Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Hahaha....Fiesnupp ;) du er bare så rå *ler* Digger å lese dine innlegg *smiler*

Jasså så mannen må ut og kjøpe snop *ler* Gjør alt for sin vakre kvenne vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få låne ei smekke av meg Lillefie snupp :P hihihi

Deilig med helg og fri *juhu*

Imorra må jeg bake kaker, får vel servere noe til bursdagen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhiihhihi ;)

 

Hvilke kaker skal du lage? Jeg er et skikkelig kakemonster! *gomlegomle* <3 En av de beste kakene jeg har smakt er faktisk Lierne Suksessterte! OMG, frysedisk kake, men ååååååååå såååå gooooooood!!!! Er ikke så flink til å lage kaker selv, men er kjempegod på gjærbakst! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fie snupp :) jeg skal bake en gulerotkake i langpanne, sjokoladekake og rullekake *nam* Jeg er også en kakemoms *yummi* :)

Også må jeg vel ta med litt rester på jobben på mandag *snill jeg* hihihi :P

 

Mannen begynte å massere meg og det ene førte til det andre *knis* ;) vi forsynte oss godt av hverandre :P hihihi

 

Har du prøvd spå sidene Fiesnuppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå hooooooooi!! :D Du er et råskinn sexyDossa! Hihihi!! Herlig å høre at dere finner mooden også i ikke-el perioder. Det er deilig å ha sex uten barnelagingsforpliktelser!

 

Omnomnom, de kakene kunne jeg ha tenkt meg å smakt på!! Tikka begynne på jobben din innen mandag!

 

Jeg har vært innom spåsidene. Spurte om noen kunne se når det skal klaffe, men fikk aldri noe svar. Ser ut som de i hovedsak svarer de som kan ''se tilbake'' når jeg av og til leser de innleggene som nettopp er postet på den streameren for alle forumene. :) Jeg tror også at enkelte der ikke er så klarsynt som de tror selv, heheh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf?? Har boblet nedentil i hele dag og følt meg våt.. Er IKKE noe utflodperson da jeg er tørr hele tiden, men skulle stelle meg før natten nettopp.. Eeeeeehhh det rant melk fra *piiiiiip* og ned mellom lårene mine! I mengder!!! Skulle tro melkebilen hadde vært der med h-melk tanken! Hva i all verden! Jeg frika nesten ut for har aldri sett dette før! Rev til meg en diger ball med dopapir som ble helt gjennomtrekt av ''melk'' på ''strykeflaten''. Så rev jeg av meg trusene og jumpa i dusjen! Har lagt meg med bokser og truseinnlegg nå, har aldri trengt truseinnlegg før så har en hel toalettmappe med eldgamle innlegg som mamma kjøpte til meg når jeg var ''ung''.. Nå kan de endelig få gjøre nytta si!

 

Jises christ! Noen andre som har opplevd dette ei uke etter el? Shit, jeg + melkeutflod = what??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti hi Dossa og lillefie som dere tøyser og snakker :) kos det :)

Hmm lillefie melkebilen sier du?? *kins* hvis ikke du og mannen har lagt aksjer i forkant av at "melkebilen" kom så vet ikke jeg hva det er men tror og håper at det er noe bra :)

Nå er kvelden over her og jeg er sliten men hatt en super kveld :) nå er det natta på meg :) sov godt snupper :) Zzzzzzzzzz

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Hahahaha.....du er da så herlig Lillefie *smiler* Jasså så du har fått besøk av melkebilen ;) det sammen med at du er søkk våt :P men til vanlig knusk tørr.....det må da bety at noe er på gang *weeee*

Herregud så spennende det blir å følge deg i de neste dagene snuppa :)

Jeg har også postet innlegg på spåsidene og har fått noen svar. Er blitt spådd at jeg blir gravid nå i løpet av de neste månedene (feb-mai) Gjenstår å se da *hehe*

Jeg prøvde pendelen på meg sjøl, er helt fersk og gjør det bare på gøy, og da fikk jeg opp at jeg får en positiv test i februar.

