Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 10.april :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet det. Men det var det eneste jeg hadde liggende og smertene var utholdige. Skal kjøpe meg paracet i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok bra med to Ibux. Man skal ta ganske mye før det påvirker eggløsningen. Når man er gravid bør man derimot styre unna. Jeg hadde ikke overlevd smertehelvetet jeg gjennomgår uten NSAID's. Det er ikke verdt å sitte å ha så vondt. Paracet hjelper ikke hos meg, jeg må ha smertelindring for sentralnervesystemet. :) Paracet og Ibux blandet er saker :)

 

I dag er jeg på CD6. Trent en ekstra lang runde i kveld og kom hjem med intense menssmerter og friskt rosa blod på papiret.. Wtf!? Satt i dusjen med varmt vann over magen i 30 min, deilig :) Det gruegledes til ul på torsdag for å si det sånn!

 

Var ute og shoppa babyklær med ei venninne som er 21 uker i dag, og det gikk HELT fint :) Klarte til og med å le og kose meg!

 

Håper mannen din har sanndrømt Cornflake :D You never know!

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker også at 2 ibux går greit. Har gått med disse smertene gjennom hele helgen og holdt ut på jobb (burde kanskje ikke dratt på jobb, men) men nå klarte jeg ikke mer.. Ble bare værre og værre.

 

Paracet funker fint her, men det allerbeste er en blanding av ibux og paracet, men er sluttet med den blandingen etter at vi begynte å prøve å bli gravid. Er sjeldent jeg tar smertestilliende... Var en periode i februar/mars da jeg lå med influensa med 40 i feber i nesten 2 uker, hvor jeg tok MYE paracet, men det var for å holde feberen borte så jeg klarte å ta vare på syke Ilyas.

 

Så rart da Fie. Skjønner du gleder deg til UL, håper du får svar på det du trenger å få svar på.

 

Selv er jeg på CD 19 (20, siden klokken er over 00.00) Og de siste 2 syklusene har jeg hatt EL på CD 22 og 25, så jeg ligger i rute med EL slim idag. Kjedelig med så lange sykluser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Hei gullfisk jenter!

 

I dag er jeg 5+1, men hadde en blødning i går. Da jeg stod opp og gikk på toalettet i går morges, så var det friskt blod på papiret etterpå. Jeg holdt på å svime av, ble vetta skremt. Etter dette spottet jeg brunlig uflod. Tok kontakt med legen min, og fikk komme på sjekk. På innvendig ultralyd så han en veldig fortykket slimhinne i livmoren, og en liten sort flekk som kunne være fostersekken. Men dette var visst normalt til å bare være 5 uker gravid. Etter dette har jeg fortsatt å spotte brunlig utflod. Har en avtale med legen om å ringe han igjen på fredag om jeg fortsatt har noe blødning. Huff, kjenner dette er grådig vanskelig. Nesten så jeg tenker at om det skal være en SA på gang, så får det bare komme ut da, sånn at vi kan prøve på nytt igjen....samtidig som jeg virkelig ønsker av hele mitt hjertet at spira er helt frisk og fin og holder seg på plass. Fryktelig frustrende å gå rundt og ikke helt vite hva som skjer. Kanskje jeg er tilbake her inne på bli gravid igjen veldig snart....da har jeg hvertfall dere :):)

 

Jeg skal egentlig jobbe neste helg, men er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Føler jeg er grådig ufokusert til å jobbe, og livredd for å evnt få en SA mens jeg er på jobb. Hva ville dere gjort??

 

ønsker dere alle sammen en fin fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Lindus: Skjønner godt at du blir skremt! Det hadde jeg blitt også.. Kanskje du skal ta fri i helga? Bare slappe av og stelle pent med deg selv?

