Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Vi la inn aksjer om fredagen, og tenker å gjøre det idag også. EL testene blir bare sterkere og sterkere, så EL er rundt hjørnet.

 

Ang. EL slim skjønte jeg ikke at det var det det var, før jeg begynte med prøvingen nå. Har bare syntes at utfloden var veldig slimete noen ganger, men tenkte ikke noe over når og hvorfor. Synes det bare var rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ikke funker denne måneden skal jeg prøve å følge med mer på utflod neste måned. Men med sex annenhver dag eller oftere så er det lov å håpe at det klaffer. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ELslim noen dager før selve EL. Positiv EL test idag, så da er jo EL senest på tirsdag her også. Setter meg opp på mandagen da, blir å teste mye lenger før det allikevel- Jeg er en testoman! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

* Gutt04+Gutt10+2012?

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Joha99, Prøver på 3 året, 1 MA og 4 SA

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

* AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, jeg har helt glemt å bestille g-tester oppi alt dette påskestyret og reisinga. Det må jeg gjøre i kveld, nå som jeg endelig er hjemme igjen. Også er det bare å smøre seg med tålmodighet til samboer er hjemme fra jobb i kveld. Da blir det aksjelegging igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar heldigvis ikke så lang tid å få de testene når man bestiller dem da.. Har bestilt flere ganger på en fredag og hatt dem i postkasse på mandag :)

 

Aksjer blir det lagt her ikveld også... Spennende! :) Måtte de neste 2 ukene gå like fort som de 2 ukene har gått nå.Har fri i 10 dager fra jobben nå... Deilig!! (- ekstravakten jeg har i morgen da) Så blir jo 9 dager fri. Hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneS

Så spennende med aksjelegging Renate og mei87! Jeg venter fremdeles på EL, blir nok ikke før til helgen :) Men skal begynne i god tid denne pp, så det blir nok noen runder i høyet før helgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hører til her da jeg fikk tanta forrige mandag bare en halvtime etter svak, men positiv CB. Så har hatt en kjemisk. Men finner ei fattig trøst i at kroppen og livmora ikke var klar siden jeg hadde en MA med pillebehandling for to mnd siden. Fikk fortsatt svaaaaak positiv billigstrimmel idag, så har fortsatt litt hcg i kroppen, og surfer videre på graviditetshormonene, og har troa på å lykkes denne pp! Det positive er at jeg har el (forhåpentligvis) mot slutten av uka, noe som klaffer perfekt siden jeg har frihelg. Nå må jeg bare få bestilt meg el-tester.

 

joha99: Tenkte på at babyklister kanskje hadde vært noe å prøve siden livmorsslimhinnene mine er litt skjøre etter MA og kjemisk.. Får du kjøpt det i butikk eller må det bestilles? Tok det forresten mange dager etter siste kjemiske før du fikk negativ test igjen (dersom du har testet..)?

 

 

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

* Gutt04+Gutt10+2012?

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Joha99, Prøver på 3 året, 1 MA og 4 SA

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

* AnneS, 3.pp

*Indigo, 2. pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at vi begynner å bli flere her inne, selvom det ikke er noe morsomt at spiren ikke sitter for oss også...

 

Lykke til alle sammen med aksjeleggingen!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være, Indigo! Godt å høre du er ved godt mot for neste pp :) Det er riktig innstilling!

 

Anne S: Snart er du også i gang med aksjene, dette blir spennende.

 

Renate: Helt enig - artig at vi blir flere her inne. Nå har jeg bestilt meg tester. Lurer på om jeg også blir testoman :P Er spent på tida ja, disse to ukene har gått kjempefort. Men så har det jo vært påske. Spørs om de neste to blir værre, når man går og kjenner etter alle mulige sympotmer. Tålmodighetsprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, DPO land er litt av en tålmodighetsprøve.. Herremin!

 

Frem til IKM skal jeg bare jobbe 3 dager, og det vet jeg kommer til å gjøre dagene mine lange. Får håpe det er fint vær og at jeg kan nyte de godt...

 

Sønnen er syk, og driver med å slutte med bleie nå. Så har nok å holde på med... Hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du har så mye fri da :) Perfekt med fri i disse aksjetider. Kanskje litt slitsomt i DPO-tidene, men vi skal da klare det :D

 

Lykke til med dotrening, og god bedring til den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i aksjetiden er det veldig greit med mye fri. Egentlig i DPO land også. Den dagen jeg har positiv test setter jeg ikke inn mine føtter på jobb før jeg får tilrettelegging. Legen min, og arb.giver mener jeg er i katogorien for å få svangerskapspenger da de egentlig ikke kan tilrettelegge for meg, uten at det går utover mine kollegaer - noe jeg ikke ønsker. Så går nå å håper at jeg får meg ny jobb, så jeg også kan jobbe mens jeg er gravid.. :)

 

