Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Tjo Hei, jeg er våken ennå :P bare minutter att før FF starter så holde deg våken Dossa :P

 

Anton er deres magiske øyensten <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God vakt Tjo Hei, flink du som klarer å holde deg våken hele natta. Ikke en sjanse at jeg hadde klart det :P

Hopper rett i senga når FF er slutt *smiler*

 

Du har ikke fått EL ennå Tjo Hei? Håper kroppen din vil slutte å tulle med deg. La deg få EL slik at svømmerne møter egget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TigerLise, Jeg tror jammen meg at du er den tøffeste jenta jeg vet om. Blir helt målløs og full av respekt av det du skriver. Håper virkelig ikke at dette er starten på en ny elendighet. Tenker masse på deg i kveld, vennen :) Stor klem fra ei som beundrer deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, verpesyk! <3 Blir vel litt herda av livets små og store utfordringer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Tigerlise, dette skulle jo ikke skje igjen :( Håper på et mirakel og sender deg en god klem!

 

Datan funker sånn pittelitt innimellom, så spørs om jeg får lagret det jeg skriver engang, men forsøker i alle fall :P

 

Cornflake: Regner med det blir test i morgen også? Håper det er en litt klarere strek der da! :)

 

Dossa: Var det mars du så på meg også? Håper du klarte å holde deg våken gjennom fruene ;)

 

Samboern skulle komme hjem å se kamp og legge aksjer i kveld, men så ble det så mye å gjøre på jobb at det ikke gikk likevel..Jaja, er nok enda en stund til EL, så vi får legge aksjer i morgen..da skal snuppa i barnehagen også, så får gjort det før sambo drar på jobb :D Har fått en del kviser, så håper det betyr at EL nærmer seg!

 

Nå skal jeg komme meg i seng og så håper jeg at datan er snill med meg i morgen :P

 

God natt og god klem til dere alle :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tigerlise: Sender deg en stor klem! Krysser fingrene for at det går greit allikevel, til tross for alle blødninger! Kan jo hende det var 2 eller 3 inni der? Og at det forsatt er igjen 1 eller 2 babyer til deg som har et bankende hjerte?

 

Tjo hei: Nattevakt på meg idag også. Sjefen ringte meg idag, så da ble det 3 ekstra netter til helgen, og 2 dagvakter uka etter. Blir mye jobb disse to ukene, men da kan jeg ta fri i turnusfriuka mi i vinterferien, uten å ha dårlig samvittighet. Skal egentlig ha 9 dager fri nå, var heldig at jeg fikk 2 sånne friuker denne mnd.

 

Dossa: Skulle sett FF jeg også, men kom over CSI og glemte hele greia. Kjedelig!!

 

Tessy: Så deilig at mannen din kommer i morgen!! :) Kos dere masse..

 

Leahpudding: Kjedelig at dataen er streika! Man er skummelt avhengig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare så sykt kvalm av disse tabelettene... Akkurat når eg føle det begynne å lette litt så ringe mobilen og gir beskjed om at ny pille må tas.. Eg får bare prøve å se fremover og håpe resultatet blir en spire... Befruktet embryo kom til meg !!

 

Tigerlise tenker mye på deg !!

 

God vakt til nattevaktene ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tigerlise, kor langt akkurat er du og har du vore på nokon ultralyder til no i svangerskapet? Eg tenker masse på deg. Vil berre sei at eg har to venninenr som ahr blødd masse MASSE og så gjekk det likevel bra. Eg håapr så inderleg for deg. SEnder ein stor klem. Du er i tankane mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Det er så spanande dette, eg følger emd på deg i spenning. ønsker deg gode dagar, og dempa kvalme! klem

 

 

Eg er jo kvalm sjølv, kasta opp på jobb i dag, men i morgon skal eg vera heime, og tors og ferd er det kurs. Dette er det lengste eg har gått utan ultralyd, og eg merker eg har problem med å stola på ateg enno ha relvande baby i magen når eg ikkje har sett den på ei stund. Neste ultralyd er om ei veke i morgon. Og etter det kjem me ikkje til å halda det skjult lenger, om det då er i orden alt. Vaskedama på jobb hadde spurt i plenum mens eg var vekke om eg var gravid, at det såg slik ut (!) Tussebria, har jo ikkje lagt på emg nokon tng, gått ned to. Og så veit dei at me prøver, og at eg no er sjukemeldt, og dei er jo ikkje dumme...

