Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Knallrød på EL testen nå,wo-ho! Håper aksjerne fra søndagskvelden holdt,eller så må samboeren kjøre fort som f... hjem på fredag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Continue :D

****IKM UKE 6****

 

**********

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

-Bergen87

-2.runner.up. 8 pp

**********

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

**********

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

**********

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

**********

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

**********

Lørdag, 11.02

-

**********

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Amedillo

- Athina 34 pp

Severine

*********

Gravid

-

************************

Inn i en ny PP

 

Jeg slenger meg på her jeg ! Er så godt å se at det er flere av oss. Ikke misforstå men.. godt å vite at han ikke er alene. At det er flere som sliter med at gubben er syk og man ikke får seg noe etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

****IKM UKE 6****

 

**********

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

-Bergen87

-2.runner.up. 8 pp

**********

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

**********

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

**********

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

- minimikro

**********

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

**********

Lørdag, 11.02

-

**********

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Amedillo

- Athina 34 pp

Severine

*********

Gravid

-

************************

Inn i en ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Runner :)

Skjønner veldig godt i det du sier at det er bra vi er flere som er i samme båt *smiler* Herlig å ha andre å skravle med :)

 

Ellah, krysser fingra for at søndagens dose holder seg :)

 

Ariel, ååååå så god og søt du er :) takk for varme ord snuppa!

De filmene er bra. Liker de kåte blikkene ;) *knis*

Kiler litt da......hahaha :P

 

Lillefiesnupp, du er ikke alene om å lengte etter å få kunne teste ;) Disse DPO dagene kommer til å gå så sakte. Da er det jaggu godt vi har hverandre. Sammen skal vi få tida til å gå :)

Så deilig at du har en god følelse :D Krysser alt jeg har for deg snuppa *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja godt å ha noen å "skravle med" ! Her hadde vi sex torsdag og lørdag og jeg hadde eggløsning søndag. Og etter det har det ikke blitt noe mer da gubben atter en gang er syk. Er det noen av deres menn som synes det er slitsomt å prøve? å bli mast på de 5 dagene i mnd. når man er som et fruktfat??? Det som er her er at jeg blir drit kåt av eggløsning mens han blir litt sånn " ehhh".. Vi har en datter på 3,5. å hun maser om denne babyen.. når skal hun få baby. Alle spør på jobben om når vi skal få nr. 2. Vi er begge sykepleiere og nå er 3 av våre kollegaer gravide. Så det er også en bør.. å vite at vi ikke har lyktes enda. Er i pp.8 nå. Jeg mistenker bare eggløsning fra en eggstokk..eller noe. Alltid så lett å skylde på noe. Og så tenker man automatisk at det er en selv det er noe feil med. Jeg bruker bidronning gele. Drikker h- melk og spiser masssse is. Har lest at det kan funke. Samt at jeg har drukket en hel flaske hostesaft og grape juice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Bisolvon funke? Har ei hel flaske fra årets forkjølelse. Synd den ska stå til pynt vist man kan ha bruk for den ;) Velkommen til de to nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg veldig igjen i det der 2runner.up. Gubben var "dødens" syk forrige uke, og er ikke helt i slaget ennå, så tvinger han nesten i seng:) Hehe:)

 

Lykkeliten: vet ikke om det funker, men en venninne av meg ble gravid og hun brukte bisolvon tabletter, så da funker nok hostesaften også:) jeg tar 3 bisolvon tabletter om dagen nå:) krysser fingrene for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann 2.runner, artig at flere er med oss i denne uken! Dette blir såå spennende, er sikker på at noen treffer blink, spørsmålet er bare hvem! Lite sannsynlig at alle blir gravide, men alltid lov å håpe! :D

 

Herlig Ellah, satser på at svømmerne er tålmodige ;)

 

Ariel og Lykkeliten: lykke til med de alternative tipsene, lurer på å prøvee noe sånt jeg og hvis den ikke sitter nå heller :)

 

Her er denne pp's siste aksjer for baby lagt nå.. Ligger med puta under baken og surfer på tlf mens svømmerne forhåpentligvis gjør det de skal! Regner med egget har løsnet en eller annen gang det siste døgnet, så etter i kveld er det ikke stort mer vi kan gjøre nå<3

 

