Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Er det noe sjans for at jeg kan ha EL på allerede dag 11 i syklusen?

Har hatt menssmerter siden igår, men mensen var jo ferdig på torsdag.

Fått testene mine nå, men spiller det noe rolle hvilken tid på dagen El testen tas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvekanin, det er mulig å ha EL så tidlig.

EL testing sies at bør gjøres et sted mellom kl 15-19 :) mener å ha lest det et sted. Så løp og ta en test *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte da sjekke den testen jeg tok i dag morges, og jammen meg er det også kommet en skyggestrek der. Jeg kunne kanskje skimte en skygge der i dag morges, men nå er det sånn skyggestrek som i går. Vil nok si testen er negativ, eller hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok El testen nå og den ser negativ ut. Teststreken er veldig svak.

Da har jeg vel ikke EL da? Vet ikke når jeg kan forvente den jeg, men tenkte å teste igjen på onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan forresten menssmertene komme av hvis jeg ikke EL eller skal ha tante rød? :/ Håpa lissom at det hvertfall kunne være tegn på EL i det minste så de ikke var helt bortkasta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, åååå så spennende med enda en skyggestrek :)

Det må da være noe på gang vennen, krysser alt jeg har for deg søta ;) ;)

 

Prøvekanin, test etter EL hver dag. Plutselig blir den positiv :)

Jeg har en syklus på 29-31 dager og pleier å begynne å teste på dag 14. EL slår ut en dag mellom dag 15-18 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ, sÅ spennende Cornflake! Er streken rosa, men svak eller er den grÅ? Tror en rosa strek er svakt utslag og altsÅ lav mengde hcg, men at dersom den er grÅ eller fargeløs(men uthevet eller likn) sÅ er det skyggestrek...

 

Jeg hadde en test som var negativ med en gang og ble svaaaak i løpet av dagen. Da var jeg gravid med snuppa (testet 10dpo)

 

Krysser fingre og tær for at det er en liten spire pÅ gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: De eneste gangene jeg har opplevd skyggestreker er de 2 gangene jeg var gravid, og jeg har studert maaaaaange negative tester og ikke sett antydning til skyggestrek..så jeg tror det kan være noe på gang her jeg :) Når er det du har ikm, fredag? Da er det enda tidlig :)

 

Leah var kjempeflink hos tannlegen og hadde ingen hull, puh :)

 

Ellers så har vi handlet i dag og vasket bilen..eller sittet på et venterom mens noen andre vasket bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at den er grå-rosa. Den er ikke uthevet eller noe, den er bare det. Den var fryktelig svak i dag morges, nesten så den ikke synes, men jeg ser den nå da. Men likevel så kom jo streken etter "gyldige" tiden, så da betyr den jo neg. Huff, blir ikke klok av dette.

 

Prøvekanin, jeg fikk el på cd10 for en stund tilbake, jeg får ofte positiv el-test dagen etter smerten. Du får fortsette å teste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake - som sagt så testet jeg negativt (trodde jeg) innen tiden på morgenen 10dpo, men så kikket jeg på den på kvelden og da var den svak.

Tok da en ny en med "kveldsurin" og den ble svak med en gang. Så ble de sterkere etter det...

 

Tror nok det er noe på gang, gitt... særlig siden du nå har to svake tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg har troa på deg :) Du har vel aldri opplevd strek tidligere, eller husker jeg helt feil? Jeg fikk ultrasvak de første dagene, tror faktisk den ble svakere for hver dag i starten. Trodde ikke det gikk veien, men så ble de stadig sterkere... Tror det var 11 dpo første gang jeg fikk utslag (dagen før var det ikke antydning i det hele tatt, testen ble vridd og vendt maaange ganger i løpet av dagen :D ). Kan du sende meg også bilde av testen, enten gårdagens og/eller dagens? Dette er så spennende!!!!!

 

Leah, så flink snuppa di var :)

 

Prøvekanin, usikker på dette med menssmertene. Kan det være luft eller noe da? Du får bare fortsette å teste etter EL, så gir det nok utslag til slutt :) Jeg har aldri testa etter EL, så her er jeg blank :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene er sendt til deg Tigerlise :) Mys godt ;) Nei, jeg har aldri sett skyggestreken før nå, kanskje det er noe galt med hele batchen...hehe...

