Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og vil ha det! :) Er på CD 14 i dag, utålmodig! Den er forskjøvet pga. pergoen tror jeg. Egentlig litt greit siden mannen min ble syk. Vi har fått noen ekstra dager til å legge aksjer på når han nå er frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at det er flere av dere som har EL nå :) :)

Lillefiemor, du og jeg får det snart vi også vettu *smiler*

EL e nok litt forskøvet pga pergo'n som vi har gomla i oss ;)

men bedre seint enn aldri.

 

Snuppa har med seg en venn hjem fra barnehagen. De sitter oppe og spiller litt ps3 :) Gullet er hos en venn. Stille og rolig i heimen :)

 

Ååååå er noe matlei så hva skal man lage til middag idag da, forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min el test var negativ i dag:) like greit med tanke på at jeg skal jobbe dobbelt så rekker ikke aksjer heller :) her blir der ferdig pizza i dag Dossa rekker ikke annet :)

Klemme på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjo hei, håper du også snart får en positiv el test :) Aksjelegging før el skal være bra vettu så med en gang du og mannen din har overskudd så hopp på hverandre ;) *knis*

 

Hvilken CD er du på?

Jeg er på CD 16 idag og pleier som regel å få el på dag 16-17 men den er sikkert litt forskøvet pga pergo'n jeg har gomla i meg :P

 

Spurte ungene hva de ville ha til middag og alle svarte de likt. Pølser....bombe ;p

Kanskje de blir pølser til middag. Må få mannen til å dra innom butikken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får lage pølse gryte dossa! :D det skal vi ha i dag. :)

 

åsså er bilen vår klar på verkstede så vi får hentet den også i dag! hurra! har lånt bilen til broren min, å den er grusom å kjøre, så nå gleder vi oss til å få vår tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa jeg er på cd12 å har lagt aksjer hele helgen så tror jeg kan ta en dag uten blir jo så sår til slutt og litt vansklig å forklare hvorfor jeg går så rart ;) *knis* pølser er jo godt da :) he he nei får komme meg på jobb gleder meg til klokka blir 8 i morgen tidlig for da skal jeg zzzzzz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen jenter:)

Har testet litt etter el og det ble negativt. Men er bare på dag 15 så må nok vente noen dager til:) så nå går det unna med juice og bisolvon tabletter, og masse aksjelegging:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med pølser er godt tenkte jeg på middagen dah :) * kniiiiiis*

 

Hahahahaha.....du er søt ;) trodde du mente noe annet før du kom med denne forklaringa *gliser* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyyyyyyyyyyyyl!!! EL TESTEN ER ILDRØØØØD!!! HAHAHAHAHAHA!!! Ååå gurimalla jeg svimer aaav! Gikk for å tisse og tok en test nettopp! Kom ramlende ut badedøra og vifta med testen forran nesen på gubben som akkurat hadde våknet fra middagshvil i senga vår! Spurte om han var in the mood, and the next thing I knew var at jeg høvla over han :D Da har vi altså lagt aksjer 3 dager på rad nå:-D Og egget slipper ikke før 12-36 timer etter pos test har jeg hørt!

 

Nå må det fandens prolaktinet se og holde seg unna pergoeggene mine!!! Jeg har lyst å hyle høyt :D

 

Dossami nå mååå du komme hakk i hæl!

 

I LOVE YOU ALL!! Heheeh <3

 

Blir tomatsuppe med egg og hvitløksbrød her i kveld, billig og supernammis <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere søtiser som ikke har fått el får den snart! Åååå dette er fantastisk og meget overraskende!! Bare fått pos test 2 ganger på 4 pp jeg! Ligger med pute under ræva, push dere frem sædene mine: PUSH!!! Er på cd 14, right on time!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååå så bra Lillefiemi <3 Må være deilig å se at testen ble positiv :) Hold rompa i været leeenge ;) må få disse svømmerne på plass vettu *ler*

Jeg kommer så fort etter som jeg kan. Tror testen blir positiv imorra. Aksjene skal ihvert fall på plass ;)

Pergoegga våres skal til pers denne gangen *smiler*

 

Er det bare meg att som ikke har EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeeeee jeg har jo EL :D

Synes puppene er så ømme så fant ut at jeg skulle ta en el test til og jaggu kom det ikke opp et pent smilefjes :) :) :)

 

Nå skal gubben tas *ler* :) :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spurtet fremøverbøyd fra soverommet til stua for å se Cæsar nå, hahahahah, trodde vel at det ville minke tyngdekraften sikkert :-P Idiotisk og sikkert helt unødvendig, men man blir skikkelig grådig på alt når man er sliter :D Ja, det blir heftig å vente på ikm denne runden nå iallefall! Kom etter i morgen! Det hadde vært så koselig om vi kunne slå følge over til 1.tri, eller hva jenter? :-D Pergoegg må bare bli bra, gjerne to på en gang! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese at EL testene gløder i fleng jenter :)

 

Jeg derimot tror løpet er kjørt for oss denne mnd...

Samboeren dro tilbake på jobb igår kveld,men rakk å legge igjen litt aksjer. Jeg har ikke EL før ons-tors og gikk derfor og knipet igjen så godt jeg bare kunne,hehe:)

 

MEN,da jeg trente etter jobben idag og under jogginga på tredemølla kjente jeg at det ble litt vått på trusa (ekkel detalj,sorry sorry:/ )

Tenker at da datt "aksjerne" ut og da var det håpet ute... :(

Samboeren kommer ikke hjem før til fredag igjen,bah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw Ellah.. Neeeida, sædcellene svømmer inn og opp til egglederne hvor de blir liggende i dvale og vente på egg, de kan leve i opptil 6 dager og vente der inne. Det som kommer ut igjen er overflødig sædvæske uten noe brukbart innhold ;-) Jeg leste om ei her inne som ble gravid når hun hadde sex 6 dager før el.. Ganske sjukt at det går an! Krysser fingrene likevel for deg, det er faktisk mulig for de som er friske å bli gravid på den måten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så god du,LilleFie!

Kommer alltid med beroligende og gode ord :)

 

Sendte en hysterisk mld til samboeren om at aksjerne hadde sklidd ut og at han måtte prøve å komme hjem tidligere denne uken ASAP(!),men det lar seg nok ikke gjøre:)

Så får håpe at disse småtrolla klamrer seg fast fram til EL!

 

Jeg er så spent på alles vegner, spesielt på deg siden du har begynt på pergo. Fikk en liten klump i halsen da jeg leste at du fikk knallrød på EL testen istad,ble litt rørt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...