Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Mandag 23. april

*

 

Tirsdag 24. april

*

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Renate, 3. pp

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

*

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lagde en for uke 17 jeg. Har så lange, og ustabile sykluser, så satte meg opp den fredagen, så får jeg heller bytte den om det skulle blir forandringer.

 

Tar EL tester, så bruker å finne EL etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Kjennes ut som tanta kommer snart så jeg blir dessverre kanskje med her. Lang syklus så kan hende det bikker over til uke 18 også. Håper jeg tar feil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23. april

*

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

*Renate, 3. pp

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

*

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havna her i stedet for uke 16 som jeg trodde først. Hadde unaturlig lang spotting før selve TR kom. Klar for ny runde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen er ihvertfall overfor denne gang, og jeg er allerede i gang med å teste etter EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, vi får håper det klaffer denne måneden! Selv om det blir litt vanskelig å få til prøvinga, siden vi er på hyttetur med hele slekta i påska, hehe. Satser på at vi får lurt oss unna litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Her kommer nok jeg også desverre. Testet negativt i dag tidlig og fikk mensen midt på dagen i dag. Har bestilt EL-tester og graviditetstester nå, så nå er jeg klar for ny pp! Regner med at EL blir helgen etter påske 14./15. april. "Trøsten" er jo at det mest sannsynlig blir januar-barn da (selv om jeg gjerne skulle hatt førjulsbaby istedet). Lykke til folkens!

 

 

Mandag 23. april

*

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

*Renate, 3. pp

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok med her eller i uke 18. Får mens på mandag og da har jeg neste mens søndag i uke 17. Jeg skriver meg ikke opp på IKM listene lenger.. Er sliter og venter på videre utredning og evt. Ivf så her er det ikke vits i noe ikm dag.. Men koselig å ''henge rundt'' og følge med dere andre :)

 

Skal på hyttetur i el-helgen min vi også så vi får se hva det blir til med aksjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til prøving etter en pause.

Prøvde ikke forrige pp så her er vi igjen :)

 

Mandag 23. april

*

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

*Renate, 3. pp

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Nå er det ikke lenge igjen til vi kan sette inn støtet for denne måneden. Når starter dere, og hvor ofte har dere sex i el-perioden?

 

Flere som skal reise bort i påska og må finne på en eller annen lur måte å snike seg unna på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Jeg har ikke el før helga etter påske, så vi er hjemme da :) Hadde sex på el-dagen sist pp, men ble nok litt for sen. Denne gangen blir det sex to dager og dagen før, pluss el-dagen :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig ikke el før rett etter påske selv, men siden jeg ikke tar tester, og bare er i pp2, så kjenner jeg ikke selv på meg når el faktisk er. Derfor må vi bare satse på sengekos. Ser for meg at vi satser på annen hver dag fra 6. april og en uke fremover. Spennende. Jeg føler på meg at vi kan klare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede begynt med EL-tester. Ingen antydning til å være positive enda, noe som er forventet. Men blir spennende og se fremover nå. Neste uke, når jeg forhåpentligvis har EL har jeg også fri fra jobben, så da har jeg overskudd til å ha litt sengekos også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her. Missa denne el pga lungebetennelse. Så nå venter vi på tanta slik at vi offesiellt er inne i pp1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg brukte EL forrige pp også, fant ut at det var det lureste pga ustabile sykluser. De varierer fra 30-45 dager, så vet jo aldri når EL er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi å nærme oss EL uka vår. Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom EL slimet mitt, så da er vel EL tidlig neste uke. Spennende greier... Håper sånn at det klaffer denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn hit også etter 2 SA på rappen :-(

Veldig tidligt da så de kan vel nesten regnes som kjemiske Graviditeter i og med at mensen kom bare 4 dager etter IKM, men hadde 2 veldig positive tester, så noe var på gang...

Håper dette blir min mnd og får nå god hjelp av akupunktør, progrestrontilskudd og har også bestilt meg Babyklister(Fruktus Femina) som er et homopatisk middel i form av dråper som skal gjøre livmorsslimhinnene bedre slik at egget fester seg godt.

Tar også Bidronninggele og Wild Yam, dette har jeg gjort siden januar og tror det er grunnen til at jeg har blitt gravid så raskt nå, før dette hadde jeg ingen graviditeter mellom MA i januar 2011 og januar 2012...så har god tro på helsekost.

Progrestronkremen jeg skal bruke er også helsekostbasert.

Siden jeg har kort syklus, bare 25 dager så er eggløsning allerede 14 april,,,gleder meg-:)

 

Lykkkkkkkke til allllllle dere andre her inne -:)

 

 

 

Mandag 23. april

*

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

*Renate, 3. pp

* Joha99, Prøver på 3 året, 1 MA og 4 SA

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre joha99, håper det klaffer for deg og alle oss andre i denne uken denne gangen her!

 

God påske!

 

Ser ut til at min IKM er tidligere enn hva jeg har skrevet her, men venter med å endre noe til jeg har fått bekreftet EL på testene. Testen idag var litt sterkere enn igår, så at slimet er kommet er et godt og riktig tegn på at det er SNART! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar som sagt ikke tester, og aner ikke noe om el-slim. Men kalendermessig er el på tirsdag. Så fra og med i dag setter vi i gang prøvinga for fullt. Håper virkelig det klaffer! Jeg er såå spent.

 

Holder dere prøvinga hemmelig for familie og venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...