Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Det leddet som binder hodet til nakken er stivt hos meg og det er det som gjør at jeg er svimmel. Blir jo på en måte som om nerven er i klem. Jeg prøver å ikke stresse for det gjør ting verre.

Ikke alltid like lett det å beholde roen *ler* ;)

 

Kos deg på sofaen snuppa og hvil deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter :)

 

Da har vi vært i bursdag, det gikk veldig bra..ungene koste seg og jeg var ikke eneste mamman der, så fikk skravlet litt med noen andre mødre :) De 3 andre damene har baby, så ble masse babysnakk om ditt og datt..men det var i grunnen bare koselig :)

 

Det eneste var at da vi satt masse voksne der så spurte pappan til bursdagsbarnet det spørsmålet som jeg vil unngå for tiden.."Hva jobber du med da?" Urk :( Men det var 3 minutter ubehag og 57 med fryd og gammen, så det tåler jeg :D

 

Metti: Uff, kjipt med menssmerter :( Men da er du i gang, vi er spente på dine vegne og krysser alt for at det blir positiv test nå :)

 

Dossa: Svimmelhet og kvalme suger..kaker og bursdag ruler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst stille i bollen i dag! Godt at dere har ting å finne på:) jeg sitter her med øreverk...:( usj... Og ikke nok med det, så ble jeg kirkelig dårlig i magen i stad..og begynte samtidig å spy skikkelig. Så jeg har definitivt dagen..hihihi, noen med tips mot øreverk???

 

Men gla jeg har det nå så blir jeg sikkert frisk til Kenneth kommer hjem:):)

 

Håper alle kose seg:)lørdagsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, anbefaler deg å spørre om øreverk på fb-gruppa også. Der kan det hende du får svar fra Roselilly, hun er "orakelet vårt" på det meste :) Men hun er ikke inne på bim så ofte lenger, tror jeg. Massevis av gode råd og kloke ord fra den dama ;) ønsker deg uansett god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare ønske alle gullfisker en riktig god kveld! Her står foccatia, kjøttboller, dadler med bacon + masse god ost og kjeks på menyen. James Morrison på full guffe i alle etasjer, og venter seks venninner over hvert øyeblikk :) snakkes i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere metti og verpesyk!

 

Tessy: god bedring! Stille i gullfiskbollen ja, men nå er vi jo godt vant med masse aktivitet en stund ;)

 

Jeg har desverre ikke noen gode tips mot øreværk :( har liksom ikke vært borti det stort.. Håper det går fort over!

 

sovetid for meg snart... :( føler meg helt rar! trøtt som bare det hele dagen! men vet jo iallefall hvorfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempe fin kveld Metti og Verpesjuk og kos dere masse :) :)

 

Tessy, masse god bedring søta :) mener å huske fra da jeg var lita at de gangene jeg hadde ørevondt så la mamma en varm ullsokk på øret *smiler* Det hjalp da ;)

 

Da har besøket reist og vi har spist lasagne og masse kaker :) :) så nå sitter jeg i godstolen med oppkneppa bukse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis ikke veldig vondt..men det er der og plager meg litt...tror jeg skal ta en paracet litt før leggetid sånn at jeg får smerten litt på avstand når jeg skal legge meg! Sal prøve varm ullsokk Dossa:) deilig at dere har kosa dere i dag, fortjener det, og åpen knapp i buksa vitner om god mat og gode kaker!,:)

 

Lilleblomst: ja skrevles jo stort her inne for tiden:) blir køyra snart på mg og..sviiiir i øya!! Sov godt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta til dere engler som snart finner senga :) og masse god bedring til dere søtnoser som har ondt i kroppen. Trøst dere med at dere blir snart bedre :)

 

Leah, så fint at bursdagen gikk bra :) kake er godt ;)

Skjønner du synes det ene spørsmålet du fikk var ubehagelig men du er ei jente som takler det meste og tar alt med et smil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi fått inn aksjer i kveld, jippi :D Enda 1 uke til forventet EL, men man vet jo aldri :P

 

Leah sin mage likte veldig dårlig å få kake og godteri i dag tror jeg, hun ble kjempedårlig da vi kom hjem derfra og en gang så rant det bare og hun rakk ikke do engang :( Ble jo sår også stakkar, så måtte fram med potetmelet og smøre med. Hun fikk se film og sovne på sofan siden magen var så trøblete, redd for å ikke rekke do..Men så langt så sover hun godt :) Hun er vanligvis veldig slank, men nå er magen hennes så oppblåst at den står ut og er hard som et trommeskinn..Uff, nei nå må hun nå være ferdig med denne omgangssyken snart!

