Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Hihihihihi :D

 

Jaaaaa!! Det er bare noen dager til et evt egg vil feste seg nå! Ganske sykt å tenke på siden jeg aldri har vært gravid før! At det kan vokse et helt individuelt menneske inni magen min! Synes nesten det er litt creepy, hehe, litt sci-fi in a way! Lurer på hvordan det kjennes ut.. Er så sykt forberedt på alle mulige slags plager og gleder, bring it! Jeg ligger gladelig å spyr i 3 mnd og har vondt sålenge det kommer noe vakkert ut av det <3 Ååååh vil at det skal være min tur nå.. Min og min kjærestes tur, det vil bli det største jeg kan gi han i kjærlighetens navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellah84: Hehe :) Er han godt forberedt?? Synes det er litt morsomt at vi kvinner i denne situasjonen ( desperat etter å bli tjukk!!) hopper på gubbene våre og rir dem ned. Når det som regel er andre way around.

 

Er det noen av dere som opplever at dere har generelt mer lyst enn mannen? Her i huset er det litt 60-40 Jeg litt mer enn han generelt. Men, vi har vært igjennom 9 mnd. med første mann uten sex. Så jeg tenker å gi han alt han kan få nå for man vet aldri hvordan det blir. Jeg sov å spøy i 6 uker.. Etter det var alt bra, bortsett fra at jeg ikke turte ha sex. Men nå veit jeg bedre :)

 

Har jammen kommet meg på trening idag også. Trent magen ganske hardt, men håper på at en liten spire holder på å feste seg inni der. SNart 6 dager siden eggløsning og aksjene ble lagt. Men jeg "driter" mer og mer i det egentlig. Har styrt så voldsomt med temp. eggløsningstester osv. Holdt meg i ro. Men det gidder jeg ikke. Lever som før..

 

Har en fin sang til dere !!

 

 

'I wanna sing, I wanna shout

I wanna scream till the words dry out

So put it in all of the papers, I'm not afraid

- Read All About It ft. Emeli Sande -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå du kan bare glede deg Lillefie ;)

Det er noe magisk å bære på et liv i magen, kjenne at det vokser og sparker *smiler* Det er helt utrolig å kjenne liv i magen <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan endelig jeg skryte av at jeg ligger med puta under rumpa jeg også;)

 

2.runner.up: Gjett om han var forberedt! Han fortalte meg nå nettopp at grunnen til at han dro hjem idag var fordi han sa til sjefen sin at jeg hadde eggløsning. Da sa sjefen: kom deg hjem, og kos deg!

 

Da han kom hjem så ville han ta en dusj først, og så utålmodig som jeg var, sto og trippet på utsiden av dusjen, hihi:)

 

På ditt spm om hvem som har mest lyst, så må jeg si at han oftere har mest lyst. Jeg har lyst hver dag, men han har lyst opptil flere ganger om dagen! Det kan bli litt for mye, men jeg skjønner at han har mye å ta igjen, da han kunn er hjemme i helgene:)

 

Takk Dossa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellah84: Way to go girl!!

Her i huset kunne vi ikke fortalt det til sjefene vår noen av oss tror jeg. Da hadde dem friiika ut og ikke latt oss få dra hjem fra vakt :-)

Skal si dere har mye lyst !! Send gjerne over litt mere! Jeg har lyst 3 dager i uka.. han kanskje 2.. noen uker er det heeelt annerledes da! Men med to i turnus ( dag/kveld) er det ikke alltid vi sees. Kun i døren..

 

Krysser fingrene :) Statistisk sett må jo noen av oss slitere bli gravid denne mnd !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baaah.. Det har begynt å murre i magen.. Det ene avløser det andre hva!? Har tatt magnesium i 14 dager for å prøve å døyve endomurringene litt, men ser ikke ut til at det har funket enda :)

 

God natt snupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ellah:) *ler* ser det hele for meg:)

Hos oss er vi ganske like når det kommer til hvor ofte sex vi vil ha:) eneste problemet er at jeg vil helst ha det på morgningen og han på kvelden. Så blir mest på kvelden i ukedagene og morgningen i helgene (han er ganske b menneske).

I kveld har jeg vært på loftet og hentet ned masse sommertøy, og begynt pakkingen:) vi skal til Spania neste uke med svigerslekta:) Juhuu gleder meg til litt varme og bading:)

 

Nattinatt søte dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen søtnoser :)

 

Det er helg *juhu*

Den skal nytes med familien *smiler*

 

Ariel, åååå så deilig med en tur til varmere strøk :D

Jeg pakker meg ned i kofferten din jeg *knis* ;) Så kan vi ligge på stranda og skravle *smiler*

Blir dere lenge borte?

 

Lillefiesnupp, nei og nei, men hvorfor murrer det i magen din nå da snuppa? Er det endo'n?

Du veit at snart så fester egget seg *jippi* ;)

God bedring *blåse på kinnet* :)

 

Hvilke planer har dere for helga da?