Men, men! :) Spennende blir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, blir mye endringer for deg fremover da, med jobbsøking og forhåpentligvis en graviditet snart. Viktig å tenke på seg selv fremfor arbeidsgiver i disse tider :)

 

Godt å høre at både lege og arbeidsgiver er enige i hvert fall. Mye bedre det, enn at arbeidsgiver jukser rundt lovverket og sier opp arbeidstaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

De første aksjene er lagt her, selv om det er litt tidlig :) Skader jo ikke å øve! Hehe. Har gjort meg klar for den store uka nå, barberte både legger og her og der, lakkerte negler på hender og føtter og smurt inn med fuktighetskrem all over! Øker sjansene for å bli gravid det vel? Hehe. Mannen synes tilsynelatende det er mer stas å prestere hvertfall :D:D Juhuuu! Babymaking is fun! (bare det kan bli resultat av det nå så )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så artig AnneS! Jeg har også brukt litt mer tid på badet enn normalt denne måneden :) ...men hos meg ble det ingen aksjelegging i går. Samboer kom hjem helt utslitt fra jobb og gikk rett i seng :( Noe jeg syntes var veeeeldig dumt, siden EL er på tirsdag. Håper han er bedre i dag, sånn at det blir litt action når han våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hører til her da jeg fikk tanta forrige mandag bare en halvtime etter svak, men positiv CB. Så har hatt en kjemisk. Men finner ei fattig trøst i at kroppen og livmora ikke var klar siden jeg hadde en MA med pillebehandling for to mnd siden. Fikk fortsatt svaaaaak positiv billigstrimmel idag, så har fortsatt litt hcg i kroppen, og surfer videre på graviditetshormonene, og har troa på å lykkes denne pp! Det positive er at jeg har el (forhåpentligvis) mot slutten av uka, noe som klaffer perfekt siden jeg har frihelg. Nå må jeg bare få bestilt meg el-tester.

 

joha99: Tenkte på at babyklister kanskje hadde vært noe å prøve siden livmorsslimhinnene mine er litt skjøre etter MA og kjemisk.. Får du kjøpt det i butikk eller må det bestilles? Tok det forresten mange dager etter siste kjemiske før du fikk negativ test igjen (dersom du har testet..)?

 

 

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

* Gutt04+Gutt10+2012?

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Joha99, Prøver på 3 året, 1 MA og 4 SA

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

* AnneS, 3.pp

*Indigo, 2. pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

 

Hei Indigo:)))

 

Jeg testet ikke før lørdag 7.april og da var den negativ, forrige mnd testet jeg bare 2 dager etter jeg startet å blø og da var den også negativ, så tydlig at det mest sannsynlig var en kjemisk graviditet og lite Hcg hormoner i systemet mitt siden jeg fikk negativ test så raskt etter jeg startet å blø..

 

Ang Babyklister så er det et homeopatisk middel i form av dråper som heter Fructus Femina og kan bestilles her: http://helsehelse.dk/shop/fructus-femina-populaert-6602p.html

Eller du kan bestille det hos alle apotek i norge, det gjorde jeg og det tok kun 2 dager.

Håper dette var til hjelp... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info:) Har undersøkt litt rundt babyklister, og høres ut som at det kan være noe for meg! Skal ta meg en tur på apoteket imorgen og høre om de kan bestille for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i el-uka alle sammen!

 

Her i gården går det mot siste innspurt allerede. Gruer meg til å vente i to uker på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL er overstått her nå, la inn aksjene igår så nå er det bare å ruge og håpe at spiren fester seg :)

 

Blir noen LAANGE 14 dager å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på dag 9, og igang. El trolig på lørdag eller søndag dersom ikke kjemisk har forsinka el.. Tenker å kjøre på annenhver dag som taktikk. Venter bare på el-testene, synes det er greit å følge med etter alt styret de siste mnd, redd for at det har klussa til syklusene totalt..

 

Heldige dere som er litt lengre i løypa!! Denne ventetiden sliter på tålmodigheten min!

 

Joha99: Hva betalte du forresten for Fructus Femina. Hørte m det lokale apoteket, Boots, og de kunne skaffe 50 ml til ca 190 kr.. Synes det hørtes litt mye ut egentlig, så tror heller jeg bestiller fra den linken du postet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til prøving etter en pause.

Prøvde ikke forrige pp så her er vi igjen :)

 

Mandag 23. april

*

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

*Renate, 3. pp

Mamma jeg?

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gjengen for uke 17, mamma jeg? :)

 

Renate: Nå er løpet over her også, og mannen får en etterlengtet pause. Han har jobbet nattevakt og kveldsvakt og pendlet til og fra hytta hele påska. Håper ikke jeg har slitt han helt ut :P

 

Nå gjelder det å holde seg aktiv i ventetida, slik at man ikke bare går og kjenner etter tegn og symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here I go agen...:(

 

Mandag 23. april

*

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

*Renate, 3. pp

Mamma jeg?

* Ringfinger maaange pp:(

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...