 

Hva driver dere jenter med da? Jeg har nettopp..kremt...lastet ned Twilight Breaking Dawn, kost meg med den og spist godteri :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kårer meg selv til dagens VÆRSTE mamma! Herreguuuud! Jeg var på nattevakt i natt, og leverte Ilyas i bhg etter jobb, dro hjem og la meg - og våknet 16.50!!!!!!!!!!!! Dere kan jo tro jeg virkelig våknet da. Kastet på meg klÆrne, ringte bhg og sa jeg var på vei, og spurte om de kunne kle på Ilyas. En tyggis i munnen og ut i bilen. Var i bhg 17.01! Herremin!!

 

Så dro vi hjem, og jeg glemte helt at jeg måtte innom butikken for å handle, hadde jo ikke noe mat her hjemme. Så det ble grandiosa til middag, kl 19.30! Jada!!

 

Satser på en bedre dag i morgen - har nemlig handlet inn middagen klar til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei gullfisker!!! Her inne har det skjedd MYE!!

Cornflake, håper virkelig dette er din mnd nå vennen, hadde vært kjempe gøy. Venter spent på videre resultat!

 

Renate: Uff, kjenner igjen den følelsen!jeg har klart å gjøre det samme selv en gang! Da hadde jg klokka på ringing en halvtime før barnehagene stengetid. Men de ringte 10 min etter! Stengetid og slutte på om vi ikke kom snart:o uff...da følte jeg meg ikke spesielt go mor nei...men tror ikke det kommer til å skje igjen!

 

Til resten, gullfiskhjernen min husker ingen ting:o

Jeg har vært dårlig hele helgen og er ikke noe bedre i dag...har ikke orket noen ting og skal legge meg kl 21, s orker jeg rett og slett ikke holde meg våken lenger. Dessuten har kvalmen kommet på toppen av tette bihuler, øreverk og verking i kjeven. Kastet opp i natt:s og i dag har kvalmen kommet i bølger...

 

Men sånn er det, klager egentlig ikke så lenge jeg ikke spyr hele tiden. Men kjedelig å være syk da...Simone har også vært syk i helgen og sovet mye inne hos meg og det gjør jo egentlig meg bre enda mer sliten. Meeeeen,nå er det snaaaart bare to dager til jeg ser min kjære igjen og til han kan hjelpe meg med alt hjemme. Og pleie meg litt:)

 

Ønsker alle en fin uke!!,klemmer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, å for en opplevelse. Var jo bra du våknet akkurat i tide og ikke sov lengre. Men skjønner du følte deg dårlig. Bare husk at det er menneskelig å feile en gang i blant :)

Neste gang har du vekke klokka på ;)

 

Jeg sitter og glipper med øyna. Burde nesten bare ha godt og lagt meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake krysser fingrene for deg hadde vært så flott om du hadde gått rett fra kjelleren og opp til himmels :)

Huff Renate det er sånn son skjer ikke tenk for mye han ble jo hentet og fikk jo mat så der løser seg :)

Resten har jeg glemt :)

Hmm by the way noen son har hatt en sånn sviende/ brennende følelse i magen rundt el?? Er på cd 20 og hadde den følelsen i natt pluss at jeg hadde den oppblåste kule magen med masse luft men måtte ikke på do :) hmm ja ja fint hvis noen har noen ideer rundt dette :)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god bedring Tessy :)

Huff jeg håper formen din snart blir bedre snuppa.

