Gå til innhold

Gullfiskbollen :):) (Ny 26.jan)


Tessy

Anbefalte innlegg

Prøvekanin, jeg brukte pre-seed nå sist, men da jeg ble gravid med Anton brukte jeg bare vanlig glid. Så det går an likevel :)

 

Dossa, Anton har aldri sovet lengre enn nå... De første ukene og månedene hylskrek han hele natta (24.00 - 06.00) og vi måtte bære ham rundt. Etter hvert sov han til 3-4, mens de siste mnd har han sjelden våknet før 5. Klar forbedring tross alt ;) Om noen år er vel problemet motsatt tenker jeg, må hale ham opp av senga, hehe. Er glad så lenge han er morgenfugl jeg, bedre enn at han skal ligge å dra seg. Og deilig å slippe og vekke han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ilyas er en søt liten luring, da - de vet nåe de skal være stille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp hurra for Dossa og verpesyk :)

Gud så tidli folk er oppe her da ;) knis ;)

Ha ha litt i tåka her ja så skriver mer senere :)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilyas er en søt liten luring, da - de vet nåe de skal være stille ;)

 

Jada! En liten luring er en god beskrivelse av Ilyas! Haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tjo Hei :) :)

Med unger i hus da er det tidlig opp :P hehe

 

Tigerlise, ja jeg synes også det er deilig med unger som våkner tidlig og som man slipper å måtte dra ut av senga *ler*

Den tida kommer nok også :P

 

Nå skal jeg rydde i kleskapet mitt. Kaste alt jeg ikke bruker, da får jeg jo mer plass til nye klær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så koselig at dere har skravlet masse! :)

 

Tjo hei, blir andre tider når lille nurket ditt kommer! ;) Bare å kose seg med tiden du kan sove lenge! :)

 

vi har hatt en rolig formiddag... så en musikkvideo med en av sangene til Grease, lillemor likte den veldig godt, så vi satte likegodt på filmen :) morro! Skal ut og ake og grille pølser snart :)

 

så deilig å få ryddet skapet dossa! :) iallefall gøy med nytt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter :)

Var ute med jentene mine i kveld ( 3 andre mammaer) Så det ble seint gitt. Var min tur til å sove lenge i dag men gubben slokner på sofaen når han skal se etter Snuppa så hun kom å vekket meg 09.15. Og det første hun gjorde etter det var å trakke i katten sitt spy. Noen andre med katt som spyr inne? Hun er bare 6 mnd gammel ( katten) og har ikke vært så mye ute. Men etterpå merket jeg at hun ristet. Merkelig.

 

Tessy: Jeg er 26 har en datter som heter Nora på 3,5. Forlovet med samboer som jeg har vært sammen med i snart 5 år. Jobber som sykepleier og prøver på nr. 2. Er ferdig med pp8 og har IKM 6.2 på gubben sin bursdag! Skal også til gynekolog denne dagen. Ikke om jeg får pos. test på fredagen da ringer jeg og avbestiller! Er redd jeg skal "få kjeft" av gynekologen fordi jeg kommer etter kun 8 mnd. prøving. Men førstemann satt på første forsøk og jeg har aldri brukt noe prevansjon annet enn å hoppe av i svingen. Vil bare sjekke at alt er ok. For noen mnd har jeg ikke fått pos. eggløsningstester og jeg har hatt cyste på den ene eggstokken.

 

Dossa: Grattis så mye med dagen ! :-) Du kan gjerne få "se" på meg om du får opp noe. Lover å ikke bli lei meg.

 

Til lykke med dagen hun andre som også har bursdag idag! Var det >"verpesyk?" sorry, husker ikke i farten. :-)

Om jeg ikke er gravid nå skal jeg også kjøpe pre- seed glidemiddel. Er redd det andre vi bruker har drept aksjene, men har lest på innholdet og det står ikke noe om sæddrepende ingredienser.

 

Jeg skal på jobb kl. 3 og jobbe 100% overtid og snuppa skal i barnebursdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med faen søte Dossa og verpesyk :) Håper dere får en strålende dag :) *klem*

 

2.runne.up: Høres ut som katten din har epilepsi, da kaster den opp og rister litt når den får anfall. Best å ta den med til dyrlegen og får sjekke den ut, mulig at den trenger medisin for anfallene.

 

Jeg er 9 dpo i dag og null symptomer. Jaja, mars er min mnd. Jeg har gått og sett på spådommene som jeg har notert, 4 stk sier februar/mars og en sier baby i desember, og du blir dn 5. Dossa som sier mars. Hm...rare greier ;)

 

Ha e n strålende søndag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for mars og deg Cornflake, men prøv å ikke tenke på det! ;) Tankene kan gjøre de rareste ting med sykluser og alt! vi fikk klaff nå, men denne mnd var det virkelig ikke i mine tanker at det skulle klaffe! ;)

 

kos dere i dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 2.runner.up og Cornflake :)

Er så koselig å få bursdagshilsner *smiler*

 

2.runner.up; det høres ut som om katta har epilepsi. Kan være lurt å ta den med til dyrlegen :) Jeg så at du får en positiv test i juni :) Håper selvfølgelig at det skjer før, men det jeg så var juni.

