Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er bilde av testen jeg tok idag.

 

Hva tror dere?

Jeg ser også antydningen til strek når jeg ser på det lille bilde :) Altså nå er det mye som skjer her i ikm 17 som er veldig spennende! :) Sa jo i begynnelsen at jeg hadde gode viber for denne uka og jeg håper jeg hadde rett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vet dere hva? Testen min i dag var AKKURAT lik g-testen tyrjente88 tok i går. Kanskje alt håp ikke er ute likevel :D

 

Jeg så en svaaaak strek, og samboer så den også. Men jeg ville ikke tro på det, så derfor sier jeg den er negativ, frem til neste test på mandag.

Se der ja, blir jo bare flere og flere her som holder spenningen oppe :D Nå er vi 4 stk som leker og synser med streker, så noen må jo bare være gravid da!!

Må si jeg er imponert over at du klarer å holde deg til mandag, siden det er en svak strek der allerede ;) Men blir spennende å se og høre neste oppdatering iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Det er ganske spennende med disse svake strekene altså. Leste en plass at HCG-hormonet øker annenhver dag, derfor jeg tenker å vente helt til mandag.

 

Lykke til til oss alle sammen som sitter og synser og gjetter på testene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang fikk jeg en slik svak strek, men var ikke gravid. Vil derfor ikke begynne å håpe enda.

 

Krysser fingre for dere andre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Jeg følger med og tror alle disse testene med streker gir gode vibber for alle oss andre også. Det er nesten litt slitsomt å vente heeeelt til neste helg, sannelig litt kjipt å ha ikm i slutten av uka, altså!!

 

I går kveld sov jeg en time på sofaen, og så sov jeg nesten tolv timer i natt. Og jeg vil egentlig bare sove litt til, men jeg har lovet mannen å være med på klesshopping (skjer sånn to ganger i året), og da blir det vel noen klær på meg også. Men ikke lett å skulle kjøpe klær når man håper man skal bli tykk. Ser liksom ikke helt poenget :) Men finner jeg noe fint så blir det kjøpt. Kan jo ikke gå rundt og la vær å kjøpe klær bare fordi man KANSKJE skal bli tykk. Dessuten så tar det jo mange måneder før man legger på seg, selv om magen er ømfintelig. Så kanskje ikke bukser, men noen topper eller kjole :) Ha en deilig lørdag! Her er det sol :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Morro lesing her inne... Håper dere får sterkere streker over helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har TR kommet 2 dager før den skulle :(

 

Jaja vi får håpe på en positiv resultat neste gang!

 

Lykke til med testen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

* tyrjente88 (setter meg opp her, siden jeg er litt usikker smile.png men ca her )

 

Torsdag 26. april

*Songbird_84

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*Indigo, 3. pp

 

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Tyr82

 

GRAVID

* Et lite nurk

 

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk super positiv eggløsningstest lørdag forrige helg, var fortsatt positiv søndag, før den på kveld var negativ. Lurer på at egget slapp søndag. Litt flisespikkeri dette, men tok en g-test imorges. Ja altfor tidlig tenker jeg, men håper jo på at jeg surfer på graviditetshormoner etter MA. Og jaggu fikk jeg en strek der.. veldig svak ja, men jeg ser noe, og det kommer også fram på bilde. Skriver fra mobil nå, men skal prøve å få lagt ut bilde fra jobbpc iløpet av morgenen. Nå er jeg jo bare super spent på morgendagens test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Kan dere hjelpe meg litt? Måtte jo selvfølgelig teste igjen i morges, klarer ikke vente til mandag.

 

Er denne testen negativ, negativ med skyggestrek, eller positiv?

Jeg har ikke tatt disse billigtestene før, så jeg vet ikke helt hva jeg faktisk skal se etter.

 

post-845918-0-51872100-1335077047_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis streken er rosa er det en strek,men er den grå kan det være en skyggestrek.

Endret av babysyk_74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis streken er rosa er det en strek,men er den grå kan det være en skyggestrek.

 

Den er rosa, sterkest lengst fra teststreken, og litt svakere innover mot teststreken. Ser at fargen ikke kommer så godt frem på bildet, men den er jo så liiiiiten den teststrimla.

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er vel best. Men har CB digital samme følsomhet? Eller bør jeg vente til IKM (tirsdag)?

Jeg har gått hele denne pp og bare håpet på en positiv test. Nå kjenner jeg at jeg er litt stressa.

