Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 10.april :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Herregud for en ekkel opplevelse Leah :( Det hadde skremt livet av meg tror jeg, du er ei sterk jente :)

Nesten litt rart at de ikke ville beholde deg og ta alle ulike undersøkelser som de kunne. Men godt å høre at du vil få oppfølging og at du føler deg litt bedre snuppa :)

Skjønner godt at mini ble redd for deg. Var nok godt å få deg hjem att :) Sender deg en god klem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan får du den smileyn med hjerter rundt?

 

Kniis, jeg vet hva jeg har tenkt til i kveld. Men jeg er ikke alene hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du den smileyn med hjerter rundt?

 

Kniis, jeg vet hva jeg har tenkt til i kveld. Men jeg er ikke alene hjemme ;)

 

: wub : men uten mellomrom blir :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lindus:) med lille Jesper

Dossa: så trist at du opplevde exu, og at det fikk slike konsekvenser for deg :( men jeg kjenner flere som har blitt gravide med bare 1 eggstokk, så det kommer til å gå så fint :) ja, jeg syns det er så kos med barna....det blir min nr 3, men vår nr 4 :) krysser armer og bein for at spira sitter fort hos oss begge to :) begge mine har sittet på første forsøk, men man kan ikke gå ut i fra det....man vet jo aldri ;)

*Lille blomst* : husker ikke nicket ditt, men er jo alltid så mange her inne...også begynner det å bli litt lenge siden...hehe. Jeg har heller ikke vært her inne noe særlig etter 2008....før nå....men nå er vi i gang, og håper spira sitter om ikke så altfor lenge. Og masse lykke til til deg også :):):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig deilig å være hjemme kjenner jeg :P

 

Sambo og Leah kjøpte meg is i dag som overraskelse, nam :D

 

Nå sitter sambo og en kompis og ser fotballkamp og jeg tenke jeg skulle kose meg med noen nedlastede serier..

 

Jeg hadde mensen som normalt og så var den borte et par dager, men i dag begynte jeg og blø igjen :S Ikke mye, men likevel..blir ikke noe aksjelegging av sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg masse med seriene dine Leah ;)

 

Nå er det leggetid på denne gamle kjærringa :P

Igår satt jeg faktisk oppe til kl 2330 for måtte se FF og Greys :P

Får det att nå siden jeg var seint i seng igår *ler*

God natt søte jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Leah... Det hørtes ikke noe artig ut, men bra du våknet og var ok i morges og at de følger det videre opp. Hørtes jo litt merkelig ut... Men var nok godt å komme seg hjem til mann og barn igjen :)

 

God natt Dossa :) Sov godt :)

 

Her fikk jeg mann og barn hjem igjen. Formen hennes var såpass bra at gubben tok sjansen på å ta båten hjem. Turen hadde gått helt supert og hun kvikna skikkelig til når hun fikk se meg når jeg kom å henta dem :) Smeeelt :) Hun var skikkelig ivrig og prata og prata og dkulle musse :)

Fikk i henne litt grøt til kvelds og litt mme. Noe kom opp igjen etter ei stund, men noe beholdt hun. Satser på at ei god natt gjøre henne helt frisk til i morgen.

 

Ellers føler jeg meg som en kval om dagen. Er skikkelig oppblåst på kveldene og magen står rett ut. Føler meg stapp mett og kjempe sulten på samme tid. Skal til fastlegen i neste uke å få meg en ul. Må ha det bekrefta at det er noe der inne.

