Gå til innhold

Ny strikketråd...


FruLS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen:) åhh.. så trøtt jeg er!! Men hva ser jeg her?? mamma009.. hei på deg, ny her?!;) Skal sjekke ut bloggen....din?!

 

Idag skal jeg etter planen vaske hus, sy, levere puter, på et lite og uskyldig legebesøk med store damen og så har jeg lovet å hente vesla tidlig. Dette ser egentlig ikke ut til å gå opp. Eller.. hmm.. hadde jeg hoppet i det og startet nå så kanskje;) Men jeg er sååå trøøøøtt;) Ligger på sofaen og ser på God Morgen Norge og kommer liksom ikke igang her!

Fikk tatt mannen litt igår kveld da, så håper det klarer seg med aksjelegging for denne pp. Tror i grunn ikke det, men;) tror ikke jeg har EL idag. Bedre lykke neste gang.. eller hva jenter?!;)

 

Jeg får tasse ut på kjøkkenet og lage meg litt frokost da kanskje.

Hva er planene deres for helgen da jenter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu... Blir helt svett bare av å høre om dagsplanen din Ønsker3gull! Rakk du alt sammen? Her har det vært planleggingsdag i barnehagen så prinsen har vært hjemme med meg i dag. Han er så snill og omtenksom. Sto opp selv og lagde seg frokost. Så på barnetv til jeg våknet...

 

Det er SOL i dag og prinsen fikk spise lunsj og drikke kakao ute. Det var så varmt at vi måtte ta av oss jakkene begg to :) Tror ikke jeg har vært ute i sola siden i høst, så det var aldeles herlig! Jeg prøvde å være flink og rydde ut og inn av oppvaskmaskinen i dag. Ble så sliten at jeg måtte rett opp og spy og sov deretter to timer :) tror jeg trenger litt trimmings før lille kommer ja...

 

I helgen skal jeg bare slappe av. Har ikke fått maten min ennå, for Helfo ville ikke ta telefonen i dag, så må prøve på mandag. Men drikke har jeg fått så jeg skal nok overleve i solsteiken... Kanskje jeg kan bli litt påskebrun også B) Og så skal jeg mote meg opp til å finne frem strikketøyet og starte på minidressen før jeg får det travelt. Bare åtte uker til mål... Helt utrolig at jeg liksom er nestemann ut... Tiden flyr!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. tenk krølle.. bare åtte uker til ks!! Da jeg kom inn hit var du jo "bare" halvveis!! :D wow, tiden flyr.

Det er nok en deilig tanke vil jeg tro, at du snart er ferdig med kk, mating via slanger, spy og null energi;)

Nå er det snart babykos, pizza, brus og trilleturer i deilig sommersol:) Jeg kan ikke tenke meg andre jeg unner det mer enn deg akkurat nå!

Men blir jo helt sjokkert over Helfo!! Du har jo ikke mat!! Det er faktisk ganske ansvarsløst og groteskt synes jeg. Stakkars deg:(

 

Jeg ble i grunn litt svett av den dagsplanen min selv jeg idag. Rakk alt bortsett fra vasking av hus. Rimelig greit fornøyd med det jeg altså.

Men jeg er så trøtt at en skulle tro jeg hadde sovet i kun tre timer inatt. Mannen følte det samme på jobb idag sa han.

Men snille mannen tok med seg eldste og minste damen til slalom- og akebakken nå... ja, og hunden:)

 

Vi har spist taco til middag, og nå ligger jeg flatt ut på sofaen og stirrer. Lenge siden jeg var så trøtt kjenner jeg.

Skulle vel heller ha sittet ute i solveggen, som jeg så så mange andre gjorde idag:)

 

 

Tenkte jeg skulle vise dere putene jeg syr. Så ser dere at jeg holder på med noe kreativt.. hehe.. selv om jeg ikke strikker mer enn et par dager i uka nå om dagen;)

Putene skriver jeg tekst etter kundenes ønske. Men har litt trøbbel med å få lastet inn bilde.. kommer tilbake til det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mor klar for fest! Til min gravide kollega! Hehe...

Har ikke tid til å kommentere desverre, bare en liten oppdatering. Spottingen har desverre ikke gitt seg, men når jeg tenker meg om skulle jeg vel kanskje hatt TR i disse dager hvis ikke jeg hadde hatt spire i magen, så det er vel kanskje det som er grunnen. Satser på det. Mandag blir det ny blodprøve ihvertfall, så blir det spennende og se hva den sier. Prøver å beholde roen, men vil muligens spørre etter en UL time hvis spottingen ikke har gitt seg innen legetimen på torsdag..

