Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Hahahahahaha Julestrømpa, nå lo jeg høyt, morrosnupp, pul i vei, tiihih :D Tusen takk for støtten! Blir helt uutholdelig å vente på ikm denne gangen!

 

Velkommen hjem fra tur, det er magisk ombord i de cruisebåtene så må bare bli spire av det hos deg! Har reist med Fantasy til Kiel selv, jeg så riktignok ikke Kiel for lå og sov ut rus og våkna av speakeren på lugaren som opplyste om avgang, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig bra med el lillefie:) har en god følelse for at du blir gravid denne pp:) jeg har opplevd det med lukt hvis det er en stund side vi har hatt sex, også har masse sex. Utrolig irriterende. Men heldigvis går det over:) men viste ikke at de ph pillene kan ødelegge for å bli gravid?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke bare er meg da, litt flaut, men det er jo fordi gutta tømmer seg der inne så lite å gjøre noe med :) Jeg vet ikke sjø Ariel, kan jo hende det går bra med ph tabbis? Jeg skal lese om det, tør ikke å ha noe annet der inne annet enn svømmere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj er på CD 13 og nå spotter jeg litt brunt arg!! El testen er fortsatt negativ ser en liten tynn strek men ikke noe mer :( ja ja da er det bare og begynne på provera til freddan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lov å håpe men er typisk at det starter sånn før jeg begynner å blø;( er vel derfor jeg har fått provera men nekter å gi meg!! Tar med gubben i dusjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay :) Men da prøver "vi" provera på deg nå, hihi! Det SKAL gå, bare ikke gi opp! Vi skal alle over i 1.tri i løpet av vintern og våren, det Må bare gå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he så flott at "dere" blir med meg på provera ;) tusen takk for støtten ;) ferdig i dusjen så nå blir det beina oppetter veggen i 30 min før jeg drar på nattevakt ;) kommer til å se etter blødninger i hele natt men satser på at det ikke kommer noen :) ha en fin kveld jenter med masse aksjelegging og husk puter under rompa :)

Kose på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Jeg slenger meg på her jeg. Endelig har typen sagt at vi skal gå inn 100% for en liten spire... jeg aner ikke hva han trodde det var vi har holdt på med siden august, men nå får han jaggu meg bare stå i. Nå er jeg mer enn klar nok!

 

Savner IKM-lista her.. noen som kan finne i den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå for en koselig og deilig kveld jeg har hatt ;)

Møtte venninna mi og vi var på en indisk restaurant *nam* ble så god og mett at jeg bare rulla ut i bilen.

 

Når jeg kom hjem så hadde mannen lagt ungene og lå klar på sofaen ;) *knis* Tok en ny EL test da jeg kom hjem og fikk det flotte smilet *juhu* og nå er aksjene på plass.

Krysser fingra for oss alle sammen <3<3<3

 

Masse lesestoff fra dere men med min gullfiskhusk så husker jeg lite. Må lese en gang til *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestrømpa du er en råtass ;)

Så bra dere hadde en fin tur, nå sitter spiren :D

 

Tjo hei, kan jo være en blødning på vei pga EL :)

Det betyr bare lykke snuppa :)

 

Lillefiesnuppa mi, du ligget vel ikke med beina opp etter veggen ennå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Jeg slenger meg på her jeg. Endelig har typen sagt at vi skal gå inn 100% for en liten spire... jeg aner ikke hva han trodde det var vi har holdt på med siden august, men nå får han jaggu meg bare stå i. Nå er jeg mer enn klar nok!

 

Savner IKM-lista her.. noen som kan finne i den? :)

 

Her er den nyeste listen :)

 

 

****IKM UKE 6****

 

**********

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

-Bergen87

**********

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

**********

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

**********

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

**********

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

**********

Lørdag, 11.02

-Nora-Pernille 1.pp

**********

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Amedillo

- Athina 34 pp

Severine

*********

Gravid

-

************************

Inn i en ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det hørtes ut Dossamin, nomnomnom, maaaat :wub: !!

