Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 20.januar)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Da er besøket reist. Vi har spist god mat, hjemmelaga lasagne og gomla i oss masse kaker :) så nå sitter jeg i godstolen med oppkneppa bukse :P

 

Hahaha.....så du sovna Tjo Hei ;) var godt tenker jeg. Og sikkert det kroppen din trengte også :) Du får ta litt husvasking imorra da vettu *smiler* Kos dere med middag og ha en fin kveld :)

 

Ariel, håper dere får reist sydover og at ikke noe setter en stopper for turen. Blir digg å få litt sol på kroppen :)

 

Leste for vesla ikveld og da sier ho atte mamma imorra må jeg huske å si gratulerer med dagen for da blir du så glad i meg :) ååååå så søt jenta mi er *smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo jenter. Har et. Spm . Har vært ganske svimmel idag og vondt i hodet har jeg hatt de siste dagene , er det mulig å kjenne noe sååå tidlig . Eller knsje jeg er syk .? Hmmmm Skjønner ikke helt hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra kveld Dossa:) Så søt hun er:)*smiler*

 

Jeg har fått i meg sjokolade så nå er alt i bane igjen:) litt småkvalm og stappet etter alt jeg har fått i meg, men det var digg:)

 

Allesandro: har aldri vært gravid før så vet ikke, men kan jo hende:) noen flere symptomer på det ene eller andre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det jeg føler , vet ikke om jeg hadde det sost gang for da visste jeg ikke at jeg var gravid før jeg var litt over 2mnd :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må finne senga for er stup trøtt.

Kanskje jeg får pakker på senga imorra :) hihi...

God natt søtnosene mine <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaaaaaahhhhh.. Snakk om å være godtersjuk! Har nettopp spist en stor skål pisket krem hjemme hos mamma! Ble to glass vin i dag og.. Kjapt pip fra meg bare :)

 

Klemmiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER ME DAGEN DOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

 

Ville bare inn her for å gratulere, må komme meg i seng da jeg skal opp å på jobb i morra tidlig :)

Gleder meg, har nesten ikke jobba denne uka og er ikke vant til det :D

 

Har hatt en fin dag i dag. Kafe me mannen, kamp og film kos i kveld.

Vond hofte for tida murrer og bråker der nede men alt for tidlig til at det kan være noe på gang :)

 

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med dagen Dossasnuppa:) HIPP HURRA FOR DEG:) håper du får en fantastisk dag med masse kos og pakker:)

Masse bursdagsklemmer<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Dossami :D :D :D :D :D :D Håper du får en kjempefin bursdag og alt du ønsker deg! Og til og med en knøttliten pakke nederst inni magen og <3 Hihihhiihhii!!!

 

Stoooooor klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå så søte dere er jenter ;)

Tusen takk Lykkeliten, Ariel og Lillefie snuppa <3<3<3 for noen herlige bursdagshilsner. Ble kjempe glad *smiler*

 

Jeg fikk lov til å sove på morran idag *digg*

Men nå ligger jeg bare å vrir meg i senga så da står jeg like godt opp :) Magen skriker etter mat :P

 

Ha en fin dag dere som skal jobbe og dere som fortsatt har fri :)

Digger dere søtnoser ;)

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen Dossa! Håper den blir bra! :)

 

Jeg bare tenkte jeg skulle legge fra meg et spor ;) Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men eg følger med fordi..

 

Jeg har akkurat vært på en 1 times-lang tur. Vi har helt nydelig vær i Bergen i dag. Sol fra skyfri himmel.

Jeg har nemli begynt å trene igjen...

Et år før jeg giftet meg, var jeg flink til å trene, måtte jo se noenlunde bra ut på bryllupsdagen :P

året etter var ikke trening så nøye, da koste vi oss som nygift, gikk ik særlig opp i vekt, så det gjorde ikke noe... Men sommeren i fjor, da begynte ting å toppe seg.. Vi hadde ikke tid til trening og gadd ik bry oss så mye med det...

