Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

God morgen jenter :)

 

Det er fredag og helg *juhu* :)

En dag nærmere IKM og snart får jeg vite om det har klaffet eller om jeg må brette opp arma og gå løs på en ny runde *smiler*

 

Renate, så koselig med tur :) Det blir kjempe koselig *smiler*

 

Leah, huff det er små skummelt når de små går i søvne. Bra du setter opp grinda foran trappa :) Søte mini snuppa di :)

Kos deg med litt vasking og trening snuppa :)

 

Vi skulle hatt ski dag idag men det er minus 25 grader så det er blitt avlyst. Det ringer i ett sett her hører jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk søte Lille blomst :) Nå gleder jeg meg virkelig til at tr skal komme, så jeg kan fortsette videre.

Så må du ikke bekymre deg for mye vennen. Det er jo nå du skal nyte å være gravid, du har jo ventet på det lenge. En kan bli gal av å lese for mye på bim. Det er alltid noen som mister dessverre, men det gjelder kanskje 2% av alle gravide her inne. Sender deg en klem vennen.

 

Glemte å si velkommen til bollen sissam og gratulerer med spire :)

 

Dossa: Hvordan går det med deg snuppa? En dag nærmere positiv test :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til sissam og gratulerer så mye :D

 

Cornflake, så dumt at tempen sank! Æsj! Men som så mange har spådd så er det jo neste pp det skal skje :) Bare hold ut så får du snart den fantastiske beskjeden :D

 

Leah, søt tulle du har, da... Bra at du passer på henne med trappegrinda, det kan vÆre skummelt når de går i søvne. Anton sover heldigvis i sprinkelsenga enda, kjenner jeg gruer litt for den dagen han skal over i "stor-seng"... Men enn så lenge trives han godt i sprinkelsenga, og har relativt god plass.

 

I dag tipper jeg over til å vÆre nÆrmere 40 enn 30 - HJELP!!! Hvor ble alle årene av?

 

Ha en flott dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logga meg på mobilen her nå. Er imponert over mobilversjonen av bim.

 

Skal legge meg nå etter en helt ok nattevakt. -17 grader her idag og fin sol på himmelen. Burde vel egentlig vært ute, så håper vi har dette været på søndagen også.

 

Idag blir lillebror 16 år og skal feires på peppes idag. På søndag kommer slekta på middag og kaker hos mamma og pappa. Snille mamma skal passe ilyas i natt siden huseyin så ja til å jobbe ekstra, enda han visste at jeg allerede hadde sagt ja til å jobbe ekstra... Så på søndag skal jeg lage cupcakes for mamma, så hun slipper å stå med alt alene.

 

Ha en fin dag... Zzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...så det var derfor det så rart ut på bim igår, jeg skrev på mob og fikk en annen versjon :) Takk Renate for den gode opplysninga *smiler* Gratulerer med lillebroren din :) Håper dere får en kjempe fin helg og feiring :)

Snill du som hjelper til med å bake *nam nam* ;) Sender over noen da ;)

Sov godt snuppa :)

 

Tigerlise, GRATULERER så masse med dagen idag :) :) :) Kjempe glad i deg snuppa mi <3<3

 

Cornflake, jeg er en dag nærmere IKM, men nå er ikke magefølelsen min noe god lenger :( *Blæææ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff da dossa! håper magefølelsen kommer tilbake! eller så blir det jo dobbel pergo i neste runde! :)

 

Sov godt renate! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lilleblomst :) Søt du :)

Jeg veit at jeg vil bli litt skuffa når tanta dukker opp, men kan ikke legge meg ned i kjelleren. Da blir det som du sier dobbel pergo på meg *smiler*

Må bli min tur snart vel eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper magen din føler feil, Dossa ;) Og tusen takk for gratulasjonen :)

Renate, gratulerer med lillebroren din også, er lenge siden jeg var 16... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst. Jeg har ikke mistet før, heller ikke prøvd så lenge, bare siden nov. Men jeg er likevel litt engstelig. Er for tiden veldig trøtt og har så smått begynt å kjenne på kvalmen. Synes jo det er litt tidlig, men men. Ellers så begynner jeg veldig lett å blø neseblod for tiden noe jeg sjeldent ja så eller si nesten aldri gjør til vanlig.

 

Hmmm nå har jeg glemt det andre jeg hadde tenkt på.

