Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 10.april :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

God morgen jenter :)

 

Velkommen til de nye :)

 

Har ikke vært her så mye på bim de siste dagene, må venne meg til min nye hverdag med full jobb og alt det der :P

 

Har i alle fall hatt 2 fine dager på jobb og trives så langt :D

 

Var hos legen på torsdag, tok en gravitest som selvsagt var negativ og i dag kommer mensen...dustemens!!!

 

Ønsker dere alle ei god helg :wub:

 

Jeg må vaske hus i dag siden jeg jobbet på torsdag, kjipe greier :P

Endret av LeahpuddingogMammapudding
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen 79kvinne. Jeg hadde en spontanabort. Var litt over 6 uker på vei, deg tok meg 63 dager fra blødningene til neste mens kom, så det er individuelt.

 

 

 

 

 

Positiv EL test her også idag, og har murringer i magen. La inn aksjer igår, blir ikke noe, for jeg er ikke på talefot med han pga dumme utsagn fra han tidligere ikveld. Men i morgen, da er jeg på talefot igjen :)

 

 

Håper egentlig den ikke kommer igjenn;-) hadde mens murringer. I ca en dag her, håper det var eggløsninga. La inn aksjer vi også da, så vil vise seg om den dumme tanta kommer ;-) var 10+5 da jeg hadde medisinsk abort, men var vist stoppa og utvikle seg allerede før hjerte skulle ha starta. Ikke mye som skulle ut da, og fikk negativ test ganske fort, ca 1,5 uke etter aborten.

 

Håper på økende aksjer til oss alle ;-) tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA

Hei alle sammen!

 

LilleFie: ja, det går bra med meg :) bare venter på at det skal slutte helt å blø nå, så setter vi i gang igjen. Har fått utrolig god oppfølging av min private gynekolog. Huff, endometriose høres ikke godt ut, kan ikke så mye om det jeg. En venninne av meg har pcos, hun måtte få utført en lapraskopi, og hun ble gravid nesten med en gang etterpå. Håper så inderlig at det samme gjelder for deg, selv om det er en litt annen sykdom. Krysser armer og bein for deg :)

 

Leah: så flott at du trives i den nye jobben :) men om du fikk tanta i dag, så kommer du også i gruppa IKM uke 23. Der er jeg og Dossa også veit jeg :) og i uke 23 skal vi få,positive tester hele gjengen, det har JEG nemlig bestemt ;) hihi

 

Cornflake: håper du får lagt inn mange sterke aksjer i helga :):)

 

Hannepålandet: lykke til med bryllupsplanlegginga :)

 

Dossa: takk for omtanken Dossa-mor :) var jo så tidlig, uke 5, så hadde liksom ikke helt skjønt at jeg var gravid alt. Også har jeg jo vanligvis blitt gravid på 1 forsøk, så vi satser på ny spire igjen snart :) vi har jo IKM i uke 23 begge to, så da får vi satse på at det går veien for oss begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt aksjer, jeg har lagt aksjer, jeg har lagt aksjer, tra-la-la! :D (barnslig? ja, i dag er jeg det!) Og det er sol og jeg har fått gjort Såååå mye i leiligheten i dag som har venta altfor lenge. Sånn kjipe ting som å ordne nytt oppheng til bilde, sette opp nye knagger i gangen, vaske ovnen, mikroen og grillen (!!! Stakkars mannen som vaska grillen. Flinke gutten! :) ) Og i tillegg har jeg sitti ute i solen og lest bok i et par timer så jeg har fått litt smårød nese og skille etter utrigningen min (som var ca to cm utenfor halsen i dag, ikke noe sjakktrekk)

 

Og egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg synes det er gøy, eller det er jo alltid gøy egentlig, å få lagt askjene, fordi den dagen jeg forventer mens er det melodi grand prix. Og da har jeg fest. Hvert år er det skikkelig jentefest med mye paljetter og champagne, så det passer seg ikke denne mnd ;P

 

Det var dagens lille hyggelige-ego innlegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på Operani Oslo nå :) er og ser på ballett :) askepott.

Akkurat nå er det pause før 2. akt begynner :)

Aldri vært og sett ballett før, kjempe fint og veldog bra musikk :)

Er greit at en også veit hva handlinga går ut på :P

 

Tyr, du koser deg skjønner jeg ;) det er flott for nå skal jaggu gullegget ditt befruktes ;)

 

Leah, trist at du fikk tante besøk :( Sender deg en god klem snuppa :) Er like før spiren sitter så bare hold motet oppe ;)

 

Ha en flott kveld søtinger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter hjemme alene her som vanlig. Mannen er på jobb. Dro til Moss i ettermiddag for å se på storkampen mellom de to største lagene i Tyrkia (laget hans vant og er "the champion" ) og deretter dro han rett på jobb...

