Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Cornflake, så kjekt å se deg her igjen :D Og godt å høre at du føler deg litt bedre. Jeg tror på mirakler, og jeg har troen på deg!

Jeg kunne også tenkt meg en liten valp, men tror ikke at pelsdotten hjemme hadde satt stor pris på det. Han har ikke noe særlig til overs for de som sier "voff" ;) Hvis ikke jeg blir gravid til jul skal jeg ha en liten kattunge!

 

Lilleblomst, jeg venter også på tantetrollet. Var det sånn at dere fikk lagt inn litt aksjer likevel denne måneden, eller var mannen din borte hele tiden? Tror jeg er 11 DPO eller noe sånt idag, og tipper at tanta kommer på torsdag. Var Av en eller annen grunn pleier hun alltid å komme tirsdag eller torsdag. Puppene er kjempeømme, men det pleier de alltid å være på denne tiden, og jeg føler meg litt sånn bitchy i humøret, og kjeftet på snuppa idag tidlig da hun for *nt gang på tatt på fersken i å spise tannkrem rett fra tuben :S Hun er helt besatt av alt som er rosa for tiden, inkludert tannkremtubene i huset, Milo-flaska osv.

 

Nei, jeg må jobbe litt nå.. Må hente snuppa i bh. idag, og kan ikke sitte lenger enn 4. Ikveld blir det kanskje maling av gangen. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søte Cornflake! Så fint å høre fra deg! :) Heier på deg alt jeg kan! du får få valp nestegang tigerlise har kull da vet du ;) klems

 

Verpesyk. vi fikk lagt inn aksjer helgen før el, tilogmed søndag, men hadde ikke el før onsdag (kjente smertene og bekreftet med test), så hvis det blir klaff så er det et lite 3dagers mirakel! ;)

Blir ikke lei meg om tanta kommer, men lurer litt pga merkelig oppførsel fra kroppen. Er 12 dpo i dag, ikm onsdag. Tester i morgen fordi jeg skal til aku. evn blendahvite tester = nåler for å sette igang TR, men skulle det være antydning til strek så kan hun ikke sette de, da får jeg heller få noe for å styrke livmor og holde på ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da tok en test men var jo selvfølgelig negativ... Er så sykt pist off av at de alltid ska være neg Og da kan vel den dritt tanta komme vel!!! Mistet litt troen på graviditet i min kropp men håper at de klarer å feste seg når eg får de ferdig befruktet neste Mnd !!!

 

 

Cornflake så bra at du er på vei opp det liker vi :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at du er på på vei opp fra kjelleren Cornflake *smiler* :D Kjenner jeg ble kjempe glad da jeg leste innlegget ditt :) :) Liker så godt å ha deg her i stua med resten av gjengen vettu :) Jeg har ikke fått positiv EL test ennå, men har ikke testet idag ennå. Tror kanskje den blir positiv idag eller imorra :)

Fikk lagt aksjer igår, dro med gubben på soverommet, låste døra og høvla over mannen :P *knis* Er jo greit å ha noen svømmere på vent *smiler*

 

Metti, huff jeg skjønner du er frustrert om dagen.

Enten får tanta komme eller så må du få en positiv test ;)

Nyt fridagen, hva skal du finne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) Jaja, her er det i alle fall morgen :P

 

Jeg fikk ikke sove da jeg la meg i går, ble liggende å gruble på økonomien osv..Og pluteslig kl.2 begynte Leah å spy! Hun holdt på til 6, da sov vi til 9.30 og det virker som at hun er ferdig med å spy nå :) Litt feber og forkjølet, men det er nå 10 ganger bedre..og så får hun jo være hjemme et par dager nå, det er hun fornøyd med ;) Og så blid og glad og sier at hun er så heldig som har vært syk, for i dag får hun drikke cola og spise potetgull enda det er mandag :P Du snakker om å se positivt på livet ;)

 

Jeg for min del er fornøyd med vektnedgang på nesten 1 kg denne uka og 2,5 cm ned rundt magen :D Og det til tross for et litt usunt kosthold og alt for mye sjokolade denne uka :D

 

Nå er jeg blirr skikkelig forkjølet og fryser og føler meg noe slapp, men har ikke sove så mye i natt da..så håper det bare er det!

