Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

[quote name=Metti ;)' timestamp='1328172188' post='143972323] Vi klamrer oss alltid til håpet før tanta kommer cornflake !!!

 

Er så enig jenter :D

 

Det er håp så lenge tanta ikke viser seg *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble dårlig med vasking. Har rydda her da, og hengt opp en klesvask. Nå skal jeg ligge her på sofaen og slappe av og NYTE at jeg er alene, og kan slappe av.

 

Ilyas har blitt veldig opphengt i tissen sin i det siste. Og idag satt han å dro i den som vanlig og han fikk ereksjon: "see mamma" Blir litt satt ut jeg da, og brast ut i latter.. Hehe! :)

 

Ikke lenge til du setter deg på toget Tessy!! Er så spent på dine/deres vegne! Og ja, du er suuuuper fin med den lille magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi Renate, hadde nok også ledd litt ja, gutter er gutter :P

 

Nå har jeg vasket, og det var ikke så skittent eller rotete, så det gikk kjapt :) Har også trent en liten time zumba og skal ta en kjapp dusj før jeg vekker sambo med litt morro ;)

 

Tigerlise: Kan tenke meg at det blir litt gris av så mange valper ja, gulvet vårt så heller ikke ut nå..og vi har bare 1 valp :P Men så er jeg en elendig hundeeier og kommer nok aldri til å få han stueren, har ikke tålmodighet eller motivasjon til å løpe ut med han 1000 ganger om dagen..så da får jeg bare ha det så godt :(

 

Cornflake: Håper uvi er pga en graviditet, krysser fortsatt fingrene :)

 

Metti: Så gøy at så mange ser jente på deg og positiv test nå..krysser fingrene for at det slår til :D

 

Nei, nå skal jeg gå å bli gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, det blir lettere å få ham stueren når det blir sommer :) Det ordner seg til slutt.

 

Kos deg med sambo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike det går for unna her ... måtte se på innleggene siden sist, lest igjennom og kom til slutten hvor det stod "ny tråd", gikk inn på den og 18 sider allerede :o hehe :)

 

lilleblomst; gratulerer så masse med den lille :) syns de første ukene var kjempe koselig og helt surealistisk :) nyt tiden og graviditeten :)

 

cornflake; føler med deg på det at du må vente 4 mnd ... ikke greit å få den beskjeden, ja vi skjønner de som er syk, men 4 mnd er lang tid når man prøver å få baby !!

 

satser på at det blir inn til fertilitetsbehandling på sykehuset snart nå. lurte på om det var veien og gå eller ikke ... vi hadde jo time dagen etter jeg fant ut jeg var gravid, men så mistet vi. men alle sier det blir med tiden, hvis du ikke tenker på det osv ... og det er nok en sannhet i det, siden vi har prøvd i 1 år og 8 mnd, og den mnd jeg ble gravid var når fokuset var på blodprøvetakning og sånt til fertilitetsbehandlingen. men nå da, det store spørsmålet;

 

skal man slutte å tenke på det og la det gå .... og det tar flere år ...

ELLER

gå til fertilitetsbehandling ... være stresset på om det går, økonomi osv ...

 

hmmm .... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cilie :) Her må du bare henge med, vi skravler og skravler ;)

Skjønner at du har mange tanker...jeg har ikke prøvd like lenge som deg, men skjønner så godt hva du mener. Noen ganger så tenker jeg, koster hva det koster vil så lenge vi får bli foreldre. Men andre ganger så er det liksom når er det nok? Når skal vi si ok, det er greit vi blir ikke foreldre. Du må nok kjenne inni hjertet ditt hva som er best for deg og ikke minst for dere som par. *klem*

 

Jeg har nettopp kommet hjem fra lege, neida jeg har ikke uvi, men har blod i urinen :( Må levere ny prøve etter mensen. Jepp, legen tok en test og den var negativ :( Venter på at tr skal banke på jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de gjort om på sidene igjen......hæææææ.....nå får vi jo ikke trykket på like knappen og heller ikke kopiert inn innlegg og skrive under.....pokker ;)

 

Gikk så bra idag da vesla ble med ei jente fra barnehagen idag. Bursdag alene for første gang :) flinke jenta mi *smiler*

 

Jeg skal kjøre snuppa på turning om en time.

