Gå til innhold

IKM uke 17


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent! I dag skal jeg kjøpe en digital test. I morgentidlig blir den vel prøvd ut. Dagens test var identisk med den jeg tok i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhuu jeg er gravid!!!! hadde aldri trodd det.Så for meg mnd med prøving siden jeg har lagt på meg endel og snart nærmer med 38 år.

 

åååh, gratulerer så mye! :D Så herlig nyhet å få tidlig en mandags morgen. Håper jeg følger etter i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu jeg er gravid!!!! hadde aldri trodd det.Så for meg mnd med prøving siden jeg har lagt på meg endel og snart nærmer med 38 år.

 

åååh, gratulerer så mye! :D Så herlig nyhet å få tidlig en mandags morgen. Håper jeg følger etter i morgen.

Takk så mye:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å dy meg med testing jeg nå siden babysyk_74 fikk positiv test. Men fikk selvfølgelig negativ for jeg er bare 8 dpo. Hehe. Lov å prøve seg! Gratulerer babysyk! Den var en fin start på uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å dy meg med testing jeg nå siden babysyk_74 fikk positiv test. Men fikk selvfølgelig negativ for jeg er bare 8 dpo. Hehe. Lov å prøve seg! Gratulerer babysyk! Den var en fin start på uka :)

Takk så mye:) I går fikk jeg 2 negative tester,så prøv igjen i morgen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

* tyrjente88 (setter meg opp her, siden jeg er litt usikker ../../../public/style_emoticons/default/smile.png men ca her )

 

Torsdag 26. april

*Songbird_84

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*Indigo, 3. pp

 

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Tyr82

 

GRAVID

* Et lite nurk

*Babysyk_74

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper flere og flere tester (skikkelig) positivt i løpet av uka! Jeg tror forsettet mitt ryker så blir nok en test tidligere. Jeg blir så inspirert av dere andre, hehe :) :)

 

Ha en deilig mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige babysyk :) Jeg og vil ha svar nå. Er til de grader ukonsentrert på jobb, tenker bare på testen jeg skal ta i morgen. Gruegleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu jeg er gravid!!!! hadde aldri trodd det.Så for meg mnd med prøving siden jeg har lagt på meg endel og snart nærmer med 38 år.

Gratulerer så mye...:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer babysyk_74:)

 

Jeg testet blendahvit idag:( Og har spottet litt brunlig siden i går, noe jeg forøvrig aldri gjør. Pleier aldri å spotte før tanta. Og har masse murring, kjennes ut som tanta er rett rundt hjørnet. Oppblåst og muggen! Er bare på CD 22, 8-9 dpo, så vil være tragisk hvis tanta kommer så tidlig. Ja,ja, får prøve å holde humøret oppe. Like greit med kort syklus dersom det ikke er min tur denne gang.. Ikke så lenge å vente på neste pp.

 

Blæ, føler meg pms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg målt med digital, jenter! Og det kom ikke som noen overraskelse at jeg er gravid :D Hjernen min har fortalt meg i over en uke at jeg er gravid, mens kroppen har begynt å hinte om det den siste helga. Nå blir det en spennende tid fremover, alt er helt nytt for meg :)

post-845918-0-54606300-1335240019_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 23. april

* Renate, 3.pp

*Lise30,3pp

 

Tirsdag 24. april

* mei87, 2. pp

*Gutt04+Gutt10+2012?

*Et lite nurk, 3pp

* Anjamor83

 

Onsdag 25. april

* tyrjente88 (setter meg opp her, siden jeg er litt usikker ../../../public/style_emoticons/default/smile.png men ca her )

 

Torsdag 26. april

*Songbird_84

 

Fredag 27. april

* Ringfinger maaange pp:(

* Joha99

* Frk.Frekn

*Babysyk_74 3.pp

*Indigo, 3. pp

 

 

Lørdag 28. april

*Athina 37 pp

 

Søndag 29. april

*AnneS, 3.pp

*Tyr82

 

GRAVID

* Et lite nurk

*Babysyk_74

*mei87

 

Ny PP

* Renate, inn i 4. pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg målt med digital, jenter! Og det kom ikke som noen overraskelse at jeg er gravid :D Hjernen min har fortalt meg i over en uke at jeg er gravid, mens kroppen har begynt å hinte om det den siste helga. Nå blir det en spennende tid fremover, alt er helt nytt for meg :)

Grattis med positiv:)Når har du termin da foreløpig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye mei87!!

 

Er så spennende nå, jeg må skynde meg opp og logger inn hver morgen for å se om noen har testet positivt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer mei87!

Jeg er enig med AnneS, det er spennende å logge seg på hver dag nå :) Og Anne - i slutten av uka er det vår tur! *krysse fingra* Vi må jo satse på at noe av all denne babylykken smitter over på oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg målt med digital, jenter! Og det kom ikke som noen overraskelse at jeg er gravid :D Hjernen min har fortalt meg i over en uke at jeg er gravid, mens kroppen har begynt å hinte om det den siste helga. Nå blir det en spennende tid fremover, alt er helt nytt for meg :)

Grattis med positiv:)Når har du termin da foreløpig?

 

Takk alle sammen :)

 

Termin i følge kalkulatoren er 1 eller 2. januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye..!!

Her blir det testing på torsdag, mn har dessverre en dårlig magefølelse.... Har ingen symptomer...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til alle dere som ikke har testet enda :) Håper flere av dere blir med over i 1. trimester og januar2013!

 

Songbird_84: Ikke alle får symptomer, så alt håp er ikke ute!

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble svimmel i formiddag, hodepine og kvalm.. Så fryser jeg og svetter om en annen... Er dette influensa, eller kan det hende jeg har symptomer likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kvalm siden fredagen. Spent på om det er et tegn på graviditet! Tar en test i morgen, 10 dpo. Vet det er tidlig så har ikke noen forhåpninger men er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fryser også! og er såååå trøtt. tror det blir kvelden før ni i dag :( vil ikke teste før lørdag med den logiske siden av hjernen... hm spørs om den vinner ;)

 

let us know, AnneS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fryser også! og er såååå trøtt. tror det blir kvelden før ni i dag :( vil ikke teste før lørdag med den logiske siden av hjernen... hm spørs om den vinner ;)

 

let us know, AnneS :)

 

Vær trygg ;) Har 9 tester i hus så da begynner jeg tidlig å teste. Må bare psyke meg opp slik at jeg ikke blir skuffet om den blir negativ (noe den sikkert blir uansett siden det er så tidlig). Jeg har vært stuptrøtt i de to svangerskapene mine, spennende tyr82! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...