Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

God morgen jenter :)

Ny dag og jeg har EL *juhu* fikk et pent smilefjes igår kveld og regner med å få et smil idag på testen også :)

Hadde sex dagen før EL men vi ble avbrutt igår så ingen aksjer men idag skal vi ikke forstyrres :) Kanskje det hjelper å henge en lapp på døra.....hahaha :P

 

Hvis vi får lagt noen aksjer idag så er det vel fremdeles håp for meg eller hva mener dere jenter? Vil ikke gå glipp av denne pergo runden.....uff det skal ikke være lett denne babylaginga *smiler*

 

Ikveld skal jeg ut og spise med ei venninne. Feire min bursdag som jeg har på søndag :)

Verpesjuk, hadde ikke du bursdag samme dag som meg?

 

Mannen har kjørt jentene i barnehagen.

Jeg får gjøre meg klar til en ny dag på jobb :)

 

Metti, vi har venta like lenge. Nå må det da bli vår tur synes jeg :)

Håpe det snar skjer ting hos deg. Klem

 

Ha en fin dag søtnoser <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Dossa! Supert med smilefjes! Eg syns du skal fortsetja å testa slik at du ser når smilefjeset forsvinn. No gjelder det! Kan de få barnevakt! MEiner du bør ha sex så fort du kjem frå jobb! OG ligga medrumpa høgt halv time etterpå, mens mannen tar seg av hus og heim! Stå på, i dag er gull-dagen!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Lilla :) Jeg er hjemme igjen ved 21 tida ikveld tenker jeg og da er det bare å hoppe på mannen ;)

Forføring og forspill blir det ikke denne gangen.....hahaha....det har vi ikke tida til gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med EL Dossa!!!! Denne runden er virkelig din!!! Lykke til med aksjene idag :)

 

Her sitter vi å ser på Jake i "Mømmemand" som Ilyas sier. Skal snart på trening.. Har fri idag, er deilig!! :) Også snør det, enda mer deilig :) Holder Ilyas hjemme idag også, han er trøtt idag. Ble sent for han igår.. Han sov til 12.00 igår, og da jeg skulle legge han 21.30 kom den demente nabodamen og banka på døra..... Det brant hjemme hos henne, ute på verandaen! Så mannen måtte hjelpe henne å slukke, mens jeg ringte brannvesenet. Fant heller ikke brannslokningsaparatet, og da vi trodde vi hadde fått det under kontroll og brannen var slokka, fant vi ut at det brant MASSE inne i den ene hageboksen hennes.. STRESS! Gikk heldigvis bra, men mannen var uvel etterpå da han fikk i seg mye røyk så ble også en tur på legevakten. Ho var på et avlastningsopphold på sykehjemmet, og da ho kom hjem hadde hun begynt å røyke, så vi har vel egentlig gått å ventet på at dette skulle skje. Bare flaks at det var såpass tidlig på kvelden.. Hadde det vært noen timer seinere ville vi jo sovet og ikke hørt henne :S Jeg skal opp til kommunen etterpå og levere ENDA EN beskymringsmelding! :( Også blir ho så sint når ting ikke går hennes vei. Jeg ba henne gå bort fra verandaen og inn pga mye røyk så vi kunne lukke døra, da ble hun så sint. Seinere gikk ho ut og ned på gresset for å plukke opp hageboksen som hadde brent, og ville ha tingene som lå inni. Brannvesenet hadde kastet alt på gresset og dynka dette i snø, og jeg ba henne igjen om å la det ligge og ho ble like sint!!!! Jeg blir SPRø! Jaja..... Nok utblåsning!

 

Ha en fin dag gullfisker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Oi, Renate..litt av en kveld! Og for en nabo dere har..Bra at det gikk så bra som det gjorde da, at dere var våkne og kunne hjelpe henne:)

 

Prøvekanin: Den første pp er skikkelig spennende, husker da vi begynte å prøve :) Håper det klaffer kjapt for dere da :) Det beste rådet jeg kan gi er egentlig å ha sex ca annenhver dag når du ikke vet når el er, pluss kanskje prøve el-tester :) Lykke til :)

 

Dossa: Da vet jeg hva dere skal gjøre i kveld ;) Kjør på, denne gangen er det din tur!

