Heldigvis så påvirker også EL sexlyst så vi klarte da likevell å få lagt noen aksjer fordi om vi var bortreist og vi ikke venter EL før fredag.. Må tempe noen dager nå for å se om det var korrekt, men alle tegn stemmer. Det vil si at IKM er 13.mai'ish... Men flytter da inn på IKM uke 20 istedet for 21:)

 

Ha en strålende dag gullfisker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Syns det har vært litt stille her noen dager.

 

Cornflake: hvordan er formen nå? Håper du slipper så mange bivirkninger!

 

Tigerlise: TR suger!! Hva er Femar? Uansett, håper det virker sm det skal :)

 

chamira: Jeg syns det høres ut som en fornuftig bruk av første time på jobb jeg ;) Håper du har hatt el og truffet blink :D

 

I dag hadde vi termin med det andre lille frøet som vi mistet. Syns den første termindatoen var værre, denne gangen er det ikke like trist. Men jeg kjenner at jeg virkelig ønsker en positiv test denne mnd. Skal ha mensen 10-11.mai tror jeg..Har ikke flere gravitester liggende, men siden jeg skal til legen 10.mai tenkte jeg at jeg kan ta med en urinprøve å be di sjekke den før jeg går inn til legen, men mindre heksa dukker opp før det da!

 

Har første arbeidsdag 10.mai også, det passa skikkelig dårlig, men fikk ikke flytta på legetimen :/ Jaja, får håpe det blir siste legetime på en stund!

 

I dag ville Leah spise i barnehagen, så leverte henne 8.45 og dro rett hjem og danset zumba :) Det regner ute så det frista lite å gå tur, Poffi fikk bare løpe litt i hagen han, men han er ikke så glad i regn han heller :P Senere i dag skal vi å se etter 17.mai klær til Leah og kanskje noe til meg også, men jeg pleier ikke å finne noe når Leah og sambo tripper rundt meg, så tror jeg må dra alene i morgen heller :P

 

Ha en super dag jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en klem Leah! Og synes det er passende å kalla tanta for heksa :D :D

 

Cornflake - håper bivirkningene har gått over!

 

Tigerlise - tanteland er kjipt. Så jeg ender dessverre opp med å trøstespise. Uheldigvis for meg er det masse kaker igjen etter i går. *sende kakestykke* ;)

 

Da har jeg brukt litt av arbeidstiden her inne også. Det var utrolig deilig med noen dager fri og tanken på 3-dagers uke er digg! Skulle bare ønske jeg hadde flere slike fridager :D Men ikke lenge igjen til helgen nå, og masse å gjøre før det. Jeg har en herlig familie som ga meg masse penger, er visst stort å bli 30. Så nå har jeg mange lommepenger til Londonturen.. To uker igjen, det skal planlegges godt, haha :D :D

 

Nå er jeg veldig avslappet og tenker at jeg tror ikke det kommer til å funke denne pp, fordi det passer mye dårligere om det funker neste i forhold til termin og alles bursdag i familien. Men jeg forblir nok ikke avslappet om halvannen uke i dpo-land, haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, ho tanta veit ikke å holde seg unna :( *grrr* Får bare gå på med nytt mot søta :)

 

Cornflake :wub: er det bra med deg søta? Har du snart EL nå?

Jeg er vel ca 10 DPO idag og venter besøk av heksa på søndag *blæææ*

 

Tyr, høres ut som du har hatt en fin bursdag :) gode kaker og penger til å brukes på tur ;) Send over et stykke til meg også da ;) hehe. Kakemoms det er meg :D

 

Leah, ikke lenge att før du begynner på jobb :D

Nå som du har fått jobb så vil du få en positiv test før du veit ordet av det ;) ;)

 

Hvis det ikke klaffer denne runden så vil neste bli bom også. Jeg venter da EL man/tirs og mannen reiser på jobb tur den mandagen *ahhh* er det mulig å ha så uflaks :(

Men nå har jeg først fokus på denne pp også får jeg ta neste når den tid kommer.