 

Renate: Lykke til med EL som kommer nå.. Jeg har også vanligvis EL på dag mellom 22 og 26 faktisk.. denne PP kom den på dag 18... Men jeg er helt enig.. det er kjempe kjipt å ha så lange sykluser.. men det er håp om stabilisering for min del da denne perioden kun blir på 30 dager.. P-piller halve livet kan gjøre det for deg har jeg hørt;)

 

Her er jeg på 8DPO i dag.. Og jeg begynner å få det store skrullesyndromet.. blir sprø faktisk... Jeg har forsåvidt ingen symptomer. Heller egentlig fravær av symptomer.. færre nå enn jeg pleier å ha før TR kommer.. så jeg har ikke så mye tro på at det skal gå denne gangen..

 

Dere får ha en super dag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindus - jeg krysser fingra for at alt er i orden! Men skjønner godt at du ble/er skremt! og kjenner godt følelsen av å ikke vite helt, (tok meg 10 dager) den er fæl! Men hvilken lege bruker du som har egen ul-maskin? (kanskje jeg burde bytte, hehe). Jeg synes du skal velge å jobbe eller ha fri ettersom hva du synes er best selv, føler du at du trenger å slappe av jobber du ikke, men trenger du noe annet å fokusere på så jobber du selv om du er ufokusert og tar det litt rolig på jobb(så sant du har en jobb hvor det er mulig, da).

 

Chamira - lykke til i skrulleland :P

 

Renate - Håper aksjeleggingen går bra og at EL er rett rundt hjørnet :)

 

Lillefie - godt at det gikk greit å være med på babyshopping :D Wee til deg som taklet det så bra! :D

 

Leah - ferdig med vedhaugen?

 

Cornflake - jeg skjønner deg utrolig godt!! Har også en mann som er altfor glad i å jobbe. Men heldigvis er han litt bedre når jeg klager mye (selv om jeg stort sett er fornøyd i mitt eget selskap, altså), og i går klagde jeg over at jeg ikke fikk blomster som jeg fikk forrige mandag. Men de fikk jeg jo fordi han var sen på bursdagen min. Jeg prøve å argumentere med at hver dag med meg er jo like bra for han, så jeg fortjente jo blomster hver gang han var sen, men da mente han at han kom til å bli fattig og at jeg måtte kjøpe flere vaser. Han kunne vel bare sagt at han skulle være tidlig hjemme i dag vel, så vi kunne spise en hyggelig middag sammen :) Disse gutta, altså.. Får håpe mannen din blir litt mer hjemme når du blir gravid for å støtte og når babies kommer(ja, den kommer :D ), for det fortjener du!

 

Min dag skal bli super, og jeg skal gjøre mitt beste for å ikke være supersint på den udugelige søstra til sjefen! Bare litt sint :P

 

Nyyyt solen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

 

Cornflake: Syns ikke du er egoistisk som ønsker at mannen skal være mer hjemme sammen med deg, det er viktig å gjøre ting sammen. Og når han er inne i vanen med å jobbe masse, så er det faktisk ikke sikkert at han klarer å slutte med det når dere får barn, selv om han mener det nå. Har ingen gode tips eller råd til deg desverre, men håper det ordner seg for dere. Sender deg en god klem :wub: Hvordan er formen i dag forresten?

 

Renate: hvordan går det med deg i dag? Jeg pleier også å ha EL rundt dag 22..men i det siste så har det vært litt rot, sist syklus kom den på dag 34!!! Det var kjipe greier..Men nå kom den på dag 24 og jeg er vel 8 dpo i dag.

 

Lindus: Det er så utrolig ekkelt å oppleve blødninger i svangerskapet, klart man blir livredd. Hvordan går det i dag, har du spottet/blødd mer? Håper ikke det er en sa, men bare skjøre slimhinner eller noe. Jeg har opplevd begge deler, med Leah hvor jeg blødde og spottet i flere uker men som var pga skjøre slimhinner og gikk bra..og med de 2 sa som ikke gikk bra, men da blødde jeg så mye og hadde så vondt at det ikke var noen tvil om hva som skjedde. Hvis du har mulighet så ville jeg nok droppet å jobbe i helgen og heller ta vare på deg selv..viktig å ta det litt med ro når man er gravid og spesielt hvis man er redd for å miste. Lykke til, jeg krysser alt jeg har for at dette går bra!