 

Håper dere har hatt en fin kveld jenter :)

 

Lilleblomst: Er jo heldigvis for den rette grunnen at du er trøtt og rar :D Symtomer er bra :)

 

Nå er det ikke lenge igjen til vi har 2 bursdagsfisker her i bollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for lite kommentarer idag. Lest litt, men skal legge meg nå. Må bare få ut litt frustrasjon. Hadde el slim for 2 uker siden, sjekket ikke tappen da - som jeg kan huske nå. Men måtte sjekke nå, har gjort det de siste tre dagene og den er skikkelig langt oppe og en del mer åpen enn hva den har vært før.. leste at om tr kommer er tappen langt nede og åpen, og ved el er den langt oppe og åpen. Men jeg har ikke el slim nå, bare veldig hvit utflod... Er på dag 45 i syklusen min nå, har aldri hatt lengre sykluser enn det siden juli i fjor.. får vel bare forsette å legge inn aksjer. Mannen kommer snart hjem fra jobb, kanskje han er fora. I morgen kommer jeg til å være trøtt, og om jeg har el nå, må jeg jo slå til. Om tappen er like åpen på mandag skal jeg kjøpe meg el tester....

 

Jaja, god natt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag nr 10 i syklusen nå, når EL kommer aner jeg ikke og ikke har jeg fått testene jeg har bestilt enda heller.

Men hvertfall fått lagt et par aksjer både torsdag og idag så kan jo håpe likevel:)

Problemet er jo at jeg ikke har fått kjøpt pre-seed, så må bruke vanlig:/

Noe sjans for at det kan gå likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for verpesyk og Dossa! måtte dere begge får fantastiske bursdager i dag! :) Gratulerer sååååå masse! :)

(helst med positive tester så fort det lar seg gjøre! )

 

Leah: jepp, kjempe greit å være trøtt og uggen når jeg vet hvorfor! ;) Ble brått dratt ut av sengen i dag også, hadde vridd meg en stund, var for varm og plutselig var jeg så kvalm at jeg bare måtte opp og få i meg mat. Horisontalen funker ikke når kvalmebølgene kommer! så da var det bare å stå opp 0737 i dag også da... har ikke sovet forbi 0740 på evigheter! sukk...er nok bare våken i ca en time og så er det trøttesen igjen! hehe

 

Hei prøvekanin! hvor lang pleier syklusen din å være? bra dere er i aksjemodus! :) Jeg tror det kan gå likevel jeg. denne gangen traff ikke vi i nærheten av el! aksjer, fredag,lørdag, søndag og el først på onsdag. Jeg hadde tilogmed testet etter el og siden testen ikke var i nærheten av positiv så kan det tilogmed hende vi brukte glid, iallefall en av gangene (hender vi bruker det, men har prøvd å unngå det rundt el ;) ) Vi hadde det rett og slett morro, koste oss masse og hadde flaks siden noe lå og ventet da el endelig kom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå tusen takk Lilleblomst :) så søt du er <3

 

Gratulerer så masse med dagen idag Verpesjuk :) Håper du får en knall fin dag med familien og måtte du snart få gaven du så sterkt ønsker deg ;)

 

Jeg fikk sove til kl 0815 *digg* Ligger og leser ei bok og har ikke riktig stått opp ennå *smiler* Får komme meg ned og spise litt frokost med min skjønne familie :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for bursdagsfiskene!!! :D

 

Renate, jeg fikk ikke EL før etter mange uker etter SA'en, men ble jo gravid likevel. Kroppen må få tid til å rydde opp, så ikke mist motet :)

 

Anton er i helgemodus. Etter å ha sovet relativt godt og lenge sist uke så våkna han 05.30 i går og 04.55 i dag... Hehe, er vel bra typist :) Orka ikke stå opp så tidlig i dag, så han fikk pent ligge en time til, så fikk han komme over i senga vår etterpå.