Men har ikke troa på det helt *ler* Må da være flaks med i bildet :)

 

Ungene våknet tidlig så da var det bare å stå opp. Mannen sin tur å sove idag så da får jeg sove imorra *smiler*

Kanskje jeg rett og slett skal begynne på en av kakene :)

 

Tjo Hei, har du jobba i natt eller bare vært våken? Så du gikk seint til sengs *smiler* Så du ligger nok å sover nå *zzzzz* ;)

Sov godt :)

 

Ha en super fin lørdag søtnoser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til dere:)

Hehe du er så søt lillefie:) enig med Dossa, høres ut som om noe er på gang:) jadaaa:):)

 

Jeg er i motsetning knusktørr nå, og det pleier jeg ikke å være på dpo dagene mine.. Merkelig!

 

Dere får ha en fin lørdag:) jeg har funnet sengen nå, merker det skal bli digg med litt søvn nå:)

Prekas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove godt Ariel :)

 

Nå hat jeg fått bakt gulrotkake, sjokoladekake og gele *nam* Rullekaka skal jeg lage imorra :) Pappa er så glad i rullekake så det er for han jeg skal bake den *smiler* Er såååå snill jeg.....hihihi ;)

 

Vesla ble med sin bestefar over til dem. Regner med at ho kommer til å spørre sin bestemor om å få pannekake og da lager svigermor det :) Om vesla tvinner sine besteforeldre rundt lillefingeren......åååååå jada :P

 

Nå skal jeg vaske badene også lå jeg brette og rydde vekk en utrolig gedigen haug med klær *bah* kjedelig men må jo gjøres :P

 

Kos deke snupper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter er ganske ny her jeg da :) gleder meg til å kunne teste . Aksjer har blitt lagt hver dag så vi håper å håper at vi får en liten bebis til , vi har en gutt fra før av som snart er 1 ,5år så det begynner å bli på tide syns jeg med en bbis til å kose med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Dossa :)' timestamp='1327730786' post='143960777]

God morgen jenter :)

Hahahaha.....du er da så herlig Lillefie *smiler* Jasså så du har fått besøk av melkebilen ;) det sammen med at du er søkk våt :P men til vanlig knusk tørr.....det må da bety at noe er på gang *weeee*

Herregud så spennende det blir å følge deg i de neste dagene snuppa :)

Jeg har også postet innlegg på spåsidene og har fått noen svar. Er blitt spådd at jeg blir gravid nå i løpet av de neste månedene (feb-mai) Gjenstår å se da *hehe*

Jeg prøvde pendelen på meg sjøl, er helt fersk og gjør det bare på gøy, og da fikk jeg opp at jeg får en positiv test i februar.

Men har ikke troa på det helt *ler* Må da være flaks med i bildet :)

 

Ungene våknet tidlig så da var det bare å stå opp. Mannen sin tur å sove idag så da får jeg sove imorra *smiler*

Kanskje jeg rett og slett skal begynne på en av kakene :)

 

Tjo Hei, har du jobba i natt eller bare vært våken? Så du gikk seint til sengs *smiler* Så du ligger nok å sover nå *zzzzz* ;)

Sov godt :)

 

Ha en super fin lørdag søtnoser :D

 

 

 

Hvordan fungerer pendelen da ? Har jeg aldri hørt om før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss Alessandro :)

Jeg håper du ikke trenger å vente for lenge før du får en positiv test *smiler* Har dere nett begynt å prøve? Masse lykke til :)

 

Største badet er ferdig vasket nå er det den siste som står for tur :)

Mannen tok med seg vesla og dro ut for å handle litt.

 

Neste helg er det hotell tur på mannen og meg *juhu*

Har 6 undervisningstimer på fredag og spurte rektor om jeg kunne få fri de siste timene så vi kunne få reise avgårde litt tidligere. Og det fikk jeg *juhu* jeg har ordnt med vikar sjøl, nemlig min svigermor :) Snill sjef og svigermor :)

Så da kommer vi avgårde kl 13 istedenfor kl 16 og da håper vi å sluppe unna all trafikken *hihi*

 

Nei, må vaske *bah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dossa , ja vi begynte etter siste mens nå :) så det har vært daglige runder i senga , vi håper den sitter på første :) hadde vært perfect det :) hva med deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alessandro, jeg bruker et tungt smykke som pendel. Spør pent et spørsmål som jeg vil få ja eller nei på. Sier takk, høres sikkert rart ut men hvis jeg har en vennlig tone så samarbeider vi bedre *ler*

 

Veit ikke om jeg svarte på det du lurte på.....

