Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Etter 3 år med prøving, 1 Ma og 5 Sa, hvor av de 2 siste har vært de siste 2 mnd da er det lov å tenke at det kanskje ikke er meningen at man skal ha flere barn og at man kanskje burde gi opp...

Har jo to flotte barn som mer eller mindre kom på første forsøk, så føler virkelig nå at noe er som det ikke skal være etter at jeg hadde hormonspiral i 2 år etter nr 2 og var plaget med vanncyster på eggstokkene...

Men er vel mest lei og veldig sliten av alt stresset og skuffelsene rundt dette, men vi får se....fortsatt ikke tegn til mensen, men den dukker vel opp i løpet av det neste døgnet...

Men må også legge til at jeg virkelig hadde sett for meg 2012 baby...

 

Tyr82: Har du testet noe mer??

 

Lykke til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var på sykehuset etter Ma i Januar i fjor traff jeg på en Asiatisk dame som jeg kom i prat med, hun påsto at hun var synsk og sa at hun dessverre ikke så flere barn hos meg enn de jeg hadde fått....Og sånt brenner seg jo litt fast, vet jo ikke helt om jeg tror på sånt, men man kan jo lure når vi ikke får det til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes faktisk mer slitsomt ut enn jeg kunne forestille meg, ja. Beklager at jeg var litt snar til å dømme! :)

 

Nei, har ikke testet. Blir i morgen tidlig om tanta ikke kommer. Men nå har jeg mensenmurringer, selv om jeg synes det lukter rart når jeg tisser og tok det som et godt tegn. Ja, ja.. Blir spennende i morgen tidlig, håper jeg bare får sove, haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyr82: Det går helt fint:) uansett lov å si hva man tenker og jeg blir ikke lei meg eller lar det gå inn på meg...

Ønsker deg lykke til med testing i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en veldig ufin og hvit test her også, gitt. Da blir det å nyte champagne og bailyes i kveld og feire seg selv skikkelig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tyr82: så synd, men ha en strålendede fin dag og gratulerer så mye med 30 årsdagen :)

 

Her er det ikkeno nytt, fortsatt ingen mens selv om IKM var igår og jeg har ikke gått over IKM dagen på sikkert 2 år, men det kan jo være progrestronkremen som forlenger syklusen?

Har heller ingen symptomerpå at jeg er gravid bortsett fra mensmurring, men det kan jo også være tegn på at mensen kommer...

Blir litt forvirra, men får vel bare vente å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd tyr82! Håper du lykkes neste gang :)

 

Joha99: oi, det var jo spennende! Hadde vært gøy om du likevel hadde vært gravid. Hvordan var tempen i dag da?

Tempen min er like høy på CD 31, så nå er jeg en dag på "overtid", men kun 13 dpo pga kortere lutealfase. Ingen murringer enda, så dagen/helgen går nok med på å renne på do for å sjekke om TR har kommet på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneS: Tempen var høyere igjen i dag, men det kan skyldes en litt urolig natt...kjenner meg igjen ang mange dobesøk bare for å sjekke, foreløpig ikke noe tegn til mens her, har kun bare masse gul/hvit litt tykk loation utflod som jeg har hatt hver gang jeg har vært gravid...

Mensmurringen kommer og går og tar seg aldri opp slik det gjør når mensen kommer, har hatt det sånn siden onsdag..og det som også er annerledes er at det er kun murring når jeg ligger eller sitter, ikke noe når jeg er i bevegelse...?

Men har ikke helt trua enda og det skal nok gå til

Mandag uten mens før jeg tester igjen, og som mannen sa etter at vi har mistet så mange ganger at om vi blir gravide igjen så kan vi ikke kalde oss det før det har gått godt over 12 uker og vi har sett på ultralyd at alt er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen :(

Så får vi ta en diskusjon på om vi skal fortsette prøvingen eller gi oss..,

Blir jo ekstra stressa av å ha en mann som reiser så mye i jobben og da nesten alltid er borte rundt eggløsning.. Må nesten forlange at han skal være hjemme denne pp hvis vi går for en ny runde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen :(

Så får vi ta en diskusjon på om vi skal fortsette prøvingen eller gi oss..,

Blir jo ekstra stressa av å ha en mann som reiser så mye i jobben og da nesten alltid er borte rundt eggløsning.. Må nesten forlange at han skal være hjemme denne pp hvis vi går for en ny runde..

 

Så synd :( Skjønner godt at du vurderer om dere skal fortsette eller ikke. Kanskje ta en pause i hvertfall og få det litt på avstand? Håper jeg får se et innlegg om en positiv test hos deg og etterhvert en jublende fødselshistorie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bursdagsgratulasjonene, selv om dagen er på mandag feires den i dag. Og plutselig dukket samboer opp med forskuddsgave, en flaske dom perignon fordi gaven min er forsinka i posten.. Jeg har aldri drikki noe så dyrt, så dette bør smake bra i kveld :)

 

Synd å høre joha99.

 

AnneS - det er litt spennende med overtid, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dag 32 i syklusen kom den jævla tanta. Skjønte det da tempen gikk ned fra 36.56 til 36.00 i morges. Gjorde alt "riktig" denne pp, så vi må vel bare prøve igjen. Dritt altså. Jaja, risikerer ikke baby i romjula da hvertfall. Må prøve å se noe positivt i det. På'n igjen med ikm uke 22 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Synd AnneS...Men jeg heier på at det klaffer for oss begge neste PP :)

Hvor gamle er barna du har fra før???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Synd AnneS...Men jeg heier på at det klaffer for oss begge neste PP :)

Hvor gamle er barna du har fra før???

 

De er 6 og 7,5 år :) klaffet på 1. Forsøk med nummer en og andre med nummer to (første forsøk med el-tester). Ikke mange måneder vi har prøvd enda da, men i vår målestokk er det en stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneS: samme som meg også da, har 2 barn(12,7år) som det klaffet med på første forsøk...

Men tror det har skjedd noe galt i underlivet etter hormonspiralen jeg hadde etter nr2, da fikk jeg masse vanncyster på eggstokkene, og selv om gyn og legen sier at det ikke har noe å si så tenker jeg at ikke det kan være bra, har også slitt med mye smerter i eggstokkene etter dette gjennom hele syklusen, så noe har skjedd..,

Er litt stressa på aldersforskjellen jeg nå da, hadde jo håpet at nr2 og 3 skulle bli tettere, blir det 2013 baby så fyller da nr2 9 år det året, og det var absolutt ikke planen da vi startet å prøve for 3 år siden :( Men men hva kan man gjøre når ikke det funker.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg hvorfor det ikke klaffet denne PP..

På 4 mensdag i dag tidlig kom det masssssse masssssse blod, slim og en klump på str med en oliven..har også hatt helt syke smerter i natt..

Så min teori er at det må ha vært igjen rester fra forrige mnd Sa som kom

Men mensen denne gangen..

Og etter 2 sa på rappen var det kanskje greit at kroppen og underlivet fikk seg en rens og en ny og bedre start til denne PP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...