 

Nå er det snart kveld her :) God natt til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina, så godt det må være å få hjem snuppa di :)

 

Dossa: Jeg orket ikke å sitte å vente på GA, så jeg gikk å la meg. Var oppe kl 06.00 igår pga jobb. Og Idag 06.30, da skulle sjefen opp. Kan ikke huske sist vi sto opp så tidlig uten vekkerklokke. Men han måtte tisse, og da gikk vi på do. Fant ut at det var liten vits å legge oss igjen... Så er glad jeg la meg tidlig igår :)

 

Her har jeg litt mensmurringer nå, EL er ferdig og tappen er lukket seg. Så nå håper jeg at du hadde rett Dossa og at spiren sitter denne mnd. Skal teste om en uke! :) (i morgen er det en uke)

 

Ilyas leveres litt tidligere i bhg idag, for etterpå skal jeg til Fr.Stad for å bli med ei venninne på ordinær UL. Litt vemodig, siden jeg på denne tiden også skulle egentlig vært på UL, men jeg gleder meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden dere snakker om serier tipser jeg om at dere bør se på Revenge! Herregud, jeg ble hekta med en gang, jeg :)

 

Jeg står opp kl 5 hver hverdag, så jeg er på jobb til kl syv og kan ha litt tid om ettermiddagen (som oftest). Så jeg kommer sikkert til å kose meg med å måtte stå opp 6.30 ;)

 

Nå har jeg hatt luremensen (altså, den følelsen jeg pleier å ha den dagen den kommer, men den har ikke kommet) i tre dager, så nå synes jeg kroppen min kan oppføre seg normalt igjen og bare gi med en faens mensen! :angry: og det hjelper ikke å vite at det kan ta enda mange uker før jeg får den. Teite MA. Teite kropp!

 

hm, når jeg leser det jeg nettopp skrev så høres det jo nesten ut som en liten dose pms, der. Hva man kan innbille seg når man vil :)

 

Ha en deilig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vakre kvinner:)

 

Hvilken serie er Revenge Tyr82? Jeg er på seriejakt... Jeg er desverre litt for lovlydig slik at jeg laster ikke ned noen serier så jeg må vente til de kommer på dvd...(les: jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det).

 

I dag kjennes det ut som mensen kommer til meg også.. så da er nok håpet ute for denne gang. Men trøsten er at da kan jeg dra på fest på fredag:)

 

Et lite spørsmål: Noen av dere som vanligvis har smerter i brystene før IKM? Vil smertene bare vedvare eller vil de forsvinne for så å komme tilbake igjen dersom man skulle være gravid. Et standard symptom for meg er at jeg får veldig vondt i brystene frem mot IKM og dagen jeg får TR så er smertene plutselig borte. Kan kanskje være en fin idikator når spiren endelig sitter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Må kanskje vente til jeg skal hjem fra jobb om omtrent 8 timer.. Det er jo alt for lenge til. Må denne dagen gå raskere enn dagen i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle skjønne jenter ;)

 

Tyr, den serien har jeg ikke sett ennå. Men har den gått lenge, og kommer man rett inn i tinga som skjer sjøl om man ikke har sett fra dag 1?

Den må bare ikke sendes for seint, har vanskeligheter med å holde meg våken til lengre enn kl 2230 :P ......gammel sa noen hahaha :D

 

Chamira, ojoj så tidlig oppe du er :D Har du lang reisevei? Da er du vel tidlig ferdig på eftan, så du får litt ut av resten av dagen :)

 

Idag har jeg ny time hos kiropraktoren.

Snuppa skal bli med venninna si hjem idag for de skal på turning :) og det har ho gleda seg lenge til....hehe....har jo vært fri for lenge *ler*

 

Nå har jeg to fritimer og da tenkte jeg å se den nye episoden av FF på nett ;) også får jeg vel jobbe litt også :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Dossa:) Nei jeg er vanligvis ikke så tidlig oppe. Jeg pleier å være på jobb ca. halv ni. I dag gjorde jeg min kjære glad da han skulle på et kurs kl. 08 og måtte ta et tidligere tog. Jeg har ca. 40 min med tog til jobb så ja det er en liten reisevei, men det går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg pleier å ha veldig vondt i en pupp i uka før mensen kommer, og i det den kommer så er ikke puppen det minste vond lenger. De to gangene jeg var gravid i fjor så var begge puppene ømme hele tiden men stoppet med det samme jeg mistet.