Ha en fortreffelig strålende lørdagskveld jenter! Her har jeg vært ute med kurset i hele dag og faktisk blitt littegrann solbrent i ansiktet: DEILIG!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med sol :) Har sittet ute i flere timer i dag... Helt til det ble altfor varmt for en strandet hval... B) Klarte også å slepe meg innom en butikk med mammaklær. Begynte å bli rimelig lei av sprikende mageglipe fordi t-skjortene er for korte når magen tyter ut... Måtte hvile på hver eneste benk, og fikk kommandert frem en stol i butikken. Så satt jeg der som en dronning og pekte og kommanderte mens mannen hentet plagg jeg kunne inspisere. Orket ikke prøve noenting, valgte bare en liten blanding av medium og noe lagre. Blir så usikker om man skal velge samme str som jeg brukte før jeg ble gravid eller gå opp en str. Puppene har jo nådd nye dimensjoner og magen ser ut som om den har basketballimplantat... Jaujau... Blir uansett bedre enn altfor korte t-skjorter :)

 

God fest sa FruLS! Ikke bra at spottingen fortsetter... Synes du fortjener en tidlig ultralyd nå, så du får sett at alt står bra til med lille spire. Krysser fingrene for at blodprøven på mandag er skyhøyt over den forrige ;) kos deg med godværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny deilig SOLdag :) Jeg var tydeligvis dødssliten etter gårsdagens gjøremål, så jeg sov til kl 15 i dag (riktignok sommertid da, men det var likevel lenge). :) Har sittet ute på terrassen siden jeg sto opp. Mannen har lastet ned en app som viser opplysninger om de fleste fly i luften. Utrolig avhengighetsskapende! B) Nå bare MÅ jeg sjekke hvor det og det flyet kommer fra eller er på vei. Vi har utsikt til Flesland, så det er nok av fly å sjekke ut... Noen flere med med hjernedøde aktiviteter i solsteiken?

 

Prinsen er hos mormor i dag. De hadde vært på sykkeltur og prinsen hadde syklet fra mormor. Han stoppet ved en fotgjengerovergang. Bilene stoppet for han, men han vinket dem videre og gikk ikke over veien før det var helt bilfritt :) Lille skjønningen - tror ikke det er fare for at han blir påkjørt med det første...

 

I dag har jeg klart å få i meg litt fiskesuppe til middag, så nå ligger jeg langflat og hviler i håp om at det blir værende i magen. Har hengt opp en liter vann ved siden av meg så jeg ikke skal tørke ut etter all solingen. Håper jeg har blitt bittelitt brun :D Senere i kveld skal vi feire vaffeldagen og kose oss med et nytt spill vi har fått i hus - smallworld. Noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, verdens kjappeste oppdatering: vi koser oss glugg ihjel, jeg gledet meg jo stort til å bli mamma, men at det skulle være så fantastisk kunne jeg rett og slett ikke se for meg :) :) :) melka er på full fart inn, men lillegull har laget en saftig sprekk på venstre og en liten sprekk på høyre brystvorte, så det er ganske vondt med amminga... Lillegull brøler stort når han føler at han ikke får nok, og sånn er det fortsatt, men amnetiden pr bryst har i hvertfall blitt redusert fra 30 min til 15. Gode råd dere?

 

Lykke til hos legen i morgen fruLS, rekker ikke skrive mer da lillegull skriket nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. det hørtes deilig ut å sove lenge! Minstemor våkner så tidlig om dagen at det er et ordentlig slit å komme seg opp hver dag :D

 

Igår var en nydelig dag. Var i Oslo og trålet butikker på Majorstua i strålende sol sammen med familiemedlemmer. Spiste lunsj, shoppet og var på musikal. Eldstemor var suuuper-fornøyd:)) .. og det var jo planen, så da lyktes jeg heldigvis:)

 

Idag leverte vi strandmadrasser med rulleputer med tilhørende strandvesker (flaskeveskene rakk jeg ikke, men det får de få om noen uker når jeg ser dem igjen). En fikk blå, en annen rød. De ble veldig begeistret.. heldigvis!! :D