 

Tessy: Eg gleder emg med deg over at mannen kjem no! HURRA HURRA HURRA!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, krysser fingrene for at det blir en spire ut av dette! :)

 

Lilla, hvor langt er du på vei nå?? :) Da jeg var gravid i november var det 3 stk som visste det før meg og spurte om jeg var gravid. Men da hadde jeg ikke testet meg, og vi var så vidt begynt med prøvingen og jeg visste verken når EL var eller noe. Hehe! Ho ene (foreldre i bhg til Ilyas) sa på FAU møtet at det er ikke noe problem å fylle opp avdelingene seinere heller, snart kommer du med en også... Haha! Og ei på jobb spurte rett ut om jeg var gravid. Så kanskje ho vaskedama på jobben også hadde noen intensjoner på at du var gravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 2 timer igjen til jeg er ferdig på jobb!! Har fri idag, men på igjen i morgen og fredag, fri lørdag og på igjen søndag. Da har jeg heldigvis fri et par dager.

 

Ilyas var lei å levere i bhg igår. Ikke at han ikke ville være der, han ville bare ikke gjøre det de andre skulle - de skulle ut. Vanligvis begynner de dagen inne, og Ilyas spør om å få være ute, han nekter å gå inn. Haha!

 

Alt var bare leit og dumt, helt til vi fant ut at bestekompisen allerede var kommet og skulle være med ut. Avd.lederen gikk og hentet han, og plutselig var ALT ok, og det at de skulle ut var TOPPERS!!

 

Hehe! Må le litt også. Er så utrolig godt å se at Ilyas trives så godt i bhg og er trygge på dem som jobber der og har gode venner å leke med. Om vi er i byen og møter på bestekompisen løper de mot hverandre, klemmer og er i full lek med hverandre med en gang - samme i barnehagen. Det beste er å levere/hente guttene samtidig, da går ting så mye greiere... Hehe! :)

 

Ha en fin dag gullfisker! Her venter jeg forsatt på mensen, ingen tegn på at den kommer snart, og forsatt blendahvite tester! Skal teste igjen i morgen, torsdag! Testet sist på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel svare deg her da Renate :) flott at barna trives i bhg. Når de bruker så masse tid der gjør nok hverdagen til foreldre mye bedre :) jeg har bare 1 time igjen så er det hjem til senga :) mmmm skal bli godt man blir jo gal av å snu døgnet annenhver dag det er jeg ikke vant med ;). Jobber 7 netter i strekk også er der 7 dager uten nattejobbing men sånn funker det ikke nå når jeg jobber ekstra men men alt går :) du får sove godt når den tid kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du 100% stilling du da eller? Jeg skulle gjerne ha jobbet 7 netter i strrekk, for så å ha 2 uker fri istedet for sånn av og på som jeg har nå.

 

3 netter på - 2 netter av - 2 netter på - 3 netter av - 2 netter på og 9 netter av + all ekstrajobbingen i mellom med netter og dagvakter. Blir jo helt surr for hjerne/kroppen.

 

Ja, det er veldig deilig at Ilyas trives i bhg, og gjør det lettere for oss i hverdagen å ha han der. I jula fikk han 2 uker fri, det var IKKE populært. Etter en uke spurte han om vi skulle kjøre til barnehagen da vi var i bilen. Hehe! Men det er bare positivt det, og jeg er kjempe glad det er sånn.

