Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 10.april :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Chamira, så spennende med bryllup! Gratulerer!

 

Idag er jeg 10 DPO og mensen kom som forventet! Utrolig kjedelig :( Samme skjedde forrige PP, liker ikke at det er så kort tid mellom EL om (I)KM, men det er vel også sånn at så lenge det ikker er mindre enn 10 dager er det OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Renate: Jeg hadde også bare 10 dager mellom de første pp etter jeg sluttet på prevensjon. Nå har jeg hatt 12 de to siste pp. De påstår det ikke kan endres så mye, men hos meg så virker det som at det stabiliserer seg på et vis.. Jeg vet ikke. Jeg har også hørt at det er under 10 som vil være et problem, men at det da isåfall kan fikses med progesterontilskudd.

 

Endelig FREDAG!!! Dette har vært en særdeles lang uke.. Har dere noen spennende planer i helga? Dossa har planer har jeg sett.. hva med resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, snart helg! Dette har vært en slitsom og lang uke. og mannen har vært borte og jobbet sent, så har nesten ikke blitt noe kos. Vet noen ikke har sex mellom el og ikm, men man må jo ha det hyggelig mens man venter :) Om symptomene ikke er graviditetsymptomer så tror jeg sannelig at jeg nesten må sykemelde meg pga stress, så jeg har godfølelsen :D Det er viktig å tenke positivt, selv om det fører til høyere fall når tanta kommer.

 

Lykke til med aksjene i kveld Dossa!

 

Noen artige planer for helgen? Jeg har ingen (dugnaden ble avlyst), og det er litt deilig å tenke på, faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Nå har jeg og Poffi gått oss en lang tur i deilig solskinn :) Var 3 varmegrader også, så nå er det skikkelig vår her ;) Vi har vært heldig med været hele uka, og det skal visst være fint i helga også..så da blir vi nok en del ute og leker :)

 

Har ingen spesielle planer for helga, samboern jobber og jeg og Leah skal bare ta det som det kommer tenker jeg :)

 

Nå skal jeg mote meg opp til å epilere leggene, har ikke gjort det i hele vinter..bare barbert, så det var ganske vondt første gangen forrige fredag :P Må venne meg til det i god tid før sommern ;) Har også begynt å smøre meg med bodylotion med selvbruning i, den der summer glow eller hva den nå heter, så blir jo såååå lekker til sommern skal dere tro..noen kg ned også så blir det ekstra bra, hehe :D

 

Ha en lekker fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med Jesper 1pp

God fredag alle sammen!

Her er det solskinn og opptil flere varmegrader...deilig! Natten har vært strevsom....Tassen på 3 år våknet og var pottetett i natt, og gråt og gråt...hadde så vondt i ørene sine stakkars. Så nå har vi vært hos fastlegen, og det viste seg å være både øre- og halsbetennelse...så nå har vi fått antibiotika. Håper på snarlig bedring! Stakkars pappa'n...det blir han som har 3 barn mer eller mindre alene i helga...for jeg skal jobbe nattevakter frem til mandag!! Hater nattevakter, og det skremmer meg litt akkurat nå...for om jeg skulle være gravid nå, så er det å jobbe natt en risiko for SA....huff...skal prøve å ikke tenke sånn da....

Så flink du er Leah, kommer til å være den babe'n til sommern du :) hihi. Kanskje vi alle sammen går rundt så stråler med store mager :)

God helg til alle, og lykke til med aksjelegging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah, ojojoj....ja det gjør vondt å epilere leggene når det har gått ei stund siden sist :P er jo nesten som tårene spretter frem jo *haha* :) Virker den selvbruningskremen bra?

De jeg har brukt da får man slike teite skiller jo, og det ser ikke akkurat pent ut heller da :P

 

Nå er det endelig helg *juhu*

Og MANNEN kommer hjem ikveld/natt :D :D :D :D Så nå håper jeg bare at EL testen blir positiv ikveld eller i løpet av helga :wub:

 

Tyr, deilig at dugnaden ble avlyst da ;)

Takk, skal kose meg med mannen hele helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fortvil om ikke testen blir positiv dossa! jeg hadde også ventet el den helgen i januar, men el lot vente på seg og kom ikke før onsdagen. da var jo mannen i oslo og aksjer var umulig, likevel gikk det! var morroa fra helgen som sikret det! ;)

 

i dag kom byggesettet med lekestue. greit når det leveres på døren, kom på lastebil :) tror ikke vi får satt det opp denne helgen, men kan iallefall begynne å planlegge gulv osv :)

 

ønsker alle en flott helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg har da vært hos legen og fikk da resept på Metformin. Nå er jeg jammen meg spent på hva de medisinene vil gjøre mot meg. Håper ikke at jeg blir dårlig av de.

