Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 10.april :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Ilyas hadde ikke hatt noen uhell på turen. Natt til igår, samme dag som han ikke ville ha på bleie på tur, ville han ikke ha på bleie når han skulle legge seg på kvelden. Han hadde allerede da hatt tørr bleie om natta i en uke, så jeg lot han sove uten bleie også.. Og ingen uhell natt til igår eller natt til idag.

 

Var også på foreldresamtale i bhg, og avd.lederen til Ilyas var enig på at han ikke skulle ha på seg bleie, og har notert det ned så de andre også får vite det.

 

God bedring til alle syke!!

 

Jeg skal ha med Ilyas til frisøren nå før jeg leverer han i bhg så jeg kan dra hjem og sove litt. Vært på natt i natt! TROTT.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigerlise - Hvor mange dpo er du i dag? 9? Er vel kanskje fortsatt litt tidlig?

 

Jeg klarte ikke holde meg og tok en i går. 9 dpo. selvsagt blendahvit. være tålmodig frem til lørdag nå! *puste dypt og overbevise seg selv* Tempen er fortsatt høy. Men kan være mange grunner til det, da. infeksjon, sykdom, allergi, at den alltid er sånn at jeg bare ikke har visst det før... *overbevise seg selv om å ikke være altfor optimistisk og tolke absolutt alt i riktig retning* Det var dagens lille pep-talk med meg selv, hehe.

 

Cornflake - håper du fikk noe skikkelig godt til middag i går!

 

Jeg gleder meg til å teste tacopaien på lørdag :)

 

Sov godt renate!

 

God bedring Dossa (og dere andre om dere fortsatt er sjuklinger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg tok også test 9 dpo, den var blendahvit. 12 dpo var det strek der likevel :) håp for alle! :)

 

Krysser fingrene for dere alle!

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er bare 9 dpo ja (eller 6-12 en plass...), og har aldri testa positivt så tidlig. Men er bare så gøy å teste. Jeg blir ikke spesielt nedfor av negative tester, så da nyter jeg disse spennende dagene ;)

 

Renate, så flink gutt du har!

 

Morsomt at så mange nærmer seg ikm :)

 

God bedring alle sjuklinger! Anton er hjemme med pappa'n i dag. Litt småpjusk, dessuten er det brennkopper i bhg, og han har et par prikker vi er usikre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 1 pp

God morgen alle gullfisker!!

 

Så flink gutt du har Renate! Vår gutt fikser ikke helt å sove uten bleie....prøvde her om natten, men det gikk galt gitt. Men på,dagen er han helt tørr, og er kjempe flink til å gå på do, både hjemme og i barnehagen! Og sov godt til deg, jeg skal på to nattevakter igjen til uka...sukk....er ikke noe glad i nattevakter jeg :(

 

Mye sykdom rundt omkring nå...jeg er hjemme med lillegutt....han har ørebetennelse og halsbetennelse....fått antibiotika nå. Fortsatt god bedring til alle som er syke!!!!

 

Spennende tider fremover for oss nå.....jeg tok en test i går....hi-hi....var blendahvit den også....men er jo sikkert altfor tidlig.....forrige svangerskap testet jeg positivt 3 dager før IKM......tror jeg har IKM 1 mai....men kan være 1,2 eller 3 mai...husker ikke når jeg fikk tr helt...gullfisk vet dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper :)

 

Gjett hva jeg skal i morgen?? JOBBE :D

 

På mandag søkte jeg på jobb som tilkallingsvikar i familiebarnehager i kommunen, og i dag ringte det ei som ville snakke med meg face to face. Så jeg dro avgårde og snakket med henne, og hun har kanskje fast jobb til meg hvis hun liker meg!!!! Skal være der i 3 timer i morgen så hun får se meg med barna og sånt, og så blir det kanskje noen vikartimer her og der..Og er jeg riktig heldig så kan jeg få fast jobb, for hun som er assistent der nå har lyst til å slutte for å gjøre noe annet..åååååå, jeg er så spent på morgendagen :) Det er jo helt utrolig dårlig lønn, men mer enn jeg har nå og hvis jeg får fast jobb så kan jeg jobbe der helt til jeg blir gravid og får baby i alle fall, så kan jeg jo gjøre noe annet etter den tid hvis jeg vil :) Kryss fingrene for at hun liker meg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse Leah :D Krysser fingrene for at du for en superlat i morgen :)

 

Her er det blendahvit test, 12 dpo. Så tr kommer nok denne mnd også. Jeg er såååå muggen i dag. Sukk...det var et hakk før jeg leverte fra meg oppsigelse på jobben. Rett og slett LEI :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, så fantastisk :wub: det er klart ho kommer til å like deg snuppa :D Går ikke an å ikke like deg, du er jo en skatt som endelig blir satt pris på *weeee*

Masse lykke til imorra søta :wub:

 

Cornflake :wub: vil bare sende deg en kjempe kjempe god klem *smask* på kinnet ;) Jeg føler med deg søta, denne ventetida unner jeg deg ikke! Jeg håper du får en positiv test neste gang du tester :D