 

Sov godt du også! Er vel ferdig snart du nå.. Enda en time igjen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla, jeg er 11 uker i dag eller i morgen. Har ikke vært på noen ul enda. Du må ikke dra noen koblinger over til deg selv, jeg er mer disponert for å miste enn folk flest (medisinsk). Har kommet masse blod m.m. i natt, i tillegg til ganske mye rie-smerter, så jeg har innstilt meg på at det er over nå. Rart, men jeg føler meg faktisk mer rolig nå. Man går jo og er litt smånervøs i første trimester, enten man vil eller ikke. Er så usikker på om det går bra eller ikke, men nå VET jeg, og det er på en måte litt godt det også... Huff, dette hørtes litt merkelig ut :) ønsker iallfall deg masse lykke til Lilla, jeg er helt sikker på at det går fint med deg :D

 

Cornflake vennen, har du testet i dag? Er så spent :)

 

Håper dere som har gått natt hadde ei grei vakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang så jeg ikke at det var en side til... :)

 

Cornflake, så kjipt at testen var blendahvit :( Men du vet, mars er jo din mnd, og det er ikke lenge til nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, så kjedelig med blendahvit test!!

 

Nattevakten var over all forventning. Brukeren som 7,5 time!!!! Mot 2-3 som er vanlig og INGEN utagering på mårran! DEILIG!!

 

Nå skal jeg snart kjøre Ilyas i bhg. Stresser ikke så mye idag, de skal i gymsalen på skolen i nærheten, og måtte møtes i bhg senest kl 09.00 ferdig påkledd, så det ble litt stress. Så da kjører vi heller litt seinere rett bort til skolen hvor de skal være. Ilyas ville nemlig leke litt med togbanen sin først.. Deilig å ta det med ro på mårran. Skal ikke på jobb i natt, så da kan jeg sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har reist med ColorLine til Kiel før? Er det å anbefale med en gutt på 2 år? :)

 

Eller anbefaler dere DFDS båten til København?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd det selv, men høres deilig ut med en tur :) Vi tenker å ta en sydenferie i november (som "plaster på såret"), denne gangen skal vi koste på oss et skikkelig bra hotell og en plass med flott strand! fordi vi fortjener det :D

 

Så bra at nattvakten gikk fint :)

 

Metti, håper ikke du får altfor store plager, den eneste bivirkningen du ønsker er jo en liten spire ;) Tenk så moro om du blir gravid nå - det unner jeg deg så veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Tigerlise, jeg beundrer deg så utrolig mye!!

Du er ei sterk jente som ikke lar seg knekke, stolt av deg snuppa :) Men jeg er kjempe lei meg på dine vegne fordi du kanskje mister din lille spire :(

En sydentur med bra hotell og strand er så absolutt vel fortjent vennen *smiler*

Jeg håper det er bra med deg, tenker på deg <3

 

Cornflake, ikke gi opp håpet ennå :) Så lenge tanta ikke banker på døra di så er det håp :)

Sender deg en god klem <3

 

Leah, jeg har prøvd pendelen på deg igjen, og jeg får opp det samme hver gang jeg spør, nemlig MARS :)

Hadde vært kult om det jeg så stemmer ;)

 

Renate, sov godt :)

Var det slik at du skulle på vakt igjen inatt?

Så deilig at brukeren var rolig og sov så lenge *smiler*

 

Lilla, tenk positivt :) Det går den rette veien for deg snuppa :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om en uke i varmere land nå i februar, men har såpass med utgifter i mars at det har vi ikke råd til. Reiser til tyrkia i juni, til svigers, men blir ikke det samme som å bo på hotell med stranda i nærheten. Om jeg ikke blir gravid med det første, og mannen får seg en jobb blir det charterferie på meg i slutten av august... Men heller baby enn ferie. Så Kielbåten er bra det også, for nå. Ilyas er veldig opptatt av båter for tiden, så regner med det vil falle i smak.

 

Skal ikke på i natt, men i morgen og på fredag. Legger meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet dreams Renate ;)

En Kiel tur synes jeg er kjempe koselig og ungene stor koser seg :) Det ville nok din gutt også ha likt *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her på jobben og tenker...er så lite produktiv for tida :( Jeg er litt usikker på om jeg vil bli gravid før vi skal på ferie, er så redd jeg skal bli dårlig og at hele ferien blir ødelagt. Hm...er jeg rar som tenker det?

 

Hvordan går det med deg Tigerlise? Tenker på deg.

 

Sov godt Renate :) Jeg har reist med båten til Kiel, det er noen pr siden. Syns nok at lille gutten din kommer til å kose seg :)

 

Oki...tilbake på jobb og tenker, dagens høydepunkt nærmer seg...nemlig lunsj :D Sulten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...