 

Ha en flott dag jenter :)

 

Og Cornflake..så godt å se deg tilbake :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke,nye murligheter

 

Her har jeg gått ned 0,5 kg,smått men ned er ned...

Cornflake så fint at du kommer deg.

Og alt det andre forvant i teflonhjernen min huff..

Ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Hadde eheilt glømt at det var status dag på vekt :) Eg var 53 i dag igjen. Då har eg ikkje gått ned og ikkje gått opp. Ok sia eg er gravid. Va redd eg skulle gå opp for har jo vore på hotell og kost meg i helga. No er det alvor med sunnheten her. Blei så bekymra i går for las at iste er verre enn kaffi koffeinmessig og eg som har kutta all kaffi, te og brus, drakk iste både fredag lørsdag og søndag! Eles så har eg ingen treningsplaner denne veka. Skal sjå om eg kan få gått et par turer, men eg har nok med å mestra jobb og kvalme. Går 15 min raskt til og frå bussen kvar dag iallefall. Det blir jo ein halvtime. Svømte på lørdag. No ser eg verkeleg gravid ut. Såg sjefen min (som veit det vel og merka) såg på magen min i stad. Og det skjøner eg godt. Den står rett ut. Det skal jo vera pga hormoner og oppblåsthet, men ser iallefall gravid ut likevel. Håpar alt går bra slik at eg kan fortelja det snart.

 

Cornflake, velkommen tilbake :) Hønny bønny, så fint med litt ned.LEah: håpar ikkje du blir sjuk, for ein natt! OG metti: Forstår at dette er utruleg trasig. IAllefall ikkje lenge til eskimo-tid no <3 Dossa, flott med aksjene. Verpesyk: Dette blir spanande, håpar du er gravid!

 

Ha det riktig fint alle sammen! klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ for en natt du har hatt Leah, hÅper det er bedre med jenta di nÅ :) Kan tenke meg ho var fornøyd med Å fÅ cola og chips, ogsÅ er det ikke lørdag en gang *ler*

De smÅ finner alltid noe Å være glad for *smiler*

Flink du har vært som har gÅtt ned :) Her stÅr det bom stille *ler*

 

Lilla, sÅ bra at dere har kost dere pÅ hotell tur *Smiler*

Kan tenke meg at du har en fin rund kule mage ;) En slik har jeg lyst pÅ ogsÅ *smiler*

 

Fikk negativ EL test idag ogsÅ, fÅr bare smøre meg med tÅlmodighet. Regner med at den blir positiv i løpet av de neste dagene :) SÅ jeg blir nødt til Å ta for meg nÅr det gjelder gubben :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leahpudding, så herlig dattera di er!! Er liksom ikke så farlig å være syk da, så lenge man får cola og potetgull.

 

Dossa: Takk, sov utrolig godt. Dro hjem til mamma og pappa, siden mannen er hjemme med Ilyas.

 

Cornflake: Så utrolig godt og høre at det går bedre med deg.. Velkommen opp til stua igjen!

 

Metti: Skjønner godt du er lei blendahvite tester. Når er din IKM igjen? Jeg har IKM på søndag og løøøper på do hver morgen forsatt for å slippe å teste enda, som du skrev du også gjorde.. Orker ikke neg. tester.