 

LilleFie: Håper du får svar på torsdag på hva det er som foregår med kroppen din, bare 2 dager igjen :)

 

Chamira: Jeg er også 8 dpo :) De siste syklusene så har jeg hatt lite pms før mens, så håper jo like mye hver gang det er noe som er annerledes enn det pleier. Denne gangen har jeg vært litt utålmodig og sur de siste dagene, det er typisk meg den siste uka før mens..og i dag var det litt slim som det pleier å bli et par dager før mensen kommer, så er ganske sikker på at mensen kommer senest lørdag. Skal til legen på torsdag og tenkte å be om gravitest da, selv om jeg bare er 10 dpo..er fri for billigtester :P Og er jeg mot alle odds gravid så kan han henvise meg til gyn for oppfølging med engang. Når venter du mens?

 

Tyr: Hva jobber du med? Haha, de mannfolka altså..de er ikke alltid like enkel å ha med å gjøre :P Vedhaugen har minket bittelitt, men syns nesten ikke det vises :( Fikk ikke gjort mer i går for det regnet og så sto sambo opp og vi dro ut for å gjøre noen ærender og hente puddingen i barnehagen :) Nå har jeg nettopp vært ute å bært litt, men plutselig begynte det å hagle og så gikk det over til styrtregn og nå når jeg gikk inn så er det fan meg sol ute!! Det været blir jeg ikke klok på altså..hvis jeg går ut nå så blir det vel storm eller noe :P

 

Men det er altså planen min for dagen, bære litt mer ved!

 

Kjenner at jeg gruer litt til torsdag nå..ikke for selv jobben, men for det stresset som blir for å rekke barnehage og jobb og etterpå rekke barnehagen igjen :/ Har jo hatt veldig lite av den typen stress det siste 1,5 år..så det gruer jeg til. Sikkert tåpelig, det er jo bare for en mnd liksom, men men..Gruer også veldig til å fortelle henne at jeg ikke kommer til å takke ja til mer enn den mnd, bør jo si det så snart som mulig, men har ikke lyst å si det første dagen heller..Men jo tidligere jeg sier det jo bedre tid får jo hun til å finne noen andre..what to do :P

 

Ha en fin dag videre jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Tusen takk for gode ord Chamira og Tyr82!! Alltid så godt å være her inne i gullfiskbollen :)

 

Jeg får bare se det ann litt nærmere helga, og se hva som skjer. Jeg har en jobb hvor jeg ikke kan tillate meg å være ukonsentrert, jobber med "liv og død"...Full fart fra start til slutt, så kan ikke gi 50% når jeg er på jobb.

 

Jeg har i mine to forrige svangerskap gått til Dr. Høye i Drammen, men han har gått av med pensjon. Nå er det Magne Uv som har tatt over praksisen hans, og Uv har jobbet på sykehuset i mange år. Kjempe flink og hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Leah: tusen takk for omtanken :) Jeg spotter fortsatt i dag, men det er bare sånn (litt ekkelt) brunlig utflod. Jeg blør ikke. Har bare truseinnlegg, og det blir bare litt flekker på det liksom. Har noe mensmurringer, men det har jeg hatt siden noen dager etter eggløsning. Men nå var jo legen "oppi der" med ultralyd i går også, så om det er skjøre slimhinner så kan det jo være derfor det fortsatt kommer litt?

 

Og lykke til på torsdag! Det kommer til å gå bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjedelig kontorjobb hvor det bare (for en kort tid i hvert fall) går utover megselv om jeg ikke gjør jobben min. Jeg er ansatt som controller, men er mer eller mindre fungerende konsernøkonomisjef i et familieselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindus: Ja, hvis det er skjøre slimhinner så har nok UL i går irritert litt. Håper det bare er det og at spottingen gir seg snart :) Det er jo positivt at det ikke er friskt blod og at det ikke er så mye i alle fall :) Jeg fortsetter å krysse fingrene jeg :)

 

Tyr: Jeg ønsker meg også en kjedelig kontorjobb :P Venter på svar fra min gamle arbeidsplass, de skal vel ha intervjuer snart..men har ikke hørt noe så langt!

