Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dossasnuppis: det er ikke værst da! Vi bruker 6000 på bare middag hvis vi bruker 200 kr hver dag i 30 dager, HELT SYKT! Så kommer brød og pålegg og andre husholdningsartikler i tillegg! WTF! Noe må endres! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) Lillefiesnuppa laget en ny tråd ;) Bra!

Vi klarer nok å fylle opp denne tråden også *smiler*

 

Synes 8000 kr er helt greit med tanke på at vi er 5 i familien. Av og til kan det sikkert ligge på et høyere beløp, men har aldri skjedd at vi har bikket over 10 000kr. Bruker i gjennomsnittet et sted mellom 1600-2000 kr i uka :)

 

Nå er aksjene lagt ;) Blir flere runder i senga i løpet av de neste dagene *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kniiiiis* Du altså :-D Jeg vil også ha aksjer! Min får det ikke til nå for han er syk. Spermiene dør når mannfolka har feber og.. Ting tar tiiiiid!

 

Absolutt ikke værst! Vi må skjerpe oss på matpenger.. Ble baconcheese tallerken til kvelds her, sykemat som han ville ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre lillefie, men jeg gir ikke opp troen på deg!!

 

I dag ble det faktisk Grandiosa på oss:) har prøvd å snudd døgnet mitt i dag, så har vært stup trøtt i hele ettermiddag/kveld. Så nå ble jeg nettopp vekt opp fra sofaen for at vi skulle legge oss:) så ingen babylaging nå, får ta det i morgen:)

 

Vi prøver å bare bruke 4000 på mat i mnd. Vi er til daglig bare 2, og annenhver helg 3:) men det går som regel mest mat i helgene, kose oss litt ekstra:) så hender noen ganger at vi bikker litt over:)

 

Nattinatt goinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er Ariel! Da bør vi og klare det med 4000.. Heller storhandle for et par tusen to ganger i mnd, får mye å tilbud osv. Vi er ikke fattige altså, synes bare det er søkt at et samboerpar bruker 6000 på bare middag i mnd liksom!!! Er jo matvrak så det holder også da vet du, hjelper ikke direkte :-) Har begynt med ''lavkarbo'' igjen nå. Er ikke fanatisk nei. Bare kutter ut brød, potet, ris og pasta. Det holder i massevis og jeg gikk ned 9 kg på 9 mnd på det i fjor! Spiser ellers det jeg vil ha :-)

 

Jeg og gubben har sett 6 sex og singelliv episoder nå (ja dere leste riktig, jeg og GUBBEN)! Så ligger i senga med nyvaska sengklær og med gjennomsiktig nattkjole på meg og venter på at han kommer fra dusjen, hihi! Han er jo syk, men jeg liker å jåle meg for det :-)

 

God natt mine søte snuppsituppser :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen mine søtnoser ;)

Det er lørdag, helg og fri *juhu* :D

Våknet til en gradestokk som viste minus 13 så da var det bare å fyre på peisen *smiler* Det gir en god lunk i huset :)

 

Jentene ser på Rio filem igjen og koser seg :)

Mens gullet spiller Ds sitter mannen på ps3 og leker ;)

 

Bare jeg som er flink. Har støvsugd alle gulvene, skifta på alle sengene, rydda vekk en haug med klær og bretta sammen en enda større haug med klær *phu* :)

Skulle vasket badene men tror det for bli imorra.

Gullet skal spille håndball cup idag så vi må reise ved ett tida. Han gleder seg til kampene og til å få medalje etterpå ;)

 

Jasså Lillefiemor så dere satt begge to og så på sex og singelliv ;) veit ikke om jeg hadde fått min mann til å sitte sammen med meg og se på det *ler*

 

Hvilke planer har dere for dagen da jenter?

Ha en super fin lørdag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Ser vi har fått ny tråd og greier, skravle damer det er oss det :) Ja Dossa vi er vist på samme dag i syklus, har du fått pos enda?

Jeg pleier å ligge på pos fra 17-20 (plages i mellom med forskyvinger i el og da får jeg helt opp i 38 dager syklus :P men det vanlige er 31)

 

Tenker jeg skal gjøre litt husarbeid nå, greiest å gjøre litt sånt når man har fri :)

 

Håper dere også får en fin dag, så snakkes vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

****IKM UKE 6****

 

**********

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

-Bergen87

**********

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

**********

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

**********

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

**********

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

**********

Lørdag, 11.02

-

**********

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Amedillo

- Athina 34 pp

Severine

*********

Gravid

-

************************

Inn i en ny PP

 

 

Tenkte vi sku få denne på plass her inne også :) Og har flyttet på meg selv, da det ser ut som at el er på vei... Noe som er VELDIG rart, for da ender denne syklusen opp på 28 dager, mot forrige syklus' 38 dager.... Hmm... Vet ik helt ka som skjer m kroppen min....

Ellers skal vi bare slappe av i kveld... Se en film og kose oss..

Jeg har fri og mannen er syk så han skipper nattevakten i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare har et lite spørsmål, vet svaret ligger et sted, enten her på tråden vår eller et annet sted på bim, men orker ikke lese meg igjennom alt..

