Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 10.april :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

God morgen jenter :)

 

Hahaha, måtte le jeg også Renate :D

 

Når det gjelder bleieslutt så sluttet Leah med bleie om natta selv om hun tissa i bleien hver natt, hun hadde så lyst å slutte så vi måtte bare prøve :P Hadde tisselaken i senga og den første natta tissa hun seg ut, men etter det var hun tørr :) Med tisselaken i senga er det bare å prøve :)

 

I dag føler jeg meg helt elendig, vondt i hodet, kjempetrøtt og som om jeg har feber! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter :)

 

Tok en test nettopp og den var negativ :( Er kanskje litt tidlig å teste, er bare 9dpo i dag. Men ble jo skuffa likevel :( Tempen har også holdt seg stabil siden 6do...sukk. Bivirkning av Metformin er borte da, hm...er dt mulig at det går over etter en dag??

 

Hvordan går det med deg Tigerlise? Har du svidd av en test eller??

 

Husker at det er flere av oss som har ikm uken som kommer, hvordan er det med dere?

 

Leah: Har du blitt syk vennen? :( Hold deg varm og drikk masse. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk skrivefeil Renate! :D :D

 

Dossa - jeg krysser fingra for at gullegget kom nå :)

 

Cornflake - 9dpo kan jo lett være for tidlig, ikke gi opp håpet enda. Men skjønner godt at du ble skuffa!

 

Leah - god bedring!

 

Jeg har også ikm denne uken som kommer, men på søndag. Jeg hadde så godfølelsen i uken som gikk, men den har helt blitt borte i helgen. Tror uken som kommer blir laaang, hehe.

 

I går kjøpte jeg printer og tenkte sette den opp nå. Men så glemte jeg å kjøpe papir. Da hjelper det jo ikke så mye med printer :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne engangslaken, og en vaskemaskin som funker... Så regner med vi prøver oss uten bleier. De sa i bhg her en dag at han hadde så mange bleier i bhg, så om vi trengte litt hjemme så kunne vi ta derifra siden han egentlig hadde slutta!!

 

Jeg trodde han var tom for bleier og tok med en pakke i tilfelle, men han hadde allerede mange der. Har en pakke med bleier enda, så vi kjøpte for over 2 uker siden.. Sånn er det når det bare går en bleie om dagen - DEILIG! :)

 

Hva skal dere jentene idag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 1 pp

Hei og hå alle sammen!

 

Tyr82: Jeg har det akkurat som det....hadde god følelese hele uka, og nå i helga har jeg ingen god følelse lenger.....men har ikke ikm før 1 mai da.....så er jo bare å smøre seg meg tålmodighet....selv om jeg har en dårlig følelse :(

Dossa: så bra at testen ble positiv, lover godt dette. ønsker deg masse lykke til :)

Leah: God bedring til det!!

Renate: Vi har en gutt på 3år, og han bruker fortsatt bleie om natten. Han er helt bleiefri om dagen, og har vært det siden i fjor sommer. Men på natten trenger han bleie fortsatt. Det hender ofte at bleia er tørr nå han våkner på morgenen, men så fort vi lar han sove uten bleie, så tisser han i senga. Jeg vet ikke om det er forskjell på gutter og jenter? Dattern min var litt annerledes...hun bestemte seg for å slutte med bleie på natten først, da var hun nesten 2 år....og var tørr fra første natten....og det gikk ikke mange ukene før hun var tørr på dagen også. Men hun var skikkelig klar for å slutte med bleie, gutten vår er ikke så veldig interessert....hehe :)

 

Jeg jobber nattevakter hele helga, og føler meg som en zombie....bare en natt igjen nå!! Vi har ikke hvilende nattevakt, vi jobber og står på hele natta....merker at man blir fortere sliten på natt enn andre vakter ja...men men....en natt igjen :)

 

ønsker dere andre en fin fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med bleieslutt og hvordan det går vil variere fra unge til unge og sikkert kjønn også. Gullet slutta med bleie da han var 3.5 år men jentene mine var tidligere ute. Snuppa ga seg like før ho fylte to år og vesla har nå gitt seg med dagbleia foreløpig. Vi prøvde i fjor men da var ho ikke klar.

