Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle svi av en strimmeltest selv, og den var faktisk positiv, og da jeg tørket meg var det litt slim(ekle detaljer). Juhuu:) så nå ligger gubben å sover, mens jeg ligger med bena høyt og hører på lydbok:)

Sove godt søte engler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo alle sovende damer :) her var det jo mange positive el tester og puter under rompene :) krysser fingrene for dere alle ;)håper jeg snart får posetiv test også ;)

Ja ja natta på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Midt i akten igår så våknet vesla med natteskrekk. Ho bare hyla og det var mamma for alle penga. Så fikk ikke lagt noen aksjer igår men det skal ikke være noen krise. Hadde sex dagen før el og regner med at testen er positiv idag også og idag blir det aksjer og ingen skal avbryte oss ;)

 

Så herlig at så mange av dere fantastiske jenter har el :) :) kjenner jeg blir så glad og håper vi alle kan juble snart sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må berolige meg jenter. Håpet for meg er tilstede ennå?

Blir lit små redd for å bomme *huff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1327385520' post='143951262]

Dere må berolige meg jenter. Håpet for meg er tilstede ennå?

Blir lit små redd for å bomme *huff*

 

 

Jo, klart det er det. Skal jo holde med annenhver dag, og om du da har deg i dag ;) så har du jo gjort det du må ;) Krysser fingrer og tær for deg og alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1327385520' post='143951262]

Dere må berolige meg jenter. Håpet for meg er tilstede ennå?

Blir lit små redd for å bomme *huff*

 

 

Jo, klart det er det. Skal jo holde med annenhver dag, og om du da har deg i dag ;) så har du jo gjort det du må ;) Krysser fingrer og tær for deg og alle sammen :)

 

 

Takk søta :)

Blir så mye man skal bekymre seg over....hehe.....få inn en ladning ikveld så har vi gjort det vi kan *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann jenter :) Her våknet man opp til den dårlige nyheten om at jeg ikke fikk den jobben jeg hadde søkt på :(

Så nå er jeg bare lei meg og litt bekymra.

Har kun livnært meg på ekstravakter flere perioder tidligere så var ikke det minste bekymra før, men nå får jeg ikke så mange vakter per uke. jobber i en liten b. hage så er jo begrensa hvor mye behov de har. og min tidligere jobb har fått nye vikarer og vet at jeg søker i barnehager så får nesten ingenting der heller.

er nå litt redd for prøvinga mi...

Er det noen som vet når jeg kan få arbeidsledighetstrygd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Har et lite spm . Når man har begynt å få slim er det da man har el , eller er mest fruktbar ? Husker lite fra sist gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann lykkeliten:) det var kjedelig å høre:( jeg vet ikke så mye om arbeidsledighetstrygd, men tror de er litt strenge når du har begynt å få det, at de vil ha deg ut i jobb. Men hvis du har lyst å begynne å jobbe i barnehage, hva med å søke deg inn på førskolelærer:) blir du gravid når du studerer får du permisjon et år og du får ekstra penger.

Kommer jo ann på hvor du bor henn, men synes det var mange barnehager som ønsker førskolelærere;)

Uansett kommer alt til å ordne seg søte lykkeliten:)

Mange klemmer til deg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må berolige meg jenter. Håpet for meg er tilstede ennå?

Blir lit små redd for å bomme *huff*

 

Kjære Dossa:) selvfølgelig er håpet der ennå:) disse rumpetrollene overlever jo i seks dager så ser ingen problemer med det:) kan også henne at det allerede er et lite troll der som ventet på egget sitt:) mange klemmer til deg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk Ariel_86. Det var gode ord på en litt trist dag.

Ja alt ordner seg nok, får bare legge de to bak meg og tenke på den jeg nå har søkt på. Det er heldigvis barnehage stillinger ute nesten hver uke :) Så en dag må det jo klaffe skulle man tro :)

 

Hvordan er deres dag da? Mye aksjer ute å går? Vi har noen heldige kjærester ;)

 

Ang el slim spm ovenfor så har jeg hørt at el slim kommer før el men ellers kan jeg lite om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Ariel :) Føler meg rolig nå, skal ta gubben ikveld :P

 

Lykkeliten, vil bare sende deg en god klem <3

Håper det ordner seg for deg vennen :)

