Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

God morgen jenter:)

 

Flink du er Dossa:) som fikk ryddet og vasket så mye:)

 

Her ble det ingen vasking i går, for jeg endte opp med 2 ekstra barn en gutt på 2 år og en baby på 7 uker, så moren fikk slappet av noen timer:)

 

Vi fikk gjester i går så her ble det sent, men det er min tur å stå opp med barna så han kan sove litt lenger, og nå har jeg lovet ungene pannekaker:)

 

 

Snill du er Severine :) jeg og mannen har den ordningen at vi står opp annen hver dag i helga. Deilig å kunne sove til ihvert fall kl 08 *knis* :) greit å stå opp også for da får vi masse ut av dagen *smiler*

 

Snill du som passet de små mens mamma'n fikk sove.

Du virker som ei jente med et stort hjerte <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeiii :-D

 

Hvordan står det til med el da jenter? :-D Har ikke sjekket enda i dag jeg, men svir av en i kveld på neste dobesøk :-) Spent på dere nå! Har ikke så mye håp selv etter hormongreiene mine som kanskje løser opp eggene når de er sluppet.. Oh well!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helu :)

Jeg har ikke testet ennå idag. Gjør det snart må bare spare meg så det kommer nok i koppen ;) *ler*

Vi har vært ute i hele dag og lekt i snøen og aket i bakkene på skolen :) Deilig å bare ikke gjøre noe annet enn å kose oss :)

 

Snuppa sitter og spiller et ps3 spill med sin pappa.

Hører ho forteller sin pappa hva han må gjøre *ler* kommanderer han rundt..haha....kan ho ligne litt på sin mor ;)

 

Har dere snupper fått EL ennå?

Jeg må prøve nå, er på dag 15 så kanskje jeg får et smilefjes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL testen ble negativ idag. Men er jo greit å ha noen svømmere klare som ligger og venter på egget, så derfor dro jeg med gubben på soverommet, låste døra og høvla over'n ;) *knis*

Var så klare atte det gikk fort....hahahaha :D

 

Snuppa leke med nabojenta, vesla leker nede og gullet er hos en kamerat. Blir film og rester av lørdags snopet ikveld ;)

 

Har dere hatt en fin søndag snupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahah :D Herlig Dossasnupp :D Vi har en supernysgjerrig hund som følger etter oss når vi skal på soverommet, for han tror vi skal sove (han sover med oss i fotenden), hahah, plaagsomt! Han får ikke være der når vi sexer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha Lillefiesnupp :) nei tilskuer vil vi ikke ha :P vi har en katt som ble forvist fra stua da vi koste oss foran peisen om fredagen ;)

 

Nå er det leggtid for ungene. Gubben får hente gullet så får jeg begynne med ho minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ti hi Dossa du er jo helt rå ;) vi legger også masse aksjer om dagen og gubben er over lykkelig :) har ikke fått posetiv el test enda men men kjører på som bare det :) ja ja får vel snart legge noen flere aksjer før det bli på med pysjen og da snakker vi en stoor posete flanells pysj etter flausen i dag tidlig ;) ti hu

Kose på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen jenter :) Har hatt en fin søndag som barnevakt til en liten gutt på snart 4 år :)

 

Ekstra kos det :)

 

Ellers har vi fått nydelig middag hos mamma og bare kosa oss i kveld me film :)

Er dere opptatt av t det skal gå 4 timer mellom vær dobesøk før man kan teste?

 

I dag ble min negativ så var kanskje bare slikt vanlig tull som gjorde den positiv i går. Men hadde drukket veldig mye så den var veldig utvannet i sted. Skal teste en gang til før vi finner senga her.

Men denne pp har vi jo aksje planlegging hver dag så håper det skal klaffe selv om el tester og el er litt upålitelige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer? Hmmm.. Har ikke hørt om den ''regelen'' jeg :) Jeg tester om kvelden for de sier at LH er høyest da. Bruker du strimmel? CB? Vanskelig å si hva som skjedde med positiv i går og negativ i dag. Tror egentlig ikke utvannet skal ha mye å si altså.. Jeg testet positivt på utvannet den pp'n jeg hadde LH stigning. Men syness ikke noe er logisk lenger med denne prøvingen, screw the test, håper håper håper for deg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jentene mine <3

 

Lillefie snupp, ååååå så snill du er som synes vi er en harmonisk familie :) må si meg enig :P lov å skryte litt vel....hahaha....

Er det bra med deg idag vennen?

 

Tjo hei, hahaha....jeg skjønner deg godt at du tok på deg en kose pysj ;)

 

Severine, jeg må teste etter EL fordi jeg har aldri kjent på kroppen når jeg har EL. Misunner dere jenter som veit godt når EL er i anmarsj :) Skulle ønske det var meg også.

Men er ikke så mye å gjøre med det gitt.......Kos annenhver dag er en god oppskrift snupps ;)

 

Jeg har kommet meg på jobben og frokosten er inntatt *smiler*

Har først to undervisningstimer idag også en fritime *juhu*

Deilig for jeg har en fritime på mandager, tirsdager og onsdager og to på torsdager og de nytes dersom jeg ikke har noe jobbing som må gjøres :)

 

HA en super fin dag jenter <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

står på bruksanvisning at man skal la det gå 4 timer mellom hver test, unngå å drikke så mye og teste om kvelden ja. ja tester kun med Cb. Er vanskli med billig strimmlene siden de som regel alltid gir utslag men at man må se det på hvem som er sterkest.