Dossami: jeg er såååååå spent på oss pergotuppene, jeg holder ikke uuut! Håper håper håper at jeg har fått ut minst ett egg som ble møtt med spreke smågutter fra mannen min!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta en siste el test i morgen, første gang jeg bruker strimmeltest. Har hatt to sterke streker nå i to dager, men el kom da tre dager før tiden. Men har ikke hatt noen el smerter ennå? Så er redd testene bare tuller med meg:( går det forresten ann? Men uansett tror jeg det ikke er så lurt å ta sånn slimløsende etter el! Så hvis testen er negativ i morgen er jeg ferdig med bisolvonen for denne gang:)

Tihii klarte å lure med meg gubben, så nå ligger vi begge med bena opp etter veggen:) greit med litt selskap:)

Nattinatt goinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både jeg og gubben gav opp i går kveld.. var knall trøtt begge to og ikke i humør til noe sengekos. men så har vi hatt senge kos hver dag i en uke. så det ble litt nok. håper det hjalp det vi har gjort nå. og at spiren er på vei. :D

 

nå skal jeg ut å kjøre drosje igjen. i dag går det på pasienttur til haukeland. så mye venting. åsså er det jo så kaldt ute.. brrr... våkna i dag over at både meg og gubben frøs. så må vell bytte til litt tykkere dyne.

 

kjenner at det blir tidlig i seng i kveld også..

 

velkommen alle nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel, hihihihi ;) jeg synes jeg ser deg og gubben din med beina opp etter veggen *gliser* Greit med selskap da ;)

 

Lillemeto, de aksjene dere har lagt skal holde til mål ;)

Kle godt på deg så du ikke sitter og fryser vennen, det er ikke bra. Må ikke bli dårlig nå :)

 

Lillefiesnupp, vi er en dag nærmere IKM *juhu*

åååå herregud så treigt disse dagene går *typisk* :)

HA en fin dag søta :)

 

Nå har jeg kommet meg på jobb.

Har fri de to første timene, så da skal jeg gjøre ferdig planer for neste uke :) Er så flink jeg vettu.....hahaha....... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok endre litt på IKM datoen min :) Da er ikke ventetiden såååååååå lang!!

 

****IKM UKE 6****

 

**********

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

-Bergen87

-2.runner.up. 8 pp

**********

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

**********

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

-Amedillo 5pp

**********

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

- minimikro

**********

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

**********

Lørdag, 11.02

-

**********

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Athina 34 pp

Severine

*********

Gravid

-

************************

Inn i en ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iillemeto: det tar på med mye sengekos. Håper at spiren sitter og klorer seg fast:)

Funket bra i går å se twilight, deilige mannekropper og intense blikk;) så gubben var egentlig ikke så vond å be(skulle nok vise at han også var litt av et mannebein)tihii:)

 

Så flink du er Dossa:) skikkelig rutinert og organisert:)

 

Jeg el testet i dag tidlig, og da var test streken litt blekere, men fortsatt rosa. Så da er vel el over? Har litt vanskelig for å forstå det, for har ikke fått det tykke el slimet ennå!? Men har sluttet på denne juicen og bisotablettene, men skal lure med meg gubben til litt sengekos i kveld også. Det blir vel siste på en liten stund siden jeg har arbeidshelg:)

Håper dere har en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, mannen min kommer hjem ikveld istedenfor!! Mulig at vi rekker litt mer aksjelegging før egget løsner!! ( Positiv på EL test igår) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ikke eggløsningstester denne pp, men er nesten sikker på at jeg har den hver 14 dag.

Mannen har begynt å jobbe andre sted i landet så det er andre gang vi går glipp av eggløsningen, tror jeg. Jeg tror jeg hadde eggløsning igår fordi jeg fikk eggløsningsmerter. Idag kom han og vi fikk langt inn aksjer, men vet ikke om det hjelper da.

 

Vi satser på neste gang :-)

 

Vet dere om noen som har blitt gravide etter eggløsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellah, det er bare å dra gubben ut av bilen og slenge han på senga ;) forsyne deg av hans goder så skal du se at gullegget blir befrukta *smiler*

 

Ariel, hopp på mannen ikveld ;)

De er aldri vanskelig å be *knis*

Jeg har ikke alltid dette EL slimet som alle snakker om, kanskje det rett og slett er individuelt :)

 

Lillefiesnupp, befinner du deg i DPO land nå sammen med meg? Spennende dager vi går i møte :D

 

Jeg sitter på jobb og retter bøker *uff*

Blir her vel en time til tenker jeg før jeg kan ta kvelden. Helt alene, alle de andre har ruslet hjemover.