Mannfolka våre er heldige i disse dager *ler* Kan vel ikke være mye klaging i heimen nå vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ dere jentene mine :D

 

Dossami: KLART det er hÅp!! Herremin du har jo gjort alt riktig, og sæden ligger i dvale i hvertfall 1-2 døgn i egglederne dine, som den bruker ca. 30 min pÅ Å nÅ :D Jeg leste skikkelig dype dokumenter om dette i gÅr, samt om kvinnelig og mannlig anatomi for indre og ytre kjønnsorgan. Ta det helt med ro min kjære <3

 

Lykkeliten: dritt at det skal være sÅ vanskelig Å fÅ seg jobb. Vi er to i samme situasjon, og jeg har i tillegg mange yrker jeg ikke kan ta pga hÅndeksem! HÅper det løser seg snart, alt ordner seg for snille piker, men slemme piker ordner tingene selv ;) GÅ inn pÅ NAV.no og sjekk ut hvilke krav de har pÅ arb.ledig.trygd.

 

Tjo hei<3: positiv i dag?

 

Alessandro: slimet kommer nok før el, i en liten ukesperiode. Det er best Å bruke test for Å finne ut nÅr du har LH stigning, enten stav, strimmel eller digital (den siste er dyrest, men der fÅr du en smiley nÅr du er i dine frukbare døgn), de andre testene mÅ man være litt trent med Å kunne tolke, men det gÅr som regel greit etter et par sykluser Å finne ut hva som er hva av pos og negativ test :) Selv bruker jeg stav fra babyplan og synes de er kjempegode Å bruke :) La oss hÅpe du slipper Å tyde el sÅ mange ganger :)

 

ELLERS mine snupper, har LilleFie fÅtt sms fra gynekologen sin i dag morges! Jeg har tilfredsstillende verdier pÅ ALLE prøver, sÅ slipper Parlodel mot prolaktinet, og pergoeggene mine er dermed reddet! HYYYYYYYYYYYL!!! GÅSEHUD!!!! Har hylt og klappet og gÅtt i sirkler i dag i leiligheten. Merkelig hvor happy man kan bli av Å vite at el er normal med pergo. Lurer pÅ om jeg tar av og flyr til himmels og sprenges som et fyrverkeri hvis jeg fÅr to streker pÅ g-test, ettersom jeg reagerer sÅnn pÅ pos el-test og normal el! HAHA! HERREGUD!!!!!! YES YES YES YES YES YES!!!!!!!! :D

 

Stor klem til mine hÅpefulle! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan ikke noe annet enn å gjøre sånn :D av deg lillefie. Krysser alt som krysses kan for deg nå :)

Vi må da klare det denne mnd, vi som har vært så flink :)

 

Første pp med sex hver dag hos oss så vi er litt ekstra optimistiske her :)

 

Jeg er så spent hvem som klarer det denne uka. Ialle tidligere uker jeg har vært i har iallfall 3 blitt gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snuppis :) Wow, må si dere har vært flinke! Det Må bare bli klaff hos dere nå! Er helt umulig at det ikke skal ligge noen svømmere der og vente! Ja, det er jo riktig ift statistikk med ca.3 per uke. Tror vi er ca. like mange i hver av ukene, gjevnt fordelt for noen nye kommer og noen går (heldigvis!!).

 

Christ!!! Dette er så nervepirrende! For første gang siden vi begynte å prøve føler jeg at det kan skje noe, for har sjekket alt som er å sjekke med meg, og vet at jeg kan få det til nå. Eneste som mangler er å sjekke svømmerne hos mannen, men han er sunn og har til og med slutta å røyke for dette, så er rart om det ikke skal være friskuser der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå herregud Lillefiesnupp :) jeg fikk ståpels på arma da jeg leste innlegget ditt :) For en fantastisk nyhet du har fått idag snuppa :D Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne. Tenk at gullegget nå blir befrukta *juhu* Om noen uker så skal du juble over en positiv test :) :) :)

Jeg synes jeg ser deg for meg søta *smiler* der du hopper og spretter rundt i leiligheten av glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiiihihihi ^_^

 

Ja, ble et helt annet menneske etter den beskjeden! Håper VIRKELIG det klaffer denne gangen! Skal høvle over han snart nå, er bare noen min til han kommer hjem :P Stakkar, han må jokke med sår tissefant, jeg er ikke direkte diger der nede og han er i største laget for meg, så må si han er flink som holder ut svien :lol:

