Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Blir spennende i morgen ja, krysser fingre og tær :)

 

God natt jenter, tenker jeg skal være lur å komme meg i seng jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde vekkerklokka på, det er det værste, men jeg hørte den ikke. Tessy, god bedring.

 

Dossa, jeg burde bli flinkere til å legge meg tidligere, men er også et b menneske... Våken på natta og sover på dagen, samtidig synes jeg det er deilig å være oppe tidlig, sånn i 9 tiden så man får mer ut av dagen.

 

Leahpudding, bhg stenger kl 17 ja.

 

Cornflake, så snillt av deg å bytte vakta. Selvom det er smålig fra jobben sin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Som vanlig så måtte jeg teste igjen i dag :D Jeg vil nok si at den er negativ. Jeg innbilte meg en skyggestrek, men min kjære kunne ikke se noe. Men men, sånn er det bare.

 

Ha en superfin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med skyggestreker Cornflake! :)

Jeg krysser fingrene for deg!

 

Jeg skal til Trondheim på shopping i dag, helt alene! :D

Gleder meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper :)

 

Cornflake, har du testet idag? Jeg er så utrolig spent :) Send meg bilde på FB søta *smiler*

Krysser alt jeg har for deg for at det går den rette veien for deg denne gangen :) :) :)

 

Renate, ikke tenk noe mer på den episoden. Det er menneskelig å feile søta :) Du er ikke den første og blir sikkert ikke den siste heller. Jeg klarer ikke å være lenge oppe, blir trøttesen når klokka nærmer seg kl 22 :P

Må ha minst 8 timer søvn jeg *knis* En vane jeg har lagt til meg :) Har du fri idag?

Ha en fin dag!!

 

Leah, er formen deres bedre idag?

 

Tessy, hvordan er det med deg idag da søta?

 

Jeg har kommet meg på jobben.

Idag slutter en av elevene så i siste time skal vi ha avslutning med noe tegnefilm og boller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rina, det høres ut til å bli en kjempe koselig shopping tur i Trondheim *smiler* Kos deg masse :) :)

 

Cornflake, send et bilde av testene dine søta :)

Jeg fortsetter å krysse fingra for deg vennen <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper streken blir sterkere i morgen, Cornflake :) Det er jo enda tidlig.

 

Jeg hadde litt brun utflod i dag :( Æsj, håper det ikke er et dårlig tegn. Skal det gå galt igjen så kan det da søren meg skje litt tidligere?!? Ender jo opp med å gå gravid hele tiden til ingen nytte på dette viset... Satser på at det bare er et skremmeskudd :)

 

Kos deg på shopping, Rina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vet ikke om det var så mange som så innlegget mitt om naprapaten i går men i dag føles det som om eg har blitt overkjørt av en traktor. Satse på at det er en bra ting ; )

 

Cornflake : håper det ligger en spire på lur hos deg ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: Da tenker jeg at du var bra sliten og trengte søvn når du ikke hørte vekkeklokka :) Du var jo bare 1 min for sen da, det er jo ikke å regne for for sen engang :)

 

Cornflake: Kanskje streken vil bli til en skyggestrek i løpet av dagen, hvis det bare er litt for tidlig å teste..hvordan er tempene dine? Fortsetter å krysse fingrene for sterkere streker de nærmeste dagene :)

 

Rina: kose deg på shopping i dag da :D

 

Dossa: Vi er nesten helt friske i dag tror jeg, jeg er fortsatt litt tett i nesa og rar i halsen..og dermed dødstrøtt, men nå er det like før jeg blir helt frisk :) Leah er hjemme i dag, hun blødde neseblod 2 ganger i går når hun hoppet og danset litt, så hun var redd det skulle skje i barnehagen i dag..og så er hun ikke heeeelt ok i magen enda. En av fordelene med å være arbeidsledig er å kunne ha henne hjemme for alt og ingenting ;)

 

Så koselig at dere skal ha film og boller i dag :)

 

Tigerlise: Håper det bare er noe rusk og ikke starten på en ny sa :( Skjønner godt du blir litt nervøs! Men vi håper og krysser fingrene for at det går kjempebra denne gangen :)

 

Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag, jeg har mest bare lyst til å sove :P Men vi får vel gjøre noe annet enn det tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg har vært så vanvittig trøtt de siste dagene at jeg bare har ligget som et slakt på kvelden når alle "obligatoriske" gjøremål er overstått. Tror det må være aldreren, eller at snuppa har hostet seg gjennom de to siste nettene :S Har hatt henne nede i sengen vår siden mannen har vært på nattevakt, og i natt våknet jeg av at hun lå på tvers over meg i senga og hostet, mens katten hadde lagt seg på tvers over puta mi. Det var den kvalitetssøvnen..