Jeg er nå bitt litt av strandmadrass/veske-basillen, og har ikke pakket ned symaskinen. Så imorgen syr jeg mer.. juhuu, hehe:))

 

Jeg skjønner veldig godt at du er litt bekymret for at spottingen ikke avtar FruLS! Jeg selv hadde nok krevd en UL;)

Jeg håper og krysser fingrene nå for at ny hcg er sky-high imorgen:)

 

Her lurer jeg rett og slett på om jeg ikke har hatt eller kommer til å ha el denne måneden. Har ikke hatt en eneste positiv test de to gangene jeg har følt at magen har murret eller vist noen tegn til el..og idag skulle jeg etter antall dager hatt el, men har det ikke;)

Jaja.. så hopper vi over til neste pp da;) Helt ok det altså.. men liker ikke at jeg ikke har hatt el!! Jeg vil gjerne at kroppen skal fungere liksom! Vet dere om det er ofte man hopper over el-perioder? kanskje fordi jeg er 38 år så har jeg mye mer sjeldent el??Har jo hørt noe om det her inne, og husker jp at du Camillok sa noe om det. Men trodde det kanskje var slik at man fikk positive el-tester.. hver måned uansett, men at ikke alltid egget slapp?? hmm..

Jaja, skulle jo hatt det idag, så for alt jeg vet så kanskje jeg får el imorgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare å hoppe i høyet likevel det ønsker3gull.. plutselig får du EL likevel.. :)

Nå skal jeg snart inn å hente gravide kollegaen min så hun kan ta blodprøve av meg. :) Må jo få den på laben fortest mulig.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort..! Da er det bare å vente i spenning til jeg får svar. Lurer på om legen ringer meg når han har fått svaret, eller om jeg ikke får det før på legetimen på torsdag. :S

Har vært en travel helg, gjett om jeg var sliten igårkveld da!!! Ute med kurs hele lørdag og hele søndag, etterfulgt av dobbel svoger-bursdag til kaffen igår. Nå er jeg bare sulten.. :( Var tom for brød hjemme, så frokosten bestod av en halv kopp te.. får spise et knekkebrød snart tror jeg..

 

Så kjekt å høre at du har kost deg i solen du også Krølle! Er nok deilig å være "fri" tenker jeg!

Og Camillok, at du koser deg er det INGEN som betviler! Gleeeeder meg til det er min tur til å brele med min lille baby.

ønsker3gull, jeg er spent på bilder av disse syprosjektene dine.. kanskje jeg bør få fingern ut å legge ut bilder av hentesettet til venninnen også kanskje...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camillok- jeg hadde det slik da jeg ammet sist gang.. store sprekker som sved og blødde litt. Jeg brukte en salve, linol.. et eller annet. Liten gul tube som er skikkelig seig og hard.. men hjelper. Jeg pleide å legge det på rett etter amming. Altså, først amming, så lufttørke, så legge på salve, så ull-ammeinnlegg. Gjør ingenting at babyen suger med litt slik salve på brystet, men jeg la på etter amming slik at det hverken føltes bortkastet eller grisete under amming.

Men synes å huske.. var det MaMi som anbefalte å amme med skjell?? jeg har ikke prøvd det, men kanskje det hjlelper enda bedre?!?

 

FruLS- jo, hadde vært fint å bare hoppe i høyet.. i tilfelle jeg hadde EL, men vi kunne ikke det da.. ja, eller hadde ikke så fryktelig lyst.. med familiebesøk av min far her i helgen;)

Mister liksom litt lysten til å hoppe i høyet og fnise høylydt på soverommet med min far i hus:D kanskje ikke så rart;)

Men, neida.. nå får det stå sin prøve. Går greit det:)

Så får vi se neste måned;) Skal nok passe på å ikke ha besøk under forventet EL da.. hihi :))

 

Jeg er spent på prøven din forresten. Jeg tror dette går kjempefint jeg. Som du sier.. du forventet jo mens på denne tiden, og jeg har absolutt hørt om de som faktisk fortsatt menstruerer litt hver måned selv om de er gravide. Kanskje du hører til den gruppen;) får på en måte håpe ikke det, så slipper du å bekymre deg hver måned, neida.. dette går nok heeelt fint skal du se! :)

 