 

Etter at jeg mistet i august, har ting bare gått oppover, bokstavlig talt, og jeg har lagt på meg 6kg... Så nå er jeg kommet til et punkt der nok er nok, og jeg prøver å gjøre noe med det.... Det er veldig vanskelig, for jeg har aldri vært flink til å gå ned i vekt, har bare stått på stedet hvil i noen år, og vært i noenlunde god form. Så spørs hva som skjer framover... Om jeg klarer å gå ned igjen (ihvertfall 6 kg.) eller hva om jeg endelig blir gravid? Hva gjør jeg da?

 

Er der mangen av dere som trener? Hva trener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bergen 87 :)

Sikkert godt å få igang treninga men bare husk at du ikke må drive med noe slanking når du blir gravid. Å trene mens man er gravid er bare sunt :)

 

Nå har jeg laga ferdig rullekaka og den sprakk ikke opp jo, flink jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag jenter :)

 

Grattis igjen med dagen Dossasnupp :)

 

Hvordan ligger dere an? Alle fått el? Noen som "kjenner noe"?

Her er alt som vanlig og normalt. Ingenting hverken fra eller til. Er litt plaget med murringer, men det er jo fordi jeg har vondt i endoen. Det virker imidertid som magnesiumen jeg tar mot det hjelper en del. Jeg får liksom flere opphold i noen timer per dag der jeg ikke kjenner noe som helst <3 Deilig!

 

Har gjort litt husarbeid og tent i ovnen. Ligger på sofaen og skal sikle litt på reisemål nå :D Skal bestille sydentur etterhvert :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm.. Da er det besøk av milkyman igjen her gitt! Søren tute! Løp på do for å unngå å bli våt i trusa.. Tørket meg med en ball papir og pakka truseinnlegg i trusa. Hva farsken er dette da? Jeg har aldri sett liknende i mitt liv! Jeg har ikke kløe eller svie så dette er iallefall ikke soppinfeksjon. Prøve å ta på det selv om jeg synes det er disgusting for å se hvordan det oppførte seg. Det kan ikke strekkes, men danner små topper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ja, tenker det er hormoner som er årsaken, for har garantert ikke noen andre "plager" som kan utløse det. Er sikkert pergoen siden det er første gang jeg tar det også :) Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Gutt 04 :)

 

Ååååå så gøy med sydentur Lillefiesnupp :)

Hvor vil dere reise og når da? Nysgjerrig jeg.......mohaaaa :P

 

Jeg har en mann som hater å fly og hver gang jeg nevner ferietur sydover så grøsser han *ler* men jeg har sagt at en gang så må han bare hoppe i det.

Får ta seg en dram eller fire :P

 

Nå har besøket reist og det har vært en koselig dag og kveld. Spist god mat og gomla i oss masse gode kaker :)

Ble att så jeg kan ta med på jobben imorra *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med dagen Dossa :)

 

Noen som kjenner noe? Har allerede begynt å kjenne symptomer, og forhåpningene er på topp! Typisk meg... Kjenner mye stikking i magen, og kjenner litt for mye lukter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!!!!

Skal si skravla går her altså, det er jo farlig å være borte noen dager, man mister jo helt kontroll!

 

Først av alt - Gratulerer med dagen Dossa! Håper du har hatt en fin dag, og at du får verdens beste bursdagsgave (spire i magen).

 

Ellers vil jeg si at innleggene til LilleFie og Dossa er super morsomme å lese, blir i så godt humør, - Go girls!

 

Jeg håper alle sammen har hatt en fin uke, min har vært fantastisk, til tross for meget influensa syk unge. Føler meg ikke klar til å begynne i jobb igjen i morgen, vil ha mer ferie!

