Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Takk for tilbakemeldinger alle sammen. Skal innrømme at blodpumpa går ganske fort nå! :)

 

Skal gi tilbakemelding når digital blir tatt. Mest sannsynlig ikke før tirsdag.

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine tester var helt kvalmende blendahvite i dag så, så enten var det maaange tester det var feil med ellers så var det en kjemisk igjen .... åååå nå synes jeg det skal bli min tur uten erting i forkant, får jeg streker så la de nå være der liksom! :)

 

Så nå er jeg i heiagjengen og håper å se streker i alle retninger her :)

 

Ha en fin søndag alle sammen ! :)

Har du kjøpt de samme testene som meg one step?

Ja, kjøpte de på ebay, og de ligger i hvite poser med blå skrift...altså strimlene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tester var helt kvalmende blendahvite i dag så, så enten var det maaange tester det var feil med ellers så var det en kjemisk igjen .... åååå nå synes jeg det skal bli min tur uten erting i forkant, får jeg streker så la de nå være der liksom! :)

 

Så nå er jeg i heiagjengen og håper å se streker i alle retninger her :)

 

Ha en fin søndag alle sammen ! :)

Har du kjøpt de samme testene som meg one step?

Ja, kjøpte de på ebay, og de ligger i hvite poser med blå skrift...altså strimlene :-)

Ja er dette de samme som jeg har kjøpt så har jeg kommet over endel negative kommentarer fra andre som har kjøpt dem.Men er vel alltid noen som har endel negativt å si om alle tester.Skal prøve dem ut i allefall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, får ikke lagt ut bilde fra her jeg er nå. Må vente til ikveld.. Jeg ser definitivt noe, men morgendagen vil vel vise om det er en sterkere strek på vei;) Imens må man bare smøre seg med den berømmelige tålmodigheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, får ikke lagt ut bilde fra her jeg er nå. Må vente til ikveld.. Jeg ser definitivt noe, men morgendagen vil vel vise om det er en sterkere strek på vei;) Imens må man bare smøre seg med den berømmelige tålmodigheten..

 

Jeg så "noe" i går, og i dag så jeg NOE :) Så vet akkurat hvordan du må kjempe med den tålmodigheten! Jeg må kjempe litt med den selv også. Vil ha en digital en som sier ordentlig "gravid" før jeg klarer helt å tro på om det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ALLE symptomer på at jeg er gravid igjen, selv om jeg ikke har testet enda..

Men det som er rart og som jeg begynte å lure på forrige mnd da det gikk galt i en SA andre gang på rad var at jeg føler meg som om jeg er syk, varm og kald om hverandre, kaldsvetter og føler meg som om jeg har feber liksom, eller form for virus i kroppen...

Dette har jeg ikke hatt ved de 2 andre svangerskapene mine som det har gått bra med..

Så det jeg har begynt å tenke er om kroppen opplever svangerskapet som et fremmedlegeme? og at den da reagerer med å skape en spontanabort??

Noen som har opplevd eller hørt om dette...??

 

Takke for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fysisk veldig dårlig når jeg er gravid. Dårlig immunforsvar, og føler meg influensa syk. Tror det er ganske normalt i 1.tri. Så spennende at du har alle symptomer:) Når skal du teste. Jeg er nå overbevist om at jeg er gravid. Synes det er skummelt å si høyt, hvis jeg faktisk ikke er det. Men, skal nok takle en skuffelse også;) Får stadig vekk brystspreng nå, d må jo være et tegn. Er d vanlig å ha det uten å være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg tester på onsdag...men ifølge Pearlyn som jeg temper med har jeg siste 3 dagene ligget på over 36.7 og til vanlig er den kun på 36.30, så det lover jo bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig:) Lover bra joha:) Har lyst å prøve dette med temping for å ha litt mer kontroll på syklus. Men funker det å tempe når man vil og høver, eller må temping foretas på morgen akkurat når man våkner? Hvordan gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALLE symptomer på at jeg er gravid igjen, selv om jeg ikke har testet enda..

Men det som er rart og som jeg begynte å lure på forrige mnd da det gikk galt i en SA andre gang på rad var at jeg føler meg som om jeg er syk, varm og kald om hverandre, kaldsvetter og føler meg som om jeg har feber liksom, eller form for virus i kroppen...