Jeg har begynt å storkose meg med hagemagasiner om dagen jeg dere. Jeg er medlem av Det norske Hageselskap, og da får jeg tilsendt noen herlige blader..jeg som ikke visste at mer enn stemor klarer seg i minusgrader har nå lest at også de nydelige ranunklene også takler minsgrader fint! åh.. sukk.. ranunkler Må det bli i en samplanting med litt annet morsomt i et par potter på hver sin side av trappa på terrassen:) er dere i "ut og grave i jorda" -modusen om dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare komme med en liten advarsel..hehe. En venninne av meg brukte ammeskjell en periode, men det endte med at lillesnuppa sugde brystvorten nesten gjennom skjellet, og hun endte opp med store kjøttsår i stedet for "bare" sprekker og småsår.. Hun var nok ekstremt uheldig da, men man bør være litt obs på at dette kan skje.

Håper du finner noe som funker og at det blir bedre etterhvert Camillok.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjapt fra den supertravle firebarnsmoren her ;) Himmel og hav så fort dagene går, imorgen blir knøttene 12 uker allerede.

 

er på vei ut døra for å trille tur og møte eldste snupp på vei hjem fra skolen :) Har skikkelig skallebank, så jeg kjenner behovet for frisk luft.

 

Camillok: Salven som du kan smøre på heter Purelan og fås kjøpt på apoteket. Den er ikke farlig for de små å suge i seg. Albueskjell er fint å brukte som en beskyttelse utenpå brystvorten mellom ammingen. Når det drypper morsmelk blir det liggende i skjellet og morsmelk er jo bra for såre vorter :) FruLs tenker vel på skjold, det er sånne som ligger utenpå når barnet suger. Det har jeg aldri prøvd selv, men har hørt om noen som har brukt det med hell. Men det er litt annen sugeteknikk med skjold, så det anbefales vel ikke før ammingen sitter :)

 

Nå må jeg løpe. Skriver mere senere.

 

Klem i farten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess!!! Da har vi rekt opp (IGJEN) tre runder til på bodyen..feil i økingen igjen...og når jeg rekte opp de, så merket jeg at feilen lå enda 5 runder tilbake...men da dreit jeg i det og trikset litt på neste økning, slik at det nå er rett (forhåpentligvis).. så Nå skal jeg begynne på nederste stjerneborden..Aaah, så jeg gleder meg til jeg bare skal strikke ensfarget uten felling! :)

 

Ja, MaMi Angel, det var ammeskjold jeg tenkte på.. :) Takk som retter!

 

Hage ja...tenk, den som hadde det! Jeg har en altan på 2x3meter elns og når bord, stoler og grill er kommet ut dit, er det ikke mye plass til "hage" nei. Jeg hadde en drøm om å sette ut krukker eller kasser, men jeg tror rett og slett ikke det er plass.

Apropos hage! Hun gravide kollegaen min jeg var i bursdag til i helgen, sa på tull til meg for en stund siden at hun ønsket seg drivhus (hun gjorde jo det altså, men det er jo alt for dyrt for venninnegave liksom). Men da gikk vi sammen vi fire som kom fra jobben og kjøpte et "minidrivhus" til henne..Hehe. Er sånn "så/spire-kasse" hvis jeg kan kalle det det? Det slo ihvertfall veldig an, så nå har hun sådd diverse urter og gleder seg til det begynner å vokse så hun kan lage grønnsakshage og plante det videre ut dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt vondt i magen i dag, skal inn for sjekk... I tillegg har nå begge brystvortene sprekker, tror jeg må kjøpe skjold og ha i beredskap om ikke annet. Vondt vondt vondt i dag :(

 

Lillegull er herlig, siste to netter har han fått mat i tolv ett tiden, sovet til fire, ammet en times tid, sovnet og sov helt til åtte halv ni :) vi får se hvor lenge det varer, skulle så gjerne ha nytt det i stedetfor å ha vondt :(

 

Håper bare det ikke er noe alvorlig galt, får helt panikk av tanken på å kanskje ikke få tatt meg av lillegull skikkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, så kjedelig Camillok! Håper det bare er en filleting, og at du straks er fit for fight igjen! :)

Så bra at lillegull vokser og legger på seg, til tross for dine vonde bryster..Ja, du får prøve ut de skjoldene etterhvert!

