Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Tigerlise : du er så utrolig sterk. Beundringsverdig !!! Så bra at dere begge er fortrolig med det valget dere har tatt ! Det barnet som får dere til foreldre er heldige ! Klemme på <3

 

Tessy ; jeg får vite det 8 februar . Da sjekker de tykkelsen på slimhinnen og at det ikke er aktivitet i eggstokkene. Dersom jeg har eggposer blir forsøket avbrutt. Så her er det mye som skal klaffe. Men regner med innsett 10 februar altså neste fredag

 

Dossa ; kult at du fremdeles får februar ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann jenter :)

Har lest sidene deres og blir så varm inni meg av det gode samholdet, varmen, og omtanken dere viser hverandre :)

Er det plass for en fremmed meg her også??

 

Klemm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er plass til en til Vakring74:)

Fortell litt om deg selv!:):) her er det koselig å prate og vi lufter alle tanker og oppmuntrer hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen oppi bollen Vakring74 :) Her er alle velkommen og det er like koselig hver gang vi får en nytt medlem ;)

 

Metti, krysser fingra for at alt går som det skal når du skal på UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå nei jeg er sååå trøtt *gjesp* Men har jo lyst til å se The mentalist også *thihi* :)

 

Jeg har ikke en sjanse til å holde meg våken :P så da finner jeg senga også får jeg se programmet på nett seinere :)

 

God natt alle søte jenter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt Dossa ;) jeg skal snart på jobb ;) burde vel egentlig tatt en runde i høyet men orker ikke blir litt negativ av at jeg ikke får el :( men men tre dager uten er vel ingen krise ;)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God vakt Tjohei :) Hvilken cd er du på nå? Jeg har et lite tips, vet ikke om det hjelper, men det hjalp meg da min syklus var på bærtur. Jeg tar bidronninggele for å framskynde el. Min el var en periode litt forsinket, kom på cd 22-24. Så etter jeg tok bidronninggele så kommer el mellom cd12-15. Har prøvd det i 3 sykluser nå, og det har hjulpet hver gang :)

 

Nattinatt Dossa :) Drøm søtt snuppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss, vakring74! Her vil du trives :)

 

TigerLise, vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Du har uansett blitt mitt forbilde når det gjelder å se det positive i tilværelsen, og akseptere det som ikke går så bra. Lille Anton er deres lille mirakel, og jeg tror at du kommer til å takle dette bra etter forholdene dersom du fortsetter med å ha den innstillingen som du har. God klem til deg, du tøffe og flotte dame og fantastiske mamma <3

 

Tessy, jeg blir nesten litt nyforelsket på dine vegne. Håper dagen i morgen blir fantastisk!

 

Cornflake, jeg har også hatt UVI ørten ganger. Veldig ubehagelig og vondt:( Mitt beste tips er tranebærkapsler, samt å drikke så mye vann og graomoefruktjuice som du bare orker! Prøv og styre unna antibiotika hvis du kan.

 

Dossa, dette er din måned vettdu! Hadde vært så kjekt om det klaffet:) Jeg har også prøvd denne pendelen, og fått opp at jeg blir gravid med jente før sommeren. Veldig tydelig på jente. Er jo egentlig ikke så overtroisk av meg, men hadde du hatt tid eller overskudd til og sett på meg også? Jeg skal se om jeg også får opp februar på deg, Metti!

 

Plopp, plopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss, vakring74! Her vil du trives :)

 

TigerLise, vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Du har uansett blitt mitt forbilde når det gjelder å se det positive i tilværelsen, og akseptere det som ikke går så bra. Lille Anton er deres lille mirakel, og jeg tror at du kommer til å takle dette bra etter forholdene dersom du fortsetter med å ha den innstillingen som du har. God klem til deg, du tøffe og flotte dame og fantastiske mamma <3

 

Tessy, jeg blir nesten litt nyforelsket på dine vegne. Håper dagen i morgen blir fantastisk!