Dette har jeg ikke hatt ved de 2 andre svangerskapene mine som det har gått bra med..

Så det jeg har begynt å tenke er om kroppen opplever svangerskapet som et fremmedlegeme? og at den da reagerer med å skape en spontanabort??

Noen som har opplevd eller hørt om dette...??

 

Takke for svar

Du er vel ikke resus minus?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg tester på onsdag...men ifølge Pearlyn som jeg temper med har jeg siste 3 dagene ligget på over 36.7 og til vanlig er den kun på 36.30, så det lover jo bra:-)

 

Pearlyen min blinket M nå i morges (7 dpo). Tempen min er bittelitt høyere enn vanlig, men om det er en tendens vil vise se da :)

 

Indigo: du må tempe før du står opp ja :) anbefaler en pearly-maskin jeg da. Den fungerer bra både som prevensjon og familieplanlegger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skulle gjerne hatt en veldig god tålmodighet...Er 8 dpo og føles som ett år til ikm datoen enda det er bare 6 dager..Er helt testoman og har allerede klart å svi av noen tester og tenker at jeg sikkert ikke er gravid..Noen ganger har man følelsen at så mange får ett svakt positivt resultat på 8-9 dpo.

Føles som man lever i en boble hvor man ikke tenker på noe anna,en boble som sprekker ved ikm..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å vente til 13 dpo med å teste, men jeg kjenner at jo mer jeg leser her inne så er sjansen desto større for at det ryker en test i løpet av uka. sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er min test 7-8dpo. Hadde eggløsning forrige lørdag/søndag. Altfor tidlig ja vet! Men dere kjenner dere vel igjen;) Må jo ha litt spenning i hverdagen! Jeg ser noe der, men prøver så godt jeg kan å ta det med knusende ro! Må også nevne at jeg spottet litt brunlig nå i stad, og om jeg ikke husker helt feil gjorde jeg også det med første mann. Ellers spotter jeg aldri. Har masse murring, hatt det siden onsdag. Håper virkelig ikke tanta kommer før tidligst torsdag i alle fall dersom hun kommer, vil jo ikke ha før korte sykluser heller..

post-745018-0-16241000-1335115856_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen med positiv test :)

 

Her kom TR i dag tidlig, blør mye mer enn vanlig og en helt anderledes blødning enn jeg bruker å ha, jeg bruker vanligvis å blø veldig lite. Og er første gang i mitt liv at jeg opplever å få den på dag 26, har i alle år vær helt punktlig med 28 dagers syklus. Så lurer litt på om dette muligens kan være en kjemisk graviditet, er det noen her som har hatt det og blødd mere enn vanlig og da fått tr noen dager før de pleier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også svak strek der Indigo! Spennende! Gleder meg til fortsettelsen!

 

Jeg hadde en kjemisk i januar, tanta ble da forsinket, men det vil jeg anta er veldig forskjellig fra person til person. Lykke til neste periode :)

 

Jeg testet med digital i dag - Gravid 2-3 sto det på den så jeg hopper inn i slutten av desember! (Litt redd for at det skal være to der... gulp) Håper jeg ser mange av dere inne på første trimester til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i korsryggen! Jeg har fått ekstremt vondt i korsryggen de to siste dagene, uten at jeg har gjort noe eller strekt noe. Kan dette være et symptom på at man er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei87: ja det er et tegn på graviditet, mye som skjer der nede i starten og mange har vondt i underlivet, mens noen har i korsryggen og nede i halebeinet, jeg er en av de og har også hatt veldig vondt i 3 dager nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i korsryggen! Jeg har fått ekstremt vondt i korsryggen de to siste dagene, uten at jeg har gjort noe eller strekt noe. Kan dette være et symptom på at man er gravid?

Jeg hadde veldig vondt i korsryggen helt fra begynnelsen med min datter, så det kan godt være et tegn....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu jeg er gravid!!!! hadde aldri trodd det.Så for meg mnd med prøving siden jeg har lagt på meg endel og snart nærmer med 38 år.

post-846349-0-80233800-1335153488_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...