Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott Tessy :) Godt med en ny tråd, og kjenner jeg oss best så fyller vi fort opp denne også *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jenter, i dag er jeg mørbanka...kroppen verker og spesielt korsryggen og ut mot hoftene! dessuten føles det som om jeg er i ferd med å bli syk:O håper virkelig ikek det, og jeg skal retti seng velsig snart! men nok syt!!:P

må fortelle dere noe!! Simone bæsja på do i dag for aller første gang, og jeg er sååå stolt mamma!! hu sa fra at hu ville bæsje, og dermed var det å løpe inn på do:P 19 og en halv mnd:) flinke jent vår!

 

hihihi :)

 

ellers lite som skjer, fikk hentet bilen i stad og brendt av masse penger, men som plaster på såret hadde de vaska bilen:) det var koselig gjort da! i dag er det bare EN uke til jeg ser min kjære igjen!! <3

 

er helt i bollemodus i dag og husker inge ting omtrent:S

men Cornflake: så leit at det er så lang ventetid, ikke det du trenger akkurat nå vennen, men hold motet oppe, vi er i allefall her for deg så her kan du lufte alt!:) *klem*

 

Dossa: Så gøy at du får frem så mye riktig med pendelen!!! det må jeg si;) så, hva får jeg for kjønn?? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, masse god bedring for du må ikke bli syk. Så flink jenta di var, skjønner godt at du er stolt :)

Dritt å betale masse for å reparere bilen men den trengs jo også....hehe...

Ååå så deilig at det bare er ei uke att til du har han hjemme igjen *juhu*

Jeg fikk opp ei jente på deg :)

 

Tigerlise, jeg fikk jente på deg. Veldig sterkt også :)

 

Dette er jo bare gøy jenter;) så ingen sure miner om alt blir feil :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Dossa:) vi får se..spennende! jeg blir ikek sur om det skulel være feil..er jo bare gøy:)

 

Men nå er det natta!! sviiir i øya mine..nattinatt jenter, når jeg våkner i mårra satser jeg på at formen er bedre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt Tessy <3 God bedring og imorra føler du deg bedre snuppa :) Da er du en dag nærmere til den store dagen da din mann kommer hjem att *smiler*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

cornflake: vil berre akurat sei at eg har tru på deg og at det blir baby snart. No er du heilt oppgitt. Utan håp, og kun fokus på hjelpa som ligger framme. Det er veldig bra- då trur eg kroppen din kjem til å gjera deg gravid på egenhånd. Slik var det iallefall for meg. Eg gav opp pp en min og brukte enormt med reuusrsar på tankar og planlegging om neste pp, om koss eg skulle manipulera gynekologen til å gje meg eprgotime om ho ikkje ville osv osv :) Og då skjedde det! Som det er sagt her, andre får barn med den situajsonen du er i, ein er nok!

 

Tør nesten ikkje skriva noko om koss e ghar det, for er så mange som er lei seg for at dei ikkje er gravide, men kan no sei at sjølv om eg langt på vei er takknemleg for kvalmen og syns eg er umåteeleg heldig, så er det tungt. Kasta endåtil opp i natt. og i dag tidlig igjen... No har eg ringt og ordna med sjukemelding. Skal jobba 50 prosent dei neste to vekene. Fekk tilbud om hundre, men vil forsøka å gå på jobb litt. er et spanande kurs neste veke og. Elles så har me avlyst danmarksturen. umuleg å reisa på tur med denne spyinga.

 

Ha ein fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da lilla, trist at du må avlyse tur! Bra med sykemelding! :)

 

Du er kjempeflink dossa! Jeg sa jo det var morro ;) Men stemmer at du fort kan tømme deg for energi, så vær litt forsiktig med det ;)

 

Håper dere alle har hatt en fin kveld! Jeg har vært på kurs i noen timer i kveld, nå er jeg stuptrøtt og gleder meg til å sove sidenav min kjære som har kommet hjem for helgen :)

 

God natt alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Mye å lese, Morro. Husker ikke alt. Testet meg idag, den var blendahvit, så nå begynner jeg å miste motet... Er på jobb nå, så skal heller prøve å få kommentert mer i morgen kveld - om jeg ikke sovner med Ilyas. Gjorde det tidligere idag og igår {

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Lilleblomst, er artig å bruke pendelen :) men merket fort at jeg ble tom.....hehehe......nybegynner *ler*

Så godt å ha fått hjem din kjære *smiler* Kos dere masse og nyt den deilige boblen du befinner deg i :)

 

Rentate, jeg kan prøve meg men om det går i oppfyllelse det lovers ikke. Må vente litt utover dagen :) så skal jeg se.