 

Cornflake: Det kan være at det er litt tidlig å teste enda. Det står jo på de testene at man ikke kan forvente positiv før en dag etter IKM, og da tenker jeg at de mener en tydelig strek. Hvordan er tempen din? Jeg krysser fremdeles armer og fingrer for deg, men ikke bena. De krysser jeg aldri, hehe :D

 

Rina, kos deg på shopping alene! Jeg elsker å dra i butikker alene, uten mann og barn på slep. Ta den tiden jeg trenger i prøverommet. Var faktisk 2 timer alene på TopShop i London en gang, det var fantastisk! :

 

Tigerlise: Jeg hadde ikke vært bekymret for brun utflod. Får du mye friskt blod, ville jeg dratt til legen. Men nå er det ikke så mange dager til UL, stemmer ikke det?

 

Dossa, har du symptomer da? Og Leah, nærmer ikke EL seg?

Ingen tante enda hos dere, Renate og ønsker nr. 3?

 

For dere nye her skal kan jeg også presentere meg.

Jeg er 31 år, har verden beste lille prinsesse på 2 1/2, og har prøvd på nr. 2 aktivt siden januar 2011. Ble gravid i første pp i fjor, men hadde en MA i april. ønsker sterkt å bli gravid igjen, men det tar tid, og krefter :( Nå skal vi til legen begge to 13. februar for en samtale om mulig sædprøve og hormonkur til meg. Grugleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Formen er bedre i dag tror jeg, er fortsatt tett som ei potte i nesa, men føles bedre ellers:) satser påta jeg er helt tipp topp om et par dager når jeg tar turen til Oslo for å treffe min kjære <3

 

Metti: jeg leste om at du hadde vært hos naprapat, først vil jeg si, kjempe fint at du har en helt annen opplevelse av denne mannen, han forrige var jo syk...så det r kjempe fint at han tar deg på alvor og er profesjonell! Håper det at du føler deg overkjørt i dag tyder på at det hjelper, blir spennende å høre mer:)

 

Dossa, deilig med bolle og film, koselig avslutning!

 

Leah, godt der føler dere bedre...jeg sendte Simone i bhg i dag...håper ikke jeg får en tlf..me jeg MÅ bare ha litt tid alene og hun hadde ikke feber i dag...så jeg krysser fingrene:)

 

Verpesyk, hadde du det koselig med bursdag i helgen og venninnefest? Kjenner meg Inge på det kvalitetssøvn greiene...sånn var det natt til i går med meg..og egentlig hele helgen, men i natt fikk jeg fred..hehehe

 

Og der datt jeg i bollen igjen...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mine søte jenter :) Jeg har ikke tatt bildet av testen i dag, men før jeg gikk på jobb så kunne jeg se den velkjente spøkelsestreken ;)

 

Metti: Hva er en naprapat? Er det noe av det samme som kiropraktor?

 

Tigerlise: Huff ikke noe gøy med brunt utflod. Når skal du til ul?

 

Leah: Tempen min steg enda litt i dag. Her kommer linken :)

http://www.fertilityfriend.com/home/356a5e

 

Jeg har sneket meg inn her fra jobb, nå må jeg gå tilbake på lab. før noen oppdager meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, tenker ikke mer på det idag. Var på jobb i natt, så skal gå å legge meg nå. Var å fikk hepatitt b vaksinen idag også, pga smittefare på jobb hos en bruker. Ha en fin dag gullfisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, sender deg en god klem :) Prøv å ikke bekymre deg, lettere sagt enn gjort veit jeg, men dette skal gå fint snuppa :)

Ta godt vare på deg sjøl!

 

Verpesjuk, håper du får noen bedre netter etterhvert. Det tar på å ikke få sove godt.

