Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leah, de kakene høres kjempe digg ut *smiler* Synd det ikke smakte like godt som det så ut. Men da har du prøvd de ut :)

Flink som trener du :)

Han blir med på leken imorra vettu :P

God bedring, krysser fingra for at det ikke er spysjuken!

 

Runner, jeg får opp at du får en positiv test i april :)

Men ta det med en klype salt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamlemor du liksom Lilleblomst *ler* ja du kan spøke ;)

Kan tenke meg at du gleder deg til å få mannen hjem for godt. 4 mnd går fort snuppa. Før du veit ordet av det så er det vår og han er ferdig med pendlinga *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg som blir tappet av energi av å ha mannen mye borte, selvom jeg skulle ønske vi ikke hadde det sånn da. Godt dere bare har 4mnd igjen, da er han hjemme igjen i god tid til lille spira kommer:):) for nå skal det gå bra!!

Kjenner jeg ble litt irritert over sporten og nyhetene selv jeg...sliter med å holde øya oppe:o blir natta veldig snart!

 

Velkommen (tilbake?) 2.runner ett eller annet:p gullfisk hukommelse. Fåhøre litt om deg?! Her er jeg 23 år, forlovet med samboer som kommer hjem fra Afghanistan om 6 dager, vi har ei datter på 19mnd og venter nå nr to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det natta for meg! morro med han siste som gikk videre i the voice, dette kan jeg tilogmed følge med på! :) morro!

 

Sov godt alle snuppene i det ganske land!

 

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, kvalmen forsvant like fort som den kom..så da var det sikkert bare at jeg hadde spist for mye eller noe..har jo spist lite denne uka, men ble en stor middag i dag :P Jaja, vi får håpe det blir litt aksjelegging i morgen!

 

Jeg har sett en film sammen med Poffi (bikkja) :) Nå blir det litt bim og avslapping før jeg skal i seng :)

 

Leah skal i bursdag til en i barnehagen i morgen, og da må desverre jeg også i bursdag. Sendte mld til mora til bestevenninna for å høre om de skulle, for hun må nemlig også være med og da slipper jeg å være eneste mamman der..men bestevenninna vil ikke i bursdagen i det hele tatt :( Jaja, kanskje de har en god kake jeg kan smake på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov godt vår alles Lilleblomst ;)

Skal snart finne senga sjøl. Har en litt dårlig dag, svimmelheten har blusset litt opp att kjenner jeg. Huff det er slitsomt :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille blomst: Hei igjen :) Jeg hadde egentlig ikke tenkt å bli med på BIM igjen før jeg var gravid. Men det har ikke gått som jeg planla så jeg tenkte å bli kjent med noen i samme situasjon. Var på bim fra sept. 2007- juni 2008 og ble kjent med mange herlige jenter som jeg fortsatt treffer den dag i dag da vi startet barselgruppe :-) Da hadde jeg et annet nick!

 

Dossa: Vi ser på en serie som heter "Chuck" kjøpte oss sesong 3 idag. Vi har så forskjellig smak så er ikke mye vi ser sammen. Han spiller for d meste på pc`en og jeg ser fødeprogram så det tyter ut ørene mine :) Kom inn på jordmorstudiene i tromsø i august 11 men takket nei fordi vi nettopp hadde kjøpt leil. og jeg vil ha et barn til først. Hadde jo aldri trodd jeg skulle komme inn. Det er mitt største ønske å bli jordmor og jeg grein da jeg fikk papirer i posten med bok liste og semesterstart men måtte trekke meg.

 

Natta folkens :) Som turnusarbeider skal jeg nyyyte en hel lørdag fri før det er ny uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, sier ikke nei til litt kake ;) nam det er det beste med bursdagene *smiler*

Imorra skal jeg bake en sjokoladekake, gulrotkake og rullekake *yummi* :) blir vel att litt rester som jeg kan ha med på jobben på mandag :P

Imorra blir det aksjelegging på deg vettu ;)

Mannen og jeg forsynte oss av hverandre ikveld vi *hihi* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runner, jordmor høres ut som en utrolig og fantastisk jobb. Tenk å være tilstede når et barn blir født :)

Du får søke att seinere når det passer bedre :)