Masse lykke til idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Camillok, vet så inderlig godt hvordan du har det. Er så forferdelig å være så sår at du ikke klarer å slappe av og kose deg med ammingen. Jeg måtte pumpe meg og gi knøttene morsmelk på først kopp og så flaske. Når du pumper deg så er det mindre belastende for brystene. Jeg smurte med purelan og så brukte jeg kopper utenpå (de får du på apoteket). Jeg taklet ikke å ha noe borti vortene. Tror jeg pumpet meg i nesten to døgn før jeg prøvde amming igjen. Og etter det har jeg pumpet meg en til to ganger i døgnet, og nå enda mere. Men så hadde jeg jo dobbel belastning på hele tiden. Kanskje du ikke bruker så lang tid på å komme deg, håper jeg. Er jo så vondt ...

Men kjempeflott at lillegull legger på seg, det tyder jo på at du har super melk :)

 

Idag har jeg en dag uten planer, noe jeg synes er veldig deilig. Har vært litt mye de siste ukene, så jeg kjenner behov for å ikke gjøre noe.. Rent bortsett fra vanlige huslige sysler ;) Som jo er en del det også :D he he

 

Knøttene sover nå, så jeg rydder og pusler litt rundt i heimen. Litt senere så skal vi ut og trille i godværet. Strikking blir det lite av, jeg har rett og slett ikke nok timer i døgnet. Har så lyst, men finner ikke tid. Er ikke så lite arbeid med fire barn, lurer bare på hvordan det skal gå når jeg skal igang med arbeid fra januar... :)

 

Ja ja, får rydde litt videre, ikke lenge før det er mating på gang igjen :)

Ha en fin dag da dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om du har fortalt det, men med fare for at du kanskje gjentar deg selv, spør jeg likevel:

FruLS-hvordan gikk det med blodprøven/hcg?

 

Huff Camillok, jeg håper det ordner seg raskt! Veldig vondt med sprekker i brystene.. det kan jeg skrive under på!:(

..og magen da:( god bedring! ;)

 

Idag har vi spist is på jobben. Deilig:) jeg har strikket litt på ermet til jakka til vesla, men det går jammen ikke fort!! Dessuten er jeg ordentlig lei av å strikke med lus og at det overhodet ikke ser jevnt og fint ut med aplakka:(

jeg er redd dette kanskje blir første og siste gang jeg strikker med det!! Grrr...

 

MaMi- hmm.. ja, det er jo unektelig mer jobb med fire barn da! Men jeg er kanskje ikke så respresentativ heller, med tre ganske store og bare en liten. Men likevel merker jeg det godt i heimen når vi er "alle mann alle" her:) Merker det kanskje mest på støyet, og det at alle vil ha en bit av meg og spør om noe hele tiden. Med fire barn og mann, hund og katter som er oppå meg hele tiden så er jeg nødt til å både planegge, ha husregler og få ha egentid. Selv synes jeg det hjelper veldig dette med å ha hagen å tusle rundt i. Selv om barna er ute, så er det så myye mer plass der slik at alle ikke går oppå hverandre.

Det blir supert når vi får bygget på også, jeg tror så absolutt at et ekstra bad og ikke minst en ekstra stue til barna.

Misforstå meg ikke.. jeg elsker å ha barna rundt meg, men jeg liker dette at vi er rundt hverandre.. ikke oppå hverandre. For det tror jeg kan gjør både store og små litt småsprø dersom man ikke får plass til å ha egne interesser eller respekt for egen plass.

Dessuten har jeg lært jentene mine til å være flinke til å finne på ting selv, ikke bli aktivisert hele tiden av oss foreldre eller søsken. På den måten finner de på veldig mye, blir kreative og får masse fantasi. Vesle jenta leker ofte alene, og koser seg veldig med det. Jeg tror faktisk det er viktig for hennes utvikling, ikke at jeg forteller henne hvordan hun skal leke. Litt på sidelinjen noe av dette her MaMi, men jeg tror nok du kommer til å merke forskjellen ja. Men du kan også få eldste-jenta di til å hjelpe deg mye.. hun kommer til å vokse myye på det tror jeg:)

 

Skulle hatt EL i slutten av forrige uke jeg forresten, men tror/er ganske sikker på at jeg ikke hadde det, så nå kan bare mensen komme!! Jo før jo bedre, så vi kan begynne å prøve på å få til et fantastisk januar-barn:)

Litt kjedelig det der.. å ikke ha EL altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det var bare urinveisinfeksjon! Har tydeligvis ikke fulgt helt med i timen på doktorskolen, visste ikke at man henne få så vondt andre steder i magen ved uvi... Ikke svir det når jeg tisser heller. Jaja, nå har jeg fått meg antibiotika, og det er noe bedre enn tidligere i dag - men fortsatt vondt og jeg går omtrent dobbelt.

