Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Hihi, her er symptomjakt igang, og jeg øyner et ørlite håp:)

 

Har en jobb hvor jeg kjenner litt på adrenalinet iblant, og tidligere når jeg har vært gravid har jeg fått brystspreng. Kjente på den følelsen tidligere idag, fikk jaggu meg brystspreng. Kan jo være hormoner som henger igjen, men nå er det jo snart 3 mnd siden MA. Håpe, håpe!!! Leeenge å vente til testing på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte et par symptomer og ikke symptomer lenger opp her - jeg fikk også en mini blodstripe i går og føler at jeg har fått litt tykkere lår :) Jeg har ikke ømme pupper forresten - man må ikke ha det altså :)

 

Mei87, tror jeg kanskje har bommet med et par dager og kanskje derfor jeg fikk positivt så tidlig :) Gleder meg til å høre om testingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Indigo, 3.pp

*Tyr82

 

GRAVID

* Et lite nurk

 

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, her er symptomjakt igang, og jeg øyner et ørlite håp:)

 

Har en jobb hvor jeg kjenner litt på adrenalinet iblant, og tidligere når jeg har vært gravid har jeg fått brystspreng. Kjente på den følelsen tidligere idag, fikk jaggu meg brystspreng. Kan jo være hormoner som henger igjen, men nå er det jo snart 3 mnd siden MA. Håpe, håpe!!! Leeenge å vente til testing på mandag!

 

wiii :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte et par symptomer og ikke symptomer lenger opp her - jeg fikk også en mini blodstripe i går og føler at jeg har fått litt tykkere lår :) Jeg har ikke ømme pupper forresten - man må ikke ha det altså :)

 

 

Nå blir jeg enda mer gira på å teste, jeg hadde også en mini blodstripe i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! På jobb hele helgen, og rolig på morgenen. Flytter meg fra søndag til fredag, da jeg egentlig først satt meg opp på en gjennomsnittlig 28 dagers syklus. Men vanligvis ligger jeg på 25-26 dager. Sist fikk jeg tanta på dag 26.

 

Tenkte å teste mandag, men er jo bare 9 dpo da, så får prøve å vente en dag eller to til. Lettere sagt en gjort.

 

Når det er sagt så hadde jeg en ørliten spor av blod blannet med aksjerester og utflod på morgenen idag.. Det hadde jeg sist også på denne tid når jeg ble gravid. Har alle gangene mine hadde litt spor av blod rett etter egget har festet seg, så nå håper jeg jo enda mer..

 

Ha en super lørdag!

 

 

 

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*Indigo, 3. pp

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry tok først en eldre liste, her er siste oppdaterte!

 

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*Indigo, 3. pp

 

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Tyr82

 

GRAVID

* Et lite nurk

 

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! På jobb hele helgen, og rolig på morgenen. Flytter meg fra søndag til fredag, da jeg egentlig først satt meg opp på en gjennomsnittlig 28 dagers syklus. Men vanligvis ligger jeg på 25-26 dager. Sist fikk jeg tanta på dag 26.

 

Tenkte å teste mandag, men er jo bare 9 dpo da, så får prøve å vente en dag eller to til. Lettere sagt en gjort.

 

Når det er sagt så hadde jeg en ørliten spor av blod blannet med aksjerester og utflod på morgenen idag.. Det hadde jeg sist også på denne tid når jeg ble gravid. Har alle gangene mine hadde litt spor av blod rett etter egget har festet seg, så nå håper jeg jo enda mer..

 

Ha en super lørdag!

 

 

 

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*Indigo, 3. pp

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

God morgen! På jobb hele helgen, og rolig på morgenen. Flytter meg fra søndag til fredag, da jeg egentlig først satt meg opp på en gjennomsnittlig 28 dagers syklus. Men vanligvis ligger jeg på 25-26 dager. Sist fikk jeg tanta på dag 26.

 

Tenkte å teste mandag, men er jo bare 9 dpo da, så får prøve å vente en dag eller to til. Lettere sagt en gjort.

 

Når det er sagt så hadde jeg en ørliten spor av blod blannet med aksjerester og utflod på morgenen idag.. Det hadde jeg sist også på denne tid når jeg ble gravid. Har alle gangene mine hadde litt spor av blod rett etter egget har festet seg, så nå håper jeg jo enda mer..

 

Ha en super lørdag!