 

Jaja. Dere får ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg reiser på hotell tur idag *juhu*

Gleder meg til å få en hel helg bare sammen med mannen :D

 

Mamma skal hente ungene idag :)

 

Svigermor kommer om en time og skal overta klassen for meg slik at vi kan få reist avgårde tidlig. Håper å slippe unna den verste trafikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da var dagens zumba unnagjort..har vært flink denne uka *klappe seg selv på skuldra* :D Nå skal jeg bare få pusten igjen og så skal jeg i dusjen før jeg slenger meg på sofan med lunsj og noen ukeblader :)

 

Cornflake: Jeg tror du har hatt en kjemisk graviditet jeg..og da er det lettere å få det til neste pp, pluss at jeg leste på babyverden i går at det er lettere å bli gravid i de lyse mnd fordi lys er positivt for fruktbarheten :D Sender en klem og syns at tr er skikkelig dust :wub:

 

Tigerlise: Håper du får en superfin bursdag :) Du er ikke eldre enn du føler deg ;)

 

Dossa: Ha en super helg og kos dere masse :D

 

å der var resten glemt ja :P

 

Jeg skal kose meg med serier og sjokolade i dag, og i morgen blir det kanskje bytur med mamma og Leah..vi får se :) På søndag begynner friuka til sambo, så da har vi film og snop date :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :) Jeg krysser fingrene for at det snart blir spire på resten av oss slitere. På en måte så er det jo bra at vi har brukt så langt tid, ellers hadde vi kanskjeikke blitt så godkjent med hverandre her i bollen :)

 

Huff Dossa :( Håper du få tilbake den gode magefølelsen din :) Masse klemmer til deg snuppa.

 

Leah: Kjemisk graviditet ja, hm...har ikke tenkt på det før. Jeg er i alle fall ikke lenger i tvil om at det var en positiv test på 9 dpo. Streken viser fortsatt.

Jeg har også gåtti søvne, det kan være skummel. Jeg gikk nemlig ut hoveddøra, og våknet av meg selv midt på gate :( Så trappegrinde er sikker ikke så dumt nei.

 

Nå må jeg stå opp :) Føler meg litt dopa av paraceter, har fryktelig vondt i korsryggen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi, du sover i heldekkende pysjamas du da eller Cornflake?? må bare le litt, for hvis jeg går ut i nattantrekket mitt så ville jeg fort fryse! ;) hihi

Jeg tror nok også du kan ha hatt en kjemisk cornflake, men som leah sier så er du mer fruktbar neste mnd da! :) så lenge du bare har en eggleder som det er trøbbel med så har du jo en som funker også, har så god følelse på deg snuppa! :) Klems

 

Kos dere masse Dossa! :) vi skal sørge for masse lesestoff til deg! :)

 

Flinke leah som har trimmet og ordnet! krysser fingrene for deg også! Heia egga til leah! :)

 

Huff, jeg var ute og ordnet litt etter å ha kjørt mini, men det var bitende kaldt selv om sola skinner, nå har jeg sett en film og slappet av... får prøve å ta i et tak før min kjære kommer hjem! godt å få ham hjem i helgene! :) blir The Voice og kanskje litt god mat i kveld! digg :)

 

Ha en god helg alle nydelige gullfisker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: Det er sant, vi hadde sikkert ikke blitt så godt kjent hvis vi hadde fått blink tidlig i prøveløypa ;) Så ikke så galt at det ikke er godt for noe :) Uff, så ekkelt det må ha vært å våkne ute på gata! Kommer til å ha trappegrinda på om natta nå ja.

 

lilleblomst: Kan tenke meg det er godt å få han hjem i helgene ja, dere får kose dere masse :)

 

Jeg hadde tenkt å bake litt siden sex utgår..men har jo ingen ingredienser nesten..så det utgår også :( Hadde jeg hatt penger kunne jeg dratt å kjøpt noen småting, men har jo ikke mer enn 22 kr..så det blir dårlig med handling av sånt :P Skal på butikken med sambo senere i dag for å handle et par ting vi trenger til helga, men må holde det på et minimum så ikke mat-kontoen blir tom før den skal :/ Jaja, dør vel ikke akkurat av å ikke gjøre noe..bare sitte i sofan og kose meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med dagen Tigerlise :) kosa deg masse

 

Nå er vi på vei til hytta. Det kom selvfølgelig masse snø I natt og de anbefalte folk å ikke kjøre men foreløpig er veiene fine

 

Kvalmen er litt bedre i dag men fremdeles tilstede.. Forhåpentligvis skjer alt neste uke :)

 

Cornflake så kjedelig at tanta kommer :@

 

Dossa : god tur og kos deg med mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker virkelig ikke snuppa! men syns du har en flott syklus! (nesten missunnelig! ;) ) Du er kjempe flink som har stått på så lenge! smertene er bedre også er de ikke? Gjør som meg, gi f og start på noe nytt! Det har ikke slått feil enda, alle 4 graviditetene mine har kommet den mnd det ikke har vært så ille om Tr kom! ;) Stor klems fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...