 

Hvordan var testen din i dag Dossa søta?

 

Så kjipt at tr kom Renate :( Jeg trodde jo at 10 dager som lutealfase er vel litt kort. Men jeg vet ikke altså, kanskje du kan høre med legen om det.

 

Hvordan går det med deg Leah? Føler du deg noe bedre vennen?

 

Ha en fin fredagskveld jenter :) Nå må jeg hoppe i dusjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest at 10-14 dager er normalt. Under 10 er ikke bra. Men ser det an en pp til, og om det ikke går neste mnd så ringer jeg legen igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, så bra at du får hjelp av legen din :) hva er det du har fått, hva hjelper det for? Tok en EL test nå nettopp og den var negativ *jippi* Jeg er på dag 15 idag så det var forventa at testen ble negativ idag. Vil nok få et nydelig smilefjes på testen imorra eller på søndag og siden mannen kommer hjem att ikveld så må det jo bli helt perfekt :D :D

 

Vi har besøk av bror og dama så det blir nok tante som leser for ungene ikveld ;) så da kan jeg slenge beina på bordet :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metformin brukes i behandling av diabetes mellitus type 2, spesielt hos overvektige pasienter, når kostregulering og fysisk aktivitet alene ikke resulterer i tilstrekkelig glykemisk kontroll. Brukes også til å behandle pasienter som er insulin resistent (80-90% overvektige er det) og pasienter med pcos. Så for meg blir det vektreduksjon, hvis den virker på meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Cornflake! Håper det gir god virkning, og i tillegg til at du er så flink selv skal du se at du kommer i mål :) *klapp på skuldra*

 

Dossa, så bra at EL kommer til å klaffe. Du skal se det var en mening med at den kommer akkurat når mannen er hjemme :)

 

Lilla, kjempekoselig å høre fra deg igjen :wub: Håper du klarer å slappe av og nyte det fantastiske som skjer i kroppen din.

 

Lilleblomst, så koselig med lekehus :) Er det stort? Sånn "skikkelig" av tre? Tenker miniblomsten blir fornøyd ;)

 

Leah, gikk det bra med prosjekt hårfjerning? Har tenkt å anskaffe en epilator jeg også, men har ikke somlet meg til det. Vet ikke om jeg akkurat gleder meg heller... :P

 

Teite tanta som kom på besøk igjen, Renate! Håper det blir bedre klaff neste pp :)

 

Lindus, stakkars tass! Håper antibiotikaen virker fort, er så fælt når de små har det vondt :( Lykke til med nattevaktene!

 

Tyr82, spennende med symptomer :) Håper det er noe på gang. Jeg er også på symptomjakt om dagen, selv om det selvfølgelig er altfor tidlig å kjenne noe, hihi. Dagens er soppinfeksjon *æsj*. Skikkelig grisete greier, men det sies at gravide angripes oftere, så er jo lov å håpe... Men vet jo innerst inne at det er fordi jeg er forkjøla og har redusert immunforsvar. Men alltid gøy å innbilde seg en spire :) Kos deg med mannen i kveld *blunke*

 

Chamira, har ingen store planer for helga, bare kos med familien :wub: Håper på fint vær så vi får ordna litt i hagen. Har vært fantastisk vårvær de siste dagene, så håperd et varer en stund til. Kos deg du også med et par velfortjente fridager :)

 

Da kommer jeg ikke på noe mer, dessuten er det snart The Voice. Ha en flott fredagskveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tigerlise! har fått et "vanlig" lekehus ja, litt i overkant av 2x3m, så blir spennende å få det opp :) Mini gleder seg veldig til å male det og leke i det :)

Håper det er spire som gir deg ubehag!