 

Cornflake, jeg har også hatt UVI ørten ganger. Veldig ubehagelig og vondt:( Mitt beste tips er tranebærkapsler, samt å drikke så mye vann og graomoefruktjuice som du bare orker! Prøv og styre unna antibiotika hvis du kan.

 

Dossa, dette er din måned vettdu! Hadde vært så kjekt om det klaffet:) Jeg har også prøvd denne pendelen, og fått opp at jeg blir gravid med jente før sommeren. Veldig tydelig på jente. Er jo egentlig ikke så overtroisk av meg, men hadde du hatt tid eller overskudd til og sett på meg også? Jeg skal se om jeg også får opp februar på deg, Metti!

 

Plopp, plopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det må du gjøre verpesyk :)

 

Dossa kanskje det er en spire som gjør at du blir så trøtt :) Krysser fingre og faktisk ben også for her skal eggstokkene være i dvale :)

 

Cornflake så bra at du får komme til lege i morgen. Satse på at det ikke gir deg for masse plager...

 

Tessy : Tippe du sove godt i natt

 

TJo hei God Vakt selv har jeg akkurat kommet hjem fra jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Så utrolig trist å høre at det gikk sånn:/ Men du virker som en utrolig sterk person og det beundrer jeg. Skjønner at dere ikke vil ha flere skuffelser og det er bra dere kan glede dere over det dere har og hverandre:) Håper du ikke forlater oss helt.

 

Dossa: Lykke til med IKM:) Blir spennende å høre hvordan det går med deg over helga :D

 

vakring74: Velkommen til bollen:) Er ganske ny her selv og har til nå fått et veldig godt inntrykk av jentene/damene her inne:)

 

Tjohei: Er litt der du er jeg og. Venter på EL og har gått et par dager uten noe hoppla, blir lissom at det dabber av litt akkurat når man venter og venter

 

Cornflake: Hvor får man kjøpt den bidronning geleèn du snakker om? vet du hva den ligger på i pris?

 

Mulig jeg er utålmodig nå, men venter fortsatt på EL jeg og og er på cd 13 idag. Forsatt ingen EL. Kunne tenke meg å få fremskynda den litt jeg og siden jeg vet at syklusen min kan være temmelig utstabil. Var hvertfall det før jeg begynte på p-piller.

Fortsatt mensen murringer og litt hodepine, så håper det gir seg snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for fine ord jenter, gleder meg veldig til i morgen!!!kommer til å sitte og trippe på togturen:-) kjenner at formen er bedre men at jeg må sove nå. Natta alle sammen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekanin: Jeg kjøpte min hos helsekostbutikk, kostet vel ca. 300kr for 60 kapsler. Jeg tar to tablett hver dag, morgen og kveld fra cd1 fram til el. Så tar jeg wild yam fra 3dpo til 11dpo, den har hjulpet meg mot mine monster mensensmerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss Vakring74 :) Bare å hive seg med å skravle :)

 

Tigerlise: Så utrolig trist at det gikk galt dennen gangen også, sender deg en diger klem :wub: Det er sikkert ikke en lett avgjørelse å ta, at dere ikke skal prøve mer, men sikkert litt godt å ha tatt den. Adopsjon er jo en mulighet også, så bra at dere kan tenke litt på det etterhvert :)

 

Her har vi vært å hentet tilbake lilledatan som svigermor hadde lånt hos oss, så nå kan jeg i alle fall komme meg på nett når jeg vil..hurra :)

 

Vi har fått lagt aksjer i dag, men tok den siste el-testen i dag og den var negativ..så el kommer sikkert ikke tidlig denne gangen heller. Venter den ca på mandag eller i alle fall i løpet av de første dagene i neste uke..men er jeg heldig kommer den kanskje i helga ;) Har i alle fall en aksje-date med sambo i morgen også :P

 

Nå har jeg sett en film og skal komme meg i seng tenker jeg :)

 

God natt alle vakre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake jeg er på cd 23 i dag:( men tar jo disse provera tablettene for å få en mer regelmessig syklus driver å har blødninger i hytten å pytten så får gi de en sjanse hvis ikke det virker så er rådet ditt neste stopp :)

Tusen takk jenter/damer for gode tips råd og super støtte :) håper dere sover godt alle sammen :)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, sov fra 10.20-15.00. Så la jeg meg igjen kl 21 og våknet nå... Hehe. Deilig. Egentlig litt bra at jeg våkna nå, då kan jeg heller sove litt når Ilyas skal i bhg, skal nemlig på jobb igjen i natt...

