Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Tusen takk Severine :) Er så koselig med alle bursdagshilsener ;)

 

Det ble en kjempe fin dag igår sammen med familien.

 

Spiste god mat og masse gode kaker *nam*

 

Fikk masse fine gaver, blant annet en håndstøvsuger, ullundertøy, sølvbestikk, penger, smykker og en lekker vase og lysestake :)

 

Ariel, av mannen får jeg hotell turen vi skal på til helga. Også skal vi ut på kino og spise god middag :)

Skal også få et digital fotoramme, den er bestilt men ikke kommet ennå :)

 

Nå sitter jeg på jobb :)

Bare 3 arbeidsuker att før vi får vinterferie *juhu*

Om jeg har nedtelling......ååååå jada :P

 

Ha en fin dag søtnoser <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk severine, jeg gleder meg:) annenhver dag er jo kjempe bra, bare å vente nå da:)

 

Så heldig du er Dossa:) er det hele familien eller bare du å mannen? Er jo bare så deilig å kunne reise bort litt:)

 

Dere får ha en fin dag søtinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel, det er bare mannen og jeg som skal på hotell tur fra fredag til søndag *juhu*

Mine foreldre skal ha ungene og de gleder seg kjempe masse til å få reise til besse og mommo *smiler* :)

 

Det er en gang i året vi reiser på hotell tur og da nytes den helga fullt ut ;) Gleder meg masse!

Har til og med fått svigermor til å være vikar for meg i de to siste timene slik at vi kan reise avgårde tidligere og komme unna det meste av trafikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke igjen til det blir vår uke! En uke igjen til vi kan begynne å teste og endelig slippe jubelen løs ,eller rive oss i håret for at tanta har kommet på besøk!! Bah, tror den uka her blir lang:)

 

Noen som kjenner til noen symptomer! Og når pleier egget og grave seg ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som var Dossa :)

 

 

I følge mobilappen min så skulle jeg hatt EL den 26. januar.. Men jeg fant bittelitt elslim også den 27. januar... Hadde samleie på fredagsnatta (27. jan) .. Jeg og kjæresten min bor ikke sammen, så det er vanskelig å få det til å klaffe... Jeg lurer fælt på om vi rakk det eller ikke... hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Minimikro :)

Jeg vil anta at dere har store muligheter for at det skal klaffe :)

Krysser fingra for deg :)

 

Jeg kan ta den første testen allerede på fredag, er veldig spent så spørs om jeg klarer å holde meg til mandagen :)

Er lurt å vente jeg veit det, så da skal jeg vel prøve å være fornuftig og vente *smiler*

 

Kjenner noen symptomer.....mmmmm.....veit ikke helt.......av og til så lurer jeg på om puppene er litt tunge og stikker i dem......av og til lurer jeg på om den små kvalmen som av og til kommer er et symptom.......Nei jeg blir gal av denne analysen og kroppen har lurt meg før så jeg tror ikke på noe før IKM dagen kommer og tanta ikke banker på døra mi :)

 

Hva med dere jenter, noen symptomer?

 

Har nettopp kommet hjem, vært på et møte som varte noen timer *bah* Nå får jeg lage middag.

 

Kose jentene mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh har snart svidd av 18 el tester uten å få postivt resultat :( vurderer sterkt og bare gi f hele testingen og vente til tanta kommer før jeg prøver å teste igjen... Er på cd 20 Idag :( litt lei her nå :( men i natt på jobb brant det i hele magen og jeg fikk nesten sånne krampe smerter har aldri hatt det før så tenkte kansje at der var el for var skikkelig oppblåst i magen oxo men negativ el test igjen... Huff dette ble både ego og deprimerende innlegg:( sorry ;)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Ellah :) hadde en kjempe fin dag igår med familien *smiler*

 

Tjo Hei, huff jeg skjønner at du snart har lyst til å gi opp denne kroppen din. Blir sinna på dine vegne. Du må snart få en positiv EL test søta :)

Har lyst til å høre deg juble ;) Men fortsett å legg aksjer for da ligger de og venter på at gullegget ditt skal befruktes :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu :D

 

Her er det minestronesuppe med sprøstekt parmaskinke og hvitløksbrød til middag nå :) Etterpå skal jeg hos fattern og hente en kikkert. Skal se på Eros asteroiden i morgen <3

 

Ellers har jeg ikke noe symptomer what so ever. Er bare plaget med milk, og i dag hadde jeg frysninger fordi jeg følte det ilte lit vondt i bekkenet. Denne endoen er plagsom, men heldigvis har jeg flere timer med smertepauser etter jeg begynte med magnesiumen :D :D :D

 

Har tenkt å teste på fredag fordi jeg er bedt i bursdag da. Vil bare sjekke det jeg kan for at ikke noe er på gang (det rimte) før jeg hiver meg på fylla :)

 

Håper dere er klar for innspurt uka vår, neste uke blir spennende!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å lete etter symptomer, finner alltid noen, men har sluttet å fortelle det til mannen... Tanta kommer jo hver måned uansett....

