Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her jeg siden jeg plutselig fikk eggløsning igjen i går, på dag 40! Andre gang jeg får positiv eggløsningstest denne måneden! Spesielt! Satser på at egget ike klarte å slippe før og at det blir spire nå :-) Fikk også litt blod på papiret i går, er det vanlig ved eggløsning? Tror ikke jeg har opplevd det før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

 

Lørdag 28. april

*

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

 

 

Var plutselig en gammel liste som ble tatt fram, for jeg var tilbake på fredagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvor lenge må man vente i dpoland før man kan ane en eventuell graviditet? Utålmodig allerede.... Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige pp når jeg mistet fikk jeg negativ test 8 Dpo og svak positiv 10 Dpo, veldig sterk på IKM dagen, men mistet 4 dager etter-:(

Etter hva jeg har sett av andre som har testet tidlig er vel det tidligste med svak positiv alt fra 8-10 Dpo, men det kommer helt ann på hvor raskt egget fester seg etter eggløsning, for det produseres jo ikke noe Hcg før egget er festet...

Lykke til og jeg kjenner igjen frustrasjonen av å vente, jeg tester i disse dager etter eggløsning, men er nok ikke positiv før til helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er redd for å miste selv. Ser mange her har opplevd det. Vet at min mor mistet tre, så frykter det kan skje med meg og.

Lykke til i denne pp, joha, håper du får et sterkt frø denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er redd for å miste selv. Ser mange her har opplevd det. Vet at min mor mistet tre, så frykter det kan skje med meg og.

Lykke til i denne pp, joha, håper du får et sterkt frø denne gangen! :)

 

Tusen Takk mei87 :-)

Jeg håper også at det klaffer med et sterkt egg denne gangen, har fått god hjelp av akupunktør, bidronningele, progrestron krem og babyklister(Fructus Femina) denne pp, så håper det klaffer..

Har vel mest tro på akupunkturen og Progrestronkremen, for syklusene mine er litt korte..

Bare håper vi treffer eggløsning for mannen reiser på jobbreise fra fredag til onsdag, og eggløsningen er beregnet til lørdag/søndag, har mest tro på søndag og håper da det er nok med aksjeinnlegg i kveld, i morgen og fredag...

Spøkte med at jeg skulle ligge med bena hele helgen etter siste innlegg på fredag, men det går dårligt med 2 barn i huset... :-)

Masse lykke til til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare håper vi treffer eggløsning for mannen reiser på jobbreise fra fredag til onsdag, og eggløsningen er beregnet til lørdag/søndag, har mest tro på søndag og håper da det er nok med aksjeinnlegg i kveld, i morgen og fredag...

Spøkte med at jeg skulle ligge med bena hele helgen etter siste innlegg på fredag, men det går dårligt med 2 barn i huset... :-)

Masse lykke til til deg også

 

Oh, ja, får satse på at aksjene før helga holder :) Tvi,tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig usikker på IKM, men satser på 14 dager etter el :)

 

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det alltid før el aksjene må legges? Etterpå er løpet kjørt? Eller kan man fremdeles bli gravid etter el?

 

Ja, veldig nybegynner her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det.. Jeg måtte poste den på nytt jeg også for å komme inn riktig på lista. Sikkert bare blitt en feil ett eller annet sted, så har de andre bare tatt den som er sist.

 

Men er ikke noe værre enn at du skriver deg inn på nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Hadde falt ut av lista jeg også..

 

Lurer på om jeg har en tidlig el, er nå på CD 11. (Men bestandig hatt korte syklus, fra 24-27 dager.) Hatt el-smerter igår og idag, og i morges var det blodig utflod/aksjerester fra igår. Har aldri hatt blod i utflod rundt el tidligere.. Hva kan dette komme av? Tegn på ekstra fruktbarhet? Eller så er det nok kroppen som styrer for å ordne opp etter MA og kjemisk..

 

Håper el-testene kommer i posten idag, bestilte de på søndag.. Litt spent om jeg får utslag..

 

Ha en fin dag jenter:)

 

 

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Indigo, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egget lever bare 24 timer så det er ganske dårlige sjanser etter el. Men det spørs såklart hvor lenge etter :-) Timer eller dager...

 

Takk, var det jeg trodde, men kom over en artikkel i går som sa at man kunne være fruktbar i 4 dager etter el. Og det er jo helt motsatt av det jeg har hørt før.

 

Nå begynner jeg allerede å bli ganske utålmodig i dpoland. Det er veldig spennende å være førstegangsprøver. Aner jo ikke hva jeg går til, eller hvordan det skal kjennes ut.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg også inne på lista igjen...