Jeg har også en formening om at de fleste som slutter tidligst med bleia er jentene. Guttene er litt tregere men det kan jo også variere :)

 

Skal ta en EL test snart og regner med at den blir positiv. Har forsynt meg av mannen både igår og idag så nå har vi gjort vår jobb :P Nå gjenstår det å krysse fingra for at en liten spire vil gro i min mage ;)

 

Ikveld er det film og snop med mannen :)

 

Leah, er formen bra idag?

Tigerlise, svidd av en test eller? Spent på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, morsomt at dere spør om jeg har testa... Hmm, begynner dere å kjenne meg? :) Men jeg har faktisk ikke det, tror første testes svis av i morgen. Usikker når EL faktisk var. Da vi var hos gyn sa hun i løpet av ei lita uke, og jeg hadde EL-smerter og masse slim i mange dager. Men har bestemt meg for at det var forrige mandag, da er jeg altså 7 dpo i morgen. Altfor tidlig å teste selvfølgelig, men om jeg tar feil av et par dager er jeg plutselig 9-10 dpo. Og jeg gleeeder meg sånn til å teste igjen!!!

 

Ellers har vi hatt ei fin-fin helg. Starta litt dårlig med hel-hvitt ute i går. Snødde noe innmari, men smelta heldigvis i løpet av noen timer. I dag har det vært fint, og vi har kost oss med gjøremål sammen (fjøs, hagestell, forberede utstyr til våronna, rydde osv). Anton stortrives når han får være med på sånt, og vi fåår gjort noe nyttig også :)

 

Leah, hvordan er formen? Dossa, så bra at dere har fått lagt aksjer i hele helga. Når er det bare å vente...

 

Spent på å høre hvordan det går med testinga til dere andre i dpo-land ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Tigerlise: blir spennende å høre hva testen sier :) Dere har jo vært flinke å treffe blink noen ganger, så krysser fingrene :D

 

Jeg er ikke i form i dag..hodepina er værst, men har hatt litt feber også og følt meg slapp og kvalm og utrolig trøtt. Så min snille storesøster tok Leah med seg og dro på hytta til mamma og pappa noen timer, og jeg tok paracet og gikk rett og la meg, herlig :) Sov utrolig godt og kommer sikkert til å svi for det i kveld :P

 

Nå er jeg kvalm og svett, men tror ikke jeg har feber.

 

I morgen skal jeg til øre-nese-hals lege..aner ikke hva de skal gjøre, men legen min mente det kanskje er det opplegget med å sprute varmt og kaldt vann inn i ørene mine. Og da kommer jeg nok til å nekte, det ble gjort for noen få mnd siden uten at de fant noe unormalt, så det kan ikke være nødvendig! Det kan godt brukes som torturmetode og jeg vil ikke gjennom det en gang til.

 

Fikk brev fra sykehuset i går om at de vil ta utvidede blodprøver, så det skal jeg gjøre etter timen i morgen. Og i tillegg til det og ø-n-h timen skulle jeg få time til nevrolog og nytt mr av hodet. Men mr kunne ikke tas hvis det var mulighet for at jeg var gravid, så det måtte jeg være obs på :P Fortalte jo legen at vi prøver. men har ikke fått timen enda, så vi får nå se når den kommer hvordan det ligger ann i forhold til ikm. Er ikke overbekymret for at jeg skal klare å bli gravid før timen i grunn :P Men de får nå bare ta en test før de putter meg i maskinen eventuelt, for da jeg lå på sykehuset og sa at jeg hadde mensen så ville hun likevel ta en test hvis jeg skulle i mr :rolleyes:

 

Cornflake: Håper du bare testet for tidlig :) Vet ikke hvor fort bivirkninger kan gå over..men håper nå at du slipper å ha bivirkninger mer :) Har du noen gang hatt feber noen dager mens du tempet? Lurer litt på hvordan det blir i forhold til å finne el :/

 

Dossa: krysser fingrene for at det er gullegget som blir sluppet nå og at aksjene som er lagt i helga gjør jobben sin :D

 

Lindus: Kan tenke meg det blir deilig når du er ferdig med natte vakta nå, bare en natt igjen :)