 

 

Jeg har ikke så intense hodesmerter idag :) så jeg klarte å gå på IKT samlinga idag. Klipt meg har jeg også fått gjort idag. Ble så fin atte :P hehe

 

Imorra skal gullet og jeg til kiropraktoren. Mye av svimmelheten min er blitt borte og jeg er så glad så glad for det :D

 

Ikveld er det Criminal Minds :) digger den serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ BRA, Leah!!! NÅ ble jeg skikkelig glad :) :) :)

 

Cornflake, sender en god klem og hÅper pÅ to streker i morgen (for oss begge)... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du føler deg bedre, Dossasnuppami :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte Tigerlise :wub: Er deilig å føle seg litt bedre :)

Her krysser jeg fingra for at vi ikke får omgangsjuken i hus. Det går nemlig det i barnehagen *huff og huff*

Har hatt nok dritt synes jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sååååå bra Leah! kos deg i morgen og vis hvem du er! Vi vet at du er bare gull og helt nydelig! husk å stille klokke så du ikke blir for sen ;) stor klem og masse lykke til!

 

Cornflake, trist m tante som banker på, håper hun lurer deg og lar være å komme! kanskje du trenger litt time off fra jobb? sykemelding lønner seg big time istedenfor å si opp ;) hehe Stor klem til deg også!

 

Bra du er bedre dossa!

 

nå ploppet jeg i bollen og husker ikke mer... tar tidlig kvelden, hjemme med mini i hele dag og er trøtt selv nå... mini var syk i helgen med feber og hoste, fin i to dager men etter bhg i går var det feber igjen. i dag har hun hatt litt forhøyet temp i hele dag, men ikke feber... får være hjemme med mams i morgen også, så får vi ta en bytur hvis hun ikke har mere feber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 1 pp

Leah: så spennende!! Det kommer helt sikkert til å gå kjempe fint :) Så koselig å jobbe i en familiebarnehage, ikke så mange barn, så du kan konsentrere deg om alle sammen. Ønsker deg masse lykke til!!

 

Dossa: så bra hodepinen begynner å slippe, utrolig slitsomt å gå rundt sånn...og i tillegg den svimmelheta...men hØres jo ut som ting går rette veien nå. Ønsker deg forsatt god bedring :)

 

Cornflake: huff, skjØnner at du blir litt lei deg, men alt håp er jo ikke ute enda...noen tester ikke positivt fØr ikm og noen tester ikke positivt fØr 1 uke etter ikm...så vi krysser armer og bein :)

 

Lilleblomst: hjemme med sykt barn jeg også....forstatt subfebril liten gutt her, så blir hjemme med han i morgen også....god bedring til vesla di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :) Jeg er så glad i dere :)

 

Jeg har da trøstet meg med å bake. I dag blir det vaniljecupcakes med bringebær og sjokolade. I morgen er det dugnad med borettslag, så da får alle en cupcake etter hard arbeid ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Lenge siden jeg har vert her inne nå men ville bare oppdatere dere litt !

Klarer dessverre ikke kommentere alt for var så altfor mye men vil si lykke til til Leah i morgen tvi tvi

 

I dag fikk eg mensen så nå satse eg på at det er siste gang på en stund !

Har gått på spray i en uke nå og har minimalt med bivirkninger. Håpe det fortsetter slik. 2 mai begynner eg på sprøyter og ul 10 mai :) nærme seg sakte :)

 

Ha en god kveld jenter og velkommen til alle nye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå du er snill og god Cornflake som deler ut deilige godsaker etter dugnaden :D Send over oppskrifta søta :wub:

 

Metti, sender deg en god klem og håper at dette er siste gangen tanta dukker opp hos deg. Skal bli leeeenge til neste tantebesøk ;)

Ønsker deg masse lykke til :wub:

 

Lindus og Lilleblomst :) håper de små snart blir friske igjen :) Tenker de stor koser seg ilag hjemme med sine herlige mammaer ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå Metti :D Så braaa at du har berget såpass med sprayen. Tenker på deg hver dag nå! Blir så spennende å høre hvordan det går i mai måned for deg. Nå skjer det!

 

Selv skal jeg på videre utredning 10.mai med mannen min, så da blir det å legge inn førsteønske om en HSG røntgen. Jeg vil ta det før lapraskopi og evt. Ivf. Mannen har fått svar på sædtest og har masse friske og spreke småtroll, så vi slipper iallefall ICSI virker det som.

 

Ber for deg til høyere makter Metti, samme for deg Cornflake!

 

Håper dere andre har det bra :)

 

Klem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ Metti :D SÅ braaa at du har berget sÅpass med sprayen. Tenker pÅ deg hver dag nÅ! Blir sÅ spennende Å høre hvordan det gÅr i mai mÅned for deg. NÅ skjer det!

