Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er å med denne uken :)

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Indigo, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er å med denne uken :)

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Indigo, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det Dpo dager her også, og startet på Babyklister(fructus femina) Wild Yam og progrestronkrem i dag, måtte bare være sikker på at eggløsningen var over, så ventet en ekstra dag før jeg startet på dette...

Håper dagene går fort...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ny på denne tråden.. Håper jeg får være med ;) testet posetiv i dag, men tok en digital like etter og den var neg... Arggg.. Skjønner det ikke, den første var veldig positiv ;( men urinen var nok veldig utvannet med den siste neg testen.. Så håper det erchåp igjen.. Er 10-11 dpo i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. Hehe!! Blendahvit! Men det var som forventet det.. Er bare 9 DPO enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det noen som har noen gode avslappingsteknikker eller avsporingsideer? Jeg innbiller meg ditten og datten og jo mer man kjenner etter så føler man jo alt. Så trenger noe å oppholde meg selv med. Derfor var jeg så smart å kjøpe garn i går, så jeg skal strikke babyteppe. tenke på noe annet, sa jeg det? kremt.. :D

 

Men altså, tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: kanskje mer om noen dager? Tror jeg skal teste fredag eller lørdag.

 

Tyr82: jeg har startet å helkle babyteppe jeg og...hehe.

Ellers kan jeg formidle at hormonene i sving. Sjefen kalte meg nettopp inn på kontoret, han lurte på om jeg trivdes, da jeg hadde sett litt likegyldig/misfornøyd ut i det siste. Måtte konsentrere meg veeeldig for å ikke ende i tårer. Aner ikke hvorfor, jeg har det helt greit på jobb. Det har bare vært uvanlig rolig, og jeg trives best under tidspress på jobb. Skummelt å være så lett og lese!

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiih! Minikramper på venstresida ved livmora. Aldri kjent sånn før. Lurer på om det er psykisk eller om noe er på gang. 8 dpo. Det dirrer nedi der. Sært.

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mei87, jeg krysser fingerene for at det IKKE er psykisk! Jeg føler jeg kjenner stikkinger(altså IKKE som menssmerter) allerede og det er vel litt tidlig,altså, så er nok mest psykisk hos meg, men har aldri kjent det ellers bortsett fra sist jeg var gravid. Jeg krysser fingrene for meg også, haha :) Og vi kan godt bytte jobb, har altfor mye å gjøre, så jeg blir nesten litt motløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss alle:) Bare fire dpo, og dette går saaaakte! Håper jeg begynner å merke noe snart! Men litt tidlig enda da..

 

Heldige dere som begynner med testing nå! Har troa på at det blir positivt på flere her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, er nok tidlig å teste... Men var jo lov å håpe. Blir ikke noe testing før på søndag, tenker jeg. Har ikke helt troen denne pp'en, så higer ikke etter å teste så mye heller. Testet igår kun fordi jeg hadde bestemt meg for det. Satt lenge og vurderte om jeg bare skulle la være - noe jeg ALDRI har gjort før. Jeg tar gjerne 10 tester etter en positiv test også jeg, haha.

 

Ingen særlige symptomer heller. Litt mensmurringer. Forrige syklus fikk jeg mensten på 10 DPO, det er der jeg er idag, så er litt spent på hva denne dagen vil bringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så moro når det begynner å komme symptomer! Jeg er 9 dpo og våknet kvalm og med dårlig smak i munn... Håperhåper! Hadde vært gøy med klaff nå etter superlang syklus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2. Dag monitoren blinker m.. Testet nå med morgen urin og den er kjempe svak positiv..... Kjenner jeg blir gal av detta her... Vi har snart prøvd i 2 år så håper det ikke er testene som lurer meg denne gangen ;( men er det mulig å teste seint?? Lurer på om jeg produserer sent med hcg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiih! Minikramper på venstresida ved livmora. Aldri kjent sånn før. Lurer på om det er psykisk eller om noe er på gang. 8 dpo. Det dirrer nedi der. Sært.

Den dirringen har jeg kjent mange ganger over prøvetiden jeg også, har spurt flere om hva det kan være men ikke fått noe svar. Men jeg har ikke blitt gravid så det var ikke noe tidlig symptom for meg, men det er småekkelt og gå rundt å kjenne seg som man er en svakstrøms vibrator hehe

 

Krysser fingre for at det er tegn for deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig Athina med de testene tidligere idag! Du tok ikke en til for å se hva den ble? Er jo samtidig tidlig, men så spørs det jo også når el var. Kanskje den var tidligere, og kanskje egget har brukt kort tid på å greve seg ned.. Mange kanskje, men så lenge vi har håp;)

 

Flere som har testet idag?

 

Ingen symp. her, bortsett fra murring i to-tre dager. Litt tidlig siden jeg bare er 5 dpo, så det kommer neppe av en graviditet... Men har liksom en ro, så lurer på om det har klaffet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) melder meg inn her jeg :)

Lykke til med testingen alle sammen :)

 

 

 

Mandag 23. april

*

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Anjamor83

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

*Renate, 3. pp

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet forrsten i dag, men den var negativ, men er nokk litt tidlig enda, så nå håper jeg at jeg kan klare å vente med testing igjen før lørdag/søndag, men merkelig åssen de testene som ligger i skapet roper HøYT på meg allerede før jeg har kommet meg ut av senga på morgen, har som sagt en datter fra før, og tok meg 20 pp å bli gravid med henne, er nå i pp2 med ny mann, så håper det går fort denne gangen, vist jeg skal vente i nesten to år denne gangen også så tror jeg at jeg kommer til å bli gal...og da har jenta mi blitt 9-10 år, vill så gjerne ha nå :) og noe som er litt spesielt ( nesten begynt å bli overtroisk oppi det hele her) er at vist jeg blir gravid denne måneden så har jeg termindato 4 januar 2013, og det er på 30 års dagen min , og 4 januar 2005 så fikk jeg positiv graviditetstest når jeg skulle ha veslejenta :) Så krysser fingrenne for at det er noe symbolsk her, klamrer meg til alle håp ;) Har en del murringer nederst i magen og vondt i korsryggen, merker ingenting i puppene. Men de murringene og vondtene jeg har nå kan jo også være tegn på at TR kommer, og den er ikke velkommen ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var opprinnelig i IKM uke 16.tenkte at jeg ikke skulle få el i det hele tatt denne mnd men i dag satte Fertility krysset .Jeg er bare 5 dpo så det er bare å smøre seg med tålmodighet.Hopper inn i uke 17 og håper at den elendige tanta vender meg ryggen denne gangen :)

 

Mandag 23. april

*

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Anjamor83

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

*Renate, 3. pp

Babysyk_74 3.pp

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig Athina med de testene tidligere idag! Du tok ikke en til for å se hva den ble? Er jo samtidig tidlig, men så spørs det jo også når el var. Kanskje den var tidligere, og kanskje egget har brukt kort tid på å greve seg ned.. Mange kanskje, men så lenge vi har håp;)

 

Flere som har testet idag?

 

Ingen symp. her, bortsett fra murring i to-tre dager. Litt tidlig siden jeg bare er 5 dpo, så det kommer neppe av en graviditet... Men har liksom en ro, så lurer på om det har klaffet..

 

Nei har ikke testet mer, venter til i morgen nå, må jo svi av ett par da også, og det skal bli spennende å se hvordan de oppfører seg da :) Er tidlig for meg også, så vi må nok sikkert begge være litt tålmodige, noe jeg egentlig ikke vet hva er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...