 

Renate: Så deilig når det plutselig ikke brukes så mange bleier :) Vi har enda liggende masse bleier etter at Leah slutta, syns det skjedde så brått så hadde jo handlet ny pakke og greier :P Lykke til med videre bleieslutt, han er jo kjempeflink :D

 

Tyr: Du fikk vel ikke printa så mye uten papir i dag du ;) Håper du får positiv test om en uke..og at uka går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser an bleia i noen dager til jeg. Skal ha 2 nattevakter nå (natt til tirsdag og onsdag) så om bleia er tørr alle dagene fram til onsdag tar vi den av og prøver... Men er stolt av Ilyas. 2,5 år og har takla dette med bleieslutt Så bra. Mange dager siden han har hatt uhell nå.. Var vel 1 for to dager siden, men da hadde han drikki 0,5 liter iste og etterpå løp han på badet, dro ned buksa og tissa stående, så han klarte det NESTEN ;) Han styrer det meste selv nå, går på potta, og tømmer potta i do - vi får ikke lov å hjelpe han. Så kommer jeg bare etter å vasker potta når han har gått ut av badet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate. Da er han jo kjempeflink :D

 

Jeg trodde jeg skulle få problemer med å sove i natt siden jeg sov så mange timer i går, men gikk å la meg 22 fordi jeg frøys sånn. Var feberen som steg, det er så jævlig når du fryser og fryser uansett hvor mye du kler på deg..det kommer liksom inne fra :P Lå der med pyjamas, tykk morgenkåpe, fleecepledd og ferdig oppvarmet dyne (Leah lå der) og jeg hutra og skalv! Måtte bare hutre meg ned for å ta mer paracet og da fikk jeg sove etter 30 min ca..og sov til Leah vekket meg 6.45, og kunne uten problem sovet mye lenger! Er stuptrøtt!! Tror jeg skal hjem til sofan når hun er levert ja :P Bare sove til jeg må til legen :)

 

Haha, skikkelig syteinnlegg..men jeg syns så fryktelig synd på meg selv når jeg har feber :rolleyes:

 

Ha en fin dag snupper :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, du har en flink gutt :D Skjønner godt at han er stolt av seg sjøl, og det er nok sikkert hans mamma også ;)

 

Leah, huff da det høres ikke bra ut :( Håper du kommer deg fort og ikke blir gående og hangle for lenge.

Masse god bedring :)

 

Jeg er visst 2 DPO idag og ikke 1 som jeg ville ha trodd. Fikk bare positiv EL test på lørdagen, men da ble aksjer lagt pluss igår så håper en av svømmerne kommer frem til gullegget :wub:

 

Idag begynner jeg med konferansetimer, skal ha idag og imorra og fredag denne uka. Så blir det ei uke opphold før jeg tar resten :)

Skal bli deilig å få det overstått :D

 

Skikkelig dritt vær hos meg idag, det er kjølig og det regner *blææ* Hadde passet fint å sitte i sofaen med et pledd rundt seg, en varm kopp med sjokolade og lest ei god bok :)

 

Så Leah, kos deg enten du sover eller slapper av på sofaen :)

 

Ha en super fin dag jenter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle herlige jenter!

 

Jeg fortsetter med mitt surrete meg for tiden, jeg glemte igjen paraplyen på toget i dag tidlig. Ikke så veldig digg i vanlig jakke, men heldigvis regnet det mindre i Oslo enn i Drammen. Jeg foretrekker paraply så jeg ikke ser ut som en druknet katte på håret ;)

 

Er det noen av dere som kan dette med temping? Jeg temper ikke ordentlig, men har målt vanlig temp med en desimal helt siden MA-en (for å sjekke for infeksjon til å begynne med, og så bare fortsatte jeg). Er det sånn at den er forblir litt høy om man er gravid? I så fall får jeg tilbake troen, med mindre jeg blir syk akkurat som Leahpuddingen. God bedring til deg og bank i bordet til meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, masse god bedring! Håper du blir bra snart :)

 

Dossa, lykke til med konferansetimene! :) Er så glad at du fikk positiv test da gubben var hjemme så dere ikke "mistet" denne pp'en, krysser fingrene for at egget fester seg!