 

*Jobbe litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i Dpo land. 2 dager over nå evt 6 dager over. Ikke greit når el tester er ustabil. Men utfra mine regninger på jordmor siri der man opplyser første dag siste mens, lengde og lulefase så skulle el test bli positiv den 24 og det stemte jo, så satser på at det er den som er rett :)

 

I dag ble det ingen jobb på meg så jeg har vært på shopping med svigermor som er helt fantastisk, hun skjemmer meg alt for mye bort så nå har jeg fått middag på resturant, nye sengklær, sjokolade og juice for å muntre meg opp :)

 

Nå skal jeg få varmen i meg før husvask står for tur og barnevakt sitting sammen med en venninne for gumor ungen min og den nydelige broren hans :)

 

Greit å fylle opp dagene nå så de går litt fortere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sp koselig dag du har hatt Lykke liten :) veldig greit å ha en slik snill svigermor *smiler*

Du er også i DPO land, så spennende. Jeg er også 2 DPO idag :)

Tenk om vi sammen kunne juble over en positiv test om 12 dager ;) Det hadde vært artig.

Og selvfølgelig så skal dere andre herlige og søte jentene også juble *smiler*

 

Gutt 04, det skal da være mulig å bli gravid rett etter EL, har jeg lest, men jeg er ingen guru *ler* Selvfølgelig så er det beste å ha sex før EL for da ligger svømmerne og venter på egget :D

 

 

Men jenter er det ikke slik at egget slippes 12-36 timer etter positiv EL test??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp helt rett det Dossa så toget e ikke kjørt på positiv el test dag :) problemet da i følge legen min e at man vet ikke kor lenge el test har vært pos når man teste. En av grunnan kanskje i følge ho te at ikke vi har fått det til enda.

har hatt en ganske krevanes jobb nu før æ te slutt ikke syns det va verd det mer og sa opp så i mellom har vi hatt sex bare to daga i uka, og det skjønne jo æ også at e for lite :)

 

så e spennanes pp dette. Ny oppskrift va jucie, sex hver dag og test hver dag slik at æ får et innblikk i kor på en snurr eggløsninga mi e.

 

Ja svigermor e den beste :) Ho tusle så godt om mæ nu når vi alle sammen venta på smått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! Skravlejenter :D

 

God dag først og fremst! ^_^

 

Ja'a, da er jeg også i dpo land, 2 dpo så vi ligger likt i løypa Dossasnuppis :D Aner strengt tatt ikke hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå. Vurderer mye rart, men tror jeg skal begynne å forfatte et bidrag til en bok som skal gies ut om intrakranielt aneurysme! My story :)

 

Ariel: ja, det er nok over for denne gang, nå er det bare å krysse fingrene <3 Tror ikke du skal tenke så mye på el-slimet. Jeg har aldri hatt det. Er like "tørr" hele mensuken frem til dpo. Det blir imidlertid litt våtere klima i dpoland :) Hehe!

 

Ellah: niiiiiiice news, enjoy!!!!! :D

 

Gutt04: vanskelig å vite når egget ble befruktet tror jeg. Men det lever i opptil et døgn ca. Så hvis det kommer spermier dit etter egget er fanget opp av egglederen innen det tidsrommet så er det fullt mulig, men som oftest bør de være der fra før og vente på egget. Tror sjangsen er størst da :) Hvis du ser på en el-kalender vil du oppdage at fertiliteten er lik null dagen etter el :)

 

Jeg er hjemme alene i dag frem til 21 tiden. Har jobbet meg igjennom 4 sesonger sex og singelliv siste ukene, og tror det blir sesong 5 etterpå. Jeg og chihuahua'en ligger under hvert vårt pledd på sofaen og ser SATC *ler*. Nå skal jeg dusje og peele huden og smøre meg inn i selvbruning. Sliter litt med magen. Tror det er pergoen som har tøyset litt med hormonene sånn at tarmen er treig eller noe sånt. Deilig å ordne seg litt ekstra :)

 

Kjære Stork, du som flyr på himmelen!

La ditt barn holdes hellig. La din vilje skje i oss som i eksisterende svangerskap. Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiiiiii.......så gøy at vi ligger likt i DPO løypa Lillefiesnuppa mi :) Vi har noen utrolige spennende dager foran oss *smiler*

Jeg veit heller ikke hvordan jeg skal få tida til å gå, men den gjør jo det på et vis *ler*

Slitsomt å ha vondt i magen, håper den bedrer seg snuppa :) Sikkert pergo'n som klundrer litt, men så lenge den gir resultat så tåler vi litt mage vondt ;)

Synes du har en super god ide om å skrive en bok *smiler* da får du tida til å gå også ;)

Du er helt rå søta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...