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

 

Onsdag 25. april

*

 

Torsdag 26. april

*

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Indigo, 3.pp

 

GRAVID

*

 

Ny P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget lever bare 24 timer så det er ganske dårlige sjanser etter el. Men det spørs såklart hvor lenge etter :-) Timer eller dager...

 

Takk, var det jeg trodde, men kom over en artikkel i går som sa at man kunne være fruktbar i 4 dager etter el. Og det er jo helt motsatt av det jeg har hørt før.

 

Nå begynner jeg allerede å bli ganske utålmodig i dpoland. Det er veldig spennende å være førstegangsprøver. Aner jo ikke hva jeg går til, eller hvordan det skal kjennes ut.

 

Jeg har kun blitt gravid med sex dager før og rett før eggløsning, aldri på selve eggløsningsdagen og dagen etter..

Det er jo derfor man også har eggløsningsslim i dagene før eggløsning og veldig lite på selve dagen egget slippes, og ingenting dagen etter..dette er for at sædcellene allerede skal være i egglederne når egget slippes, og da er det også stor sjangse for at egget blir befruktet rett etter klekking og ikke mange mange timer etter hvis sæden ikke er der.

 

1 mann ble til med sex 3 dager før eggløsning, 2 mann ble til med sex 4 dager før...

Endret av joha99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei87, du er ikke alene om å være utålmodig her i DPO land!! AAAArgh!

 

Jeg har allerede begynt å tenke på testing jeg. Tenkte å begynne testingen 9 DPO - onsdag neste uke... 5,5 dage igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei87, du er ikke alene om å være utålmodig her i DPO land!! AAAArgh!

 

Jeg har allerede begynt å tenke på testing jeg. Tenkte å begynne testingen 9 DPO - onsdag neste uke... 5,5 dage igjen! ;)

 

Ikke sant! Også er det for tidlig til å kunne kjenne noe enda også. Dette kan ikke være sunt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legges det aksjer så det suser enda :) Venter el søndag. Mye bedre å kunne gjøre noe enn å veeeente i dpo-land ja!! Har heldigvis masse planer fram til ikm :) Lykke til med venting damer! Håper det blir mange nyttårsbarn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOd morgen:) I full aksjelegging her også:) Eller, prøver en litt "roligere" taktikk med sex annenhver dag! Føles litt godt å ikke "stresse" i el-uka. Hviledag igår, ikveld planlegger vi (les: jeg) en romantisk kveld, hihi.. Forventer forresten også el på søndag, spennende å se om utslag på el-test kommer snart!

 

Dessuten begynte jeg på babyklister igår pga en MA og en kjemisk siden februar i år. Håper det gjør susen denne mnd. Ellers høver det slik for tiden siden jeg er forkjølet at jeg tar en knert solvipect om kvelden før jeg legger meg. Enn dere andre, tar dere noe tilskudd? Ja, også folat da..

 

Forresten godt å høre at det er flere som er like tussete i hodet når det gjelder denne prøvingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det bare blitt 1 aksjeinnlegg så langt, og det var på mandag...Mannen har bare jobbet noe helt sykt og kommet hjem i 01-02 hver natt denne uken....så dette ser ikke lovende ut i og med at han reiser i kveld og eggløsning er på søndag..

Men det venter et siste og eneste innlegg denne helgen før han reiser i ettermiddag, så da får vi håpe at det ene holder..men har ikke store forhåpninger i og med at det da bare blir en gang, men tar ikke sorgene på forskudd..

Ting blir ikke helt som man planlegger, vi skulle liksom ha sex hver dag eller minst annenhver dag denne uken...

Lykke til alle dere andre....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med aksjene alle dere som holder på enda :)

 

Jeg tar også folat, ellers trener jeg tre ganger i uka. I går fikk jeg min første pakke med g-tester i posten :) Lurer på om de får være i fred, eller om jeg blir en testoman...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar kun folat her også. Trener til vanlig, men ikke nå pga en senebetennelse i skulderen :)

 

Vaske litt i leiligheten idag, mamma, pappa og lillebror kommer på middag.

 

En fin start på dagen idag. Leverte bilen på EUkontroll etterpå dro sønnen min og jeg på cafe og spiste frokost før jeg leverte han i bhg.

 

I morgen skal lillegutt og jeg på tivoli før jeg drar videre til Fr,Stad på jentekveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiiiiioiiiioiii dette ble myyye mer styr enn jeg hadde forventet.

Tok nesten 2 timer her før mannen klarte å legge fra seg et lite aksjeinnlegg før han reiser på jobbreise å blir borte i 6 dager...

Prestasjonsangst er vel bare fornavnet,, var lenge redd for at hele PP gikk rett vest denne gangen, men gikk til slutt så nå er det bare å krysse alt for at det går veien denne mnd også og at det er et sterkt nok egg som vil holde seg fast så jeg slipper nok en SA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...