 

 

 

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*Indigo, 3. pp

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

Ja vi har ikm likt indigo.Og jeg klarer ikke og vente til etter mandag..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 11 dpo og tok en test i dag, dessverre ble den negativ. Spørs om TR kommer på besøk likevel denne gangen. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet også i dag 11 dpo, negativ :( så nå skal jeg vente med neste test til mandag eller tirsdag, så håper på positiv test da. Det kan jo være for tidlig enda. Krysser fingrenne for alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. det kan jo det. Men jeg mista litt motet nå, var så sikker på at jeg skulle få positiv test. Vi får smøre oss med tålmodighet og se hva testene viser på mandag, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mista og litt motet, men har så mange tegn på at jeg er gravid, og føler det liksom på meg, samme følelsen som jeg har hatt når jeg har vært gravid før, så klarer ikke helt å a vær å håpe ;) Følger spent med på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småuggen/kvalm 5/6 dpo, er det for tidlig til å være et symptom? Mulig jeg overanalyserer (hvem gjør ikke det? :P) men syntes jeg kjente noe uvant 4 dpo, tenkte det kunne være festningssmerter. Huff, tenkte ikke jeg skulle bli så hysterisk denne pp, men det kjennes så annerledes denne gangen! Må prøve å få tankene over på noe annet tror jeg, så får jeg se om det er bare innbilning eller ekte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småuggen/kvalm 5/6 dpo, er det for tidlig til å være et symptom? Mulig jeg overanalyserer (hvem gjør ikke det? :P) men syntes jeg kjente noe uvant 4 dpo, tenkte det kunne være festningssmerter. Huff, tenkte ikke jeg skulle bli så hysterisk denne pp, men det kjennes så annerledes denne gangen! Må prøve å få tankene over på noe annet tror jeg, så får jeg se om det er bare innbilning eller ekte ;)

jeg er 7dpo nå og synes jeg har hatt veldig mye murringer denne gangen og press på livmoren...men innbildte meg jeg var gravid de 2 foregående mnd også,så det er vel bare kroppen som forbreder seg på IKM.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er ganske så ny her inne! Er inne i pp 3...:) Får ikke til å kopiere lista, men skal iallefall teste på Torsdag...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende det er her inne for tiden da :) Leser mye men får dessverre ikke til å være så aktiv, men jeg følger med :)

 

Jeg er jo selv i den merkeligste testeverden ever, tror jeg opplever alt som egentlig ikke skal være mulig med strimlene jeg nå, men men er jo spennende det også da ;)

Ligger bilde og oppdatering av dagens testing i tråden min inne på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småuggen/kvalm 5/6 dpo, er det for tidlig til å være et symptom? Mulig jeg overanalyserer (hvem gjør ikke det? :P) men syntes jeg kjente noe uvant 4 dpo, tenkte det kunne være festningssmerter. Huff, tenkte ikke jeg skulle bli så hysterisk denne pp, men det kjennes så annerledes denne gangen! Må prøve å få tankene over på noe annet tror jeg, så får jeg se om det er bare innbilning eller ekte ;)

jeg er 7dpo nå og synes jeg har hatt veldig mye murringer denne gangen og press på livmoren...men innbildte meg jeg var gravid de 2 foregående mnd også,så det er vel bare kroppen som forbreder seg på IKM.

 

Ja, det er dessverre sånn at symptomene er de samme for graviditet og PMS...:( Kunne ikke kroppen hatt en gravid-knapp som hadde lyst hvis vi var gravide?!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

* tyrjente88 (setter meg opp her, siden jeg er litt usikker :) men ca her )

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*Indigo, 3. pp

 

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Tyr82

 

GRAVID

* Et lite nurk

 

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vet dere hva? Testen min i dag var AKKURAT lik g-testen tyrjente88 tok i går. Kanskje alt håp ikke er ute likevel :D

 

Jeg så en svaaaak strek, og samboer så den også. Men jeg ville ikke tro på det, så derfor sier jeg den er negativ, frem til neste test på mandag.

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mei87!!! så spennende :D

 

jeg er såå nervøs.. og jeg som skal på fest i dag!! må få tatt en ny en senere!! :D

 

og jeg gleeder meg til oppdatering i fra deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyrjente88, jeg skal også på fest i dag. Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg. Mulig jeg tar et bittelite vinglass og nipper til det, bare for å unngå spørsmål. Føler at "jeg kjører i dag" er ganske oppbrukt...

 

Jeg er også nervøs, jeg vil så veldig gjerne ha en positiv test, og jeg så noe svakt på testen i dag. Men enn om det bare var en slik skyggestrek? Kommer til å bli så skuffa på mandagen hvis den er negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...