 

Snille mammaen og pappaen min kom og besøkte meg. De synes synd på meg som sitter alene nesten hver helg. Så da så vi gullruten sammen.

 

Skal kvelde nå.

 

Leah: Så bra at du trives i jobben. Kjedelig med helgevask. Her bruker jeg 3 dager på en 3roms leilighet. Har senebetennelse og må ta ting i etapper så jeg ikke overbelaster skulderen, DET er kjedelig det!

 

Dossa: Det hørtes gøy ut med ballett. Håper du koser deg videre!

 

Tyr82: Så morro med aksjer ;) Håper spiren setter seg. Ser vi er mange i bollen med IKM i samme uke - så morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter :)

 

Renate: Uff, senebetennelse og 3-dagersvask hørtes ikke noe særlig ut nei! Jeg er også alene de fleste helgene, men jeg elsker det :P Men jeg får støtt og stadig høre at jeg er rar som trives så godt alene :P

 

Jeg har 35-dagers syklus, så ikm blir mot slutten av uke 24, 15.juni :/ Men satser på gode nyheter da!

 

I går snødde det masse her, mesteparten har faktisk lagt seg på bakken og ligger der enda..er det mulig!! Håper det blir masse sol i dag så den forsvinner igjen.

 

Ellers er jeg blitt forkjølet, men alle blir vel det når de begynner i barnehage ;) Leah er også forkjølet, så kan jo være henne som har smittet meg. Jaja, vi har nå fått slappet av i helga i alle fall, så det går sikkert fort over igjen :)

 

å så har jeg glemt alt jeg skulle skrive, noen som sitter og maser etter frokost her..så må bare komme meg ut på kjøkkenet :P

 

Ha en super søndag jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg elsker å være alene jeg også.. Men det er kjedelig når det blir HVER helg, fredag og lørdag. Men når mamma og pappa er på besøk er det nok etter et par timer, så da sitter jeg å håper at de drar snart så jeg kan få litt alenetid før jeg skal legge meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter... Jeg håper dere har hatt en bra helg:) Jeg har hatt besøk i hele helga så det har blitt lite BIM tid. Jeg har IKM i dag og håper tanta holder seg borte. Har faktisk et lite håp om at det kan skje ut fra tempkurven min.. så vi får se:)

 

Renate: Er mannen din fra Tyrkia? Det er delvis min også.. han er halv tyrk:) Jeg skjønner at du synes det er trist at han er borte hver helg, og det vil ikke bli det samme om det er andre som er på besøk:)

 

Leah: god bedring.) Jeg har hørt at det er vanlig å få alt som går når man begynner å jobbe i barnehage.. jeg håper for din del at du slipper unna med forkjølelse:) Lykke til og jeg håper du trives så lenge du skal være der:)

 

Dossa: Du koser deg så mye i balletten at du sitter på biM?? hehe.. jeg synes også det er vakkert å se på, men det kan bli litt langt..

 

Det var alt jeg klarte å huske.. men jeg ønsker dere alle en strålende søndag:) Jeg skal holde meg opptatt så jeg slipper å tenke på tanta som ikke skal komme i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chamira, mannen min er fra Tyrkia ja!! :) Møtte han da jeg bodde der nede og jobbet som guide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp dere damer :)

 

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne å lest. Håper dere alle har det bra :)

 

Er mye som skjer om dagen. Jobber fullt, pusser fortsatt opp hjemme. Snuppa har bikka året og fått vannkopper, men er forhåpentligvis på bedringenes veg snart.

 

Ellers er jeg nå 12+1. Ble satt en uke tilbake på ul. Fikk se et lite sprell på ul. DOktormannen trodde kanskje det var en gutt, men det var enda litt tidlig å fastslå.

Ul kunne gått bedre syntes vi. FIkk komme inn til fosterdiagnostikk denne gangen også. Mista jo den første som led av dysplasi, så godt med litt ekstra oppfølging. Denne har ingen dysplasi. Legen tok seg god tid og forklarte alt. Alt så fint ut, men så kom dette menne da. DEn lille har tarmen på utsiden av magen :( Det kunne være for tidlig til at den ikke hadde trukket seg tilbake, men burde ha gjort det til nå. Det kunne vøre kromosomfeil så får full pakke med utredning nå. BLe tatt duo test og får svar på prøvene om 2 uker ca, også må jeg inn til ny ul om 4 uker.