Håper nattevakta har vært grei og at du nå får sove litt :)

 

Hva slags planer har dere for helga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig godt å få kjekkasen min hjem! :) har jo testet helt alene og bare sendt bilde ;) vi er like spente begge to! heldigvis så er jeg mer uggen og har ømmere fordeler og mer symptomer enn de to siste gangene! så kjenner håpet er større denne gangen! :)

blitt enige om å holde det hemmelig så lenge som mulig, pga alt vi har vært igjennom... aku vet det, hun som tilbydde meg jobb vet det, men ellers så er det bare dere her inne jeg har delt det med. Er jo bare 4+2! hehe, så alt kan enda skje!

 

lite tips iforhold til spåingen dossa: lurt å skrive opp i en liten bok/blokk hvem og hva du har sett, så slipper du å bli forvirret hvis noen spør igjen og du får flere svar osv... Og dere andre som kunne tenke dere å prøve: prøv i vei! :)

 

vi har 0 planer foreløbig! deilig! :) må nok måke litt, kommer mer og mer snø her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et godt tips Lilleblomst, så nå har jeg funnet en blokk og notert ned det jeg har "sett" :)

Må jo si det hadde vært gøy om litt stemte *ler*

 

Har kommet meg på jobb.

Føles som jeg har vært her hele natta, sikkert fordi jeg jobba til kl 18 i går kveld ;)

 

Imorra får vi besøk av et vennepar, skal feire bursdagen min :) og på søndag (sjølve dagen) da blir det familiefeiring :)

Ellers har vi ingen planer, slappe av mest mulig *smiler*

 

Neste helg skal mannen og jeg på hotell tur fra fredag til søndag :) Gleder meg masse!!

Mine foreldre skal ha ungene og de gleder seg allerede, begge parter *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa og lilleblomst, dere må gjerne spå meg og :)

 

Jeg har prøvd meg og får opp at du får en positiv test i April :)

 

Håper selvfølgelig at det skjer tidligere, helst nå om noen dager *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Lurer på om jeg kan få slarve litt med dere her? Har vært på IKM uke 5, men er så usikker på om jeg i det hele tatt har hatt EL, så blir rart å være i en uke som alle tester og slikt.. men har litt behov for å prate, så da tenkte jeg kanskje jeg skulle hive meg uti bollen ;)

 

Syklusen min har vært som ei klokke i et år (fra jeg tok ut spiralen)på 28 dager, men første pp ble 43 dager og ser ut til at vi havner rundt der igjen nå også :( føler meg forrådt av kroppen! Første snuppa satt på første pp, og har aldri hatt så lange sykluser før, så skjønner ikke hva som skjer.

Har ikke noe stress med å bli gravide heller, men kanskje jeg stresser ubevisst??... huff..

 

Har i alle fall lagt aksjer annenhver dag etter at tanta gav seg, så får se.. tror kanskje jeg hører til i slutten av IKM uke 6...men er jo ikke sikker. Jeg tester ikke etter el, for har aldri slitt med å vite når den er..føler liksom at det i alle fall vil bli stress..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bollen Heidi :)

Her er det bare å slenge seg uti og skravle ;) Er noen super flotte jenter i denne bollen *smiler*

Det er noe dritt når kroppen ikke er som den skal, jeg håper det ordner seg for deg :)

Hvor gammel er du, og snuppa di?

Ha en fin dag !!!

 

Må løpe til timen *løper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen HeidiL! :) slenger meg på det dossa sier, dette er en flott gjeng og alle nye er <3 -lig velkomne! :)

 

jeg vet absolutt hvor frustrerende de syklusene kan være! Mulig at stress gjør at det blir kluss ja. for meg er det sånn iallefall. jeg måtte ha hjelp til å få ordnet med syklusen av akupunktør! hadde så uregelmessige sykluser at de skiftet fra å være alt fra 30-46 dager lange! kjedelig! dennegangen var syklusen 40 dager, men heldigvis har jeg testet positivt (igjen)! prøvd 1,5år mistet to ganger og er nå veldig klar for at lillespire skal sitte i 8 mnd til! :)

 

Du får slenge ut all syklusirritasjon og ellers bare skravle i vei, legg tingene igjen i bollen så kanskje stresset blir mindre for deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

velkommen HeidiL:) enig med lilleblomst her, legg fra deg ting i bollen så kanskje du får lettet tyngden fra skuldrene dine litt:)

 

jeg føler meg litt tett i toppen fortsatt, snørra renner:S hehe men er bedre i kroppen. Korsryggen er litt vond enå, iriterende for den ble sånn i går og jeg har vært så fin så lenge. vil ikke ha trøbbel allerede! i dag er jeg 6 små uker på vei <3

 

Lille blomst: jeg skjønner godt at dere ikek ivl si noe til noen ennå! godt at du føler det er litt anderledes denen gangen med mer symptomer, ikke festeblødning osv:) jeg skal krysse alt jeg har for deg! :)

 

Dossa, syns du er flink jeg! spennende å se om ting stemmer da:)

 

her blir det lite planer i helgen. Jeg skulle egentlig i bursdagen til ei venninne i mårra men barnevakten min har meldt pass alikevell:S jaja--da slipper jeg å komme på noen rare unskyldninger til hvorfor jeg ikke kan drikke!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig velkomst, jenter :)

 

Dossa, jeg er straks 31 og snuppa er 2.