Nei nå e det like før vesla sovner på fanget mitt. Må leke litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo får visst svart på et innlegg :)

Vesla sovna ho gitt :P Ligger rett ut på fanget mitt og tar seg en liten dupp ;)

Skal få 10 min men ikke mer ellers blir ho vanskelig å legge til kvelden.

 

Ser ho har fått øyebetennelse på det ene øyet *æsj*

Men jeg har heldigvis øyesalve liggende så ho har fått litt når vi kom hjem fra bursdagen :) håper ho ikke blir noe dårlig siden de alle tre skal være hos mine foreldre denne helga.

Krysser fingra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cilie :) Her må du bare henge med, vi skravler og skravler ;)

Skjønner at du har mange tanker...jeg har ikke prøvd like lenge som deg, men skjønner så godt hva du mener. Noen ganger så tenker jeg, koster hva det koster vil så lenge vi får bli foreldre. Men andre ganger så er det liksom når er det nok? Når skal vi si ok, det er greit vi blir ikke foreldre. Du må nok kjenne inni hjertet ditt hva som er best for deg og ikke minst for dere som par. *klem*

 

 

 

Jeg har nettopp kommet hjem fra lege, neida jeg har ikke uvi, men har blod i urinen :( Må levere ny prøve etter mensen. Jepp, legen tok en test og den var negativ :( Venter på at tr skal banke på jeg nå.

 

Hei vennen :)

 

Ikke UVI....mmmmm.....så rart. Virket som du hadde symptomer på det.

Sa legen noe om hva det ellers kan være da?

 

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen viste ikke hva som kunne være feil, litt skummelt når legen sier sånn synes jeg. Jeg får levere ny prøve neste uke og håper at den er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid trist når man ser den negative testen, om man trodde man var gravid eller ikke. føler med deg på den !! krysser fingrene for neste gang !! :)

 

er et hat når legene sier de ikke vet hva det er. hadde komplikasjoner etter vi mistet baby'n, og i 2 mnd fikk jeg høre, vi vet ikke hva det er, vi må bare se med tiden.

 

håper det går bra og de finner det ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen ! Jeg skrev et laaangt innlegg igår men så forsvant det bare og da ble jeg sinna og orket ikke mer :)

 

Men, det gikk hvertfall ut på at jeg skal til gynekolog på mandag 08.30. Men jeg har IKM den dagen og om jeg får mensen i helgen eller mandagen blir det kanskje litt kleint? Blør veeeeldig lite første dagen da. Kan man fortsatt gå til gynekologen? Jeg har ventet på timen i 7 uker og denne kroppen min har fusket litt så jeg kunne jo ikke evt. forutse mensen heller eller om jeg va blitt gravid innen da. Så jeg har kjøpt meg en CB g-test om må teste imorgen tidlig. For om den er positiv ringer jeg og avbestiller! Men har ikke noe tro på noe pluss tegn der gitt.

 

Hvor lenge har dere prøvd før dere gikk til gyn? Jeg er ferdig med pp 8. Og er redd for å få kjeft fordi jeg ikke har prøvd et år engang enda. Men har hatt cyster på eggstokkene da og vil gjerne sjekke om alt er tilrettelagt fra min side til en spire. Føler jeg har fått en fiendtlig livmor jeg!

 

Noen som har lyst å invitere meg i F-book gruppen dereS??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har desverre ikke tilgang til å invitere deg men kan gi beskjed dersom jeg ser at de som er admin er online.

 

Jeg gikk til gyn etter 6 mnd men jeg spotter opptil 10 dager før tanta kommer så da visste eg at det var noe galt selv om de ikke tok meg seriøst.. Da jeg hadde prøvd i 13 mnd og kontaktet fertilitetsklinkkken hausken fikk jeg et skikkelig svar på spottingen..