 

Du er et råskinn du og da! *kniiiis*

 

Har virkelig trua på alle denne runden her, vi jobber skikkelig hardt og bra alle sammen, enten om det er med aksjer eller andre ting for å bli gravid! Heier på alle og meg selv!

 

Mine aksjer kom i retur når jeg var ute og kikka etter nordlys, men da hadde jeg hatt dem inne i over 3 timer, så de som skulle på plass er nok på plass nå. Kan ikke ligge i sengen hele dagen heller :P Lå der i ca.30 min. Jeg nekter å bli hysterisk! Blir en runde til i morgen, og så tror jeg vi må gi oss. Spørs hva testen sier i morgen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det legge tid på meg snart :) opp tidlig og 3 unger som skal vekkes og gjøres klare :)

God natt søtnoser <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld dere:) nå ligger jeg med bena oppetter veggen:) en perfekt avslutning på en perfekt kveld:) vi har vært på tapas restaurant med noen venner i kveld, var veldig god mat og en god stemning:)

 

Blir veldig spennende å se hvem av oss som vinner gull denne perioden:) håper alle kommer på delt første plass slik at vi også kan følge hverandre inn i 1.trinnmester sammen:)

God natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen jenter :) Oppe tidlig etter lite søvn i natt, men sånn er det nå :)

El tester er begynt å rote igjen nå :P Så nå er jeg litt forvirret og litt sur.

den var positiv på Lørdag kveld og nå på Tirsdag kveld(skal sies at jeg har hatt el smerter i bryst alle de dagene)

 

Tror jeg skal bestille meg en time til g.u. Er litt bekymret for hva det betyr siden den slår ut positiv flere ganger.

 

Men nå skal jeg ikke deppe mere, kan umulig være bra :)

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte jenter ;)

 

Skjønner veldig godt at du blir sur og lei av når kroppen tuller med deg Lykkeliten. Jeg håper likevel at en spire er på gang :)

Kan sikkert være lurt å bestille seg en time hos gyn, bare får å sjekke ut om alt er som det skal være.

Godt å lese at du ikke skal deppe mer, du er sterk :D

 

Nå har jeg litt over en halv time att på jobben før jeg stikker *juhu*

Vi skal avspasere møtetida idag, og er ikke lei meg for det *ler*

Tenkte jeg skulle rydde litt i heimen og støvsuge litt før lodottene angriper beina mine.....hahahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja det er kjedelig lykkeliten, teit at kroppen ikke bare skal skjønne at den skal gjøre sånn og sånn også er man gravide:) hørtes lurt ut å bestille gyn time:) heier på deg søta:)

 

Deilig da Dossa:) aldri feil med litt fri:)

Jeg har selv fri i dag, så jeg sov til 12:) veldig godt;) så nå er det litt trening før jeg skal gå løs på leiligheten med vaskekosten:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter nå har jeg hatt masse lesestoff her altså :) ser ut som alle har hatt en ok dag :)

Jeg har ikke begynt å blø enda men spotter fortsatt og har mensmurringerbi ryggen :( vet ikke om jeg skal fortsette å el teste?? Kan man blø og ha el samtidig??

Hmm ja ja her blir det slapp av dag på sofaen før nattevakt har vondt i hode og ryggen så :)

Huff dette ble vel et skikkelig sutre/ ego innlegg men lover å komme sterkere tilbake :)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke godt ut tjo hei:( jeg vet veldig lite om kroppen våres og denne syklusen. Men har du vært inne på pernilleinfo og lest der? Står veldig mye bra der:) høres nesten ut som om symptomer på graviditet:) kan det hende at du hadde el tidligere denne pp?

Masse kos<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei, ja man kan få en blødning når man har EL. Da skal man visst være veldig fruktbar ;) kan virke som du har EL og da må du ta mannen ;) Ellers så kanskje du har festesmerter nå :)

Ikke gøy å ha vondt i kroppen, god bedring <3

Hva jobber du med?