Jeg glemmer så fort av hvem som er hvem av strekene :)

 

Har opplevd selv hvor mye å si det har med denne utvanninga, da jeg skulle vise en venninne av meg det samme (for hun tester litt som hun føler for og får aldri pos resultat) da endte vi opp med 2 pos og 3 neg på en dag :)

 

Jeg har kanskje lite utskillelse siden jeg kan få testen neg av bare 1 liter vann og 3 timer mellomrom, det har aldri blitt skjekket :)

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Jenter!!!! lenge siden jeg har skrevet her inne nå.. i helgen har jeg jobbet natt, kjørte drosje frem til kl 8 om morgenen. kjipt å gå å legge seg når sola står opp.. så på lørdag ble det ikke mye aksje legging. men tok det igjen i går kveld. :) krysser fingrene for at det funker denne gangen..

 

hadde en lang samtale i går om når vi skulle si noe dersom vi fikk det til denne gangen.. tror vi ble enig om at min tvillingbror skulle være den første som får vite det. han komme hjem når jeg da evt. er i 12 uke.

 

dere skal selvfølgelig få vite det. det spørs vell om jeg klarer å holde meg. :P

 

bare hååååper at det funker denne gangen!!!!!! vil at det skal funke denne gangen!!!! er lei av å prøve nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-) Jeg tester med CB for første gang denne perioden, og fikk strek to (høy) i dag. Har også fått masse EL slim...

Vil det si at selve EL er i dag, eller kommer det litt "slim" et par dager før selve egget slippes? Ville tro CB kommer på "maksimal" når man har EL ? Vel vel.. det er vel bare å kjøre på disse dagene... uansett :-) ønsker alle sammen masse lykke til og at ALLE får en positiv G-test om et par uker :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo Lillemeto ;)

Klarer du virkelig å vente med å fortelle det til du er i 12 uke *flink* det hadde nok ikke jeg klart. Hadde sikkert røpet meg fort *ler*

 

Det går bra denne gangen skal du se :) Vi må bare tenke positivt og håpe på at det er vi som snart kan juble høyt :D

 

Jeg fikk negativ EL test idag. Regner med at den dukker opp i løpet av de nærmeste dagene, så jeg må bare forsyne meg av gubben *knis* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke testet etter noe EL enda. i følge planen skal det være i dag. så skal teste snart. :) har hatt EL slim men ikke noe mer.

 

Jeg har egentlig uansett lyst til at han skal være den første. etter som han reiser mye føler han seg litt utenfor. så hadde vert kjekt å kunne sagt det så snart han kom hjem, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv på EL test i går. Og i dag så har jeg sinnsyke smerter på venstre siden. Er smertene tegn på at egget skal løsne, eller har det allerede løsnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-) Jeg tester med CB for første gang denne perioden, og fikk strek to (høy) i dag. Har også fått masse EL slim...

Vil det si at selve EL er i dag, eller kommer det litt "slim" et par dager før selve egget slippes? Ville tro CB kommer på "maksimal" når man har EL ? Vel vel.. det er vel bare å kjøre på disse dagene... uansett :-) ønsker alle sammen masse lykke til og at ALLE får en positiv G-test om et par uker :-) :-)

 

EL er når CBFM viser maksimal, altså 3 streker. Og det viser den gjerne i to dager (etter hverandre). I hvertfall gjør min det :)

Endret av Bergen87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv på EL test i går. Og i dag så har jeg sinnsyke smerter på venstre siden. Er smertene tegn på at egget skal løsne, eller har det allerede løsnet?

 

Så spennende Amedillo :) Du veit hva du har å gjøre *knis*

Pleier du å få positiv EL test en eller to dager?

 

 

 

Jeg får alltid positiv test to dager på rad, og er det 12-24 timer etter den siste dagen da at egget slippes....mmmmm.......mye man skal undre seg over i denne babylaginga *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig lillemeto :) Hadde jeg vært din tvilling bror hadde jeg iallfall blitt kjempe gla og stolt over å være den første :)

 

Er det noen av dere som får kort periode positiv el test? jeg fikk det sent på kvelden på lørdag og nå er de neg igjen.

men er vel bare det vanlige rotet igjen.

 

Har opptil 5 pos hver mnd fordelt på 2- 3 perioder :P

Lei av klusset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig lillemeto :) Hadde jeg vært din tvilling bror hadde jeg iallfall blitt kjempe gla og stolt over å være den første :)

 

Er det noen av dere som får kort periode positiv el test? jeg fikk det sent på kvelden på lørdag og nå er de neg igjen.

men er vel bare det vanlige rotet igjen.

 

Har opptil 5 pos hver mnd fordelt på 2- 3 perioder :P

Lei av klusset :P

 

 

Jeg får positiv EL test to dager etter hverandre.

Etter det blir den negativ igjen :)

 

Skjønner det klusset der bare forvirrer deg.

Har du fått positiv test ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1327325765' post='143949803]

Jeg fikk positiv på EL test i går. Og i dag så har jeg sinnsyke smerter på venstre siden. Er smertene tegn på at egget skal løsne, eller har det allerede løsnet?

 

Så spennende Amedillo :) Du veit hva du har å gjøre *knis*

Pleier du å få positiv EL test en eller to dager?

 

 

 

Jeg får alltid positiv test to dager på rad, og er det 12-24 timer etter den siste dagen da at egget slippes....mmmmm.......mye man skal undre seg over i denne babylaginga *ler*

 

 

 

 

Første gang jeg tester etter EL, så vet ikke, men skal teste i dag også. Men er veldig forundret over smerten jeg kjenner. Nesten som sting i begge sidene nå.

 

Rett hjem å "kose" etter jobb, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk pos på lørdag :) ikke i går, men da ble den veldig utvannet pga mye drikke. Var nesten like lyst som vann og da slår de aldri ut på meg. Venter noen timer til så slår den ut pos. Så må bare vente spent her til de magiske 4 timene er gått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...