 

Skulle ha skrevet mer men husker fint lite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Har ikkje glømt dykk!

 

Dossa: Vil berre sei at eg så ofte tenker at eg er så lei på dine vegne på at du må venta så legne på positiv test, men så glømmer eg heilt å sei det, fordi du "klager" så lite. Men vit at eg tenker på deg, syns du er tapper, positiv og flink- og alltid omsorgsfull. Håapr det er din tur snart!

 

Cornflake: Så kjedeleg med bivirkningar! Eg følger spent med deg. God klem!

 

Alt vel med meg, var hos jordmor i dag i veke 24. Jobbar 100, men sover lite og har tilbud om sjukemelding, men er tenkt å jobba 100 så lenge eg berre klarer. Har det veldig godt med mannen min. Er elles litt plaga av hormoner trur eg. Er ofte nedfor, men er også mykje aleine fordi han er på jobb, så det speler nok inn. Men føle meg sårbar, samtidig som eg kjenner emg veldig takknemleg. All salgs tankar, så stort at eg skal bli mamma eg også. Han sparkar her mens eg skriv. Trur stortsett at alt skal gå bra med han, blir urolig innimellom når eg les om dei som mister seint og slikt. Men stort sett går det fint. Håpar alle fiskane her har ein god dag og at sola skin på dykk! Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan få et kakestykke du også Dossa, og alle andre! :) Men blir ikke store stykker på hver, for jeg har akkurat spist opp nesten alt sammen. Det var trøstespising på høyt plan, haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mine skjønne jenter :)

 

 

Tusen takk jenter for masse omtanker :) Jeg er mye bedre i dag, kjenner det fortsatt i magen, men kaster ikke opp lenger. Jeg har nå gått ned 5,8 kilo siden 17. februar, det går sakte, men kiloene forsvinner litt etter litt. Har gått ned totalt 9cm rundt magen :D

 

Dossa: Håper tanta trollet holder seg langt borte fra deg. Ikke flere besøk av henne nå nei. Sender deg en superduper klem snuppa :wub:

 

Så kjekt å høre fra deg Lilla :) Du er jo allerede over halvveis, tida går fort :)

 

Tigerlise: Synd at heksa dukket opp hos deg. Men nå går vi jo mot lysere tider, så vi krysser alt vi barfot at spiren sitter denne pp :)

 

Chamira: Jeg hadde en sånn 30-års skrekkdag sist søndag. Hehe, det var da ikke måte på hvor trist livet var, ikke var jeg gift og ikke har jeg barn, alt var bare tragisk. Heldigvis så gikk det over :P

 

Ha en fortsatt fin kveld jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: Du er kjempeflink som har klart å gå så mye ned i vekt og så mange cm rundt magen :D Jeg sliter med å gå ned i vekt når sambo har friuka si, blir bare tull når han er hjemme :P

 

Jeg er litt trist i dag..jeg må si fra meg jobben etter den mnd jeg har sagt ja til :( Vi klarer ikke å få logistikken til å gå opp slik at begge kommer seg tidsnok på jobb OG får levert/hentet Leah innenfor barnehagens åpningstid! Den jobben jeg sa ja til har så vanskelig åpningstid så uansett om jeg har sen eller tidligvakt så blir det krasj med barnehagen til Leah. Og samboern har vært negativ til jobben fra dag en siden det betaler så lite, han mener at med den utdannelsen jeg har så kan jeg ikke ta en minstelønnsjobb..vi får det ikke til å gå rundt hverken med henting/levering eller økonomisk :( Ikke at jeg er trist for å si fra meg jobben, for det er langt fra drømmejobben altså..men trist fordi det bare ikke vil ordne seg. I 1,5 år har jeg søkt på jobber som passer utdannelsen min uten å få noe, og nå tærer økonomienn enda mer på helsa og forholdet og alt..er bare så dritt lei av alt samma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine skjønne jenter :)

 

 