 

Metti: Har du fått tr nå? Var det i dag som var ikm? Skulle ønske du kunne fått positiv test i stedet! Men hvis tr bare kan komme nå så får du kommet i gang å få satt inn eskimoene :)

 

Lilla: Så dumt at du er så kvalm og at du er veldig bekymret :( Har du vurdert å høre om sykemelding pga kvalmen? Det er jo ikke lurt å slite seg helt ut i alle fall, kan jo hende at det holder med en kort sykemelding bare så du får hentet deg inn litt..Da jeg gikk med Leah så begynte jeg å blø 6-7 uker på vei, og det varte noen uker. Blødde ikke mye, men nok til at jeg ble bekymret selvsagt..var på tidlig ul og alt var bra, men jeg hadde skjøre slimhinner som blegynte å blø for alt og ingenting..vi hadde heller ikke sex da, for begge syns det var skummelt. Men poenget er at det gikk bra og vi fikk Leah :) Så jeg tror det vil gå bra for deg også, men skjønner veldig godt at du blir bekymret altså :)

 

Jeg og Leah la oss 20.30 i går og sov til 8.40 i dag..men det føøltes som om jeg ikke hadde sovet mer enn maks en time i natt :P Føler meg skikkelig pjusk og er forkjølet og tett i nesa og halsen, og så fryser jeg :( MEN jeg har ikke merket antydning til kvalme, bank i bordet!! Så får holde ut forkjølelsen :) Sitter i sofan nå mens Leah, som er i kjempeform, leker og styrer. Hun gikk på kjøkkenet i sta og satt lenge og tegnet, så kom hun i stua med en konvolutt som hun ga til meg mens hun holdt på å knise seg skakk..Hun hadde tegnet så fint til meg med hjerter og greier og skrevet navnet sitt :D Hun tenkte det ville være gøy for meg å få post siden jeg er syk..søte lille skatten min :x

 

Håper dere får en fin dag i dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Ny dag, nye muligheter:) etter en dårlig dag i går er alt mye bedre i dag. Jeg har vært på trening, kom hjem for litt siden. nå hviler jeg kroppen under et teppe i sofaen med en latte macchiato:) unner meg en kopp kaffe om dagen, men drikker det stort sett ikke hver dag uansett. Te byr meg imot, akkurat som forrige svangerskap.

I dag vet jeg blir en fin dag, mamma skal hente Simone i bhg i dag og kommer hit for å spise middag med oss og være litt sammen med meg og snuppa. For hu er virkelig mommo's jente!! Hu elsker mommo!!! Og da må jo jeg bare bli i godt humør av å se de to:) så kan mamma ta kveldsstellet og sånn også, så får jeg slappe av litt.

 

Renate: litt av en kveld de hadde i går! Er virkelig skummelt med sånne naboer altså...høres ut som hun trenger et langtidsopphold!

 

Dossa, wee!! Endelig EL på deg, kos dere i kveld og legg inn aksjene!

 

Kos dere i dag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah: uff, ikke greit å være syk! Du får bruke dagen på å slappe av:) god bedring! godt du ikke er kvalm i hvertfall! Og søte datteren din da, å hi kort til mammaen sin som er syk er jo så koselig tanke!! Gleder meg til Simone blir så stor:)

 

Og Prøvekanin, velkommen i bollen og lykke til med prøvinga!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renathe; Hjlepemeg for ein kveld. Godt ho har så gode naboar, og håpar bekymringsmeldinga fører fram, sikkert ubehagelig å vera nabo med ho, når ho gjer utrygge ting.

 

Dossa: :) :) Er det ingen mulighet å treffa han før ni i kveld? Hadde vore supert om du fekk inn litt aksjer før.. . Er så redd egget ditt skal falla før kvelden... Var det negativt på morgonen i går eller testa du berre om kvelden? MAsse lykke til!

 

Tessy: Bra dagen er betre, så flink du er som har trent!!!

 

Leah: Håpar du ikkje vert ordentleg sjuk! God betring, ta vare på deg sjølv! Verdas herligste prinsesse du har, ser ho for meg, knisande med tegninga si :)

 

Eg har vore på ultralyd!! Har vore så bekymra, ringte i dag for å høra om eg kunne få snakka med gyn. Då sa sekretæren at det var ei avbestilling. Så fekk koma til. Babyen levde. :) Ho sa eg måtte slutta å bekymra meg, at dette skal vera ei fin tid og at babyen har det kjempebra, at alt er heilt perfekt. Ho sa og at pga at eg er så redd så kan det vera ein fordel å unngå sex første trimester sidan eg blør så lett. Eg nevnte også at eg er forferdeleg sliten og utmatta no og kvalm. At eg ville prøva å gå på jobb vidare, men om det var muleg å få jobba litt redusert om det er like ill eom et par veker. Ho sa eg måtte berre sei frå. Så det var godt. Neste ultralyd er onsdag om to veker. Då skal me sjekka ryggvirvelen ( eller kva det no er? dette med kromosomer) Me vil sjølvsagt ha babyen vår uansett!!! MEn sia eg er så bekymra så er det greit å vite om det ser normalt ut...

