Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Athina, beundrer deg som har så mange pp. Du er nødt til å være ei utrolig sterk jente med masse pågangsmot :)

Stå på, er det noen jeg virkelig unner en spire så er det dere slitere :) :)

 

Også håper jeg jo at mange av dere herlige jenter får ønske dere oppfylt *smiler*

 

Gutt 04, ikke gi opp håpet :) hvem veit det kan jo være at gullegget ditt drøyer seg slik at svømmerne tar den igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God natt i natten jenter :P

 

Jeg er nå 9 dpo (1.feb) og tok en el-test nettopp for å sjekke hvordan den evt. ville se ut så "lenge" etter el(siden jeg er på første pergokur). Men ble ikke annet enn forvirret og faktisk forbanna!? Har jeg TO eggløsninger denne gangen nå da?? Strekene er helt lik irl, men på foto er kontrollstreken litt ekstra rød nederst. Er det vanlig med flere el per syklus på pergo? Må vi kjøre på igjen? Dossamiiiiii?? Hjelp!!! :o :o Jeg begynner å grine snart! Har lest at LH KAN få en økning helt nærme IKM, men jeg er bare 9 dpo!! F*EN! :(

post-819244-0-88344800-1328057873_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje bare å kjøre på nå også da? Så blir det 2 gullegg som befruktes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff lillefie det var litt kjipt :( men nå vet jeg i hvertfall hvordan en posetiv el test ser ut :) hmm tror du får kjøre på med noen runder i høyet igjen med mannen din hvis ikke den er posetiv fordi du er gravid da?? Ønsker deg uansett lykke til ;)

Renate vet alt om å jobbe ekstra gjør det i natt og i morgen jeg også men etter det et det fri til mandag ;) skal bort i helgen med min kjære og jeg gleder meg masse ;)

Er snart tom for el tester så bestilte nye i dag :) har ingen tro på denne pp lenger siden jeg ikke har fått el enda og skal vel egentlig få en blødninger siste dag på provera som er om 5 dager så der gikk det toget for å si det sånn :) men skal gjøre masse morro i februar så da blir det litt vin drikking på meg ;) jupp har bestemt meg for å se det positive i det :)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det svaret til meg vært i gullfiskbollen??? :) Hehe! Jeg tenkte ihvertfall å ta en tur med Kielbåten med lillegutt i friuka mi slutten av februar. Mannen må jobbe, men deilig for sønnen min og meg uansett det :) Det er verdt all denne jobbingen, når jeg kan ta fri i turnusfriuka mi, og samtidig tenke at jeg har jobbet nok ekstra til å ha fyllt opp en 100% stilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Renate ja det skulle vel det men leser så mye at hvor jeg har lest det går vist i surr :) kos å ta med lillemann på kieltur da det blir nok stor stas :) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæææh.. Orker ikke flere runder denne pp'n. Kjemper mot å spy nå i morgentimene og det går farrang. Flaks har jeg bare hatt et par ganger i mittt liv.. Baaaaaaah x(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

****IKM UKE 6****

 

**********

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

-Bergen87

-2.runner.up. 8 pp

**********

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

**********

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

-Amedillo 5pp

**********

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

- minimikro

**********

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

**********

Lørdag, 11.02

-

**********

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Athina 34 pp

Severine

*********

Gravid

-

************************

Inn i en ny PP

 

Da er det ikke lenge til lista vår skal frem i lyset så vi får bare passe på og dra den med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefiesnuppa :) :)

Hva er det som skjer med deg.....hææææ.....har du fått en ny positiv EL test......men herregud kan det bety at du er gravid da kanskje :D Jeg har aldri opplevd å få positiv EL flere ganger i en syklus, rart du skulle få det med pergo, men det kan jo godt være en mulighet. I så tilfelle så veit du hva du skal gjøre med mannen din idag *knis* ;) ;) ;)

 

Du skulle ikke tatt en g.test bare for å sjekke muligheten for at du kan være gravid? Det hadde vært utrolig gøy om du nå hadde en spire i magen din Lillefie snuppa mi <3<3<3

 

Tjo Hei, hvor skal dere på tur i helga?

Du har sikkert skrevet det, men så gammel som jeg er så har jeg jo klart å glemme det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo Hei, har du fått EL ennå, hvilken dag i syklusen er du på nå?