Nyt fridagen :) og god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang turnusjobb, jobber jeg bare natt fast. Ikke noen drømmejobb, men jobben ligger 5 minutter unne hjemme med bil. Så heller det enn å forsette pendlingen til oslo, 2 timer en vei. Og heller natt enn dag/kveld. Om jeg jobber kveld, trenger vi barnevakt, for mannen jobber kveld han også. I turnusen min har jeg fri 9 dager i strekk, hver 3. uke, de dagene jeg ikke jobber ekstra er Ilyas hjemme med meg. Det funker greit på jobb, er bare situasjonen på jobb som ikke funker.. men det blir det også forandringer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JJeg gikk og la meg kl 21 igår, fikk ikke med meg slutten av The Voice, men jeg likte programmet. Ilyas våkna, men døgns igjen etter å ha drukket litt vann, mens jeg ligger her. Gikk på do, drakk vann... Får ikke sove. Typisk! Prøver igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også her inne i 2008, under annet nick jeg og ;) Har også endt opp med en superkoselig barselgruppe (starta som bimtreff) som stadig holder kontakten! Det er vel noe av grunnen til at jeg henger så mye her nå, bare koselige damer å skravle med ;) (bryr meg ikke om alle kranglingen på krangle og anonymsiden osv...)

Blir sikkert en spennende tid for deg runner, med både babyplaner og etterhvert studier :)

 

Greit med 9 dager fri da Renate :) er sånn natt-turnus på jobben min også. bare synd jeg ikke tåler å jobbe natt (enda mer hormonkrøll da)

 

Høres godt ut med alle kakene dossa! :) nam!

Du overlever nok den bursdagen leah, men skjønner godt at det er litt kjedelig når ikke bestisen hennes kommer! mødrene skulle holdt litt sammen ;)

 

Ha en fin dag jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen snupper :)

 

Dagen startet tidlig kl 0630 :) men det er helt greit for da får vi mye ut av dagen *smiler*

 

Nå har jeg laget gulrotkake, sjokoladekake og gele *nam* Rullekaka lager jeg imorra :) Vi får besøk idag ved fire tida av min venninne og hennes familie. Ho har en gutt som er like gammel som min og ei jente som er et år yngre enn snuppa. De leker så godt sammen og da kan vi voksne skravle litt ;)

 

Vesla ble med bestefaren sin hjem til dem. Regner med at vesla spør sin bestemor om ho kan lage pannekake og da gjør selvsagt svigermor det ;) Om vesla tvinner sine besteforeldre rundt lillefingeren.....åååå jada :P

 

Nå skal badene vaskes og en gedigen haug med klær brettes og ryddes vekk *bah* Leah hvor er du når jeg trenger deg søta ;)

 

Ha en fin lørdag søtnoser <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger forsatt i senga. Ilyas våkna for 30 minutter siden og vekka meg med å nusse på meg. Nå går han til og fra mellom stua og soverommet. Får vel stå opp snart og spise frokost.

 

Dossa, hørtes godt ut med de kakene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta og eg ligger å vrir meg i smerte. Skulle liksom sove så lenge i dag siden det er første fri dag på en stund Men neida ! Men nå er eg i gang og første Tabelett er tatt.. Nå er det tre til dagen fremover ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: deilig tid å stå opp på det da:) her ble det 08:10, noe jeg ikke syns er verst. Men snuppa kom inn til meg i natt. Stakkar hu er så tett i nesa og hoster så da var det godt å ligge innat mammaen sin:) jeg har jo ikke sovet like godt da...men hva gjør vi ikke for disse små!:)

Frokosten er inntatt en tlf samtale med kjæresten har vært og jeg har støvsuget stua, kjøkenet og gangen. Kjenner at jeg faktisk er uggen i dag.... :s men jeg får vel ta det som et godt tegn! Tok en test i går kveld og syns den var så svak....æsj, det likte jeg så klart ikke. Men dere som harpeiling på hcg stigning, er det rundt uke 6 at den går ned igjen og stabiliserer seg på rundt 20000? Kan jo ev forklare at testen er svakere nå enn for 5 dager siden....

 

Ellers vil jeg ønske alle en god morgen! Vi får snart besøk av min venninne og hennes to smårollinger, jente på simones alder og gutten er snart tre. Blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: så kjedelig at tanta er så slem med deg:( men godt spottinga er ferdig og du har kommet ordentlig igang, da er det ikke lenge til du kan sette inn eskimoene vettu:) heia!!!