 

Tyr82, jeg temper ikke, så det kan jeg dessverre ikke noe om. Kjiipt at du glemte paraplyen din! Håper du får en fin dag.

 

Da Ilyas kom i bhg idag fikk han beskjed om at han skulle få være med på tur med de store barna. Ho ene som jobber i bhg ville helst at Ilyas skulle ha på seg bleie på turen, og da Ilyas og jeg gikk inn for å ta på bleia slo han seg heeelt vrang stakkars. Han ville IKKE ha på bleia, den var han "fædi" med, som han sa. Så jeg lot han få slippe, og sendte heller med litt skift til de som skulle være med på tur. Følte det ble så feil å tvinge på han bleie når han i utgangspunktet er så flink til å mestre det å gå uten.. Sendte med en bleie i skiftet, i tilfelle han hadde et uhell. Men de skulle ikke være borte så lenge heller.. Er spent og høre etterpå om hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.. her har det skjedd masse siden jeg var inne her sist. Jeg har blitt syk og har vært offline hele helga. Er hjemme fra jobb i dag også, men tror jeg er tilbake for fult i morgen.

 

Tyr: Når du er gravid så vil tempen holde seg høy etter ikm. Hos meg er det veldig typisk at tempen synker jevnt mot ikm, men det er forskjellig for alle:) Lykke til:)

 

Dossa: Jeg krysser fingrene for at det klaffet for dere:)

 

Jeg husker ikke alle innleggene siden fredag.. så jeg håper ingen føler seg glemt selv om jeg glemmer..

 

ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle herlige jenter!

 

Jeg fortsetter med mitt surrete meg for tiden, jeg glemte igjen paraplyen på toget i dag tidlig. Ikke så veldig digg i vanlig jakke, men heldigvis regnet det mindre i Oslo enn i Drammen. Jeg foretrekker paraply så jeg ikke ser ut som en druknet katte på håret ;)

 

Er det noen av dere som kan dette med temping? Jeg temper ikke ordentlig, men har målt vanlig temp med en desimal helt siden MA-en (for å sjekke for infeksjon til å begynne med, og så bare fortsatte jeg). Er det sånn at den er forblir litt høy om man er gravid? I så fall får jeg tilbake troen, med mindre jeg blir syk akkurat som Leahpuddingen. God bedring til deg og bank i bordet til meg! :)

 

Hei jenter :)

 

Tyr82: Jeg har tempet i snart ett år, så begynner å bli godt kjent med grafene. Det stemmer at hvis du er gravid så forblir tempen høy. Ofte kan du også se trifasisk kurve :) Min er som regel høy helt til dagen før mensen, så jeg tør ikke å håpe før min dag med 13 dpo er passert ;)

 

Masse god bedring søte Leah :wub:

 

Dossa: Velkommen over til dpo-land snuppa :) Jeg er snart ferdig med min og melder meg snart inn i pms/tanta troll land igjen dessverre :(

Krysser fingrene for deg :wub:

 

Ellers så har da Metformin sluttet å gi meg bivirkninger :D Har gått ned nesten 1kg barei løpet av helgen. Så jeg er optimist, trener hardt og ofte og fortsetter med min sunne kosthold :D Selvom jeg virkelig savnerå gnuffle i meg en hel plate med melkesjokolade..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelupper :)

 

Det gikk bra hos legen i dag, han ville egentlig ta den der testen med varmt og kaldt vann i øret mitt, men uansett hva resultatet viste så ville det ikke være noe å gjøre med det, så da var det i alle fall ikke aktuelt for meg å gå igjennom det en gang til! Men han regnet med at jeg har virus på balansenerven (hvis ikke mr viser noe annet) og det vil gå over av seg selv :D Jeg kunne trene balansen for å bli helt bra fortere :)

 

Jeg har forresten også gått ned i vekt, 0,8 kg..så det er jo bra :D Da er det bare å fortsette i samme spor denne uka!