 

Jeg har ikke kommet meg ut til veden..har ikke lyst :P Været veksler mellom regn og sol nå, men tror det er mest sol..må vel komme meg ut snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg er hjemme i dag også :( Formen er bedre, men min psykiskhelse er derimot ikke så bra som den pleier å være :( Er litt deppa og lei meg.

 

Lindus: Håper spottingen gi seg snart. Skjønner at du er bekymret. Krysser fingrene for deg.

 

Chamira: Når har du ikm og når skal du begynne å teste? Ingen symptomer er kanskje like bra som masse falske symptomer. Holdoss oppdatert ;)

 

Dossa: Savner deg snuppaaa :wub:

 

Leah: Skulle du ta den jobben likevel? Hm...jeg trodde at du bestemte deg for å ikke ta den.

 

Ha en fin dag jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, synes du gjorde det lurt å bli hjemme idag fra jobb!!

 

Leah, jeg er litt bedre. Har tatt et par paracet og sov noen timer nå. Sovnet så sent i natt (kl 4), er litt i ulage etter nattevaktene i helgen. Skal på igjen i morgen, så ser ikke helt poenget med å snu døgnet igjen heller.

 

Lindus, jeg håper virkelig at den lille spiren sitter og at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi her var det aktivitet i dag..

 

Jeg har IKM på søndag:) Tenker egentlig ikke å teste noe særlig før det, men vi får se.. det er ikke sikkert jeg klarer å holde meg.

 

Cornflake: Så trist å høre at du er litt "nede" om dagen.. det gjør alt veldig veldig tungt. Jeg håper du føler deg bedre veldig snart og at vi kan bidra til at det blir litt lysere;)

 

Jeg relaterer meg til kontorjobb.. dvs kontor med litt reising inn i der.. så både ute og inne. Det betyr i praksis at når jeg er lite motivert så sitter jeg på BIM å leser istedet.. hehe.. men i dag har det vært HEKTISK!!! Kjenner jeg er helt varm i ansiktet..

 

Lindus: Det skal være ganske vanlig å spotte litt under den første tiden av graviditeten skal det ikke? Jeg mener jeg har lest at det er ganske normalt og kan skyldes at det "lekker" litt, men det trenger ikke være skummelt.... Jeg krysser fingrene for at spiren holder seg fast i alle mnd som gjenstår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg har vært litt fraværende i det siste... Og nå har det skjedd så mye siden sist at jeg ikke har nubbsjangs til å kommentere alt :P Men tenker masse på dere alle likevel :)

 

Cornflake, så trist å høre at du er litt down for tiden :( Vil bare at du skal være glad og ha en liten spire som vokser i magen din ;) Ikke enkelt å takle at mannen jobber så mye. Håper det ordner seg etter hvert slik at dere kan nyte hverandre også :wub: Håper formen ellers også er bedre.

 

Lindus, det er alltid skremmende å blø når man er gravid, men det vil som regel gå bra :) Hvordan går det nå, har det gitt seg?

 

Leah, fikk du stablet noe mere ved? Flink du er :) Ikke lenge til du skal på jobb heller nå, blir spennende selv om det bare er for en kortere periode.

 

Chamira, du er flink om du klarer å vente med testinga til IKM, jeg starter gjerne ei uke før, hehe. Men så er jeg ekstremt glad i å teste også, selv om den blir blendahvit. Jeg elsker spenningen :D

 

Renate, hvordan går det med deg? *klemmepå*

 

Lillefie, er du kvitt smertene i magen? Kjenner jeg er litt bekymret for deg nå, du har så mye vondt og sånn skal det ikke være! Bra du snart skal til gyn. Ikke gi deg, men krev å få svar!

