Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Oioi, nå har vi blitt mange damer her inne, artig!

 

Jeg har bestemt meg for å teste på lørdagsmorgenen. Merker at jeg egentlig vil teste allerede i morgen, men er så redd for å bli skuffa over negativ (er da 10 dpo). Dirringa fra i går har ikke kommet tilbake, og ellers har jeg ingen symptomer. Men jeg har heller ingen symptomer på TR, som jeg burde ha begynt å få... DPO-land er skikkelig slitsom psykisk, altså. Håper jeg slipper alt for mange runder med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioi, ser at jeg og mange andre har forsvunnet fra lista så kopierte inn den mest oppdaterte så kan kanskje dere nye :) lime dere inn her? Håper det er i orden!

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Indigo, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, nå har vi blitt mange damer her inne, artig!

 

Jeg har bestemt meg for å teste på lørdagsmorgenen. Merker at jeg egentlig vil teste allerede i morgen, men er så redd for å bli skuffa over negativ (er da 10 dpo). Dirringa fra i går har ikke kommet tilbake, og ellers har jeg ingen symptomer. Men jeg har heller ingen symptomer på TR, som jeg burde ha begynt å få... DPO-land er skikkelig slitsom psykisk, altså. Håper jeg slipper alt for mange runder med dette.

 

Enig, blir jo helt gal av dpo og mulige symptomer... Men jeg var ganske opptatt av dager etc når jeg var gravid også - et evig mas det der :) Krysser fingrene for at det er klaff for mange denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Indigo, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Indigo, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv eggløsningstest i kveld, det må jo være bra? Flere? Spennende dette her :-)

bilde ;)

 

 

Ja, gjerne det, men hvordan gjør jeg det? Så du fikk negativ, men du er vel litt for få dpo til å deppe av den grunn? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan ikke begynne deppe på 5 dpo.Er positiv enda selv om jeg er skeptisk på de mens murringene som jeg kjenner.<men man får prøve å strekke tålmodigheten litt mer..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, sÅ spennende! NÅr skal folket teste?

 

Jeg skal ta min første billigstrimmel lørdagsmorgen.

NybegynnerspørsmÅl: Tisser dere rett pÅ strimmelen, eller i beger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, sÅ spennende! NÅr skal folket teste?

 

Jeg skal ta min første billigstrimmel lørdagsmorgen.

NybegynnerspørsmÅl: Tisser dere rett pÅ strimmelen, eller i beger?

 

Jeg begynner nok onsdag (10 dpo) :) Jeg bruker urinprøveglass. Har litt mer kontroll over hvor "spruten står" da. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeej, klarte å komprimere og legge ved bilde.... NB: Dette er en eggløsningstest, ikke graviditetstest :) Veldig dårlig bilde, men den er positiv altså :)

 

Jeg tisser i beger på billigtestene siden de ikke skal over maxstreken, varierer med cb etc :)

 

For noen spennende dager dette er!

post-785305-0-81599900-1334864698_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg starter nok også å teste på onsdag neste uke, så sant ikke jeg får klare symptomer før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Indigo, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom mensen, 10 DPO!!!!

 

Det samme skjedde forrige PP.. Ikke noe morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å vente litt til med å teste, men klarte ikke det.... Jeg er GRAVIIIIID :-)

 

Hurra! Klar tale fra både billigtest og clearblue :-) Bilde kommer i ettermiddag! Mistenker at jeg er noen dager lenger på vei og faller innunder desember (er på dag 50 i syklusen) mnd og at det er derfor den ble så positiv :-)

 

Tenk, hvis alt går bra blir det 2 år og 1 mnd mellom mine små! Så fantastisk!

 

Lykke til i neste pp Renate! Det var kjipt! Og til alle dere andre, gleder meg til å se en masse positive tester her neste uke. lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Renate! Den sitter neste gang skal du se :)

 

Gratulerer et lite nurk!! Fantastisk! :) Nå håper jeg alle vi andre følger etter den kommende uken :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde visst glemt å skrive meg opp:

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Indigo, 3.pp

*Tyr82

 

GRAVID

*

 

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg er så glad! Litt vanskelig å svare på dette med symptomer siden jeg har hatt alle disse uten å være gravid også, men dette er de symptomene jeg har/har hatt denne mnd:

 

traff el, all sperm ble borte (flau), mensenfølelse, våknet kvalm og med dårlig smak i munnen i går, luktet fantastisk vondt av røyk/parfyme av en kollega og grusomt av grønnsåpe

 

Første gang jeg var gravid var jeg bare helt sikker... Det var jeg ikke nå (har vært skråsikker og ikke gravid flere ganger)

 

Andre som har symptomer enda eller?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei kjipt Renate! Lykke til på ikm 21! Håper vi ikke sees der, men på 1. tri snart!

 

Gratulerer så masse et lite nurk! Er det lenge siden du hadde el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg er så glad! Litt vanskelig å svare på dette med symptomer siden jeg har hatt alle disse uten å være gravid også, men dette er de symptomene jeg har/har hatt denne mnd:

 

traff el, all sperm ble borte (flau), mensenfølelse, våknet kvalm og med dårlig smak i munnen i går, luktet fantastisk vondt av røyk/parfyme av en kollega og grusomt av grønnsåpe

 

Første gang jeg var gravid var jeg bare helt sikker... Det var jeg ikke nå (har vært skråsikker og ikke gravid flere ganger)

 

Andre som har symptomer enda eller?

 

Lykke til!

 

Så spennende, jeg reagerte veldig på lukta til ei venninne i går. Har aldri gjort det før. Kanskje det er et tegn. Men tør ikke håpe. Skal teste i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tida kan ikke gå fort nok nå. Etter at et lite nurk fikk positiv test, og har IKM samme dag som meg, så klør det i hele kroppen etter å teste i morgen. Hjernen min tror jeg er gravid, selv om jeg egentlig ikke har noen symptomer. Tror jeg kommer til å bli veldig skuffa, for jeg er jo bare i pp2 og har som sagt ingen symptomer, så forventer egentlig en negativ test. I hvert fall er det det jeg prøver å fortelle meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...