Öm man kunne utelukke kromosomfeil og det "bare" er tarmene som er på utsiden er dette en "enkel" operasjon de kommer til å gjøre rett etter fødsel.

Så det er mange tanker om dagen og 1000 spm som kværner oppi hodet. Håper virkelig ikke vi må gjennom en senabort enda en gang. Trodde vi hadde nådd kvota vår for uflaks, men tydeligvis ikke.

Hadde håpe på å kunne glede meg litt etter ul, men er nå mer nervøs og gruer meg som fy til alt av svar og videre utvikling.

Håper bre det går vår veg. Men jeg er begynt å innstille meg på senabort og klarer ikke glede meg i det hele tatt.

Blir spennende å se til neste ul.

 

Ellers er det full vinter i nord igjen. Jeg lengter virkelig etter sol og sommer. Men håper det er som en kr jeg jobber med sier. Han er same og sa at når det snør under reinkalvinga kommer det til å bli en vaaaarm sommer :)

 

Håper dere alle har det super :) Nå er det sengetid for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina eg skA tenke på deg fremover !! Ikkje noe kjekt det du går gjennom nå.

 

Nå ligger eg her på hotellrommet med vond mage. Kjennes ut som vanvittig mye luft. Det blir nok bare verre etter i morgen og. Dere må krysse fingrene for at det ska gå bra i morgen og at eg takle smertene..

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til, Metti :wub:

Skulle svart dere andre også, men får ta det når jeg har litt bedre tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til idag Metti :) Skal tenke masse på deg og krysser fingra for at dette går bra.

Nå er det din tur snuppa :wub:

 

Carina :) huff da det var ikke noe hyggelig å lese. Jeg skjønner du har noen vanskelige og tunge dager foran deg. Krysser fingra for at det ikke er så ille som det kan være men at det bare skal en operasjon til for å få tarmene på plass att :)

Dere har hatt nok uflaks, så mer skal dere ikke ha!

 

Helga går så altfor fort, men deilig at det er ei kort uke dette også ;)

Været for torsdagen er ikke meldt bra *usj*

Hadde vært fint om det ble oppletta men det tviler jeg på.

Kjedelig for ungene når det sprut regner, for de voksne også :P

 

Ikveld skal jeg ut og spise med kusinene mine :)

Reiser litt tidlig avgårde for å se om jeg finner noe klær å ha på meg på 17. mai :)

 

Ha en flott dag jenter :)

Håper dere har bedre vær enn meg, for her blåser det stiv kuling og regner nesten vannrett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL Metti og Carina!

 

I dag var det like før jeg gikk baklengs til jobb, for å få fremover i motvind førte til store pusteproblemer. Helt til jeg skjønte at det var smart å lukke munnen, haha :P

 

Denne uken blir superkort! Kun i dag og i morgen også er det London-tur :D Noen gode (shopping)tips på veien, kanskje? Jeg har vært i London mange ganger og er i grunn godt kjent, men smarte tips er jo alltid velkomne for det :) Jeg er rimelig sikker på at lommeboken blir slunken i løpet av de dagene, hehe. Jeg gleder meg!! Skal bli deilig å komme bort og ikke ha fokus på dpo-land. Selv om det hadde vært kjekt om det var i neste uke siden jeg er 2 dpo i dag.

 

Så derfor sier jeg det nå så jeg ikke glemmer det, kos dere masse på 17.mai alle sammen, måtte solen skinne og både store og små kose seg!

 

Dossa - kos deg på middag i dag! :)

 

Leah- Håper du er bedre! :)

 

Chamira - åh, så spennende! Håper tanta hodler seg borte og at tempkurven stemmer og at det er en spire som skal klamre seg fast inni der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyr, ja det hjelper kanskje å lukke att munnen :P dagens latter, takk :D Deilig med kort uke, åååå som jeg misunner deg London turen :) Du må kose deg masse og shoppe alt du har lyst på ;)

 

Chamira, krysser fingra for at tante trollet holder seg langt vekke fra deg!!! Har du testet ennå? :)

 

Er spent på å høre fra deg seinere idag Metti :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina: håper det ''bare'' er tarmene som ligger feil og at babyen ellers er frisk! Har sett operasjon av baby med tarmene ute, og det gikk helt fint. Ikke grav dere helt ned enda, det er superviktig å holde hodet over vannet :) Noen av oss får flere utfordringer i livet enn andre, og det tror jeg det er en mening bak.. Masse lykke til, og pust! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nå er uttaket overstått :) Noen som vil gjette på kor mange egg som ble tatt ut

 

22 :) det er ikkje mange som får tatt ut så mange så det var kjempe bra. Nå må dere bare krysse fingrene for at eg ikkje blir overstimulert !!!!