 

Jeg har allerede glemt hva det var jeg skulle skrive :rolleyes:

 

Nå spiser snuppa kveldsmat etter å ha vært ute å lekt med 2 andre barn, plutselig måtte hun tisse..så vi løp hjem så fort vi klarte..god trim for mor det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper :)

 

Her sitter jeg med hodepine og tror febern kommer snikende, men mens paraceten virker så er Leah på kjøkkenet å lager frokost :wub: "Sett deg bare du mamma, så skal jeg lage mat til deg!" :wub: :wub: :wub:

 

Har ikke egentlig hatt feber noen av morgene, den har kommet utover dagen og kvelden..men den høye tempen hver morgen har jo gjort slik at ff mener jeg er 3 dpo i dag :P Jeg har fått masse hvit utflod også som jeg pleier etter el, men ikke vondt i puppen..så må nok gå ut i fra at jeg ikke har hatt el enda :rolleyes: Så nå må jeg bare bli i form til sex så vi ikke går glipp av den!

 

Tigerlise: Hvordan går det med deg? Testet?

 

Cornflake: Hva med deg?

 

Tyr: Hvordan går det med tempen din? Høy temp etter ikm pleier å være positivt :D

 

Chamira: Håper du er i fin form igjen :)

 

Renate: Hvordan hadde det gått på tur uten bleie i går? Jeg syns du gjorde helt rett i å la han gå uten bleie når han ville det selv, man må jo bare oppmuntre de til å prøve uten selv om det kan bli uhell :) Ikke alle barn som er like interessert i å slutte, så når man har barn som ønsker det selv er man heldig ;)

 

Dossa: Hvis jeg har vært superheldig og hatt el, så er vi like mange dpo vi da :) Det er jo lov å håpe, slev om det sikkert bare er febern som roter til tempingen min :P

 

Ha en strålende dag snupper :wub:

Endret av LeahpuddingogMammapudding
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt Leah er!

 

Jeg var så trøtt i dag tidlig at jeg glemte helt bort å måle. Så aner ikke.. haha, kanskje like greit, for ventetiden blir jo ikke noe kortere når man tolker sånne ting ;) 9dpo i dag, fire dager til testing. Nå er jeg helt klar for å heller få mensen. Så det kan bli champange til helgen og vin på tur til London i mai :)

 

Jeg må kommentere til alle dere som har unger som slutter med bleier - så flinke de er alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg la meg igår kveld tett overalt føltes det :( og med hodepine.

Våknet med intense hodesmerter *auauau* Har ennå ikke gitt seg, passer så dårlig siden jeg må ha noen konferansetimer etter møtetida idag :(

 

Har en fritime nå og det kjenner jeg skal bli godt.

Elevene fikk beskjed om å skru av volum knappen og de er så flinke og gjør det de får beskjed om :D

 

Leah, håper formen din blir bedre :) Sender deg en god klem :wub: Så søt mini er *smelt* En omsorgsfull lita frøken :) som vil sin mamma det beste :)

 

Renate, gikk det bra igår på tur uten bleier? Synes du gjorde det riktige å ikke sette på han bleie :) Han sa det jo sjøl at det har han slutta med :D

Da gullet nettopp hadde slutta og de skulle på tur sa de voksne at de vill ha bleie på han, men jeg blå nekta. Det skulle jeg ikke ha noe av sa jeg og sendte heller med noen skift :)

Og det gikk jo bra uten uhell, så den voksne måtte beklage seg etterpå.

 

Tyr, London tur høres bra ut :) Hvor lenge blir dere og skal dere noe spesielt?

Håper formen din er bra om dagen :)

 

Cornflake :wub: nei og nei jeg vil ikke se noe til den tanta hos deg. Ho har å holde seg langt vekke fra deg :)

Det må bli din tur nå snuppa ;)

 

Chamira, er du i bedre form idag? God klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London i tre dager med to venninner. Slipper 17.mai her hjemme og en litt forsinket 30-årstur. Så er for å feire meg, vi skal på en restuarant som drives av Jamie Oliver og Adam Perry Land og spise middag, og så skal vi en dag til en outlet-village. Så skal bare spise god mat og kose oss, og selvsagt shoppe masse :D :D Blir sikkert blakk etterpå, haha. Har også tenkt til å legge inn litt babyshopping/mammaklær. Er vel ikke feil å handle litt av det når man først er på tur. Antar de har myyyeee mer spennende ting der enn her :) (og billigere). Har sagt til familien at jeg ønsker meg penger i gave, og holder lydig middag og kaffeseselskap for å se om reisekassa blir stor nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle gullfisker:)

 

Jeg er ikke bedre, men jeg er på nesespray og paracet fylla.. så det går sånn ok. Jeg måtte i et møte i dag så jeg fikk karret meg på jobb ihvertfall.. Tenker nå at det kanskje ikke var så lurt så nå er jeg på tur hjem igjen snart.