 

Har kjøpt brystskjold nå, forsøkte litt, men lillegull likte det ikke spesielt godt... Tenkte kanskje å bruke der litt innimellom for avlastning og la han tømme brystet naturlig annenhver gang eller noe sånt. Kan det fungere tro? Skal i hvertfall være ekstremt påpasselig på at han gaper skikkelig, vi får heller stå opp på natta og få oss ammestund med skikkelig lys!

 

Lillegull skriker, må løpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått svar på blodprøven ennå... :( Men jeg ser igrunn på det som et positivt tegn. No news is good news, vel? Må vel vente til torsdag..

 

Men Nå er det tid for...bilder!!!

Hva skjer? bildene er for store.. :( må høre med mannen hvordan jeg lager de mindre.. jeg er ingen Mac-nerd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hva google kan hjelpe med... :)

 

Sånn ble altså settet seende ut, med fletteteppe, jakke, bukse, lue og sokker.. :) Fargen på teppet er litt feil på bildet, og det mørke bildet passer best på hentesettet..

post-845796-0-80812800-1332872917_thumb.jpg

post-845796-0-25299300-1332872918_thumb.jpg

post-845796-0-67838700-1332872918_thumb.jpg

Endret av FruLS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

 

Veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke har skrevet her på lenge lenge. Har lest alt dere har skrevet og tenkt på dere, men konsentrasjonen har ikke vært helt på topp, så jeg har ikke orket å skrive her. Tror ikke jeg klarer å kommentere alt dere har skrevet.

 

Men, jeg håper det går bedre med brystvortene dine Camillok. Og uvi, misunner deg IKKE!!! Drikk masse vann, det skal hjelpe, skylle bort bakteriene.

 

Venter spent på resultat fra legetimen FruLS!! Jeg tror du kommer til å få en fin stigning. Men tror jeg ville mast litt om UL allikevel. Kanskje de kan se årsak til blødning, så får du en litt mer naturlig forklaring.

Kjempefint teppe, hentesett og lue/votter!!! Vil veldig gjerne ha din versjon av oppskriften på teppe, hvis det er mulig :)

 

Ja, liten oppdatering herfra. Vi har vært på ul idag. Bestemte oss for at vi ikke skulle fortelle det til noen før vi hadde vært der. Klarte ikke å vente til rutine UL med å se kjønnet. Lille mini er friskt og rask - beveger seg masse, sparker og bokser og vokser fint. Og så er det en liten gutt :) Så her blir det nok strikket mye blått og grønt fremover. Er ikke like stort utvalg i gutteklær som jenteklær, så må nok ta en titt rundt i strikkeverden :) Har forresten kjøpt inn garn til den dressen fra Drops i merino. Det blir lysebrunt, så den passer til begge kjønn. Er fortsatt ikke ferdig med bodyen, går litt sakte fremover, er på første erme...

 

Krølle, bra du nyter fritiden og hjemmetilværelsen!! Nå går det fort til du er kvitt kvalmen!!! :)

 

Heier fortsatt på deg ønsker3gull og EL :) Gjelder å legge inn aksjer allikevel, plutselig har du EL uten at du egentlig merker det så mye. Blir spennende framover da!

 

MaMi, høres deilig med en dag uten planer. Selv om dagen din har masse gjøremål allikevel. Vil tro det er travelt som firebarnsmor ja. Men tror det vil hjelpe på etterhvert. Dere finner nok en fin rutine når du begynner i arbeid! Men det er jo leeeenge til! :)

 

Unnskyld for at det ble veldig ego innlegg. Skal virkelig skjerpe meg framover. Tror energien er på vei tilbake nå, så da blir det nok lettere :)

 

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

Idag er det frustrerte fruer for dem som skal se på det.

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ringt legen og fått svar på blodprøvene... Så greit ut.. :) *Lettet*, men tror de lurer meg litt... Tallene på første prøven viste uke 7 el. mer, andre prøven (4dg senere) uke 8-18.. men jeg er jo 9/10... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...