 

Nå er ungene på vei i seng. Vesla sover og de to andre skal jeg nå lese for *smiler* Vi leser alltid på senga og prater om dagen. Elsker det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Håper alle har hatt en bra dag? :)

 

Har nettopp fortært verdens beste hjemmelagde hamburgere, NAM! Visste ikke at jeg hadde slike skills :P

 

El-testen er lik på begge strekene i dag, så LH er på vei ned her :) Da er nok egg(ene) sluppet her i gården. Bare å smøre seg med tålmodighet og vente nå, hvordan i HUUUULESTE skal jeg greie å vente ut lutealfasen da? Jeg har virkelig trua denne pp'n! Hva gjør dere for å få tida til å gå?

 

Lykkeliten: bruker du digitaltester med smiley, eller tolker du strimmel/stav? Mange feiltolker strimmel og stav, kanskje du tar feil? Jeg tror man kan får LH stigning flere ganger per syklus fordi egget ikke greier å slippe taket, så kroppen prøver på ny. Men det er viktig å vite om du faktisk har positiv test hvis du tester med strimmel/stav. Det vil alltid komme en strek på de. Testen er ikke positiv før teststreken er dobbelt så sterk som kontrollstrek,slik at denne ser blek ut i forhold. Denne gangen ble mine teststreker nesten lilla og kontrollstrek var lys rosa i forhold! :) Håper bare det ordner seg for deg snuppa ^_^ Er lurt å oppsøke gyn dersom du har på magefølelsen at du trenger hjelp, som regel gjør man det hvis du føler det innerst inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel er ikke gravid er på cd 14 i dag men sliter ned mellom blødninger :(

Dossa har tatt el test men den er negativ :( ja ja får vel bare fortsette med å legge aksjer og teste etter el ;) har jo aldri el testet før så er vel egentlig først nå at jeg finner ut om jeg har el eller ikke ;) starter på provera på fredag no mather what og satser på at disse spottingene og blødninger forsvinner syns det er rart at forrige syklus hadde jeg ingen mellom blødninger men hadde det gangen før der virker som om det skjer hver andre måned?? Hmm ja ja men får ta en dag av gangen har jo ny tine hos gyn i april igjen så får bare kjøre på å teste i vei og notere så blir jeg vel litt klokere etter hvert som tiden går :) takk for svar folkens :) ps Dossa jeg jobber som nattevakt på hotell :)

Kose på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Her har jeg hatt en go middagshvil i dag å bare kost meg, viktig å slappe av i disse dager.

Ang testene mine så ja bruker Cb sine med smilefjes, tørr ikke annet siden jeg er så vant med de.

Har lært dette med at test må være sterkere enn kontroll strek(hehe begynner desverre å bli litt leksikon etter 8 pp med prøving) Men tusen takk for at dere vil gi råd, dere er så snille :)

 

Har tatt mange prøver ang el og jeg har faktisk det, var helt bombesikker før at det var grunnen til mine el tester ble positiv 3-4 ganger.

jeg har i tilegg en venniunne som ikke får smileys selv om hun også har el, så jeg vet ikke ... Jeg blir stresset iallfall, men da jeg nevnte det til legen min i jan sa hun det kunne være ulike ting som gjorde det, men at hun tvilte på at det var noe galt siden bjeg har vært gravid flere ganger.

 

Jeg stresser desverre vel bare slik at den forskyver seg noen dager.

Nå er jeg kommet så langt at jeg tester hver dag og krysser fingrene for negativ :)

 

Utfra kalkuleringene på jordmor siri som stemmer på dagen på meg så var el i går, da hadde jeg også positiv så krysser fingrene her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres skikkelig koselig ut Dossa:) du virker så snill og god:)

 

Nam sier jeg bare lillefie, så flink du er:) fikk skikkelig lyst på hamburger selv nå:)

 

Tjo hei; føler frustrasjonen, er veldig kjedelig å ikke kjenne kroppen sin eller forstå hva den driver med. Hva er egentlig provera for noe?

 

Jeg ser på twilight nå, å fy søren denna ulven og vampyren er syykt deilige:) så kåte i blikkene sine:) tihiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...