Når vesla kommer inn til oss om natta så skal ho helst ligge oppå hodet mitt, krøller seg rundt hodet mitt og koser med håret mitt *smiler* Kjenner jeg får mark av og til og må rulle ho over til sin pappa :P

 

Leah, ta deg en liten lur da vettu ;)

Også gjør du det du hadde planer om etterpå *knis*

Alltid godt med en lur, jeg klarer fint å sovne hvis jeg legger meg på sofaen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer jo ikke å huske alt jeg skulle skrive den første gangen :P

 

Metti, det at du føler deg mørbanka må jo være et godt tegn *krysser fingra*

 

Cornflake, fort deg før noen ser deg søta :P

 

Nå ringer det snart inn og da er det gym som står på planen.

Nå skal de få jobbe så svetten renner :P hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er alle sammen :) *glad i dere*

 

Jeg prøver å ikke bli for bekymret, men samtidig forberede meg på det verste. Blir jo så bra om alt er som det skal da :D

 

God bedring til alle dere som er rufsete i formen, og sov godt Renate (fram til kl. 16... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis jeg er dårlig til å svare dere her inne, er bare så mange innlegg mellom hver gang og jeg husker aldri hva jeg skal svare på innen jeg kommer hit :P

Med god bedring til dere som er syke eller ellers ikke er helt i form om dagen. Og Lykke til med videre prøving og svangerskap dere som er der:)

 

Her fikk jeg for 2 dag en negativ EL test, men jeg får vel bare være litt tålmodig, er jo trossalt bare på syklusdag nr 12 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet noe mer blod/ brun utfolde tigerlise?? Jeg satser på at det går helt fint! :)

 

Når det skikkelig lørdagsmiddag her! Siden jeg var så innmari dårlig form på lørdag og hele helga egentlig, så blir det lasagne i dag i steden!! :D namnam

 

Prøvekanin: jeg har heller ikke sjans av og til å henge med på alle innlegga:) hvis man er en stund borte herifra så har de andre skravle godt:) men det spiller ingen rolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig kommet meg hjem, og måtte da se på testen fra i dag morges. Og ja, der var den skyggestrek igjen. En dag nærmere ikm, blir spennende dagene framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh..datan hjemme har streika :( Er hos mamma og pappa nå for å få overført noen penger på nettbanken..og sjekke bim seff ;) Håper datan hjemme har tenkt å være snillere i kveld :P

 

Cornflake: Følger spent med på deg de neste dagene, har en god følelse for at du får sterkere streker snart :) Og tempen så jo lovende ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conflake, du må sende bilde av testene dine :) er alltid så gøy å tyde tester. Så spennende med dine tester *juhu* Det MÅ være din tur nå søta :D

 

Prøvekanin, at du synes det er vanskelig å følge med gjør ikke noe for vi e flere som er i sammr båt :P

 

Tessy, imorra kommer mannen din hjem att :) Veit du når han banker på døra? Hihi :) nå blir du dulla med og tatt godt hånd om vennen :) :)

 

Tigerlise, er det bra med deg idag?

Sender deg gode tanker og en bamseklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen !!

Nå nærmer det seg IKM med stormskritt. Men jeg føler vel alle tegn på mensen før helgen er omme.. ømme pupper og kviser i ansiktet. Men men.. :-( Og så er jeg så hormonell. Begynte nesten å gråte idag da ambulansen dro avgårde med en av kreftpasienten som jeg hadde fått lagt inn.. Pleier aldri å bli det.

 

Hva er denne facebook gruppa dere snakker om? Heter den noe spesielt ? BIM eller noe? Aldri vært innpå der.

 

Vært stille på meg. Jeg har jobbet noen kvelder og så rett på dagvakt igjen. Men i kveld skal jeg bare ligge i sofaen og se frustrerte fruer.

 

God bedring til alle dere snupper som er syke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Har sendt deg bilder, men jeg ser selv ikke strekene..hm..

 

2.runner.up: Kvisete her også, mangler bare ømme pupper. Hadde det til 4 dpo, så forsvant den bare. Men har dessverre fått vondt i korsryggen :( Når har du ikm?

 

FB-gruppa vår heter også Gullfiskbolla, den er hemmelig og dermed ikke mulig å søke opp den. Men jeg tror lille blomst kan invitere deg til gruppen hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.runner.up; her blir det også rett ut på sofaen og se på frustrerte fruer :) Digger den serien *smiler*

 

Cornflake, jeg myser og myser og da synes jeg jo at jeg ser noe :) Du skal ha en sterkere test imorra *spent*

Glad i deg søta <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...