 

Jeg er på cd 7 nå og har svelget den siste hormonpillen. Håper den gir meg kortere syklus (forrige var vel på ca. 6-7 uker) og at jeg slipper den evindelige spottinga. Sist småblødde jeg i 2-3 uker ETTER at vanlig mens var over, grr!! Ellers har det vært nydelig vær her i dag, og til og med kommet opp på småpene 12 grader :) Har vært så mye kaldt og gufsete grisevær her i det siste, men ser dessverre ut til at det varer bare et par dager :( Får nyte det mens man kan...

 

Ha en flott kveld alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle vakre supper :)

 

Her var det masse lesestoff som jeg har kost meg med :D

Men så var det dette med husken da :P har ikke nubbesjans til å huske alt :P gammel jeg *ler*

 

Lindus, har tenkt masse på deg vennen og jeg skjønner veldig godt at du er bekymret. Men som ei anna sa så er det mange som små blør i starten av svangerskapet. Håper det går den rette veien for deg :D Bare å tenke positivt, dette går bra :) Sender deg en god klem :)

 

Cornflake :wub: du er så god og søt snuppa ;) masse god bedring! Leit å lese at du er litt deppa for tiden. Skjønner deg veldig godt men jeg håper du klarer å se det positive i de små tinga :) Jeg veit at du vil bli mamma, en fantastisk og omsorgsfull mor blir du :) :) Du er ei som dessverre må vente for lenge før du får drømmen din oppfylt. Sender deg en god god klem søta :wub:

Ikke gøy at mannen jobber så mye, du er ikke egoistisk fordi du ønsker at han skal prioritere deg foran jobben. Håper det bedrer seg :)

 

Leah, masse lykke til på jobben. Stress er ikke noe gøy så skjønner at du små gruer deg litt. Drømmejobben dukker opp søta, du må bare holde motet oppe :)

Flink du er som jobber og står på :)

For en veksling av været du har da :P

 

Tigerlise, Chamira, Tyr og Renate :) :) skulle kommentert dere også men akkurat nå husker jeg ikke noe :) må lese over en gang til skjønner jeg *haha* Klem klem jenter ;)

 

 

Gullet har hatt kamp idag og det endte uavgjort.

Jeg blir så ivrig og roper og skriker så fælt at mannen flytta seg bort fra meg :P

 

Har hatt møter og konferansetimer etter undervisninga så hele dagen har bare flydd av gårde. Har att 4 elever så er jeg ferdig med samtalene for denne gangen. Gleder meg til helga, skal bli godt med litt ro :) :)

 

Idag er det tirsdag og GA på tv :) må holde meg våken og det kan bli en utfordring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lindus

 

Håpar alt går bra med deg- og den vesle. Flott at du har ein grei lege! Eg blødde litt i 1. trimester. Det kom ein blødning i ca uke 7, alt var bra på ultralyd. Eg var på hyppige ultralyder, og etter kvar, fram til veke 11, hadde eg brunlig utflod etter us. Det er skjøre slimhinner som du seier. Som oftast går det bra, prøv å halda fast i det. Og så gå til ny ultralyd etter 6+3. Etter veke 9 skal det vera store sjansar- over 90 prosent for at det går bra når eins er hjerta slå. Ikkje la deg avspisa med hcg måling. Det er berret ull. Eg hadde stigande hcg då min første hadde gitt opp. Svaret får ein på ultralyd.

 

Me satsar på at alt er bra med den vesle. <3 stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

ÅÅÅÅ, dere er sÅ gode alle sammen!!! Tusen takk for alle gode ord :)

Men...nÅ i kveld har det begynt Å kommer litt mer....og det er ogsÅ friskt blod...men har ikke kommet noen "klumper" da....men vet ikke om det har noe Å si...men jeg føler at det kansje er litt for mye til at det bare er skjøre slimhinner....jeg er redd for at løpet er kjørt...