 

ønsker deko alle ein fin dag! No er eg 9+1.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fikk vært på UL lilla:) men er enig med legen din, dette skal være en fin tid, og det er ikke godt for kroppen eller babyen med for mye stress heller, du har en sunn liten krabaten der inne:) lurt å kanskje sykemeldt seg litt en periode hvis det føles best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre Lilla :) Håper du klarer å være litt mindre bekymret nå :)

 

Tessy: Du får også slappe av så godt du kan i dag, blir sikkert godt å få hjelp av mamman din til kveldsstellet i kveld :)

 

Jeg sitter fortsatt her i sofan, har satt på vaskemaskinen og fyrt i ovnen, og så har jeg hentet meg en kopp solbærtoddy :) Leah forsvant opp på rommet sitt for å leke, hun har vært så utrolig flink og snill i dag :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla, så utrolig bra at det gikk bra på UL idag :) :) Skjønner du er bekymret men dette går bra skal du se :) Vi er mange i bollen som "passer" på deg ;)

 

Jeg fikk negativ EL test i går ved 14 tida og positiv kl 1930. Så da må det da gå bra at vi ikke får lagt inn aksjer før ikveld *håper på det beste*

Hadde jo sex dagen før EL og hvis svømmerne kan leve noen dager så burde det gå min vei *knis*

 

Gubben klaget over at han var så sliten, men han kommer ikke unna ikveld :P

Jeg sa at han bare kan ligge på ryggen så skal jeg gjøre jobben.....hahahaha *ler*

Aksjer idag skal det bli uansett!!

 

Leah, masse god bedring <3

Så søt jenta di er da som sender sin mamma et brev *smelt*

 

Tessy, så koselig at jenta di er mommo jente *smiler*

Kjenner godt til det jeg også. Min mamma er ungenes store helt :) Godt for deg å få litt ro også, sleng beina på bordet og nyt at din mamma tar kveldstellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, for en kveld dere måtte gjennomgå. Naboen deres var heldig som hadde dere til å hjelpe seg.

Ikke helt som normal den naboen ;)

 

Jeg tok en EL test nå og fikk et smil som smilte mot meg :)

Det optimale hadde vel vært om jeg kunne forsynt meg av gubben nå :P men må nok vente til ikveld gitt.

Håper å få et smilefjes på EL testen som jeg svir av ikveld :)

Nå ER DET MIN TUR VEL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leahpudding: God bedring!!!! :) Så bra at Leah er snill med mammaen sin idag.

 

Lilla: Så bra du fikk en UL idag, og fått bekreftet at alt er bra. Er jo ingen selvfølge det, og selvom det skal være en fin tid nå skjønner jeg godt du er beskymret!

 

Dossa: Skjønner godt du vil ha akjserlegging idag ja! Mannen din har bare med å stille opp :)

 

Tessy: Koselig med besøk idag da. Og at du slipper å hente snuppa di i bhg. Det tar på det også. Ilyas er veldig tantegutt han, og er i fyr og flamme når ho kommer!! Ho er jo babysyk delux, så ho lever jo for Ilyas nesten, hehe! :)

 

Resten av dagen idag går til å slappe av på sofaen, vaske klær og rydde ut av oppvaskmaskinen når den er ferdig!!

 

Hva skal dere ha til middag idag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah så søt jenta de er som tar vare på mammaen sin

 

Renate fy fillen for en kveld dere hadde da... Selv hadde jeg nok fått panikk når det brant. Sprunge rundt meg selv tenke eg.

 

Dossa går nok bra me aksjer i kveld men kjenne følelsen. Selv byttet eg jo vakt når eg gikk på pergo for å kunne legge inn aksjer

 

Tessy så bra at det går bedre i dag :)

 

Hos meg skjer det ingenting.. Venter og venter på Tanta. Er på dag 34 og pleier egentlig ikkje ha så lange sykluser selv om det har hendt. Typisk det når en er ivrig på å komme igang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, jaaaa! Nå er det din tur snuppa:) jeg skal krysse alt jeg har for at det klaffer for dere nå!:)

 

Renate: jepp, deilig å slippe å nevnte henne, og da kan jeg også lage middag uten en sulten tuppe rundt beina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er nye her jenter så lurer litt på hvor dere bor og hvor gammel dere er :)?

 

Prøvd lenge?

Gravid?

Har dere barn fra før?

 

Mvh meeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bollen 2013 :)

Litt om meg:

36 år noen dager til ;)

Bor på Østlandet.