 

I dag gråt Leah ganske mye da jeg leverte, bare sånn stille gråt og hvisket "mamma, jeg vil ikke at du skal gå, jeg vil bare ha deg" :( Heldigvis kom ei av de faste så jeg fikk forklart henne hvorfor Leah var sånn i dag, og da tok hun Leah på fanget og spurte om hun ville være med henne å hente noe på kontoret..dit får ikke barna lov å gå, så å få være med dit er litt stort ;) Så det gikk jo veldig bra egentlig :) Men jeg gleder meg til å hente henne igjen!

 

Carina: Kan tenke meg at det var godt å få de hjem igjen ja, og hun syns nok også det var veldig fint å se deg igjen :wub:

 

I dag burde jeg pakke vekk påsken, skulle jo det på tirsdag :P Men skal prøve å slappe helt av i dag og kanskje sove litt på sofan..føler meg egentlig helt fin, bare litt sliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen :)

 

Har skummet kjapt gjennom de siste dagene, men ikke rukket å skrive noe. Og nå har jeg glemt det meste jeg har lest... Beklager virkelig altså...

 

Leah, så skremmende opplevelse du hadde! Håper de klarer å finne ut hva det kommer av, nå må de bare stå på til mysteriet er løst. Kan jo ikke bli sånn uten grunn. Sender deg en god klem :)

 

Vi var på time hos fert.klinikken i går, og det gikk fint :) Alle prøver så bra ut (manglet svaret på et par enda, bl.a. kromosomprøvene, men det var minimal risiko for at det er noe der ettersom vi har klart å få et friskt barn) og hun var veldig positiv til at vi skulle klare å få en til :D Snakket ikke om HVIS vi får det til, men NåR. Fikk resept på mer Femar, så skal vi prøve selv til over sommeren. Om det ikke klaffer på naturmetoden kan vi ta kontakt i august om vi ønsker ivf. Og dersom jeg blir gravid får jeg komme på jevnlig UL hele trimester (får velge selv om jeg ønsker hver eller annenhver uke), og fikk også mast meg til progesteronstøtte ;) Hun tvilte på om det hadde noen virkning, men siden det ikke gjør noen skade så får jeg om jeg synes det er tryggere. Dessuten har de lite vitenskapelig grunnlag på habituell abort og revmatisme, så hun kunne ikke utelukke at det virker heller. Hun lurte forresten på om jeg jobbet som helsepersonell, syntes visst jeg kunne en del om prosessen. Det var da jeg skjønte at jeg bruker litt VEL mye tid på bim, hehe. Tok en innvendig UL etterpå, og egget kommer til å slippet i løpet av de neste dagene, så nå vet jeg hva vi skal gjøre, hihi. Dessverre er det på høyre side der egglederen er tett, men den venstre egglederen kan også fange opp egget, så vi gir det i hvert fall en sjanse ;)

 

Veldig ego dette, måtte bare få det ut :)

 

Stor kos til dere alle!! :wup: (må bare prøve smiley'en)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Lenge siden sist jeg har vært her inne. Har fått lest litt, men husket ikke alt dessverre. Velkommen til bollen til dere nye :)

 

Tigerlise: Hvem gikk du til? Krysser fingrene for at Femar gjør susen :)

 

Dossa: Hvordan går det snuppa? Har du kommet deg til legen?

 

Leah: Er formen din bedre? Huffa meg, du har jammen vært plaget med svimmelhet lenger. Det er på tida at de legene gjør noe for deg.

 

Ellers er det ikke mye nytt hos meg. Jeg trener fortsatt og prøver hardt å gå ned i vekt. Har gått ned 5 kg til nå, så jeg er halvveis. Det er litt over en måned til jeg skal tilbake til legen, så 1kg i uke må jo bare funke! Jeg har eggløsning nå i disse dager :wub: Jeg har også begynt på babyklister (litt despo her nå), så jeg krysset fingrene for at vi snart få det til.

 

Ha en fin kveld jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...