 

Lykke til med både gyn time og testing i morgen 2 runner up. Det går forresten fint å ha tanta på gyn besøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har fulgt denne tråden deres en stund og det virker så hyggelig. Håper jeg kan få skravle med dere.

Litt om meg: Er 37 år og har en gutt på 17 mnd. På søndag testet jeg positivt med billig test 3 dager før ikm og fikk gravid på CB digital dagen etter. Klarer ikke helt å slippe gleden løs for jeg er så redd for å miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen oppi bollen Sissam :) så koselig at du har fulgt med og vil bli med å skravle ;) her er det en helt fantastisk gjeng med supre jenter, så du vil så absolutt trives i lag med oss *smiler* :) :)

Gratulerer med spiren i magen :D Kommer til å gå bra skal du se :) bare tenk positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Har ikke fortalt det til noen ennå, utenom mannen selvsagt, så kjenner at det er litt spennende å fortelle det til noen. :)

 

Var ikke så engstelig for å miste før, men så leser man jo så mange triste historier. Vet at man ikke skal ta alt slik så veldig innover seg, men det er jammen ikke lett.

 

Denne gjengen her inne virker veldig hyggelig. Aller er så flinke til å oppmuntre hverandre. Slike trenger man i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen sissam og gratulere med spire :)

 

Her i dag har det vert en dritt dag for å sei det sånn.. Godt det e helg for meg !!

 

Mye dritt på jobben i dag. Hadde endelig begynt å slappe av så kom det noe nytt.. Begynte nesten å grine inne på kontoret. Var ikkje meg personlig det gikk på men alikevel.

Rett etter jobb måtte eg skynde meg te akupunktur som var ganske så vondt i dag... Attpå til så har eg ikkje matlyst og konstant kvalm...

 

Men men nok syting fra meg... Nå e det helg og i morgen legge eg meg i boblabadet på hytta med snø rundt meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen sissam og gratulerer men en liten spire:)

 

Her har det vært mye styr idag. Har 3 katter som jeg akkurat har kjøpt peewee pelletsdo til. Men vil de bruke den a? Neida.

Hu ene har vært oppi der 2 ganger, han ene 1 gang med tvang og hu siste nekter fullstendig i det hele tatt å sette beina oppi.

Får håpe det går seg til, for nå vet jeg ikke når hu var på do sist:/

 

Har heller ikke kommet noe EL enda, blir sprø :P Så får nok bare satse på sengekos annenhver dag og satse på at det klaffer.

Så får jeg vel vurdere å skaffe meg et termometer. Hvem vil folk anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på jobb igjen!! sov litt ikveld etter å ha vært oppe siden 05.00, så merker jeg er trøtt nå.

 

Sissam, velkommen til bollen og gratulerer med spiren! :) Har dere prøvd lenge?

 

Nå har vi bestilt tur med båten til Kiel. Har jeg skrevet det?? Uansett, reiser i vinterferien, torsdag-lørdag og jeg gleder meg masse!!!!! Barn som kommer i følge med voksen kommer gratis, så kostet bare 490 kr for Ilyas og meg for den billigste lugaren.. Jeg valgte å oppgradere så vi får vindu mot havet, selvom det ikke er helt nødvendig! Men synes uansett ikke prisen var ille.. Ilyas gleder seg masse til å kjøre "stol båt", hvor han kan bade, sove, spise mat og godteri og is. Haha! Så blir det tog inn til Oslo først, så dette blir nok bra.. Reiser med ei fra barselgruppa og hennes 2 sønner :)

 

På lørdag skal vi på teater og se "Mummitrollet", blir spennende. Da er det bare Ilyas og meg, sammen med 2 andre fra barselgruppa. Så etter teateret skal vi ut å spise med ho ene fra barselgruppa + samboeren hennes og mannen min :)

 

Er nå på dag 50, og erger meg over at mensen ikke er kommet enda!! Om den ikke er kommet innen 10 dager, ringer jeg legen og hører om det er noe vi kan gjøre for å få orden på syklusene mine. Ei jeg jobber med fortalte hun fikk hormon tbl etter hennes SA for å få syklusen på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig med tur og fine planer Renate :) tenker det blir flott for lillegutt alt sammen!