Har prØvd 18pp, har EL nå og håper jeg slipper å skrive 19 bak nicket mitt.

Har 3 gull, en på 7 år, ei på 5 år og ei på 2 år :)

 

 

Tok en EL test idag for et par timer siden, og fikk et smil som lyste mot meg *juhu*

Satser på at testen er positiv ikveld også. OG aksjer skal legges *knis*

Endret av Dossa :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, hva mannen og unga skal ha til middag veit jeg ikke ennå. Men jeg skal ut og spise med ei venninne :) Blir indisk mat håper jeg *nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tusen takk for fine tilbakemeldinger ang ultralyden min og bekymringstilstanden :) JA eg øsnekr meg ei sjukemelding no, for å vera ærlig, men veit ikkje om, evt. når eg får meg til å be om det.

 

Dossa: Glimrande at den er positiv no også, og negativ i går, då ligg det fint til dette. MEn eg hadde likevel forta meg heim, og mannen din skal jo sjølvsagt ikkje ligga på rygg, hehe, her må me tenka tyngdekraft! :) ( men det er vel ikkje nødvendig med kjerring råd til deg, som alt har fått søte små ) :) MAsse lykke til i dag! Eg kjem til å tenka på sex-livet ditt i kveld, hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier bare hei til alle sammen jeg! :) Er skikkelig i gullfiskbollen nå, så klarer ikke kommentere noe...

 

Sliten.com i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille blomst!! :)

 

Metti, var nesten jeg gjorde det, det første minuttet. Ho bare banka på døra vår og løp inn til seg selv, så tok litt tid før jeg turte å gå inn i leiligheten hennes og se etter henne. Og da ho sa det brant løp jeg inn til mannen og hentet han, løp inn til henne, løp inn til oss igjen og kom på at det er vel lurt å ringe brannvesenet. Mannen og naboen gikk fram og tilbake og kastet vann på dette mens jeg holdt Ilyas inne. Trodde jo at de hadde slukket brannen, men den blusset opp, og da kom det opp et lys for meg at "brannslokningsapparat er BRA!" HAHA!

 

Det står et brannslokningsapparat utenfor leiligheten vår nå, lurer på om det er dattera til naboen som har kjøpt den til oss?! Ikke vet jeg, for det var ikke vår vi brukte igår.. Haha! :)

 

Ble pannekaker til middag idag. Ilyas spiser så dårlig for tiden, så han er med å velger ut middag om dagene, i håp om at han spiser bedre da.. Igår valgte han torsk, noe både han og jeg er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤2013¤?, jeg skreiv i den andre tråden også, men 23 år fra Indre Østfold. Har en gutt på litt over 2 år, gift og er i 2. pp nå. Har IKM på sØndag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Her har det skjedd mye, ikke husker jeg alt da..hm..

 

Dossa: i kveld skjer det vennen, nå må det vel være din tur :) Kos deg ute på middag i kveld.

 

Metti: Huffa meg, den ekle tanta må da snart komme så du får komme i gang. Er det ikke mulig at du er gravid, men at hcg skiller ut litt seint da??

 

Renate: For en natt dere hadde, bra mannen din var hjemme da. Skummel altså. Vi bor også ved siden av et eldre ektepar, i forrige uke så klarte mannen i huset å brenne noe på komfyren. Vi kjente jo lukten inn i leiligheten vår, heldigvis så gikk det bra.

 

Leah: Masse god bedring

 

Lilla: Godt å høre at alt er bra til med spiren. Håper du klare å nyte litt av svangerskapet.

 

Velkommen til bollen dere nye :)

 

I kveld skal jeg ut og se på nordlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte jenter :)

 

Dossa: : wub : sammen skal bli dette :wub:

 

2013: Jeg er 27 år (måtte tenke meg om), bor i Troms og har ei datter på 4 år. Har prøvd i 14-15 mnd og har mistet 2 ganger, har større sjanse for å miste og vil få god oppfølging neste gang det klaffer. :)

 

I dag ringte Leah til mormor med min mob for å høre om hun kunne besøke de i dag..Mamma var jo på jobb, men de ble enige om at pappa skulle hente henne også når han hentet mamma på jobb, så kunne hun besøke de mens jeg ligger på sofan og slapper av..så der er hun nå, men kommer sikkert hjem snart :)

 

Jeg har lagt inn de nærmeste på sånn hurtigtaster på mob, og lært Leah å ringe ut..er så mye alene med henne at det kan jo være greit at hun kan bruke mob hvis det skulle være noe en gang..Så nå ringer hun hit og dit og synes nok det er kjempegøy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...