Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Å takk Dossa :) Glad i deg ogsÅ :)

Jeg mÅtte da teste ut om det var noe feil med testen, sÅ jeg tisset pÅ en i gÅr ettermiddag, og fortsatt i dag er det ennÅ ikke kommet fram skyggestrek...hm...det er lov Å hÅpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen jobber overtid ikveld. Så får deler av kvelden for meg sjøl *digg* Vesla sover og nå skal jeg lese for de to andre.

Har hentet en bok også ligger vi på senga vår alle tre og leser.

Pleier å gjøre det når jeg er alene og har kveldstellet. Koselig å lese og prate sammen før vi slår av lyset :)

 

Cornflake, har lyst til å prøve pendelen på deg en gang til men veit ikke om jeg helt tør *rare meg*

Jeg har så lyst på at det skal gå din vei NÅ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, prøv i vei Dossa. Jeg blir ikke lei meg om du tar feil ;) Jeg er i grunnen sikker på at mensen dukker om senest fredag jeg da, hehe, skikkelig pessimistisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg får opp at du får en positiv test i mars :) Har spurt flere ganger og får det samme svaret hver gang.

Håper du får ditt ønsket oppfylt tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tjihi..takk Dossa :) Da er det bare å vente til den store dagen, neste ikm blir faktisk rundt 2. mars.

 

Spennende snuppa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg håper virkelig disse skyggestrekene du får fra morgentestene er det vi vil det skal være!! Jg krysser fingrene:)

 

Dossa: jeg ser mannen min kl 15 på torsdag!! På Oslo plaza:):) da blir det medaljeutdeling og middag og overnatting <3 blir stas!!!

 

Uff...utover kvelden blir bihulene mer merkbare, håper jeg føler meg bedre på torsdag! Øreverken er heldigvis vekk da, men jeg hører nesten ingenting:p og luktesansen min er ikke-eksisterende, og smaksløkene nesten likedan..hehe...jeg har ikke sjans til å lukte selv den verste bæsjebleie, ble skikkelig overrasket i går ved kveldsstellet da jeg åpna bleie..hahah, hadde ikke nubbesjans på å kjenne lukta! Men kanskje bare likegreit:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tessy :) Nå har det vært mye om meg og mine skyggestreker..hehe...nå er det på tida å snakke om noe annet :D

 

Tessy: Kanskje det er like greit å ikke lukte så mye, da slipper du unna mye æsj. Jeg som sagt, jobber på lab'en, og der får vi inn mye rar atlså. Og det lukter!! Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var så forkjølet at jeg hadde mistet luktesansen :)

 

Hvordan går det med deg leah? Hvor langt har du kommet i syklusen?

 

Dossa: Du er jo i dpo-land du også? Hvor mange dager er du nå da?

 

Er det noen av dere som venter den stygge tr i nærmeste framtid? Vet at vi vil helst at den ikke skal komme...men som vi vet så dukker hun alltid opp likevel hos noen av oss :(

 

Jeg må gå og fikse meg mat...hm...i dag blir det kylling i grønn curry :) yummiyumm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, det blir stas å se mannen igjen. Kommer til å bli en koselig kveld :) huff det er noe dritt å ikke lukte eller smake noe. Men må jo være digg å slippe unna lukta av en skikkelig stink bombe :P

 

Cornflake, jeg er bare 7 DPO og tida går såååå sakte *ler*

Jeg er frista til å svi av en test på fredag men veit ikke om jeg vil ødelegge helgeturen vi skal på :)

Får vel drøye til over helga hvis det blir nødvendig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at skyggestreken fremdeles er der, Cornflake! :)

 

Tessy, håper formen blir bedre til den store dagen. Tenk, nå har du snart mannen hjemme igjen :D

 

Blødningene har dessverre ikke stoppet her. Er ikke friskt blod enda, men minner mistenkelig om sist. Begynner også å kjenne noen velkjente murringer :( Så nå er jeg forberedt på at klumpen kommer i morgen. Æsj! Tror vi avslutter hele babyprosjektet om det går galt nå. Jeg kunne nok taklet en runde til, men mannen vet ikke om han orker flere skuffelser. Så kanskje vi bare skal vÆre glade for ham vi har, så er det mye annet fint å glede seg over også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Tigerlise, trist å høre :( Jeg er så lei meg på dine vegner. Det kan jo ennå gå bra?? Kanskje du skal komme deg en tur til legen, er det mulig at de kan ta en ul på deg? Ta godt vare på seg selv vennen. Si fra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg, vi bor da ikke så langt fra hverandre. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette var trist å lese kjære Tigerlise :(

Jeg håper det ennå er håp for deg snuppa, ønsker alt godt for deg :)

Du må komme deg til gyn og kreve UL.

Tenker på deg og sender deg en god klem <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom det masse blod og gørr, så er liten tvil om hva som holder på å skje. Hvorfor må det alltid vente til jeg er nesten ved 2. trimester, grrr!!! Jaja, er ikke noe å gjøre med likevel. Skal ta en tlf til legen i morgen, men er vel streng tatt ikke mye de kan gjøre uansett.

 

Krysser fingrene for dere i dpo-land iallfall :) Og takk for omtanken <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg får en klump i halsen når du beskriver hva du gjennomgår nå Tigerlise :( trist på dine vegne vennen min :(

 

Jeg håper du får UL så fort som mulig. For å få bekrefta om det går galt eller om spiren din fortsatt lever.

Glad i deg vennen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå herlighet hvordan skal jeg klare å holde meg våken slik at jeg får sett frustrert fruer. Er jo så trøtt :P

Var nå jeg skulle ha likt kaffe.....hehehe......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, dette var trist tigerlise! kan ikke skjønne at dette skal skje igjen! sender deg en god klem!

 

var mye å lese her nå, dere har virkelig skravlet mye... bollemodus på meg i dag, så eneste jeg husker er en liten beskjed til 2.runner up og evn andre som vil bli med i bollen. send meg en pm med navnet ditt, så skal jeg søke deg/dere opp og invitere til gullfiskbollen :) du også cornflake, bare si ifra hvis du vil inn igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Dossa :) Glad i deg også! Skal jo uansett på ul på mandag, men om det går galt får jeg sikkert ul nærmere der jeg bor. Er jo ingen vits med den på mandag i tilfelle :-/ Får høre i morgen. Blir svææært overrasket om dette går veien, men skal nok takle om det går galt også.

 

Huff, ble litt ego-trip nå, merker jeg... Sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, la ikke merke til at det var blitt en ny side... Takk til dere andre også, glad i alle sammen!!! Og det er ikke så rart at det skjer igjen, kroppen min vil egentlig ikke produsere barn. Anton er vårt lille mirakel <3

 

Nå blir det FF-date snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise jeg krysser fingrene for deg :) syns din virker veldig rolig til tross for situasjonen og syns det er beundringsverdig:)

Dossa gå å legg deg :) er der verste jeg vet og sitte oppe og døse for å se et tv program;) ti hi

Resten har jeg glemt ;)

Er på CD 21 og ingen el ;)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, tjohei pg Metti :) Ja, ting er urettferdig, men jeg har i hvert fall et barn, og det er jeg evig takknemlig for! Håper alle fiskene får oppleve det samme. Ett barn er så uendelig mye bedre enn ingen, og jeg unner alle den opplevelsen det er å bli mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...