Tusen takk jenter for masse omtanker :) Jeg er mye bedre i dag, kjenner det fortsatt i magen, men kaster ikke opp lenger. Jeg har nå gått ned 5,8 kilo siden 17. februar, det går sakte, men kiloene forsvinner litt etter litt. Har gått ned totalt 9cm rundt magen :D

 

Dossa: Håper tanta trollet holder seg langt borte fra deg. Ikke flere besøk av henne nå nei. Sender deg en superduper klem snuppa :wub:

 

Så kjekt å høre fra deg Lilla :) Du er jo allerede over halvveis, tida går fort :)

 

Tigerlise: Synd at heksa dukket opp hos deg. Men nå går vi jo mot lysere tider, så vi krysser alt vi barfot at spiren sitter denne pp :)

 

Chamira: Jeg hadde en sånn 30-års skrekkdag sist søndag. Hehe, det var da ikke måte på hvor trist livet var, ikke var jeg gift og ikke har jeg barn, alt var bare tragisk. Heldigvis så gikk det over :P

 

Ha en fortsatt fin kveld jenter :)

 

Hehe.. Min sambo fridde til meg på 30 årsdagen min slik at jeg skulle unngå den der.. hehe.. Han gjennomskuet meg lett der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist Leah! Men jeg har hørt at det alltid ordner seg for snille piker,, så det ordnser seg snart, skal du se :) Hva har du utdanning innenfor?

 

Cornflake - du er superduperflink!

 

Dossa - om du har el man/tirs neste pp og mannen er borte fra mandag så holder det vel egentlig i massevis å ha seg på søndag om det vil seg? Men jeg krysser selvsagt fingrene for at du ikke trenger det og at gullegget holder seg på plass. Du er fortsatt i dpo-land, sant?

 

I dag skal jeg (håper jeg) endelig få den ordentlige bursdagsgaven min fra samboern. For noen ville jo champagne og blomster vært gave god nok, men han er helt gal på gavefronten og jeg har fått masse fine og dyre ting av han før, og bare ting jeg øsnker meg/liker og jeg elsker å bli skjemt bort på den måten. :D :D Han er ikke altfor gavmild på kompliment-fronten og forteller sjeldent at han er glad i meg. men jeg er overhodet ikke i tvil om at han er det, altså, han bare sier det sjeldent. som regel når jeg er trist for at jeg skal bli mindre trist, selv om jeg prøver å fortelle han at det er hyggelig å høre sånt ellers også, så må jeg vel bare leve med det. Jeg klagde til mamma en gang over det her og da lo hun og sa at sånn er menn. Så man får bare ta det kjærlighetsspråket han gir ;)

I dag har jeg en liten følelse av at det er en asus eee transformers prime. Så får vi se om jeg føler rett :)

 

Ha en deilig soldag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp vite at timen min på St.Olav har blitt flyttet :( Jeg vil da ikke rekke å starte opp med noe behandling før i høst. Kjenner jeg blir lei meg. Har jo ventet på timen så lenge..snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Cornflake:( Det var kjipe nyheter.. Kan de bare flytte timen så langt frem i tid sånn helt uten videre? Kan du gå via Aleris eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake :wub: du er da alltid så god og søt ;) digger deg masse <3 Så kjedelig at timen er blitt flytta, sender deg en god klem for det trenger du sikkert *smask*

Jeg er ennå i DPo land, 11 DPO idag og jeg håper jo at heksa ikke dukker opp på søndag, men har mine mistanker :(

 

Tyr, jo hadde det bare vært slik at sex på søndag før EL er ventet man/ tirs holder så hadde det vært fint.

Men nå kom mannen og fortalte at han må reise søndagen, kanskje lørdagen :( :( Da blir det jo helt bom neste gang *snufs*

 

Men enn så lenge så lever jeg i håpet om at kanskje spiren sitter nå :D

 

Leah, så utrolig trist at det ikke ordnet seg for dere :( Det er en kabal som skal gå opp og det er ikke alltid like lett for veldig mange. Håper at drømme jobben snart dukker opp søta, for du har venta lenge nok nå :D

 

Nå skal jeg stikke hjemover og komme meg ut og nyte sola mens ho ennå er her :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter...Lite aktivitet fra min side i det siste. Det har vært så fint vær, så etter eller før jobb har vi brukt tiden UTE! Det har vært så deilig. Igår hadde vi over 20 grader i skyggen.