 

Er vi ikke flere her som drikker grapefruktjuice? Er det slik at den skal drikkes til el, og ikke lengre enn det? Skal vi stoppe å drikke den på el-dagen da?

På forhånd, Takk for svar!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :) Joda trur halvparten av jentan her drikk g jucie etter at æ tipsa om det da jentan fra mi forje pp uke ble gravid alle sammen på den. (De va 3 stk og det kan selvsagt vær tilfeldi, men her prøve vi iallfall )

 

Ja den ska drikkes kun frem te el, veldi veldi viktig da den også hindra egget i å fest sæ.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

****IKM UKE 6****

 

**********

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

-Bergen87

**********

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

**********

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

**********

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

**********

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

**********

Lørdag, 11.02

-

**********

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Amedillo

- Athina 34 pp

Severine

*********

Gravid

-

************************

Inn i en ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, flink du har vært da Dossamii :D Vi har brukt hele dagen på å finne ut hva vi skal lage til middag.. Jeg har enda ikke spist i dag, er såååå matlei!! Vi ble enige om hjemmelaget pizza nå da. Enn at det skal være så vanskelig!?

 

Ellers ble det ikke aksjer i går heller som forventet, så dette går nok raskt på huet og er ferdig før det begynte denne el-runden. Ble isteden en krangel og la oss ikke før kl.5.30 i natt. Hyggelig. Han er ikke så flink til å spørre om ting som gjelder mine fertilitetsproblemer, og er ikke superivrig på å ta noe initiativ til sex heller denne gang, sikkert pga han er syk, men likevel. Jeg på min side mener at jeg må gjennomgå en god del mer enn han (les flere tusen i legeregninger, hormonbehandlinger osv.), og føler at jeg er mer intr. i dette enn han er akkurat nå.

 

Håper ikke at alle de kroppslige problemene mine gjør at det ikke blir mer prøving. Ser egentlig ganske mørkt på hele situasjonen nå. Det er steintøft å være slitere og i tillegg blir jeg 28 år om 3 mnd så blir ikke akkurat yngre heller. Tror kanskje det er pergohormonene som begynner å snakke her ift at jeg føler meg premenstruell allerede FøR EL. Skal sjekke etter el nå for nå må jeg tisse :) Kanskje det ikke er for sent likevel. Har mer troen på å ha sex før el enn på el-dagen(e). Føler tidspresset her inne også, en etter en blir folk gravide, til og med slitere, men her stagnerer det totalt nå. HERREGUD så negativ jeg er!

 

Håper dere har en fin lørdag :) Skal ut i kveld og kikke etter nordlys jeg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere er Ariel! Da bør vi og klare det med 4000.. Heller storhandle for et par tusen to ganger i mnd, får mye å tilbud osv. Vi er ikke fattige altså, synes bare det er søkt at et samboerpar bruker 6000 på bare middag i mnd liksom!!! Er jo matvrak så det holder også da vet du, hjelper ikke direkte :-) Har begynt med ''lavkarbo'' igjen nå. Er ikke fanatisk nei. Bare kutter ut brød, potet, ris og pasta. Det holder i massevis og jeg gikk ned 9 kg på 9 mnd på det i fjor! Spiser ellers det jeg vil ha :-)

 

Jeg og gubben har sett 6 sex og singelliv episoder nå (ja dere leste riktig, jeg og GUBBEN)! Så ligger i senga med nyvaska sengklær og med gjennomsiktig nattkjole på meg og venter på at han kommer fra dusjen, hihi! Han er jo syk, men jeg liker å jåle meg for det :-)

 

God natt mine søte snuppsituppser :-D

 

 

 

Vi er ikke fattige vi heller, men vi prøver å spare masse penger i mnd til en større bolig og til bryllup:) tihii :) synes det er så dumt å bruke så mye penger på mat når det er så mye annet å bruke penger nå:) vi er blitt flinke til å bruke litt ekstra tid på kjøkkenet og lage mat og spise masse grønt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner absolutt hva du mener lille fie. Nå kan vel ikke jeg sette meg inn i hva du gjennomgår som sliter etter at vi har bare prøvd i 8 mnd men kjenner som deg dette alderspresset. Det har jeg foresten gjordt siden jeg var 21 :D :D har vært stortsett hele tiden i forhold siden 15 års alderen så er vel derfor :)

Mange av de vennene jeg hadde da er nå gift og har opptil 3 barn :)

 

Men man skal vel ikke klage, spes ikke på en lørdag siden jeg egentlig har det fint :)

 

Imorgen skal jeg tilogme få passe min lille øyesten igjen så det må man glede seg til :)

tror jeg skal ta han med på bondegård, da har jeg det som plommen i egget. Ingenting er som små barn med deres spørsmål og fantasi kombinert med det nest vakreste vi har- dyr.

 

Kanskje blir det en tur med hest og kjærra også :)

 

Hva bruker dere kvelden til da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeliten, jeg har ikke fått positiv el test ennå. Men det er ikke uventa for den pleier å ligge ca dag 15-18 :)

Håper den blir positiv i løpet av de neste dagene, veit hva vi har å gjøre *knis* ;) blir ikke noe aksjer ikveld men det er ingen krise, kommer en dag imorra også ;)

 

Vi har besøk av min bror og dama.