 

Fikk akkurat solgt den siste valpen, HURRAAAA!!!! 7 henvendelser og 7 salg, raskt og effektivt. Så herlig at vi slipper å ta ihjel noen. Tror også at alle kommer til gode hjem :D

 

Ha en flott dag alle sammen, håper på mer vindstille i dag så vi kommer oss ut en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm! Ja, du har nok rett Tigerlise. Ble ingen aksjer i natt, haha! Jeg sovna, som forventet. Så får kjøre på ikveld heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, deilig start på dagen da!! GRATULERER MED DAGEN! Jeg vet ikke helt når Ilyas våkna, men jeg våkna av at mannen ropte på Ilyas da han ikke var i senga vår lenger. Han satt i sofaen og spiste smågodt, som jeg hadde glemt å rydde bort igår kveld. Haha! Vanligvis Må han ha en av oss ut i stua om mårran, men idag har han ikke sagt et dyss, luringen! Frokost i sofaen nå, knekkebrød med brunost :)

 

Tigerlise, er det ikke typisk da? At de våkner tidlig i helgene... Hehe!! Også så bra at dere fikk solgt alle valpene :)

 

GRATULERER MED DAGEN til deg også verpesyk!

 

Idag er det trening på planen. Skulle egentlig på kino idag med Ilyas, ei venninne og dattera hennes, men ser ut til at det blir avlyst, noe som er helt ok merker jeg idag. Vi er også invitert på middag til et annet vennepar kl 17, så deilig å ta formiddagen hjemme og bare slappe av - og vaske litt klær :)

 

Ha en fin, fin søndag gullfisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tigerlise <3

Så deilig at dere har fått solgt alle valpene *smiler* Godt å vite at de kommer til gode hjem tenker jeg, aldri noe gøy å måtte ta ihjel dyr.

Anton er en skikkelig morrafugl *ler* Men se positivt på det, dere får masse ut av dagen ;) skjønner veldig godt at du vil han skal sove litt lenger enn til kl 0455 :)

Har han alltid stått like tidlig opp?

Der er vi heldig, unga står ikke om før klokka har passert 0630-0700 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Hipp hurra til bursdagsjentene, gratulerer så mye med dagen begge to :) Håper dere får en superfin bursdag!

 

Renate: Håper el er over snart for din del, ikke noe gøy å gå å vente å vente på den. Men når det gjelder tappen så trenger ikke din tapp å "følge boka"..min gjør ikke alltid det.

 

Prøvekanin: Håper du også får el snart :) Hva er pre-seed? Er det glidemiddel? *grønn* :P

 

lilleblomst: Ja, kan tenke meg at det hjelper litt å vite hvorfor du er dårlig i alle fall :) Men litt kjipt å måtte stå opp tidlig pga kvalme da..ikke så enkelt å kunne legge seg igjen når man er trøtt heller når man har små å ta seg av :P

 

Dossa: Deilig å få sove litt lenge da :) Jeg fikk sove til 8.45 før snuppa dytta meg ut av senga, men likevel er jeg stuptrøtt..måtte forkjølelsen slippe taket så jeg kan få litt mer luft i lungene :P Kos deg masse i dag!

 

Tigerlise: Haha, kjempetypisk at han skal opp så tidlig når det er helg :P Må jo få med seg all helga vet du ;) Og så bra at alle valpene er solgt til gode hjem, hurra :D

 

Her er vi ikke kommet lenger enn til sofan, Leah ligger å ser på barnetv og jeg sitter her og prøver å holde øynene åpne :P Så langt har vi ingen planer, men Leah har lyst å dra alene til farmor..så vi får høre med henne når hun står opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Renate <3

Hahaha for en liten luring som forsynte seg med snop *ler* ;)

Lister seg ut i stua og tenker han ble stor fornøyd da han oppdaget at dere hadde glemt å rydde vekk snopet :D

Høres ut som dere får en fin dag, kos dere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk søte Leah <3

Du må ha god bedring, håper denne forkjølelsen snart slipper taket. Er noe dritt å være dårlig.

Ha en super fin dag med mini og kos dere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...