 

Hekken ved varandaen vår hadde vokst seg så høy, så om vi skulle gå opp eller ned trappa måtte vi bane oss vei i gjennom hekken, og det så ut som om vi var sperret inne i skogen. Så igår tok jeg fatt i saksa sammen med Ilyas og fikk klippa hekken. Det ble så fint.. Så når skatte- og feriepengene kommer skal jeg kjøpe blomsterkasser og pynte på gelenderet. Skulle vel helst gjort det før 17. mai, men det har vi ikk muligheten til økonomisk.. Gleder meg til etter sommeren og Huseyin har fått lønn i noen mnd'er, og jeg slipper å måtte jobbe så mye ekstra for å få ting til å gå rundt... Merker det har vært mye jobb i det siste. Har egentlig friuke nå (9 dager) men har jobbet hver dag siden søndag, og skal på natt i morgen og hele helgen.

 

Dossa, spennende med DPO land. Håper spiren sitter denne gangen! Her kom EL slimet snikende idag, så EL er vel neste uke... Så får vi se da om den lille spiren vil feste seg nå :)

 

Tyr82, gratulerer med dagen som var :)

 

Leah: Leit med jobben :(

 

Tigerlise, kjedelig med mensen, men kanskje litt godt å få den også etter en sånn lang syklus? :)

 

Cornflake; Så dumt at de forflyttet timen din!!! Sender deg en stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Her har det vært skrekkelig stille det siste døgnet ser jeg.. alle har vært ute og hatt fint vær eller? Vi har første regnværsdag i dag denne uken.. litt trist at det skal bli grått til helga må jeg si..

 

I dag er det skikkelig DPO fredag.. ikke bare har jeg mistet arbeidslysten og er fjollete pga at det er fredag, men jeg er jaggu 4 DPO også så da begynner jeg å bli over gjennomsnittet interessert i hva som skjer med meg selv og andre... Det er like ille vær gang.. hehe..

 

Har dere planer for helgen?? Jeg skal være hjemme denne helgen for første gang på lenge. Dvs vi skal i noen bursdager som gjør at vi har valgt å holde oss hjemme. Det blir sikkert også veldig koselig. Den ene bursdagen er en ettårsdag og hun fikk en lillebror for nøyaktig 3 uker siden på søndag så det blir sikkert veldig koselig:) Ellers så blir det sikkert bare å være hjemme i regnet.. Har husvask i dag så da blir det ihvertfall rent til helga og da er det deilig å være hjemme:) Skulle vaske vinduer også, men nå pøser det ned så vi får se hvor bra det blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, regn her også! Blir litt trist, men heldigvis blir det ikke så varmt på kontoret :) Men dessverre fører vel det med seg noe husvask hejmme, og jeg vil ikke. Har null lyst til vasking i dag.

I morgen skal jeg lage lemon meringue pie som jeg skal ta med bort på middag. Vi er bedt på middag til et par med ei jente på 5 mnd og et annet par kommer også og de har ei jente på ca 14 mnd, så jeg blir i hvert fall ikke mindre babygal av den grunn, hehe :D Tror det er godt for mannen at de kommer til å legge seg ganske tidlig. Jeg har allerede varslet at han bør være klar for mye sex neste helg, stakkars, der forsvant den romanitkken :P

 

I går fikk jeg endelig den "ordentlige" gaven min fra han og det var som jeg trodde det nettbrettet jeg hadde ønsket meg. Så nå har tekno-meg bare lyst til å leke mer med det i stedefor å jobbe :D Og da var vel samtidig bursdagsfeiring min offisielt over siden jeg i går også spiste opp siste rest av kaka (og den ble jo bedre for hver dag :) ). Ja, ja, heldigvis for kroppen er det lenge til neste slike kakegilde :D

 

Lykke til i DPO-land! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...