Blir spennende neste uke!!!

 

Vi reiser til Oslo på torsdag og skal være der til lørdag, så tiden fram mot IKM kommer kanskje til å gå litt fortere denne måneden!

Håper det, vi skal kooose oss på hotell og så skal vi på Gavin DeGraw konsert på Sentrum Scene på torsdag, eg gleder meg som en liten unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer..... Hmmmm.... Denne runden bestemte jeg meg for å ikke lete etter tegn. Og vet dere hva? Jeg føler absolutt ingenting. De andre periodene har jeg jo kjent alt av symptomer, og det er så deilig å ikke føle noe :)

 

Regner med El var sirkus søndag for 8 dager siden, så tenkte ejg skulle snike meg til å teste på fredag. Jada, jeg vet det bare er teit å teste før ikm dagen, men jeg klarer nok ikke la være.

Endret av Julestrømpa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hotell tur Bergen :) Jeg er nok helt grønn men hvem er det dere skal høre på? Navnet var ikke kjent......grønne meg :P

 

Julestrømpa, deilig å ikke søke og leite og analysere hver eneste lille ting som man kan mistenke er et symptom :)

Tat ting som det kommer. Når tida er inne så vil vi alle sammen kunne juble over en positiv test :) :)

Får bare gå på apoteket og kjøpe en slik tube med tålmodighet *hahah* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :) Ja da var det ca en uke igjen til vår uke, det kommer til å bli veldig spennende men også litt vemodig synes jeg for da skilles jo våre veier... Men men får tenke positivt ang mulig graviditet :)

 

Har ikke så mange symptomer jeg heller bortsett fra vondt i en hofte som jeg i utgangspunktet har en bitteliten skade i.

Sist jeg var gravid fikk jeg betennelse i denne så her er mannen begynt å snakke om dette som et mulig tegn. Vi får se :)

 

Håper dere har det bra, er ikke her inne så ofte lenger, er ganske deppa for tida ang jobb. Er nesten litt redd for å bli gravid nå pga det, og siden jeg har ventet så lenge på dette så føles deet som å ta et skritt tilbake... så har det ikke så bra nå... Men det ordner seg nok :)

 

Ha en fin natt alle dere supre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjekt å høre Lykke-Liten! Håper ting ordner seg for dere. Ikke noe kjekt å gå rundt å være deppa!! Huff :( Håper det ordner seg!

 

[quote name=Dossa :)' timestamp='1327955653' post='143966666]

Så koselig med hotell tur Bergen :) Jeg er nok helt grønn men hvem er det dere skal høre på? Navnet var ikke kjent......grønne meg :P

 

 

Vi skal se Gavin DeGraw. Du må spørre Google, så kanskje du får svar :P

Amerikansk artist, spiller intro-låten til tv-serien One Three Hill, vis du noengang har sett det? Nå er han pop på radioen med "Not Over You". Eg elsker den sangen... Tenker litt på SA'en min når eg hører den, føler litt den sangen hjelper meg å komme videre....

 

"If you ask me how I'm doin I would say I'm doin just fine

 

I would lie and say that you're not on my mind"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen symptomer jeg heller. Men har helt latterlig vondt i magen nå. Det begynte tidligere i kveld. Fandens endo. Tok meg litt vann over hodet der, men er jo straks bare ei uke til ikm da, og endoen bygger seg opp nå, så ikke rart det gjør vondt.

 

Har slutta å si ting til min kjære om kroppslige forandringer der nede jeg og Bergen. Mensen kommer jo trofast hver forp*l*e mnd samme hva jeg gjør og ikke uansett. Hvis jeg faktisk blir gravid en gang med heavy kvalme og andre store tegn kommer jeg til å ignorere alt av det og unnskylde det med noe annet. Hvem vet, kanskje jeg er gravid nå og det er smerter pga det jeg kjenner, men mest sannsynlig er det ikke det, og lettere å tro det kommer av den kjente og "kjære" endoen (så har begynt allerede å ignorere). :)

 

Føler ikke en shait jeg heller Julestjerna :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

Da sitter jeg på flytoget til Gardermoen, og klar for å komme litt avgårde:) jeg har selvfølgelig glemt å tatt med meg g tester så blir ikke så mye testing på meg.

Jeg kommer ikke til å være på nett nå på en uke, så gleder meg til å komme hjem for å lese hvordan det går med dere:) ønsker dere alle lykke til med testingen, måtte det bli masse spirer som gror:)

Masse klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel, god tur og kos deg kjempe masse :) :) Er sikkert greit å ikke ha med deg g.tester for nå kan du bare slappe av og nyte ferien fullt ur ;)

 

Bergen, takk for oppklaring :) Ja den sangen er nydelig *smiler*

Det var på torsdag dere skulle reise?

Det blir koselig tenker jeg med hotell tur og konsert :)

 

Lykkeliten, vil bare sende deg en kjempe god klem *klemme på*

Jeg håper det ordner seg for deg ang jobb.