Men tenk nå er det ikke lenge før du får hjem mannen din hjem *juhu* Da får du pleie og stell i masse vis ;)

Sov godt vennen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink til å legge deg tidlig Dossa. Jeg er skikkelig B-menneske, klarer å være oppe helt til 1-2 tida på natta, men så klarer jeg heller ikke å stå opp på morgenen da...sitter og gjesper her jeg også, men det er ikke snakk om å legge seg nei ;)

 

Huff Renate, det var da ikke noe hyggelig opplevelse. Det kunne jo ha skjedd hvem som helst. Og grandis er da ikke dårlig middag, så lenge det er en gang i blant ;)

 

I dag ble jeg faktisk litt irritert på mine arbeidskolleger! Du vet, sommerferie, alle vil jo ha ferie i fellesferien. Siden jeg da skal reise på ferie i mars, har jeg sagt at jeg kan jobbe hele sommer. Men jeg vil gjerne ha fri fredag eller mandag innimellom sånn at ukene ikke blir uutholdelig. Men tro det eller ei, jeg ble faktisk bedt om å flytte den ene fri fredagen jeg ønsker meg midt i fellesferien!!! Det var dagens utblåsing...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg blir så fort trøtt om kvelden ;) Kan sette kryssi taket de gangene jeg har vært oppe til kl 23 :P

Pleier å være i seng før kl 22, godt å sove synes jeg *knis*

 

Ligger og leser litt nå og skravler før jeg slår av lyset :)

 

Skjønner veldig godt at du ble sur og irritert på dine kollagaer idag Cornflake. Var du så snill at du byttet? Det hadde ikke jeg gjort med et smil.

 

Tjo Hei, har ingen erfaring med det du beskriver. Høres vondt ut.

Nå håper jeg virkelig du snart får EL :)

 

Leah, så bra det gikk fint hos tannlegen idag. Gullet gleder seg hver gang han får innkalling av tannlegen :) *ler*

Er nok det å kunne velge en leke fra kassa som er fristende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: Du må gjerne sende test-bildene til meg også :D Er spennende dette :) Syns det var utrolig smålig av kollegene dine å be deg flytte den ENE dagen du ba om fri i fellesferien!

 

Renate: Stenger barnehagen 17? Sånt kan skje den beste, og grandis er da ingen krise en gang i blandt :)

 

Her er Leah sovnet og jeg vurderer en film, men også om jeg kanskje bare burde legge meg med en gang, var jo så utrolig trøtt i morges..men ikke nå, typisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1327955027' post='143966628]

Cornflake, jeg blir så fort trøtt om kvelden ;) Kan sette kryssi taket de gangene jeg har vært oppe til kl 23 :P

Pleier å være i seng før kl 22, godt å sove synes jeg *knis*

 

Ligger og leser litt nå og skravler før jeg slår av lyset :)

 

Skjønner veldig godt at du ble sur og irritert på dine kollagaer idag Cornflake. Var du så snill at du byttet? Det hadde ikke jeg gjort med et smil.

 

Tjo Hei, har ingen erfaring med det du beskriver. Høres vondt ut.

Nå håper jeg virkelig du snart får EL :)

 

Leah, så bra det gikk fint hos tannlegen idag. Gullet gleder seg hver gang han får innkalling av tannlegen :) *ler*

Er nok det å kunne velge en leke fra kassa som er fristende :P

 

Jepp, jeg byttet. De andre sa at de har barn i barnehagen, og barnehagen er stengt. Skal da familien dems reise på feire uten de!!?? Det føles nesten som at det er ulempe å ikke har barn. Og det er de samme hvert eneste år som krever å få fri i fellesferien. Grrr.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er snill og omtenksom Cornflake :) Visste jo at du er det ;)

Nå er det lalletid på meg.

God natt søtnoser :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snilt av deg å bytte da Cornflake...men kan tenke meg at det er litt kjipt at det blir sånn. Tror mange som har barn tenker at de som ikke har barn godt kan jobbe når de ikke kan pga barna..Men det blir jo veldig skjevt hvis det alltid er de uten barn som må føye seg eller flytte rundt på ting.

 

Har forresten sett på testene og jeg ser rosa svake streker..syns nesten den i dag ser litt sterkere ut enn den i går? Er spent på fortsettelsen jeg, krysser fingrene for at det ikke er kjemisk men at det kommer klare tydelige streker framover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også synes dagens test er litt sterkere enn den i går :) Gleder meg til oppdatering i morgen... Tvi-tvi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det ser kanskje sånn ut på bildet. Men i virkeligheten er faktisk den fra i går sterkere enn den som jeg tok i dag :D

 

Nå er det leggetid..gjesp..ZZzzzzzzz Natta søte gullfisker :) Og takk søte Dossa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...