Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Verpesyk: Du må gjerne prøve pendelen på meg også om du vil :) Uff, ja..her er det en del hybelkaniner som glefser etter meg, får bare få de vekk i dag :P å så deilig det høres ut med tur til Lanzarote, blir sikkert deilig når dette jobbrosjektet er over :)

 

Nå sitter vi å ser på barnetv..tenker vi drar i barnehagen ganske snart..har skikkelig god tid til en forandring :P Skal tro om det er den lysere tiden som gjør at snuppa våkner tidligere for tiden..jaja, hvis jeg får meg jobb snart så er det jo en fordel å være vant med å stå tidlig opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spent på hva du får opp på meg verpesyk !

 

Er ikke kvalm enda men første Tabelett inntas kl 9 og da kommer kvalmen ; (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah og Verpesjuk, dere får frem latteren :) *gliser*

Disse hybelkaninen har slått seg ned hos meg også :P Burde ha vaska litt idag, rekker ikke det imorra siden da reiser vi på hotell tur *juhu*

 

Verpesjuk, så mannen er litt skeptisk....hehe..... ;) Men han fikk jo et klart svar :P Spent på hva du får opp på meg snuppa *smiler*

Tur sydover høres deilig ut, det er velfortjent etter all den jobbinga du har lagt ned i dette prosjektet :)

 

Leah, skru på noe god musikk så skal du se at du er ferdig med husvasken på en to tre ;)

Jeg håper også at du får en positiv test før mars :)

 

Metti, lykke til med pilla du snart skal innta. Håper du ikke blir for kvalm og dårlig. Det Må bli en spire ut av alt dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Jeg er hjemmet dag fra jobb, har inntatt horisontal stilling på sofa. Jeg har fortsatt ikke vondt andre plasser enn i korsryggen. Jeg oppdaget nettopp at jeg er tomt for tester :( Så klarte jeg heller ikke å våkne i tida tilå ta temp til vanlig tid, jaja, venter spent til i morgen :)

 

Stakkar Metti :( Håper kroppen din snart bli vant til tablettene.

 

Leah: Kommer du hit å vaske også? ;) Du er så flink :)

 

Dossa: Jepp, en dag nærmere ikm. Hva sier magefølelsen din i dag? ;)

 

Tessy: Dagen er endelig her :) Kos dere masse :D

 

Verpesyk: Kjenner til den følelsen, har nettopp levert fra deg en rapport jeg også, klar til slakting ;)

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jenter, da er dagen her, jgvskal bare får ryddet litt mer over huset og pakke klær og div så er jeg klar...toget går ti på ett!

 

Jenter...dette er helt sykt, men magen min begynner å skjemme meg nå, den stikker jo så mye ut!!!! Hva skal jeg gjøre med det da??? Og jeg orker ikke gå med stramme bukser pga uggenheten. Jeg har gått ned en kg men magen stikker ut, er jo ikke logisk?? I uke 7... Hvordan skal jeg klarer skjule den uten å føle at jeg tar på meg et telt ( noe jeg hater...) tips? Vurderer å si til sambo at han kan forvente å se en liten kul...så får de som tørr å spørre heller få svar..jeg kjenner jo ingen av de andre uansett.... Hva ville dere gjort?

 

Metti: føler med deg ang pilla og kvalmen..ikke noe gøy!

 

Dossa takk for fine ord snuppa, føler meg bedre i gang og følte meg også bedre i går kveld enn kvelden før, så satser på at jeg skal klare å holde ut store deler av kvelden i hvertfall! Har en god følelse på deg denne pp:) håper de stemmer!,

 

Leah: koselig med rolig stemning før bhg:) kos!

 

Simone er i bhg i sag ikke no deler og i dag spratt hun rett opp i motsetning til i går så da syns jeg hu var klar for bhg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper kroppen din venner seg til tablettene snart, Metti, sånn at kvalmen gir seg etter hvert. Men det viktigste er jo at Nå skal du få spire® i magen din :D

 

Leah, lykke til med vaskedagen! Huff, som det ser ut (og lukter) hjemme hos oss nå... Bare 2-3 uker igjen så blir valpene hentet, må si jeg gleder meg :) De er utrolig søte og morsomme, men fy! som de gjør fra seg overalt... Skal sanere kjøkkenet etter at de har dratt, hehe. Må vel til med både klor og salmiakk og det som verre er. Blir deilig å la Anton gå uten sko igjen, og at døren til stua kan stå oppe. Blir så innestengt nå. Men når valpene har dratt kommer jeg sikkert bare til å savne dem masse og glemme hvor skittent det var *ler*

 

Cornflake, hvordan er formen i dag? Og har du testet igjen?

 

Tessy, nå er din store dag kommet :D Kos deg masse med mannen, blir en ordentlig lykkedag ;)

 

Verpesyk, så flink du er med rapporten! Du får helt sikkert gode tilbakemeldinger.