Spist god mat og skal snart spille brettspill :)

Da ungene skulle legges fikk ikke jeg lov til å lese, det skulle tanta gjøre *smiler* Ungene forguder tanta og onkelen sin :)

 

Gullet har spilt cup idag, tapte 3 kamper men vant den siste og de var super fornøyde. Fikk medalje og en t-skjorte som premie.

 

Lykkeliten, har du fått positiv el test?

 

Lillefie, huff da det må ikke bli knuter på tråden mellom deg og din mann. Håper han vil forstå deg bedre etterhvert vennen.

Smakte pizza'n idag snuppa?

 

Ha en knall kveld søtnoser <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Begynte å tenke på det når jeg så for meg budsjett med et ekstra familiemedlem her om dagen. Hvor mye det blir å koste å ha et barn. Vi har helt normal økonomi og klarer oss fint. Synes det er helt mongolid at vi bruker såååå mye kun på middagsmat, hahaha, kommer ikke over det, og blir så feil synes jeg da.

 

Jeg vil ha større bolig og bryllup jeg og :D Hihihihi! Så flinke dere er Ariel! Må gjøre noe med matvanene her i huset for vi har kjørt oss helt fast med pizza, taco, hamburger, pizza, taco, hamburger, pizza, taco, hamburger.. Har BARE spist "lørdagsmiddag" så nå er ingen mat spesiell lenger og vanlig hverdagsmat tåler jeg ikke tanken på. Brød med pålegg er bedre enn koteletter og surkål. :P Bortskjemt rett og slett! Baaah! Heheh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo positiv test nå i nkveld men ikke tidligere på dagen så tror jeg enda har go tid :) Hadde ikke aksjer på fredag men hver dag hele uka før det, så håper det holder :)

Men det kan jo hend den forskyves også, det er så dumt for det kan jeg jo ikke se på noen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeliten: vi har gått inn for å prøve og dermed vært prøvere i 8 pp'er vi også, men har aldri brukt prevensjon før (hatt sex siden jeg var 16 og er nå straks 28) og aldri blitt gravid. Gikk på p-piller i to år, men gikk rundt og spydde om dagene og nettene pga. dem, så det var lite virkning. Derfor vet jeg at jeg er sliter. Har derfor hatt mye ubeskyttet sex også i el periodene uten "hell" med andre partnere. Har lest at det er god virkning med Parlodel på de som er mine "medsøstre" med for høyt prolaktin, og de har blitt gravid på første forsøk etter de begynte med medisinen :) Krysser fingrene for meg selv og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ el-test her og, CD 12.. Til og med kontrollstreken var svak og bare halv, så mulig testen var defekt og:) Hmmmm.. Kanskje jeg får sen el pga pergoen. Skal ha den om et par dager i følge gammel syklusrytme, og da burde testene mine ha begynt å bli røde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hørtes ut som en koselig kveld Dossa:) har selv hatt en ganske fin dag; gubben har vært hos frisøren(blitt enda kjekkere,tihiii:) når vi først var på et senter fikk jeg han med på litt shopping også;) kan det bli bedre? Hehe:) kom oss ikke på kino i dag, men har hatt slumber party med litt massasje,film og vin:) så i kveld braker det nok løs med babylaging:) glemte å teste el i dag, men pleier ikke få det før dag 18ca.

 

Kjenner meg igjen i det lillefie:) også all den kosen med godis. Jeg elsker rett og slett sjokolade:) men heldigvis er den dårlige sirkelen brutt:) men ja vanskelig å finne på hva man skal ha til middag!!

 

Nattinatt søtnoser<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kniiiiiiis*

 

Da ble det børsrunde og aksjene er nettopp kjøpt:-D Hihihihihi! I'm back in business!

 

Nattaklem til girlsa mine :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi lillefie så bra med aksjer :) da er dere i hvertfall venner igjen og alt ordner seg :) ti hi lykke til og tvi tvi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Flink du er Dossa:) som fikk ryddet og vasket så mye:)

 

Her ble det ingen vasking i går, for jeg endte opp med 2 ekstra barn en gutt på 2 år og en baby på 7 uker, så moren fikk slappet av noen timer:)

 

Vi fikk gjester i går så her ble det sent, men det er min tur å stå opp med barna så han kan sove litt lenger, og nå har jeg lovet ungene pannekaker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kniiiiiiis*

 

Da ble det børsrunde og aksjene er nettopp kjøpt:-D Hihihihihi! I'm back in business!

 

Nattaklem til girlsa mine :-D

 

Juhu juhu juhu ;) Godt å høre at dere er på rett spor igjen ;)

Vi skal klare det denne gangen Lillefie snupp sammen med alle de andre helige jentene her på tråden *smiler*

 

Våknet opp til mer snø idag :) så vi skal straks ut og leke *smiler*

Snuppa skal i bursdag idag men ellers har vi ingen planer.

Deilig å bare slappe av og gjøre det vi vil :)

 

Ha en fin søndag søtnoser <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...