 

Blir spennende å se om metforminen er grei med deg cornflake! :)

 

Krysser fingrene for alle el og dpo jenter i bollen!

 

Ønsker alle en flott helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Dossa: Så bra at mannen kom hjem i helga, da blir det lagt gullaksjer ;) Jeg bruker dove summer glow, det er bodylotion med litt selvbruning..så det er ikke ren selvbruning og da er det ikke så vanskelig å få det til syns jeg :) Epileringen gikk litt bedre i går enn uka før, men jeg liker det ikke :P

 

Cornflake: Så bra at du fikk sånn da :) Håper det funker bra for deg :)

 

I dag er det nydelig sol her, og vi skal snart ut å leke :)

 

Ha en super lørdag snupper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

I dag er det overskyet her i Trondheim :( Jeg som håpte på soool. Jeg har allerede fått min første bivirkningen av Metformin, sprang på do fem-seks ganger i går kveld :( Men det ser ut til at det har gitt seg nå, jeg skal ut og jogge, så det er best jeg ikke er dårlig i magen mens jeg er ute.

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg har forsynt meg av mannen idag tidlig ;)

Skal ta en El test seinere idag og er spent på om jeg får et flott smilefjes :D

 

Cornflake :wub: huff da masse god bedring :) Håper du ikke får mer bivirkninger av den slag, for det er rett og slett ikke noe gøy. Håper det gikk bra med joggeturen din :D Flink du som står på, du er et godt forbilde, jeg burde trent litt jeg også.

 

Tigerlise, hadde vært gøy om det er en liten spire som er skylden ;) Var det slik at dere skulle prøve på egen hånd frem til sommeren og deretter få videre hjelp?

Krysser fingra jeg for at spiren snart sitter hos deg :wub: det fortjener du snuppa :)

 

 

Jeg sitter på jobb og forbereder meg til konferansetimer jeg skal ha til uka. Er en god del som skal planlegges og ordnes, men jeg er godt igang :D og det føles veldig deilig.

 

 

Vesla er så flink, bleieslutt har gått så bra :) Er ikke ofte det er uhell, men kan forekomme. Ho er så stolt av seg sjøl :) :)

Jeg er flink går ho og sier ofte *ler*

Igår sto ho på kjøkkenet og plutselig roper ho "åååå mamma nå kommer det bæsj" jeg sier ho må løpe på do, og da kommer det fra ho "bare glem det mamma, for det kom bare en liten promp" også ler ho godt den søte jenta mi :P

 

 

Jeg får jobbe litt.

Ha en super fin lørdag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeee det ble et smilefjes på EL testen idag :D :D

Aksjene idag er lagt og får vi inn en ladning imorra også så har vi gjort vår jobb :P Må bare krysse fingra for at det blir min tur denne gangen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!!!! Herreguuud!! Jeg skulle skrive SÅ BRA, ikke "jeg kommer nÅ".. Men det var det jeg nettopp sa til Ilyas fordi han ba meg komme pÅ rommet! *flaut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha Renate vettu at nå trodde jeg du og mannen din holdt på med noe :P også skriver du samtidig :P Måtte le :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAA!!!!! Enda værre... Så bra var det liksom ;) Neida, var nok mer uskyldig enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dagens gode latter *knis* ;)

Supert med smilefjes Dossa, skal se det er gullegget som ligger på lur nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Renate nå lo jeg godt :) måtte lese den setningen flere ganger :) ha ha ha tusen takk for dagens latter krampe :) så flott med posetiv el test mens mannen er hjemme Dossa :)

Kose mose overdose :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!! Jaja... Jeg er glad jeg kunne spre litt glede i hverdagen ;)

Ha en fin dag jenter.. Er oppe tidlig med sjefen idag, skal på jobb i kveld.

 

Dere som har litt større barn, det gjelder bleieslutt. Når tok dere av bleia om natta?? Ilyas har vært helt tørr om natta 1 uke i morgen. Her en dag sto han opp halv 7, og gikk ikke på potta før halv 9 fordi han trassa med pappaen, og da jeg kom hjem fra jobb og endelig fikk han med på do var potta forsatt tørr.. Om han er våken og ligger i senga (har ikke sovnet enda) så går han på potta og tisser selvom han har bleie på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...