 

Tessy, idag kommer mannen. Kos dere masse.

 

Velkommen i kollen vakring74.

 

Metti, krysser fingrene for deg at du i det minste får en spire denne gangen.

 

Plopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper :)

 

Ny dag og en dag nærmere IKM *spent*

 

Verpesjuk, så spennende at du prøver pendel du også :)

Jeg skal se på deg når jeg kommer på jobb.

Har du lyst til å se på meg også vennen?

 

Tessy, endelig har den store dagen kommet. Du får se mannen din att og nå blir han hjemme igjen :) :)

Det kommet til å bli et tårevått møte når dere sees igjen idag ;)

Håper formen din er litt bedre slik at du får en fantastisk dag *smiler* Kos deg snuppa :) :)

 

Leah, snart EL på deg. Blir spennende :) Bare å fortsette å legge inn aksjer *knis*

 

Tigerlise <3 tenker på deg og beundrer deg utrolig mye :)

 

Cornflake, hvordan er det med deg idag søta?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekanin, du har jo fortsatt noen dager att :) EL kommer snart snuppa så legg inn aksjer slik at de ligger og venter på egget ditt :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Sukk, i dag er det vaskedag her i huset..har ikke lyst til det i det hele tatt :P Men det må til!

 

Dossa: Blir spennende å se om du og pendelen får rett :) Er ikke så lenge til mars da..men håper nå likevel at det blir fulltreffer denne mnd :D

 

Cornflake: Hvordan går det i dag? Har du testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1328166025' post='143972118]

Prøvekanin, du har jo fortsatt noen dager att :) EL kommer snart snuppa så legg inn aksjer slik at de ligger og venter på egget ditt :) :) :)

 

Dossa, jeg skal prøve å se på deg også :) Måtte jo bare vise denne pendlingen til mannen min igår, og han var jo mildt sagt litt skeptisk, hehe. Da jeg ba han om å stille et spørsmål, sa han "Er det ikke på tide at kona går på badet snart?", og pendelen svarte tydelig "JA" ;)

 

Prøvekanin og Leah, håper EL snart kommer til dere! Kjedelig å gå rundt å vente.. Jeg er på CD 9 nå, og er veldig spent på om det blir tidlig EL (rundt CD 16) eller sen EL denne måneden (rundt CD 20 pluss). Tenker vi begynner aksjelegging over helga. Har faktisk ikke tenkt å bruke EL-tester denne måneden. Har blitt så godt kjent med denne tappen nå, at jeg ikke var i tvil om når jeg var fruktbar i forrige måned. Og jeg vet at når den lukker seg er det hele over..

 

Idag skal jeg levere fra meg et kapittel til en rapport som jeg har skrevet helt alene. Over 30 sider som jeg skal få kommentarer på. Grugleder meg! Kun en snau måned igjen får jeg er i mål med dette jobbprosjektet, og i slutten av mars dra vi til Lanzarote på all-inclusive :D Ah, det skal bli så deilig det..

 

Cornflake, hvordan er formen din idag? Og Metti, er du mindre kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Sukk, i dag er det vaskedag her i huset..har ikke lyst til det i det hele tatt :P Men det må til!

 

Dossa: Blir spennende å se om du og pendelen får rett :) Er ikke så lenge til mars da..men håper nå likevel at det blir fulltreffer denne mnd :D

 

Cornflake: Hvordan går det i dag? Har du testet?

 

Leah, jeg burde også virkelig hatt vaskedag idag! Hybelkaninene har landsforening på soverommet, og katten ser ut som en stor lodott når han kommer frem fra sofaen.Tenker jeg får ta en tørn i morgen ettermiddag..Du får sette på noe høy musikk og svinge moppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...