 

Siden jeg ikke har vært gravid før, og bare hatt to ordentlige mens etter p-pilleslutt, så klarer jeg ikke bestemme meg for om det er mensmurringer eller andre murringer jeg kjenner i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mei87, det ser veldig lovende ut. Jeg hadde tolket den som at jeg er gravid:) Synes din strek er sterkere enn min idag, jeg har ikm på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Kan dere hjelpe meg litt? Måtte jo selvfølgelig teste igjen i morges, klarer ikke vente til mandag.

 

Er denne testen negativ, negativ med skyggestrek, eller positiv?

Jeg har ikke tatt disse billigtestene før, så jeg vet ikke helt hva jeg faktisk skal se etter.

 

post-845918-0-51872100-1335077047_thumb.jpg

Oi, den er jo positiv jo!! Så gøy! Grattis, og gleder meg til videre oppdateringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk super positiv eggløsningstest lørdag forrige helg, var fortsatt positiv søndag, før den på kveld var negativ. Lurer på at egget slapp søndag. Litt flisespikkeri dette, men tok en g-test imorges. Ja altfor tidlig tenker jeg, men håper jo på at jeg surfer på graviditetshormoner etter MA. Og jaggu fikk jeg en strek der.. veldig svak ja, men jeg ser noe, og det kommer også fram på bilde. Skriver fra mobil nå, men skal prøve å få lagt ut bilde fra jobbpc iløpet av morgenen. Nå er jeg jo bare super spent på morgendagens test!

Næææ her går det unna! Sitter jo bare å smiler mer og mer her :D Dette var da gode nyheter på en solrik søndag :D

Gleder meg til å se morgendagens, denne tydingen av tester er jo gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tester var helt kvalmende blendahvite i dag så, så enten var det maaange tester det var feil med ellers så var det en kjemisk igjen .... åååå nå synes jeg det skal bli min tur uten erting i forkant, får jeg streker så la de nå være der liksom! :)

 

Så nå er jeg i heiagjengen og håper å se streker i alle retninger her :)

 

Ha en fin søndag alle sammen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk super positiv eggløsningstest lørdag forrige helg, var fortsatt positiv søndag, før den på kveld var negativ. Lurer på at egget slapp søndag. Litt flisespikkeri dette, men tok en g-test imorges. Ja altfor tidlig tenker jeg, men håper jo på at jeg surfer på graviditetshormoner etter MA. Og jaggu fikk jeg en strek der.. veldig svak ja, men jeg ser noe, og det kommer også fram på bilde. Skriver fra mobil nå, men skal prøve å få lagt ut bilde fra jobbpc iløpet av morgenen. Nå er jeg jo bare super spent på morgendagens test!

 

Så spennende, Indigo! Gleder meg til å se testen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tester var helt kvalmende blendahvite i dag så, så enten var det maaange tester det var feil med ellers så var det en kjemisk igjen .... åååå nå synes jeg det skal bli min tur uten erting i forkant, får jeg streker så la de nå være der liksom! :)

 

 

Jeg synes du skal prøve en test fra et annet merke/datering. Veldig rart at du skal få så mange tester med forskjellige svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tester var helt kvalmende blendahvite i dag så, så enten var det maaange tester det var feil med ellers så var det en kjemisk igjen .... åååå nå synes jeg det skal bli min tur uten erting i forkant, får jeg streker så la de nå være der liksom! :)

 

 

Jeg synes du skal prøve en test fra et annet merke/datering. Veldig rart at du skal få så mange tester med forskjellige svar...

Var vel sikkert en kjemisk, de er skikkelig kjedelig å ha men det er jo naturens gang det også....sukk ...skrev forklaringen på kjemisk i tråden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tester var helt kvalmende blendahvite i dag så, så enten var det maaange tester det var feil med ellers så var det en kjemisk igjen .... åååå nå synes jeg det skal bli min tur uten erting i forkant, får jeg streker så la de nå være der liksom! :)

 

Så nå er jeg i heiagjengen og håper å se streker i alle retninger her :)

 

Ha en fin søndag alle sammen ! :)

Har du kjøpt de samme testene som meg one step?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har vært gravid før, og bare hatt to ordentlige mens etter p-pilleslutt, så klarer jeg ikke bestemme meg for om det er mensmurringer eller andre murringer jeg kjenner i magen.

 

Da jeg ble gravid var jeg overbevist om at det var mensen som kom pga murringene, så jeg tror rett og slett at mensenmurringer og gravidmurringer er veldig, veldig like :) Ser jo ut på testen din som du kan håpe på at det ikke er tanta :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...