 

lille blomst, så moro med positiv test, da :) *krysser fingre* for at den sitter hele veien hjem!

 

Tessy, gratulerer med graviditeten! Og god bedring!

 

Jeg tar ut ferie før jeg starter i ny jobb, så snuppa ville være hjemme i dag - og fikk lov ;) så vi koser oss med Brannmann Sam og tegning.

Deilig vær ute til å være inne i..brr...

 

Ha en fin dag, alle sammen!

*smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg nettopp levert lillegutt i bhg. Ilyas fant akebrettet sitt, og ville ake, så da gikk vi like så godt til bhg :) Da vi kom i bhg ble Ilyas mindre fornøyd, han ville nemlig forsette å være ute, men måtte inn! De skulle leke med vann og få pannekaker til lunsj, så det gikk greit - så lenge vi bekreftet at han kunne gå ut etterpå :)

 

Burde egentlig legge meg nå, er trøtt. Men må drøye den litt til. Skal ikke sove så lenge idag, så jeg får sove til kvelden! Muuulig, om jeg klarer, jeg lar være å legge meg i det hele tatt. Slumre på sofaen med alle programmene jeg skulle ha sett denne uka, som jeg har på opptak! Rydde/vaske litt også før jeg henter Ilyas igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bollen, HeidiL :) Da har vi like store unger, Anton er 2 år og 2 mnd. Jeg er en av de graverte fiskene, 10+1 i dag :D

 

Tessy, gratulerer med 6 uker ;) Det tusler da framover, om bare 6 uker til er du over i 2. tri.

 

Dossa, så flink du er med pendelen :) Spennende å se om det stemmer, nå har jo både du og Lilleblomst fått opp jente på meg. Hadde vært stor stas med en av hver ettersom dette blir siste barn for vår del. Dessuten har vi hatt jentenavn klart leeenge, men klarer ikke å finne guttenavn *ler*. Kommer det en liten pjokk er han også mer enn velkommen!

 

Renate, håper du får slappet av litt i dag, og at du får sove i kveld. Jeg pleier stort sett å sove godt, men i går ble den over 01.30. Sent nok når man skal opp før 6, men det går greit for en gang. Uansett kjedelig å ligge og vri seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, spennende da!! :) April ja... Nyttårsbarn er ikke å forakte! :) Hehe! Det er jo bare noen mnd til, OG jeg kan reise på ferie i august.. (ser det positive om å ikke bli gravid med det første) Hehe!

 

I helgen: I morgen skal jeg ut med ho jeg er støttekontakt for. Så skal jeg møte ei venninne og sønnen hennes etterpå (de vi var i akebakken med) Søndag er det muligens kino med Ilyas, Løvenes KOnge. Så skal vi til et vennepar av oss, alle sammen og spise middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter!

 

Tessy: God bedring!! :) Husk å ta godt vare på deg selv i disse tider ;)

 

Lille blomst: Igjen gratulere!! :) Hvordan er formen så langt? Når er termin?

 

Dossa: Gratulere med dagen (som var?). Du få ha en fin og koselig feiring! Hvordan går det ellers med deg? Du er vel i dpo-land? Lenge igjen.. Håper det er din tur snart :)

 

Lilla: God bedring til deg òg. Men godt å lese at alt er vel med lille spiren!! Håper kvalmen gir seg etterhvert...

 

HeidiL: Velkommen skal du være!! Håper spiren sitter snart :)

 

Her går det helt greit - formen kunne vært bedre men men det er vel prisen man må betale for spiren, og det betaler jeg gjerne med glede. Heldigvis ikke så ekstrem kvalm men nok kvalm. Er 6+1 idag, og jammen som tiden flyr.

 

Idag har vi avtale med banken om boliglån. Etter å ha arve en del penger i jula, syns vi tiden er inne i å prøve å skaffe vår egen bolig. Helst før nr 2 kommer :) Så det blir spennende å se hvor mye vi kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, ja vi får nå se om noe av det jeg "ser" stemmer *smiler*

Jeg fikk veldig sterkt inn at du har ei lita frøken i magen din ;)

God bedring snuppa :)

 

Heidi, det høres koselig ut med en hjemme dag og brannmann sam *smiler* Ha en fin dag :)

 

Renate, så gøy med snø og aking vettu så jeg skjønner gutten din ble stor fornøyd :) Ha en fin dag, slapp av og ikke jobb for mye i heimen *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...