Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Takk for at du delt den filmen Metti! hormonpåvirket som jeg er, så sitter jeg med klump i halsen og tårene klare i øyekroken!

Greit nok at vi har fått det til noen ganger de siste årene, men jaggu har det gått galt også, har vært fortvilet og grått, vært igjennom sorg og håp!

ønsker så inderlig at dere andre også skal få positive tester, men spesielt viktig er det at vi får beholde disse små spirene våre også!

 

Hehe, måtte le av tappetafsehistoriene deres! :) Jeg har iallefall funnet den, men liker virkelig ikke å sjekke den, så har blitt lite tafsing her! Dere som ikke har funnet den: kanskje dere rett og slett har tenkt at den er høyere enn den er... hvis dere finner noe midt inni der som dere kan "kjenne rundt" og som har et lite hul/strek/åpning i midten, så har dere funnet den. Noen har større åpning enn andre og dette er også avhenging av antall barn/fødsler man har hatt ;)

 

kos deg med festen/middagen Dossa! Skulle ønske jeg kunne gått igjennom posene dine, hadde vært morro med noe "nytt" ;) Har vært med og byttet av og til og det kan være artig! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Metti ;)' timestamp='1327835150' post='143962922]

 

Anbefale alle å se denne filmen.. Eg kjente meg så altfor godt igjen at eg begynte å grine

 

Huff, så den filmen jeg også, og her sitter jeg og griner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den for en stund siden og eg bare kjente at hu beskreiv livet mitt.... Aldri hadde eg trodd at det å skulle få barn skulle bli en så hard prosess og at eg virkelig skulle se på meg sjøl som ufrivillig barnløs....

 

UFF HARDE TIDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diagnosen som står i journalen min er faktisk uforklarlig barnløshet :( Det var heller ikke ventet her at det skulle være så vanskelig. Alle vi kjenner har blitt gravid uten at de har prøvd eller at de ble det med en gang de slutter med prevensjon. Hadde absolutt ikke forventet at prosessen skulle bli så lang og tung. Huff ja, tøffe harde tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann skravlefisker!

Voldsomt så dere har skravlet, da :) ikke kjangs til å huske alt, så passer godt inn *gullfiskhukommelse* he he ;P

 

Gratulerer med dagen til Dossa og Verpesyk :)

 

Cornflake, ikke mist alt håp selv om du fåt mensensmerter - det kan jo være graviditetsrelatert også, da..men skjønner at du forbereder deg på det verste slik at du kan bli ekstra glad dersom du faktisk er gravid ;)

 

Jeg prøver å legge fra meg alle tanker om syklus og mens og barn og alt, for det har jo vært bare surr disse 2 pp - aner ikke om jeg har hatt el og er generelt litt grinete på kroppen som ikke samarbeider.

Men tror ikke det at jeg er grinete på kroppen hjelper - så har bestemt meg for at jeg skal "ta det som det kommer" og ikke tenke så på at jeg har lyst på barn og syklus og alt, så ordner det seg sikkert.

 

Har tenkt å fokusere på ny jobb, siden jeg begynner der snart :) så får det som er ment å skje, skje.

 

Dossa, kikk gjerne på meg også, da, hvis du gidder :) blir ikke lei meg om det ikke stemmer, men er jo så nysgjerrig av natur at jeg ikke kan la være å spørre ;) hi hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det som er så urettferdig i denne verden! ALLE, ja så og si ALLE jeg har som nære venninner/familie/barselgruppe har klart dette med barn på 1.forsøk! uansett alder, hvor lenge de hadde brukt prevensjon osv... har noen eksempler på folk som har fått flere barn (jada, med samme man og langt forhold på plass) som kom litt uheldig eller plutselig på også...

 

Har vært kjempe tøft å sammenlikne med disse vidunderhistoriene, så er jammen glad jeg har hatt dere å skravle med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk HeidiL :)

Jeg skal se på deg ikveld, men ta det med en klype salt *smiler*

Fint om du ikke holde det mot meg dersom jeg tar helt feil ;)

 

Da har besøket reist og vi har kost oss med god mat og namis kaker ;) Var ingen som gikk herfra sultne :)

Ble att kake som jeg kan ta med på jobben imorra. Da blir de glade *knis*

 

Nå er det Castle på tv også er det vel kanskje senga etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer. Jeg har savnet dere så fælt at jeg kommer og skravler litt igjen jeg.

 

GRATULERER MED DAGEN DOSSA :) !!!

 

Har byttet nicket mitt fra Ønsker nr.3 i 2012 til Ønsker3gull.. siden det ikke ser ut til å bli noe babymirakel i magen min på en stund.

Syklusen er fortsatt helt tullete.. eller det vil si.. det virker ikke som jeg har noen syklus:( ingen mens:( noe jeg nå leeengter etter nå faktisk. Venter til fredag, og har ingenting skjedd da, så ringer jeg gyn. og ser om det er noe som kan gjØres for å få fortgang i det å få mens. HØres jo rart ut, men vil jo ha "alt på stell" også;) Da vil jeg liksom fØle at vi VIRKELIG kan prØve på baby, om dere skjØnner.

 

Jaja.. er her igjen ivertfall, syklus eller ikke. Godt å skravle med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeidiL, jeg fikk opp at du vil få en positiv test i juni :) håper selvfølgelig at jeg ser feil og at du får ønsket ditt oppfylt lenge før juni :)

 

Tusen takk Ønske 3 gull :)

Jeg har full forståelse for at du er sur på kroppen din. På tide at den oppfører seg. Synes du skal ringe til gyn og høre hva som kan gjøres :) Ønsker deg alt godt snuppa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg sender over det du måtte ønske ;) Jeg lager en knall god sjokoladekake ;) lyst på en bit søta.....sier det ijen, vi skulle ha vært naboer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naammm...sjokoladekake :) Jeg er flinke bake sånne fancy cupcakes, men langpanne sjokoladekake...det kan jeg faktisk ikke :( Jeg kjøper alltid sånne ferdig miks fra Toro. Ja Dossa, vi skulle være naboer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, Cornflake.. det gjør jeg også:D men de blir jo gode de også da, synes jeg.

Fancy cupcakes skulle jeg nok gjerne ha lært. Ojojoj, så mye fint det kan bli av det har jeg sett.. og smakt. Nam-nam:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner, søte dere! 29 for tredje gang i dag jeg. Ikke så verst det ;) Nå er gamlemor trøtt som et slips! Det har godt i ett siden i dag tidlig med feiring, og vi har også vært i 1 års dag hos noen venner. Søte mannen min overrasket meg i dag tidlig med beskjed om at jeg skal få velge meg en Mulberry- veske som jeg har ønsket meg leeenge <3 Veska koster en arm og en fot, men det blir en investering som kan gå i arv til både barn og barnebarn. .

 

Nå skal jeg ta med prinsessen min og legge meg. Mannen min har gått på nattevakt stakkars. Misunner han ikke det..

 

Velkommen i bollen alle nye gullfisker! Jeg skal sove litt først, og så bli kjent med dere bedre i

morgen:)

 

Cornflake: jeg krysser alt jeg har for deg! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...trenger virkelig at noen hjelper meg å tyde den såkalte skyggestreken min. Jeg kan jo ikke legge den ut på FB lenger siden jeg ikke er medlem der. Sånn går det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, hva med å ta et bilde av testen på mob og prøve å legge bildet ut den veien :) jeg kan ikke dette så godt.

Hadde vært gøy å se testen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke legge ut bilde her, vet ikke hva jeg skal trykke for å få det til. Jeg kan sende deg en melding på FB kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...