Nygjerrig sa du.....hehehe.....neida.....liker bare å ha oversikt og kontroll :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Her har det skjedd mye ser jeg. Takk for alle oppmuntringer ang jobben. Har desverre ikke noe fast, hadde nettopp fast stilling men jobben ble desverre for tung for meg pga en skade jeg har. Fungerer i de fleste yrker i 100 % stilling uten problem bare denne som ble litt for utfordrene. Men må ærlig innrømme at om jeg hadde vist hvor vansklig det var å få vikartimer så hadde jeg aldri sagt opp, heller blitt sykemeldt da.

Det var bare så lett å få vikartimer før jeg fikk denne jobben, fikk det jeg ville av både timer på sykehjem og i vikarbyrå for barnehager. Nå "hevner" de seg tydeligvis fra sykehjemmet pga at jeg dro fra de sist og siden de nok skjønner at jeg fremdeles vil jobbe i b.h. Får iallfall bare 1- 2 vakter per uke. Mens det vikarbyrået jeg er ansatt i har mistet oppdraget med kommunen, har derfor nesten ikke b. hage oppdrag igjen. Har vist ordnet det fint for meg selv.... :P

Heldigvis skal jeg begynhne i det vikarbyrået som har kommunen nå 15 feb. Men det er jo som sagt litt lenge til enda.

 

Men nå ble det mye klaging her, ikke meningen det...

 

Så morro at el testen din lille fie ble positiv :)

Fra 10 dpo kan jo tester være positiv om det er noe så kanskje du er gravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleFie: Mulig du fikk positiv EL test fordi du er gravid? ta en graviditet test, husk å oppdatere oss :-)

Håper at du har en spire i magen :-)

 

Et dumt spørsmål, men hva er dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO - Days past evolution, eller noe sånn. Det er dager

etter EL.

 

Lillefie, - Kanskje egget fra sist ikke slapp taket, og kroppen prøver igjen nå. Da kan det jo stemme med "milky" utflod, mange har jo det rett før EL.

 

Men mest av alt krysser jeg fingre for at du er gravid :)

 

Jeg føler fortsatt ingenting. Har skikkelig lyst til å teste, nesten abstinenser. Men må holde meg hvertfall noen dager til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tjo hei'a mi: her er bilde av en positiv el-test (den jeg tok denne pp'n for 10 dager siden). Resultatet kom opp mer eller mindre med en gang, det tok kanskje 10-15 sekund før jeg så at teststreken ble totalt dominerende i fargen :)

post-819244-0-18038000-1328105746_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine kjære snupper :)

 

Jeg har lest side opp og side ned, vært inn på eldgamle forum, lest pernilleinfo, og alt anner krimskrams jeg har kommet over på nett om testing etter svangerskap med el-tester. Sammendrag av det (som er til glede for meg), er at samtlige av jentenes historier med positive el-tester (vil anslå 99%), var positive pga graviditet. De fikk positiv el-test mange dager før ikm 4-5 dager før (hvor jeg er nå), men g-testene var det hypp som happ med når ble positive. De fleste på ikm eller dagen før ikm, eller noen dager og opptil uker etterpå. Men felles er at el-testene deres altså så ut som min ca.10-11 dpo. Man skal altså ikke ha høye forhåpninger til en pos g-test så tidlig som jeg er i lutealfasen nå.

 

Så, jeg tok en g-test i dag som ikke overraskende var blendahvit.

 

Jeg sitter igjen med følgende spørsmål:

 

1) Er jeg en av de heldige jeg har lest om på nett?

2) Er det bivirkninger av pergo som herjer med hormonene mine?

3) Er testen feilprodusert?

 

Jeg tror neppe jeg har en ny eggløsning, siden jeg tok dobbel pergo. Det skal en del til å stanse en dobbel pergo fra å løsne egg tror jeg, særlig når jeg av og til greier å slippe egg selv også.

 

Jeg er uvel i magen. Føler meg litt uvant der inne. Jeg har sovet av meg kvalmen i dag tidlig, men er løs i magen og har litt dårlig-i-magen vondt. Når jeg bøyer meg frem uten bh stikker det i brystene. Jeg har mensmurringer og trodde mensen kom i morges.