Ser ann hva som skjer i natt og i morgen, ogsÅ ringer jeg legen igjen pÅ torsdag. MÅ jo uansett ta en ny ultralyd for Å se at alt er borte i sÅfall. Men jeg kommer til Å be om en sykemelding en ukes tid hvertfall....mÅ komme meg litt til hektende, bÅde fysisk og psykisk kjenner jeg. Har aldri opplevd dette før...men det er jo relativt vanlig fÅr jeg inntrykk av....men da er det bare Å fÅ det overstÅtt...ogsÅ sette i gang igjen :)

Lilla: nÅr du hadde blødning, hvordan artet det seg??

 

Tusen takk for all omtanke alle sammen, hva skulle jeg gjort uten dere gullfiskene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aboslutt en stor påkjennig, psykisk å oppleve en SA. Det synes ihvertfall jeg... Sender deg en stor klem Lindus, og krysser fingrer og alt jeg har for at spiren din forsatt klamrer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Tigerlise :) Så koselig at du spør! Jeg ligger i skrivende stund i fosterstilling i senga og ''sykler'' med beina, rastløs pga smertene :( Er på cd7 i dag og blødde friskt blod i morges og utover ettermiddagen.. Brukte tampong :( Mensen var ferdig på cd5 med den vanlige knøttlille brunspottingen på tuppen av o.b. Føles som jeg har tatt boler og at de indre kjønnsorganene er tre ganger så store som normalt. Satt og gråt i dusjen i dag med varmt vann over magen mens mannen satt på gulvet og holdt handa mi.. Aner ikke hva vi skal gjøre. Tiden går ubegripelig tregt frem mot timen når det gjør så vondt :( Kjenner ei som ble sendt rett på lap når hun var hos lege med sånne magesmerter, så tenker litt på om jeg kanskje blir lagt inn på torsdag..

 

Håper hormonene funker fint på syklusen din snuppa :) Skjønner at det er kjett med så lange sykluser.

 

Lindus! Ajjajjj!! Hva er dette forno'? Håper for all del det er en bøllespire som har måka seg langt inn og at det går bra! Det kan være en evt. tvilling-egg som har gått tii grunne og. Krysser alt jeg har!

 

Skriver litt senere hos dere andre jenter, ikke helt i form her :)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbaner herved alle smerter, antydininger til å miste og lange sykluser! VIK AVGåRDE! *holde opp hvitløkskorset*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Fie: Sender deg en STOOOR KLEM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Fiesnuppamiii :wub: jeg får så vondt av å lese hvor vondt du har og hva de smertene påfører deg :( Dette fortjener du ikke vennen, og jeg håper at du imorra får en skikkelig undersøkelse. Ikke reis før du føler at du har fått den hjelpa du skal ha.

Sender deg en god klem kjære jenta mi <3<3<3

 

Får komme meg på jobb :)

Ha en flott dag søtinger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 1pp 1 SA

God morgen gullfisker!

 

Lillefie: Håper virkelig du får hjelp i morgen, høres ut som et lite helvete det du opplever!!! Syns virkelig synd på deg, og håper de finner en løsning på problemene dine!! Lykke til :)

 

Tusen takk igjen for omtanke og gode ord!!

 

Men SA'n er et faktum i dag...ikke tvil...for å si det sånn. Håper blødningen er over fort, så vi kan begynne å prøve igjen. Har aldri opplevd dette før, så vet ikke helt når vi kan komme i gang igjen. Men skal snakke med legen til fredag...Så da blir det ikke termin i januar på meg :(

 

I dag har jeg lillegutt hjemme, vi skal på treff med barselgruppa vår! Det blir så koselig, sikkert et halvt år siden sist nå!! Lille gutt her gleder seg masse, og jeg tenker at selv om jeg blør og har vondt, så kan det være godt å komme seg ut å gjøre noe hyggelig. Blir litt mindre tenking da. Også kommer det en ganske så nyfødt liten bebis som jeg ikke har hilst på enda, så det blir kos :)

 

Ha en god dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så mye tristhet sånn på morgenkvisten :(

 

Sender deg en kjempeklem Lindus!

 

Lillefie - du fortjener sannelig en kjempeklem du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...