 

I morgen mellom 9-10 får eg vite kor mange som blir befruktet og onsdag kl 11 ska eg sette inn igjen

 

WOHO :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå så fantastisk Metti :D :D

Det var mange egg *woho* og på onsdag settes befrukta egg inn att i deg :) Dette blir spennende :) jeg har en skikkelig god følelse av att dette oppfyller drømmen din snuppa :wub:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ Metti!!! Tenk at nÅ er tiden her... Synes ikke det er sÅ lenge siden du skrev et leit innlegg om at det ikke ble før i midten av mai og at det føltes sÅ lenge til - og nÅ er vi her allerede!!!

 

HÅper sÅ inderlig at spiren(e) fester seg.. 22 egg er jo kjempe bra!! :) Er spent nÅ for Å se de neste 2 ukene om det blir baby ut av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg enda å venter på EL. Det har vært en lang syklus denne mnd'en. Har hatt mens/EL murringer i en uke da, LITE el-slim, og ingen EL. De siste 4 dagene har testene vært sterke, men ikke helt positive. Skal ta en test ikveld, og håper den er positiv. Har hatt en del med sex, så OM el allikevel har vært, så har det ikke gått til spille. Men jeg er veldig glad for at jeg bruker EL tester, så jeg har en viss oversikt siden syklusene tuller sånn. Idag jeg på CD26, så om EL er idag blir syklusen på 36-40 dager (kommer an på lutealfasen denne mnd, som har vært på 10 dager de siste 2 mnd'ene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter..

 

Her hadde jeg virkelig trua, men i dag tidlig sank tempen drastisk og nå kjenner jeg at det er tantebesøk på vei.. det vil i praksis si at jeg hadde 13 dager luteralfase denne mnd.. det er lengre enn jeg har hatt før. Håper dette er trenden og at den vil fortsette å være så lang:) Jeg trodde jo først at jeg hadde fort kort luteralfase. Men det er ganske tydelig at kroppen holder på å finne tilbake til det normale etter 16 år på p-preparater.. Jeg hadde i tillegg EL på dag 18 og ikke 24-26 som tidligere.. jeg er fornøyd fordi om tanta kom denne gangen. Håper det blir like bra i denne pp også. Jeg er jo nede i 31 dager kontra 40 dager som tidligere.. juhu!!!

 

Nå ser jeg frem til å få levert en skoleoppgave som skal inn i begynnelsen av juni,pluss at det skal bli roligere tider på jobb.. alt for mye å stresse med om dagen..

 

Beklager at jeg nå ikke kommenterer på deres tidligere innlegg, men dette ble litt hastig. Sitter på jobb enda og kommer meg ikke hjem helt med det første heller..

 

ha en fin kveld jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk nyhet Metti :D Krysser fingrene for i morgen :)

 

Jeg er nå i dpo-land, 1dpo i dag. Det betyr at jeg kommer til å få mensen på bursdagen min, æsssjjjjj!!

 

Dossa: Så koselig med kusinetreff :) Jeg skulle ønske at mine kusiner hadde bodd i Norge. Hvordan går det med deg søta?

 

Carina: Det var trist å lese om lille spiren din :( Bra at dere får tett oppfølging nå. Sender deg en klem.

 

Renate: Mener du skrev i tidligere innlegg at du har hatt nesten positiv el-test i mange dager. Hm...så dumt at kroppen tuller sånn :(

 

Tigerlise: Hvordan går det med deg? Er du snart i dpo-land du også?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har vært NESTEN positiv i 4 dager nå - 5. testen idag. Er utrolig kjedelig. Og denne syklusen er lengre enn de siste 2. Noe jeg ikke synes er gøy i det hele tatt. Må få lagt inn noen aksjer ikveld også tenker jeg, før jeg drar på jobb. Mannen er ferdig på jobb kl 20.00 og jeg reiser 22.30, så håper han ikke er alt for trøtt. Legge sjefen 19.30, så er han forhåpentligvis sovna til vi skal legge aksjer.... Det jeg synes er så rart er at jeg har hatt EL mu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...