 

Ellers er alt som før. Jeg har lyst på kaffe og er ikke trøtt osv. Så jeg vet ikke hva jeg skal tro om dette. Vurderer å holde meg unna bim frem til helgen bare for å roe ned hodet littegrann. Jeg trenger ikke å være så saktens negativ rundt det å bli gravid heller, jeg kan jo faktisk ikke vite om det er min tur nå, eller om det blir det en gang. Bla bla bla.. Sykt ego innlegg, men måtte lufte tankene mine før jeg stikker huet inni vedovnen :D Summa sumarum: det er for tidlig å vite og dermed idiotisk gjort å teste med den el-testen i går..

 

Hvordan er det med dere da? Noen som begynner å merke noe snart? ;)

 

Dossamittsitt: Du skal jo joine pergoprego like mye som meg denne pp'n, åssen står det til i leiren der'a?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta en ny el test da lille fie? Det høres ut slikt som det var hos meg da jeg hadde en kjemisk graviditet. (det trenger det ikke bli hos deg selvsagt) Mange dager med positiv el test før jeg til slutt tre dager over ink fikk en pos g test. Men den holdt seg ikke da..

 

Men skjønner godt at du ikke vil juble enda :)

 

Her er alt fint, er samme dag som deg og gleder meg til å teste el i dag siden den kan slå ut på graviditet fra nå. Testen fra i går var veldig sterk men ikke like sterk som kontroll strek så er spent i dag. ¨

 

Ellers ikke så mange symp bortsett fra denne hofta da, føler meg som jeg er 80 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa mi ;) jeg har ikke sagt hvis jeg skal :) kniiiiis så du har nok ikke glemt det ;) jeg er litt paranoid så jeg tror at alt og alle her inne kan kjenne meg og velger noen opplysninger med omhu :) knis ja jeg veit at jeg er en smule gal ;) he he hmm nå er jeg på CD 22 og ingen el :( så da venter jeg på neste tog for å si det sånn :) man skal jo begynne å blø av provera et par dager etter 10 tabletter og jeg har 4 dager igjen :( ja ja litt kjipt men det går:)

Tusen takk for svar lillefien min da vet jeg enda litt mer :) supert altså :)

F.... Resten glemte jeg da enda jeg leste det to ganger ;)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke-liten snupp :D : vet ikke jeg.. Føler meg så dum som tok den i går, vet ikke om jeg makter en dag til :D Kan jo hende det var feil på testen og den blir helt blendahvit igjen i dag, men samtidig frister det og. Det murrer noe forferdelig i magen og kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk. Kanskje jeg svir av en neste gang jeg må tisse da. Får se hva jeg finner på. Har igjen bare 2 g-tester, men har ganske mange el.

 

Tjo heia mi: blææh, det må være så sjukt frustrerende at kroppen jobber sånn imot. Mitt problem blir jo bare drit i forhold til deg! Håper du kommer i rute fort som svint! Er så forbannet at det skal være sånn. Unner deg det ikke i det heletatt! <3

 

Blæææh, blir ferskt brød og nyinnkjøpt pålegg og kokt egg til middag her nå, makter ikke noe annet, dessuten er det godt :)

 

Stor klem til dere jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefie snupp, blir ikke klok av den kroppen din. Men jeg har troa på at dette må bety noe bra ;) krysser fingra for det *smiler*

Det går ellers bra med meg. Tror ikke jeg kjenner så mye, annet enn trøtthet, tyngdefølelse i puppene mine og litt murringer i magen.

Men kroppen har lur meg før så jeg tror ikke på noe som helst før jeg får en positiv test i hånda ;)

 

Tjo Hei, skjønner at man vil være forsiktig her inne. For alt en veit så kan jo naboen din være her inne på bim :P

 

Lykkeliten, du har fått en liten smak av hvordan det blir når du blir ei gammel kone :P hehehe.....kjenner ikke noe du heller? Når skal du begynne å teste?

 

Det er skummelt å si det høyt men jeg har en liten god følelse av ay det har klaffet denne gangen. Men det er hva jeg føler akkurat nå. Den følelsen vil nok forandre seg jo nærmere IKM jeg kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awiii Dossasnupp :D Det er håp for alle som en! Har det sånn som deg jeg også. Våger ikke å tro noe som helst. Har du lyst å prøve pendelen på meg? Spurte igjen på spåsidene, men som ventet er det ikke noe svar der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve ikveld Fiesnupp når jeg har lagt ungene :)

Spent på hva pendelen forteller ikveld :) :)

 

Nå kom gubben hjem så da er det tid for å lage noe å spise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...