Hvis jeg får nei til svar så går pendelen frem og tilbake sidelengs og får jeg ja så går den frem og tilbake fra meg :)

 

Jeg er helt helt fersk i gamet, prøver meg bare fordi det er gøy.

Men jeg kjenner at det tapper meg for energi, så er litt forsiktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alessandro, jeg har prøvd i 18 pp nå. Venter IKM den 6. Februar så må si at jeg synes det er på tide å få en positiv test :)

Jeg ble gravid i 8pp men det endte med en exu, gravid utenfor livmora og måtte haste opereres. Min høyre eggleder ble fjernet fordi den hadde sprukket og jeg hadde fått mye blod i buken.

Jeg var nære på å miste livet og det har satt en støkk i meg men savnet etter en spire er så høy at jeg vil prøve til den sitter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha det hørtes ganske spennende ut dossa . Hmm kansje jeg prøver det etterpå når lille sover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen jenter :)

 

Fikk mannen hjem i går kveld derfor har jeg vært litt fraværende, men nå var det påtide å komme inn igjen til dere å si hei :)

 

Tenkte på deg Ariel som skal til Spania, regner med du har hørt at spanair er konkurs det er jo overalt, har du hørt om det påvirker dere?

 

ellers er det lite nytt herfra- el tester har vært flink å kun testet pos to ganger denne pp så jeg er evig optimist. er 4 dager DPO og om en ukes tid vet vi om jucie, hostesaft og aksjer hver dag har ført til positiv test :)

 

Det murrer godt i høyre side i går og i dag så tror det er fra den siden de store ting skjer denne mnd :)

 

Ha en hin helg søtnoser <3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeliten, jeg er også 4 DPO :) synes dagene går så sakte *ler*

Men åååå for noen spennende dager vi har foran oss. Kjenne på kroppen om den gir oss noen symptomer ;) tolke hver symptom opp og ned *ler*

 

Har sååå lyst til at dere herlige jenter skal få mulighet til å juble om en ukes tid ;) Jeg også da :P hihihi

 

Du skrev at du fikk mannen din hjem, har han vært ute på tur?

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer har dere en fin lørdag?? Hmm jeg er på CD 17 Idag og har fortsatt ikke fått noen posetiv el test... Er der normalt da?? Min forrige syklus var på 28 dager uten spotting men nå har jeg blødd litt den uken her så kansje det er problemet?? Har jo ikke testet etter el før så kansje jeg ikke har el?? Hmm blir litt stressa her nå kjenner jeg :(

Får vel vaske litt hus og tenke på noe annet ;)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo Hei, det har hendt flere ganger at jeg har fått EL på dag 18-20, så det kan jo godt hende at du snart får en positiv EL test eller at du allerede har hatt EL. Hvis dere har forsynt dere av hverandre ofte den siste uka så er det fortsatt håp.

Men jeg forstår at du kan stresse litt snuppa.

Håper det går din vei :)

Vaske hus hjelper på å få tankene på andre spor :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag jenter:)

 

Lykkeliten: håper og tror det går bra. Slik jeg forsto det hadde spaniair flygninger andre steder enn Gardermoen? Så håper det blir tur på oss, men hadde vært standard min flaks egentlig om det ikke ble:)

 

Dossa: flink du er dossamor:)

jeg vil så ha kake, har et sykt søtsug, lyst på alt med sjokolade:)nam sjokolade*drømmer* gubben må nok ut å handle;)

 

Symptomene er stikkinger i siden på magen. Men hadde det forrige pp også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Dossa ble ikke noe husvask på meg fant boka mi og leste litt og sovna litt ;) mmm det var godt ;) ja får vel bare fortsette å teste men er jo så syyykt utlolmodig he he vil at den skal komme NÅ!! He he ja får vel lage litt middag :)

Kose på dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...