 

Jeg har bursdag på søndag, så morra kommer et vennepar på middag og på søndag blir det familiefeiring av søte meg :P

 

Jeg har kommet meg på jobb, må gjøre litt før det ringer inn *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj ja du er veldig heldig Ariel, en skikkelig bra mÅte Å korte ned DPO dagene pÅ :) Her gÅr dagene innmari sakte, lite jobb for tida sÅ blir litt rastløs. Dette er første gang jeg har vært i sÅ lite jobb iallfall ufrivillig. Har jo tidligere tatt fri siden jeg skulle ut Å reise Å slikt.

Gleder meg til gubben kommer hjem i kveld sÅ kan vi iallfall holde hverandre med selskap pÅ dag tid :)

 

satt Å leste i gÅr om arbeidsledighet og graviditet, har vel kanskje innsett at jeg blir det en periode nÅ. Virker som om det kan være smart Å fÅ arb ledighetstrygd nÅr man blir gravid sÅ man har sjanse til Å fÅ foreldrepenger. Var vist mange der ute som hadde opplevd Å bli nedprioritert som vikar vist det kom ut at man var gravid.

 

er det noen her som kan noe om dette temaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det skal bli godt, vi skal være borte en uke tirsdag til tirsdag:)

 

I helgen har jeg arbeidshelg, så blir ikke mye jeg får vært med på da:) men gode gutten til sambo kommer, så blir nok litt spilling av brettspill og kos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om det er noen som har peiling på festeblødning og slikt. Hvor tidlig kan du få det. Hvor lang tid tar det fra EL til egget fester seg om en er gravid? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu ladies :)

 

Kjapt hei før jeg fyker igjen, skal være med kjæresten på jobb nå, han skal levere hydraulikkslange et sted som heter Agdenes så jeg og vovven skal holde han med selsskap i firmabilen :)

 

Jepp, endoen er ikke nådig med meg altså Dossasnupp! Kanskje like greit, så slipper jeg å overanalysere kroppen min ift en mulig graviditet noen gang. Jeg har jo vondt og ubehag uansett i lutealfasen..

 

Nå må jeg fyke! Ønsker alle en finfin start på helgen <3 Klem fra Fie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo damer!!!

vet egentli ikke hva jeg skal skrive i dag. :P men ville bare si hei. og vise at jeg fortsatt følger med. :) hihi.. :)

 

ha en fin helg alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om det er noen som har peiling på festeblødning og slikt. Hvor tidlig kan du få det. Hvor lang tid tar det fra EL til egget fester seg om en er gravid? Noen som vet?

 

 

Jeg har opplevd festeblødning en gang, og da fikk jeg det 5-6 dager etter EL. Ditt andre spørsmål har jeg ikke noe svar til....men kanskje noen av de andre skjønne jentene her inne veit noe mer :)

 

Fie snuppa mi, så koselig å holde mannen din med selskap :)

Huff skulle ønske jeg kunne hjulpet deg, men det jeg kan gjøre er jo å sende deg en super god klem *smask* ;)

Ha en fin helg søta :) Vi nærmer oss IKM, rykker stadig frem i køen......hahahaha *gliser* ;)

 

Lillemeto, koselig å høre fra deg vettu :) Noe er bedre enn ikke noe snuppa. Ha en fin helg du også :) :)

 

Nå er arbeidsdagen over og det er endelig helg *juhu*

Må hjem og bake en kake til imorra og søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søta mi Dossa <3

 

Er jeg dum som drikker rødvin i kveld? Nyter et glass til maten. Har ikke særlig. Trua på at jeg kan bli gravid så lett å fortsette me nytelsesvaner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillefie: Nei hvorfor skullle du ikke drikke vin? Et glass til maten kan ikke skade tror jeg :) Man skal avstå fra alkohol fra den dagen man finner ut man er gravid. Jeg er tilhenger av å "leve så normalt som mulig" metoden og ikke snu vaner opp ned. ( Annet enn å gjerne begynne å trene når man prøver da). Jeg tvang i meg ett glass rødvin midt i eggløsningsperioden og ett noen dager etter at aksjene var lagt. Og jeg er avholds men har noen venninner som er gravide og de anbefalte rødvin for fruktbarhetens skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Fie mi <3

Jeg synes du skal nyte et glass vin snuppa :)

Er så enig med Runner, lev som vanlig. Man kan ikke sette livet på vent, fysj det hadde blitt kjedelig *ler*

 

Hva gjør du ikveld Fiesnupp beina opp etter veggen eller *knis* ;)

Mannen og jeg skal snart se en film og kose oss litt med snop.......hahaha.......vi orker ikke ta hverandre ikveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefie <3 Du får ikke lov av meg å tenke negativt *smiler* Du og jeg skal vandre over til første trimester sammen :) :)

Jeg trenger deg søta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww søtisene mine ;)

 

Ja, jeg lever som før jeg også. Fikk bare med ett dårlig samvittighet ettersom et evt egg kan feste seg i disse dager. Hadde aldri tilgitt meg selv hvis jeg aborterte det pga vin liksom.. Man blir så grådig i tankegangen når man er sliter.. Drakk opp glasset! Min kjære skal ut og kjøpe snop etterpå.. Er så syyyykt snavvelsjuk for tiden! Sikkert pergoen :D Det renner av meg så burde vel strengt tatt ha ligget med beina oppetter veggen, hehehe! Sikkert gammel sædvæske som skal ut, jumjum, herlig detalj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...