Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Min første test var 10 dpo, den viste ingenting, dagen etterpå fikk jeg en strek. Og på IKM fikk jeg "gravid" på CB digital.

 

Lykke til med testinga, jeg kommer til å følge med dere :) Håper dere kommer etter på 1. trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spotter i kveld og jeg forbanner universet og alt som er hellig! :(

 

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

* tyrjente88 (setter meg opp her, siden jeg er litt usikker ..

 

Torsdag 26. april

*Songbird_84

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*Indigo, 3. pp

 

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Tyr82

 

GRAVID

* Et lite nurk

*Babysyk_74

*mei87

 

Ny PP

* Renate inn i 4. pp

* Athina 38 pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 Dpo i dag og BLENDAHVIT test :(

Så har ikke trua lenger, og tempen sank i går, og var på samme nivå i dag etter flere dager med veldig høy temp...MEN jeg hadde en sånn temperatur dipp forrige mnd også, men den varte kun 1 dag...så venter i spenning....

Kan være at jeg var 11 Dpo sist mnd da den var svak positiv, men tørr ikke spekulere for mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test hos meg i dag også. Er småkvalm hver dag i perioder (fra 5/6 dpo til nå 10 dpo). Har murringer i korsryggen i dag (håpe håpe på at det er et bra tegn). Tempen min er kun 0,1 grad høyere enn vanlig så prøver å ikke bry meg om den. Veksler mellom å tro at jeg er gravid til å være veldig pessimistisk og regne ut neste el og ikm. Men hvis jeg ikke er gravid så lurer jeg på hvorfor jeg er kvalm.. Håper jeg ikke brygger på noe.

Dersom det ikke klaffer denne måneden lurer jeg på hva vi kan gjøre annerledes. Vi hadde sex på "de perfekte" tidspunktene så det kan ikke være der det ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnneS: vi har det helt likt...

 

Tyr: jeg vet 10 Dpo er for tidligt, så gir ikke opp håpet helt enda, og grunn til at jeg fikk svak positiv test forrige mnd på 10dpo kan være så enkelt at eggløsning var før og at jeg egentlig var mer enn 10 Dpo..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo også Ann på når egget fester seg, og det kan jo være forskjellig fra gang til gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig deppa etter neg test i dag :(

Men etter å ha regnet litt ut i fra forrige mnd så tror jeg nå at jeg ikke testet positivt før 11 Dpo og ikke 10 Dpo....

Men har ikke store forhåpninger... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag også, 11 dpo - negativ. Pleier å få TR 13 dager etter EL (lørdag). Skal reise bort i helgen, kommer til å test i morgentidlig, så tenker jeg er litt ekkel med meg selv og ikke tar med tester dit jeg skal :P Så hvis jeg ikke har fått TR på besøk når jeg kommer hjem, så blir det testing mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*krysser fingrene for alle som er i testemodus* Til dere med blendatester - det er jo ikke over før tanta viser sitt stygge ansikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tisset på et prøveglass, men tør ikke teste helt enda...snakk om å være teit liksom hihihi :)

Leter etter signaler hele tiden..har vært så varm og svett i natt,og morgentemperaturen var steget igjen i dag fra 36.38 til 36.58 så bare det ga meg et lite håp.....ellers har jeg hatt mensmurring på en måte, men på en rar måte enn tidligere, mye dypere og mer bak i halebeinet..,

Skal spise en deilig frokost før jeg tester....

Krysser fingrene for dere andre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble d negativ test på meg i morres...:( Men kjenner heller ingen TR som er på tur... Tar ikke EL-tester da, så kan jo håpe på forskjøvet syklus.. Virker dessuten som jeg har hatt EL-slim to ganger denne mnd.. Både for 1 og 2 uker siden... Noen som har opplev dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tisset på et prøveglass, men tør ikke teste helt enda...snakk om å være teit liksom hihihi :)

Leter etter signaler hele tiden..har vært så varm og svett i natt,og morgentemperaturen var steget igjen i dag fra 36.38 til 36.58 så bare det ga meg et lite håp.....ellers har jeg hatt mensmurring på en måte, men på en rar måte enn tidligere, mye dypere og mer bak i halebeinet..,

Skal spise en deilig frokost før jeg tester....

Krysser fingrene for dere andre.. :)

 

Joha99: akkurat sånn var det til meg og! Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joha99 - antar at det tisseglasset ikke har stått i flere (to er da flere) timer urørt? :) Gikk det bra? :)

 

Produserer vi først hcg etter at egget har festet seg?

Og vet noen hvor fort som er "normalt"? (altså etter festing om det er slik jeg tror. og det tar vel 7-10 før egget fester seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyr: det ble dessverre stående i ca 2 timer, har det noe å si???

 

Testen ble BLENDAHVIT i dag også, men henger ikke like mye med hue i dag...kjente tydelige stikksmerter i ene eggstokken på tirsdag 9dpo, så om det da var festesmerter så er det jo litt tidligt å forvente utslag på testen i dag...

Det positive er høyere Temp i dag, og masse litt tykk loation hvit/gul utflod, og dette har jeg kun når jeg er gravid, er ellers helt tørr rett før mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke, men legekontorene sier at om du skal oppbevare urinprøve tåler de 1 time i romtemp, skal de oppbevares lenger skal de stå i kjøleskap. Det påvirker tydeligvis noen prøver de tar, så kan jo hende det påvirker noe sånt også? Ikke aner jeg, altså.

 

Jeg bare skjønte ikke hvordan du klarte å vente så lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var ikke å vente så lenge, men så kom det en nabo på døra som jeg ikke blie kvitt med det første....

 

Tester igjen i mrg eller på lørdag om mensen ikke kommer i mrg, men blir jo gal av å vente, skulle nesten ønske jeg jobbet 24/7 så jeg slapp å tenke på dette hele dagen, gleder meg til jeg går på kveldsvakt i dag:) sov nesten ikke etter jobb i går kveld fordi jeg var så spent på tempen og testen i dag....vil liksom bare vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det hjelper ikke å jobbe, skal jeg si deg :D I hvert fall ikke for meg :) Eller, det hjelper kanskje for ti minutter av gangen innimellom, og når man er i møter og snakker med folk. Men når man sitter på kontoret så hjelper det lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tempen sunket igjen, så jeg gidder ikke teste i dag, går bare å venter på mensen...så da holdt det nok ikke med sex bare 1 gang oppi eggløsning :(

Er faktisk usikker nå på om vi skal fortsette prøving eller gi opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd, joha99 :( Jeg er veldig spent på morgendagen og om tempen min synker! Venter mens i morgen, ingen tegn på TR enda, men det pleier å komme som kastet på meg. Negativ test i dag, men tempen har gått opp 0,2 grader fra det som er normalt. MEN sov dårlig i natt så det kan være grunnen..

 

Håper dere ikke gir opp prøvingen fordi. Jeg opplever at skuffelsen er stor de første dagene etter TR, men at håpet stiger mer og mer mot el igjen. Vi skal bli gravide igjen!! Det kan bare ta litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi opp prøvinga? Den tanken går vel over etter noen dager. (hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor man prøver i utgangspunktet, men det er nå meg da. Men skjønner veldig godt at man blir oppgitt og fortvila!) Eller så har jeg hørt at flere som har "gitt opp" prøvinga men fortsatt med sex uten prevansjon plutselig har fått det til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...