Jeg har gullfisk hukkommelse, men hadde du noe 50% jobb....?

Håper du kommer innom og ikke blir helt borte søta *smiler*

Klem

 

Lillefie snupp, neida det er ikke endo'n som plager deg......hihihi.....det er en liten spire på gang søta ;)

Snart er uka vår her og vi kan begynne å teste *juhu*

Jeg kan allerede svi av en test på fredag, men kommer nok til å vente til over helga, for da slipper jeg å¨deppe på hotell turen vi skal på til helga *smiler*

Er det bra ellers med deg snuppi?

Stor klem til deg fra søte meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. jeg klarte ikke vente i dag. :P måtte bare sjekke... vet jo at den alltid blir negativ. men er jo lov å håpe. og da er det jo beint ei uke til min IKM.

 

føler meg som en unge som sitter i baksete på bilferie!! ""Er vi fremme enda???""'

 

har enda ikke kjent noe unormalt. så her i gården minsker håpet for min del i hvertfall.. gubben holder motet oppe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1327995036' post='143967225]

Bergen, takk for oppklaring :) Ja den sangen er nydelig *smiler*

Det var på torsdag dere skulle reise?

Det blir koselig tenker jeg med hotell tur og konsert :)

 

Ja, vi reiser torsdags morgen, konserten er torsdags kveld.

På fredag skal vi innom min storebror og sambo. De har en nydelig liten jente på 1 år. Kjekt å få litt tid sammen med de også :)

På lørdag må vi finne på noe lurt, flyet hjem går i 17-tiden tror eg....

Så om noen har tips til hva vi kan finne på, så e d bare til å rope ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1327995036' post='143967225] Bergen, takk for oppklaring :) Ja den sangen er nydelig *smiler* Det var på torsdag dere skulle reise? Det blir koselig tenker jeg med hotell tur og konsert :)
Ja, vi reiser torsdags morgen, konserten er torsdags kveld. På fredag skal vi innom min storebror og sambo. De har en nydelig liten jente på 1 år. Kjekt å få litt tid sammen med de også :) På lørdag må vi finne på noe lurt, flyet hjem går i 17-tiden tror eg.... Så om noen har tips til hva vi kan finne på, så e d bare til å rope ut! :D

 

 

 

Kommer til å bli en super fin tur :)

Så koselig at dere får tid sammen med din storebror og hans familie :) Det tenker jeg de setter stor pris på *smiler*

 

Kan jo alltid gå og shoppe i Oslo :)

Besøke noen museumeer eller ta en tur til Frognerparken og spise en god lunsj blandt de fantastsike statuene :)

 

Dere finner nok på noe som får tida til å gå *smiler*

Kos dere kjempe masse snuppa :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag jenter :)

 

God tur til dere som skal reise, blir like spennende å høre hvordan dere ligger an i løypa! :D

 

Dossami: jeg må svi av en test på fredag tror jeg, selv om det garantert er i tidligste laget. Skal i bursdag til ene bestisen min og vil helst ikke risikere noe. Men føler at det ikke har klaffet nå heller, så aner ikke hva som er mest fornuftig å gjøre. Jeg hadde skikkelig besøk av milky igjen i gårkveld. I natt har jeg hatt mareritt på mareritt av den grusomme sorten og fikk ikke sove før 5 tiden fordi jeg hadde menssmerter. Er fullstendig utslitt etter denne nattten! Kjenner ikke noe som helst i bryst og huden er fin. :) Har lest en del um utflod siste dagene og det kan være så mangt, men siden det hverken stinkerr eller er grønt og har vært hver kveld så begynner det å innsnevres på hva det kan skyldes. Har lest masse foruminnlegg der de sier det var sånn de oppdaget de var på tjukka, oog de hadde det hele svangerskapet. Er lov å håpe, men tviler veldig sterkt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg her inne foreløpig, men er usikker på om det blir uke 7 på siden jeg nå var gravid og det ikke har kommet ut og jeg vet ikke om jeg må ha utskraping å sånn.Men positiv el-test i går, men peser ikke med klaffing nå siden det må ut det som er der inne før noe annet kan sette seg fast.

 

Men er innom innimellom og følger med dere og håper på mange positive tester fremover :-)

 

For min del er det vel nå bare å vente på pp 35, og tro og håpe på at det er gull-pp'n :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke å tro at jeg kan være gravid denne pp, fordi jeg vet og kjenner kroppen min ganske godt. Vi hadde sex dagen etter eggløsning og jeg er helt sikker på at vi har gått glipp av eggløsningen denne gangen også.

 

Første pp satt det ingen spire, andre pp var jeg veldig usikker om jeg i det hele tatt var klar for ett nytt barn, 3 pp gikk vi glipp av eggløsningen og 4 pp sitter jeg her og vet at vi har gått glipp av eggløsningen.

 

Satser på neste pp og da skal mannen ikke få lov til å forlatte senga tiden før og til etter eggløsningen :P

 

Håper at det klaffer får dere da jenter, krysser fingre og tær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...