 

Dossa: sier bare KAKE!!! Namnam.....men jeg har faktisk vært flink....har ikke no snop i huset bortsett fra boller, og ikke skal jeg ha noe mer denne helga heller. Og jeg målte midjen min i dag og nå er jeg offisielt 10cm mindre rundt livet en jeg var 1 aug!! :) vekta viser en kg ned:) vet jeg ikke skal tenke på det nå, men klarer ikke la være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, ikke bekymre deg om testingen. jeg syns å huske at det slår mindre ut etterhvert fordi det er for mye hcg (eller noe...) Iallefall ikke lurt å drive og teste hele tiden utover i sv.skapet ;) man blir bare gal av det. Var det billigtest du brukte? bedre å ta en digital evn ;)

 

Bra dere fikk sovet litt renate og tessy! :)

 

Heia metti! denne gangen er det vel lov å være glad for at tanta endelig dukket opp ?? :) krysser virkelig fingrene for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, da er du igang *weeeee* Herlighet for noen spennende uker du har foran deg :) tror vi alle i bollen er så spente på dine vegne *smiler* Nå skal snart dine eskimoer settes inn og i februar så får du en positiv test, akkurat som Lilleblomst og jeg har spådd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Jeg hadde besøk i går, kunne da ikke kommeninnpå bim. Dere er så flinke å skravle ;)

 

Metti: Nå er du i gang :)Håper den stygge tanta gir seg snart :( Gleder meg til å høre hvordan ting går videre hos deg.

 

Dossa: Naaaammm kake :) Kan jeg komme på besøk?

 

Velkommen til bollen 2.runner.up :)

 

Jeg ringte tilbaketil inntakskontoret for operasjonen i går, sa jeg er ville til å stille opp på kort varsel hvis noen avbestille. Så håper det skjer fort. Men nå som jeg har tenkt meg litt om, så lurer jeg på så mange ting før operasjonen. Jeg er nemlig ikke skjer på hva er egentlig hovedmålet, skal operasjonen hjelpe meg å bli gravid på egenhånd? Skal legen bare se at det ikke noe feil med venstre eggstokk? Jeg har jo aldri vært plaget med at jeg ikke har eller at det er noe i veien med venstre eggstokk. Høyresiden min er jo normal, hormone mine er normale, slimhinnen er normal...så hva søren er problemet?? Jeg er mer redd for at operasjonen skal ødelegge det som er normalt inni meg.

 

Huff..ble litt langt dette ;) Måtte bare få det ut....sry jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake snuppa :) jaaaaa selvfølgelig kan du komme på besøk og smake på yummi kaker ;) Det er jeg sikker på hadde vært utrolig koselig. Du skulle ha vært min nabo *smiler*

Huff jeg skjønner godt at du sitter med mange spørsmål ang operasjonen. Kanskje det kan være lurt å prate med legen din slik at du får svar på de spørsmål som du sitter inne med :)

 

Nå er badene vasket, jeg har rydda bort klær, støvsugd nede og nesten alle kakene er i boks :) har att bare å legge på glasuren :)

Sitter i god stolen med Strofe på fanget. Er en del svimmel i det sidte, uff hater det for jeg blir så uvel og kvalm :(

Så nå skal jeg bare slapøe av før besøket kommer. Tipper det er mannen som kommer til å stå på kjøkkenet og lage middagen. Det er hans plass det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Dossa, er du kvalm og uvel? Sånn omgangssyke igjen da eller? Jeg hadde kost meg masse med deg som nabo ;) Dumt vi bor så langt fra hverandre. Jeg skal tilbake til Medicus og snakker med gyn, må nok få svar på ting. Jeg kjenner at jeg er desperat, begynte å surfe på pergotime på nettet, kanskje pergo hadde gjort susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg synes du skal snakke med din gyn om å få resept på pergo. Rart du ikke har fått tilbud om pergo synes jeg. At de vil operere deg før du har prøvd pergo. Kunne jo gjort susen for deg for alt vi veit :)

Neida ikke omgangsjuken, men jeg har slitt en del med svimmelhet. Hatt behandlinger hos kiropraktor, og følt meg bra ei god stund. Men nå blusser det litt opp att kjenner jeg *urk*

 

Vi skulle ha bodd nærmere hverandre, tenk så artig det hadde vært ;) Har du noen spesielle planer for helga søte Cornflake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Dossa for gode trøstende ord. Jeg ligger pladask flat på sofa og ser på tv :D Absolutt ingen planer, må nok gjøre husarbeid,men bortsett fra det er det ingenting.

 

Vi kan jo håpe at du er kvalm pga spire, hvor langt er du i dpo-land? Er det pga klemt nerve eller noe tro som gjør at du blir dårlig? Huffa meg, håper du blir bedre snart vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...