 

Selv skal jeg pÅ videre utredning 10.mai med mannen min, sÅ da blir det Å legge inn førsteønske om en HSG røntgen. Jeg vil ta det før lapraskopi og evt. Ivf. Mannen har fÅtt svar pÅ sædtest og har masse friske og spreke smÅtroll, sÅ vi slipper iallefall ICSI virker det som.

 

Ber for deg til høyere makter Metti, samme for deg Cornflake!

 

HÅper dere andre har det bra :)

 

Klem :wub:

ÅÅÅÅ Metti :D SÅ braaa at du har berget sÅpass med sprayen. Tenker pÅ deg hver dag nÅ! Blir sÅ spennende Å høre hvordan det gÅr i mai mÅned for deg. NÅ skjer det!

 

Selv skal jeg pÅ videre utredning 10.mai med mannen min, sÅ da blir det Å legge inn førsteønske om en HSG røntgen. Jeg vil ta det før lapraskopi og evt. Ivf. Mannen har fÅtt svar pÅ sædtest og har masse friske og spreke smÅtroll, sÅ vi slipper iallefall ICSI virker det som.

 

Ber for deg til høyere makter Metti, samme for deg Cornflake!

 

HÅper dere andre har det bra :)

 

Klem :wub:

 

 

Takk takk Lillefie .. Vi er kjempe spente og prøver være optimistiske og tro pÅ at vi skal fÅ det til nÅ. Satser pÅ at kroppen slapper mer av med positive tanker sÅ fÅr bare smellen bli større dersom det blir negativt !!

 

Spennene me time Lillefie . Den timen kommer jeg til Å huske for har ul samme dagen :) Masse lykke til vennen. Tenker pÅ deg ogsÅ !!

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Nå er det 1 time til jeg skal være på jobb, kjenner jeg er litt nervøs :P Men det går nok bra, skal jo bare være der 3 timer så får prøve å få barna til å like meg og hjelpe til så godt jeg kan..så hun får et godt inntrykk av meg :) Wish me luck!

 

Metti: å som jeg håper det er siste gang du må gjøre dette, jeg heier på dere og krysser fingre og tær for at det blir fulltreffer :) Nå Må det være din tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til idag Leah :) :) Kommer til å gå kjempe bra, for du smelter nok både de små og store med ditt store hjerte :wub:

Skal krysse fingra for deg snuppa!!

Denne jobben får du ;)

 

Jeg har ligget galt i natt. Har såååå vondt i nakken, klarer ikke å bøye hodet til sidene eller bakover, så jeg går og ser ned i gulvet.

Fytti katta så vonde smerter jeg har, har allerede slukt noen paraceter.

ER flaks at gullet har time hos kiropraktoren idag. Må se på meg også ellers kreperer jeg :P

 

Fiesnupp :wub: det går fort til den 10. Mai ;) Spennende, jeg har så lyst til å høre deg juble snart :D

Sender deg en god klem :)

 

Har to fritimer nå, så da får jeg planlegge neste uke.

Har fri på mandag og tirsdag så det blir en kort uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på jobb idag Leah. Det kommer til å gå kjempebra!

 

Metti: Ikke lenge igjen til 2. mai nå. Håper tiden har gått fort for dere :) Lykke til!

 

Cornflake: Sender deg en stor klem!!! Håper du ikke er like lei idag.

 

Dossa, jeg elsker også å se på Criminal Minds. Ble satt på opptak forrige uke og gårdagens episode. Idag har jeg fri og skal ta igjen alt jeg ikke har fått sett denne uken. Lykke til hos kiropraktoren idag :)

 

Hadde egentlig fri i 9 dager nå, men er visst satt opp på flere vakter neste uke. Helt ok det, men jeg kunne ikke ta alle vaktene, da noen av vaktene var kveldsvakter. Jobber bare dag/natt, så slipper vi barnevakt for Ilyas.. Så da ble det ikke så mye fri som jeg hadde tenkt meg, men siden det er dagvakter går ikke fridagene mine på å sove, heldigvis.

 

Idag har jeg fri og hele helgen. Det er deilig. Merker jeg har jobbet en del den siste uken. Ilyas skal i bhg idag, så kan jeg slappe av og kose meg. Prøve å få vaska litt her også før helgen, Så får heller Ilyas fri i morgen... Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Leah!!! Dette går superduperfint :)

God bedring Dossa :wub:

Renate kos deg med velfortjent fridag!

 

Ca 10 dpo her og test hvit som snø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag Leah! krysser fingrene for at dette blir en løsning! så fort du får kontrakt så sitter nok spiren din også ;)

 

I dag våknet jeg uthvilt og fin, kikket på klokka og fikk sjokk! 07.45, sprang inn til mini for å se om hun sov enda eller hva det var, joda, lå søtt og sov enda... skremte meg godt der gitt, ikke sovet lenger enn 06.30 på lange tider, så dette var rart! hehe

 

Heldigvis normaltemp i morges og egentlig lyst til å dra i bhg, så da blir det kosedag med bytur på oss to, så kan hun i bhg i morgen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...