 

Dossa: Høres ut som om dette er noe som går! God bedring ihvertfall. Jeg er nå på dag 4 og det er lite tegn til bedring i dag. Håper på morgendagen

 

Tyr: Så koselig det høres ut med London!! Jeg vil også! Men det må nok vente..

 

Leah: God bedring til deg også! Høres ut som vi ligger rett ut alle mann her:(

 

Nå reiser jeg på forretningsreise som det heter så fint.. fra i kveld til torsdag.. fint at man kan ligge å føle seg i toppform på et hotelrom i Tr.heim.. hehe. Kan fikse internet tilgang slik at jeg kan sitte på BIM hele kvelden istedet..

 

Ha en fortreffelig dag mine damer:) Og god bedring til alle som har blitt syk, og tvi tvi for alle dere som har holdt dere friske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Blendahvit test på 11dpo, dette lover ikke bra altså :( Jeg tok test nettopp,så det er et ørlite håp...men jeg tviler...snufs..nå har vi rundet ett år med prøvingen. Trodde jammen meg ikke at det skulle ta så langt tid.

 

Masse god bedring søte Leah. Husk å hake av på "illness" og "fever" i FF da.

 

Hordan går det med deg Tigerlise? Har du testet?

 

Stakkar Dossa snuppa :( Har du også blitt syk?

 

Jeg har blitt bedt hjem til middag i dag av bestekompisen til min kjære. Gleder meg :) Han lager så god mat..nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle skjønne damer :)

 

Jeg må nok joine den store gjengen av sjuklinger :( Har hanglet litt de siste dagene, og det er jo ikke akkurat match når det er überhektisk på jobb... Men med en liten dose viljestyrke så er det da ikke verre enn at det går ;) Våkna kl. 03.45 i dag og lå og hosta til jeg skulle opp. Men, men, snart frisk og rask igjen! God bedring til alle dere andre syke også :wub:

 

Starta testinga i går, og har som forventa fått 2 blendahvite tester. Er jo mest sannsynlig bare 8 dpo enda, men er så moro å teste igjen at jeg vil ha heeele uka på meg, hihi. Blir spennende å se de neste par dagene, for da kan det jo begynne å komme en ørliten strek dersom vi har vært skikkelig heldige ;) Kjedelig å høre at testene dine er så lite samarbeidsvillige, Cornflake :( Håper testen i morgen viser en vakker liten strek nr. 2 ;) Kos deg med deilig middag. Det har du fortjent så flink du er til å trene og gå ned i vekt! Helten min :)

 

Chamira, håper formen blir sånn noenlunde så du får kost deg litt på jobbreise. Og velkommen til Trøndelag :D

 

Tyr, så fantastisk herlig det høres ut med London-tur. Jeg og viiil, hehe. Kos dere masse!

 

Renate, så flink Ilyas er! Anton gidder knapt nok å tisse på do én gang pr. dag (før han legger seg på kvelden). Kan ikke si annet enn at interessen er laber, hehe. Men det kommer nok, vil ikke stresse med det enda. Håper det blir masse fint vær i sommer så han kan går litt uten bleie på plena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, kose deg masse med god mat :) er velfortjent etter all den gode jobbinga du har lagt ned :)

Ikke gi opp håpet ennå snuppa :wub:

 

Åååååå herregud jeg vil bli bra igjen. Tett i nesa og hodet verker *aaahhhggg* Burde gått tidlig til sengs idag men det er jo tirsdag og tv kveld :P må se FF og GA :D

 

God bedring til alle dere som er pjuskete :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...