 

Huff Metti, så fæle symptomer du har! høres nesten ut som graviditetssymptomer! er det bivirkningen av hormonene?? blir bra når du kan sette inn iallefall! :) heier på deg!

 

Velkommen i bollen Sissam! :) Vi ligger ganske likt i løypa vi da! jeg er 5+2 i dag :) Kjenner igjen det å være engstelig... har du mistet tidligere? Hvordan er symtomene dine? Jeg har mistet to ganger det siste året, men denne gangen har jeg flere og mer stabile symptomer... likner på den gangen jeg var gravid på lillemor, så har litt mer håp nå ;)

jeg har prøvd å gjøre det litt koselig i terminklubben til oktober, men terminliste og skravletråd, så du får bli med der når du er klar! ;)

 

Vi har ikke tenkt å fortelle om graviditeten enda, føler ikke jeg har noen å snakke med som ville forstå hvor usikker jeg er denne gangen... men det resulterer jo i at jeg ikke orker å møte alle og enhver, siden de da lurer på hvorfor jeg fremdeles er så trøtt og sliten osv... de vet jo ikke at det er "nytt" ;)

har prøvd å skjerme meg fra bim også, 1.tri og alle miste trådene blir litt mye (iallefall for noen dager siden...) men har vært innom bollen og lest hver dag...

Heldigvis har skjermingen og litt prating med gubben gjort at jeg har blitt roligere på det å miste. tenker positivt og ser fremover, men tenker også at det går som det går. hvis det ikke blir noe så skal jeg se meg om etter nye jobber og studere til høsten, blir det noe så er jeg overlykkelig med det! :)

 

Beklager ego innlegg sånn på morrakvisten forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Velkommen sissam :)

 

Lilleblomst: Håper og tror at det går bra for deg denne gangen, krysser fingrene :) Tenker at mye og stabile symptomer er positivt :)

 

Renate: Høres kjempekoselig ut med tur i ferien :)

 

Metti: Uff, ikke noe gøy å være så kvalm hele tiden..håper tiden går fort fram til du får satt inn eskimoene!

 

Prøvekanin: Sååå kjipt å vente og vente på el. På billige-tester.no selger de basaltermometer..jeg ønsker meg det til 139 kr, men kan ikke bruke penger på det akkurat nå. Jeg bruker et vanlig øretermometer, og det er visstnok fyfy i tempeverden, men det funker for meg..ser klart når el har vært og FF har hatt rett hver gang :)

 

I går kveld hørte jeg et lite dunk og så Leah som gråt litt..skyndte meg opp fordi jeg trodde hun hadde falt ut av senga, men hun hadde gått i søvne og sto og trykket på skapet sitt med en pekefinger :P Hihi, så utrolig søt da :D Fulgte henne til senga og vogget henne til hun sluttet å gråte, og så la jeg henne igjen..hun sov hele tiden :) Så våknet jeg 3 i natt av at hun plutselig var ved siden av senga vår..da hadde hun for første gang i historien turt å gå ut av senga si og inn til oss :) Jeg satte for trappegrinda før jeg la meg, har jo ikke hatt bruk for den på et par år, men hvis hun begynner å gå i søvne så er det jo litt skummelt med trappa!

 

I dag er tappen ganske åpen og tempen ganske lav, så jeg lurer på om el er i anmarsj :P Har fått klar beskjed om å ikke vekke sambo før 114.30 i dag..så det blir ingen morgenaksjer på meg i alle fall..men er jeg heldig kan jeg kanskje få lagt noen i kveld..krysser fingrene for at el kommer nå :)

 

Ellers er planene få i dag, zumba og klesvask og så avslapping tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

I dag er tempen min veldig lav, under coverline, så det betyr bare en ting, tr kommer i dag :(

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da Cornflake! Du får trøste deg med at mars er din mnd! enten positiv i starten, eller thailandspire! ;) klemme på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...