 

Cornflake, jeg har trippelsjekket med pendelen og får opp mars hver gang :) det er ikke så lenge til søta ;) Sjøl om jeg forstår at du synes det virker som en evighet til.

Nyt søndagen snuppa :)

 

Nå skal jeg lage rullekake *nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anbefale alle å se denne filmen.. Eg kjente meg så altfor godt igjen at eg begynte å grine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst, jeg fikk fylt opp to svarte søplesekker med klær jeg ikke skal ha *juhu* så gleder meg til å gå og shoppe noe nytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test nettopp, så testomann som jeg er, har sikkert tatt nesten 50 tester i løpet av de 10pp. Og i dag for første gang så ser jeg det dere kaller for skyggestrek! Måtte vekke min kjære, han så det han også. Jeg vet at det absolutt ikke trenge å bety noenting, men likevel...huff..fallhøyden blir stor kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå så spennende Cornflake :D

Nå ble jeg kjempe glad og håper virkelig at du ser en enda tydligere strek neste gang du tester :)

Venter i spenning sammen med deg søte jenta mi <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå krysser alt eg har for deg nå Cornflake !!!

 

Eg ska på SH BAM og trene vekk det triste humøret mitt i dag.. Våknet me en redsel om at eg kom til å bli barnløs !! Off vil ikkje tenke på det

Endret av Metti ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: !!!! Oh my god ! Jeg har fått opp juni selv også. Intuisjon. Er selv født i juni, datteren min er født i juni så jeg har en sånn greie på juni :) Men håper jo det skjer før det! Jeg skal ikke stresse mer i allefall!!! Ingen mer eggløsnings tester og hostesaft og slikt. La naturen gå sin gang nå ;) Hadde vært deilig å slippe utredning etter et år. Og juni da har det gått akkuratt et år siden vi starta.

 

Takk for tipsene dere ang. katten vår! Hun er min lille " baby" siden jeg ikke har en enda og hun mjauer hver gang jeg drar. Hun elsker å kose! Leah heter hu :)

 

Cornflakes: Du får teste igjen om 4 dager eller 2 som dem ambefaler! Håper på positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Metti og Dossa :) Som min kjære sier, det er spennende å se at det vises fram en strek...da vet vi hva vi har i vente den dagen testen virkelig blir positiv.

 

Kjære Metti, jeg vet så godt hva du mener. Har også tenkt mange ganger at jeg kommer til å bli barnløs :( Forferdelige greie...jeg har faktisk undersøkt om ivf i Thailand. Hvis vi ikke har råd til å gå privat i Norge, så er der kanskje en alternativ for oss. *klem* til deg Metti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, så utrolig spennende!!!!!!!!! Håper jeg kan gratulere deg snart :) Når har/hadde du IKM?? Forsatt blendahvite tester, og tappen forandrer seg HELE tiden, så den gidder jeg ikke å tafse mer på, haha!!! Nå kan egentlig bare mensen komme, så jeg kan kjøpe ELtester og kommer i gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate jeg har ikm på torsdag eller fredag, så det mange dager til. Ifølge informasjon på pernille.info så er skyggestrek negativ. Men vi får vente å se...tror ikkje på pos.test før jeg er over ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!! :) Håper uansett den blir positiv om noen dager med en mer tydelig strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.runner.up, så artig at du sjøl har en god følelse for juni ;) Kanskje det er noe der :) Søt pus da. Vi har en hannkatt på 6mnd som heter Strofe. Som i kataSTROFE *ler*

Det var Leah sitt forslag og jeg falt pladask for navnet ;)

 

Krysser fingra for deg Cornflake <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm rullekake det er godt det Dossa :)

Hmmm dere prater om denne tappetafsingen så jeg leste litt om dette og prøver på det meeeen jeg finner den IKKE!!! Ha ha den er borte?? Ha ha er det mulig da?? Ha ha gir opp meg selv assa :)

Kose på

Endret av Tjo hei<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha Tjo hei :D du får frem et smil *ler*

Jeg har også prøvd å tappetafse men jeg finner den heller ikke *gliser* Den gjemmer seg for hver gang jeg stikker fingern oppi og graver litt rundt, så finner jeg den ikke.

Trenger kart og kompass jeg gitt :P

 

Er så rart oppi der, hvordan vite hva som er hva? *Ler* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Dossa godt at det ikke bare er meg som har retningssans som ei blind høne:) ha ha eller retningen finner jeg jo er jo liksom ikke så stort oppi der at jeg ikke finner veien :) ha ha gapskratter :) huff nei tror jeg får holde meg til el tester for tappetafsingen var ikke noe for meg :) hvis ikke den leker borte Bø med meg da og plutselig så finner jeg den :) ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt vi er flere Tjo hei som ikke har retningssans *gliser*

Så jeg gjør som deg, holder meg til EL testing og håper på det beste ;)

 

Vi får besøk om en halv times tid.

Skal servere gryterett med salat og loff *nam*

Og til dessert blir det rullekake, sjokoladekake og gulrotkake *yummi* ;)

 

Skal ikke gå herfra sultne ihvert fall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...