 

Velkommen til oss, vakring74. Som de andre sier, her vil du trives :)

 

Og til alle gode ord og varm omtanke fra dere alle: Tusen, tusen takk!!! Det varmer skikkelig, jeg blir jo aldeles rørt :D Det går veldig fint med meg, nå er jeg full av inspirasjon for alt jeg kan starte på, alt som har ligget på vent i denne kanskje-baby-tiden. Første stopp på programmet: Mageoperasjon. Skal sjekke ut i dag. Har forsikring som sikrer meg time innen 14 dager, så kan i realiteten bestemme litt selv. Tenk, jeg kan få flat og fin mage til sommeren, hurra!!! Og til høsten blir det syden :D

 

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et cornflake, vi skal kooose oss:):) venter spent på deg, når forventer du egentlig mens? (sikkert svart på hundre ganger før men?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, god bedring vennen min <3 <3

Magefølelsen er litt positiv idag også. Prøvde pendelen på meg sjøl, veit jo at det ikke trenger å bety noe pga mitt sterke ønske, men fikk opp at jeg vil få en positiv test allerede nå i februar.

Blir spennende, fikk ja til en positiv test imorra.

Men tror nok ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at du fikk opp jente du også Dossa! Men tror den pendelen hører litt dårlig altså, når du sa "juli", hørte den nok "februar" ;) Jeg skal prøve å spå dere i kveld jeg. Bruker dere fullt navn når dere spør?

 

Metti, er du faktisk klar over at vi to tilhører samme helsestasjon?! Tenk så kjekt hvis det blir oss to på trilletur i marka neste vinter :D :D

 

Tessy, jeg synes bare du skal vise frem den magen jeg. Er også i mot telt, men en vid ullkjole kan faktisk være ganske så fint. Koooos deg masse i dag!

 

God bedring til deg, Cornflake! Kunne sendt over en test til deg, men det blir nok litt lenge å vente for deg, snuppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesjuk, ja ikke sant den hørte feil ;)

Jeg bruker begge deler, både fullt navn og nick. Får samme svar uansett hva jeg bruker :)

 

Tessy, bare å vise frem den fine magen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få legge til at magen min stakk ikke sånn ut forrige svangerskap..d.a kom det ikke no tegn til mage før uke 17 eller no... Hva mener dere andre jeg skal gjøre.

Hadde jeg bare hatt en lang ullkjole verpesyk...hm. Liker et klær som viser figuren litt, vanskelig å finne noe som sjuler . Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få legge til at magen min stakk ikke sånn ut forrige svangerskap..d.a kom det ikke no tegn til mage før uke 17 eller no... Hva mener dere andre jeg skal gjøre. Hadde jeg bare hatt en lang ullkjole verpesyk...hm. Liker et klær som viser figuren litt, vanskelig å finne noe som sjuler . Hehe

 

Tessy, da jeg var gravid første gangen så fikk jeg ikke mage før jeg var i uke 16. Andre og tredje gangen så hadde jeg en liten kul mage allerede da jeg var 7-8 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lå i senga helt til Ilyas våkna 7.30. Han sovnet ved middagsbordet kl 19 igår, stakkars. Haha. Skal prøve å få Vaska her idag jeg også, skal jobbe i natt og i morgen natt, så da er det greit å bli ferdig med det.

 

Tessy, ang magen og klær har jeg ingen tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg el tester idag. Så nå håper jeg egentlig mensen kommer snart. Er snart på dag 50!!!!! i syklusen og blendahvit test. Gir opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, jeg får opp at du nå blir gravid med ei jente :D

 

Renate, så flink du er som skal vaske hus nå :) Ikke noe soving....jo det må du vel hvis du skal på jobb inatt ;)

Han var trøtt, sov vel godt hele natta da tenker jeg *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm verpesyk det visste eg ikkje ; ) hvilke bydeler er under den samme det. Høres logisk ut siden eg gikk til skoletannlege på tjensvoll senteret ;)

 

Tessy ; hvis frem den stolte magen din !! For en fantastisk dag du får i dag..

 

Leah ; mannen og jeg tok vasken sammen på lørdag. Deilig å slippe halvparten av jobben

 

Dossa ; heia heia heia snuppa

 

Cornflake : så spent på deg . Får jo lettere uvi som gravid

 

Tigerlise : kjekt å høre at du er så positiv :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, jeg får opp at du nå blir gravid med ei jente :D

 

Renate, så flink du er som skal vaske hus nå :) Ikke noe soving....jo det må du vel hvis du skal på jobb inatt ;)

Han var trøtt, sov vel godt hele natta da tenker jeg *smiler*

 

Du er 4 personen som sier jente ;) woho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Metti ;)' timestamp='1328171036' post='143972286]

Metti, jeg får opp at du nå blir gravid med ei jente :D Renate, så flink du er som skal vaske hus nå :) Ikke noe soving....jo det må du vel hvis du skal på jobb inatt ;) Han var trøtt, sov vel godt hele natta da tenker jeg *smiler*
Du er 4 personen som sier jente ;) woho

 

Så artig ;)

 

DET må bare bli din tur nå snuppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, huff den kvalmen du må igjennom høres slitsom ut, men tenk at det kommer noe helt fantastisk ut av hele denne situasjonen ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Jeg har ikke hatt uvi på fem år, syns også det er rart at jeg har fått det. Jeg kjenner det stikker og strekker i nedre del av magen, hadde jo håpet det er pga spire. Men må nok innrømme at det er nok uvi son driver å godgjøre seg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...