 

Bergen 87 - Jeg trener. Jeg har gått opp 30 kg (!!!!) på tre år, dette skyldes en tøff skilsmisse og deppresjoner. Men nå må vekta ned. Slanker meg ikke, men er bevisst på hve jeg putter i tryne og trener minimum 3 dager i uka. Denne uka her har jeg trent 4 ganger, kondisjon og styrke på treningstudio, samt skigåing i marka, har jo løypene rett utenfor stuedøra :) Rir også en del, men det er jo ikke så mye mosjon igjen, mest for hesten egentlig, hihi :)

 

Siden jeg hadde EL sist søndag (tror jeg hvertfall), så er jeg 7 dpo nå. I motsettning til mine forrigje pp føler jeg absolutt ingen ting denne gangen. Ingen stikkinger i bryst eller mage, ingen kvalme, absolutt ingen ting. Håper det er positivt :)

 

Krysser fortsatt fingre og tær for alle dere flotte jenter her inne, og at spiren sitter i oss alle sammen denne PP her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ sÅ herlig da :D Jeg har spist godteri i dag ogsÅ, for jeg har ikke kaker! :D

 

Vi vil en tur til Djerba. En sjørøverøy med broforbindelse til fastlandet i Tunisia :) Jeg føler meg ikke norsk egentlig. Føler inni sjela at jeg hører til i ørkenen med araberhester, oaser og palasser :D Hjelper ikke stort pÅ sjelebildet mitt nÅr folk fra midt-østen faktisk har spurt en del ganger om hvor jeg er fra heller :) Hehe. Jeg er blir dÅrlig av mørket og kulden her oppe, og tÅler ikke janteloven som herjer her. Er sÅ mange som ikke unner andre suksess osv. Føler jeg hører hjemme hos et annet folk og en annen og mer vennlig kultur da. NÅr det kommer til religion har ikke den noe med saken Å gjøre, det er selve stedet som natur, og mat og musikkultur som stÅr i høysetet :)

 

Har heldigvis mer skrekk for Å sitte i bil enn i fly :) Kanskje han kan dopes ned litt da? *tihihihih* Bare Å høvle over'n sÅ blir han søvnig og sovner etterpÅ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Amedillo og Julestrømpa :) søte dere ;)

 

Julestrømpa, hehe måtte le av at du liker det jeg og Lillefie skriver. Blir litt rart innimellom, men her snakke vi rett fra leveren :P

 

Ser på Castle, digger serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Høres ut som om du hadde en fin dag Dossa:) fikk du noe fint av gubben el?

 

Lillefie: kan kjenne igjen litt av dem følelsen, jeg kunne gjerne bodd i utlandet på et varmt sted:) kanskje når vi blir store en gang:)

 

Bergen87: for noen år siden var jeg ganske overvektig. En dag fikk jeg nok så meldte meg inn på vektklubben. Jeg er en ganske utålmodig person så byttet også ut frokost og lunsj med shaker. Etter et halvt år klarte jeg målet på 25kg:)

I dag er jeg normalvektig, men livredd for å gå opp igjen. Så jeg trener 3 ganger i uken på treningssenter både kondisjon og styrke samt at jeg prøver å spise sunt i ukedagene:-)

 

Kosi kos:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Jeg ser jeg må prøve å komme meg inn her hver dag for ellers blir det mangen sider å gå tilbake;)

 

Dossa Gratulerer med vel overstått, ser jo ut som du hadde en koselig dag:)

 

Bergen87: Jeg har vært veldig overvektig (110 kg), men la om kostholdet og kom i gang med trening, zumba er det jeg liker best men prøver å variere med å få lagt inn en styrke time i uka.

 

Ariel_86 kose deg masse på tur, det er godt og komme seg bort litt men godt og komme hjem igjen også;)

 

Siden jeg ikke tester for EL regner jeg med at den er over for denne gang da det er 15 dager siden syklus startet, men har fått lagt inn aksjer annenhver dag så skal ikke klage.

 

Denne helgen har jeg laget cupcakes med barna og de fikk ha noen rosa og noen blå så begge var godt fornøyde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...