 

Litt pinlig spm: når dere kjører på hver dag/ofte i fruktbare dagene og han legger igjen "varene" sine der inne.. Blir det litt ubehagelig duft der nede hos dere da? Blir litt "surt" hos meg, så er redd det gjør noe med ph'en og at surhetsgraden ødelegger spermen? Tror ikke det er så lurt å pakke oppi sånne ph tabletter når man prøver å få barn heller. Det er som om den overflødige sædvæsken blir litt uggen før den kommer ut liksom. Men hvis vi har sex og han kommer på utsiden så blir det ikke sånn, så det går seg til og blir duftfritt etter 3-4 dager siden siste utløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefiesnupp :) du er helt rå ;) Jeg digger deg snuppa *smiler*

Jeg har ikke noe svar ang lukt. Har ikke merket noe til det. Lukta ødelegger ikke noe snuppa, vi må tenke posiivt vettu ;)

Nå skal ikke noe ødelegge for oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa woop woop Idag får ikke mannen være sliten han kan være sliten alle de andre dagene i denne pp :) he he

Lillefie så SUPRE nyheter:) godt med litt gode nyheter i denne bollen :) jeg har ikke fått posetiv el test enda testet i dag tidlig når jeg kom hjem etter 15 timer på jobb men ikke noen rød strek der :( prøver igjen i kveld :) aksjer skal legges okke som :) men lurte på en ting lillefie jeg bruker de samme testene som deg og blir dine helt rød først også kommer strekene frem etter det??

 

Ja ja alt det andre har jeg glemt har akkurat våknet så skylder på det :)!

 

Kose på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihi :D Søta! Var ikke noe dårlig miljø der nede nå! Ligger med pute under rumpa og føttene oppetter veggen :P Stort av han å kjøre på tross at det svir på fanten! Nå drar han nypult på butikken og kjøper pølser og brød, hahahahahahah, ironisk nok :D Jeg elsker han, han er så søt med lua si:) Skal kle godt på meg og ut etterpå, er meldt syyyykeste nordlys på 6 år i dag! Er 17 minus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei: ja, det hender at den blir sånn at det ser ut som det er gnidd utover rødfarge akkurat idet urinen trekker innover i vinduet, men det forsvinner når testen er helt gjennomtrekt:D Denne gang fikk jeg opp ildrød teststrek før hele vinduet var vått og mens fargen var gnidd utover, så jeg så det med en gang! Den gløder i dag også, testet nettopp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh takk for svar :) så spennende med illrøde streker altså så snilt av mannen og handle :) vi ligger på hver vÅr sofa å lurer på hva vi skal ha til middag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No prob, det er det jeg er her for :) Det er en kamp og en strid denne middagsproblematikken.. Har btw drukket bare 1 kaffekopp på to døgn nå. Det er vansskelig å holde seg unna, men skal prøve å drikke minimalt med kaffe på el dagene og dpo. Kaaaanskje det hjelper på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!!!

Da er vi tilbake etter en deilig tur med Color Magic :)

 

Utrolig gøy å lese om alle som har fått EL, stå på, jeg krysser fingrene for dere alle sammen ! Spesielt deg, Lillefie, ble så glad når jeg leste at verdiene dine er såpass lave, slik at du slipper ytterligere medikamenter. Nå skal du se at testen lyser poitivt for deg også! Det er deg vel fortjent.

 

Jeg glemte jo så klart EL - testene hjemme før vi reiste på søndag, men fikk masse slim i går, mandag. Det ble lagt aksjer søndag og mandag, og det blir lagt aksjer i dag også.

Tok en EL test når vi kom hjem, og test streken var klar og synlig, men ikke så sterk som kontrollstreken. Har heller ikke EL-slim i dag. Så da håper jeg egget er sluppet og at det blir spleising på gang, hehe.

 

Har fri hele uka, så skal hvertfall sørge for at det blir aksjelegging hver eneste dag denne uka!

 

Har ligget med beina høyt oppover veggen etter akjsene denne gangen, og håper det hjelper med å få de inn dit de skal, hehe.

 

Er så utrolig spent på dere alle her!!!! PUL I VEI! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver med mobil for ligger i sengen, har ikke dysleksi altså :P Blir dobbeltkonsonanter i fleng med overfølsomt tastatur på tlf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...