 

*lille blomst* De sier jo at spermen overlever i 3 dager, så mulighetene er der jo :) Krysser fingrene for deg :)

 

Lilla80, er jo bra at du holder vekta, og ikke går ned nå når du er gravid.. Klarer du det lenge, har jo du etterhvert gått ned, men babyen vokser. Det er ihvertfall målet mitt så langt det går den dagen jeg blir gravid igjen! :)

 

Tror jeg fikk med meg alle da? :)

 

Jeg sitter hjemme hos mamma og pappa. Sov her idag. Ilyas hadde litt feber igår, og er hjemme fra barnehagen idag med mannen. Så for å ha en mulighet til å sove etter nattevakt, måtte jeg det. Mannen sier Ilyas ikke har feber lenger, men han har ikke målt tempen. Han synes ikke noe om det å stikke opp i rompa unødvendig, og siden han ikke er varm er det greit :) Så håper han er feberfri.. Ilyas har ikke vært syk en eneste gang i hele høst og vinter, forutenom litt forkjølelse og hoste. Men har jo allikevel vært i bhg. Så håper det forsetter sånn nå :) Nå venter jeg bare på at mamma skal komme hjem fra jobb, ho har bilstolen til Ilyas. Sååå skal jeg hjem!! :) Nå er det endelig 2 netter fri før jeg skal på jobb igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har sovet etter vakta di Renate :) var nok lurt å ikke reise hjem, hadde vel ikke fått sovet like bra da.

Deilig med fri noen netter før det er på'n att *smiler*

Er godt når ungene holder seg friske. Mine er ikke ofte sjuke, bank i bordet, håper de holder seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Ilyas er feberfri og i farta, men holder han hjemme i morgen også. Stekt torsk til middag idag med poteter og gulrøtter! Ostepop og juiceboks til dessert.. Haha! :)

 

Ilyas er lur, han får nemlig ikke Nugatti på brødskiva hjemme, men det har han tydeligvis fått hjemme hos pappa og mamma (noesom er helt greit) Vi var i butikken idag, og gikk tilfeldigvis forbi hylla med nugatti og Ilyas løøøp bort og spurte om han kunne få. Han fikk nei, ikke hjemme. Sånn får du hos bestemor... Da står han lenge og tenker før han sier: "ååååå!! Jaaa!! Ikke emme :)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå må jeg fortelle at mannen idag faktisk hadde ryddet på kjøkkenet og tatt oppvasken (så at det sto 3 tallerken på bordet 4 kopper er en bagatell) Så nå er jeg fornøyd, haha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Renate at mannen din har hjulpe til i heimen :)

Noe er bedre enn ikke noe *ler*

Vi har nugatti i skapet og unga veit godt at det er noe de bare får på brødskiva i helga (lørdager) Og det har de godtatt, slik er det bare sier de :P *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de unga lærer fort hva de får og ikke får. Har kjøpt for første gang Nesquick frokostblanding - mest fordi Ilyas spiser så dårlig til frokost, så er det vel bedre med det enn ingenting! Ilyas var ihvertfall veldig stolt der han fikk lov å legge esken i handlekurven sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

 

Renate, så godt at mannen din hadde gjort litt hjemme:)

 

Cornflake:) fint at du tar en titt i bollen igjen, godt å høre fra deg og godt at du har det litt lysere:)

 

Dossa, her er det også bare nugatti i helgene (gjelder for oss voksne og jenta til Kenneth ) Simone er litt for liten syns jeg...

 

Lilla: så flink du er:) 53kg er virkelig ikke mye... Dumt at du er kvalm, men kjempe fint at dere kosa dere i helgen:) godt med litt kjæreste tid!

 

Metti: kjedelig med meg test, men snart er det din tur :):)

 

Verpesyk: spennende i dpo land....! Her du beg å male gangen i kveld da?? :)

 

Sånn, da er resten glemt...gullfiskhjerne:p

 

I dag har vært en tøff dag, at på jobb i natt, og hadde vært våken siden 07 i går, og Simone ville ikke sove på egen i går så jeg fikk heller ikke sovet noe.... I dag da jeg kom hjem fra jobb klarte jeg ikke gjøre annet enn å gråte, i strie strømmer...var bare så ufattelig sliten og trøtt! Og jobb bekymringer som heng over meg...

 

Nå føler jeg meg litt bedre og er klar for en ny dag i morgen! måtte ta en g test til i dag og streken var så sterk og klar (sånn billigstrimmel) det hjalp litt på humøret:) da e jeg at hcg hvertfall stiger i kroppen, de første testene jeg tok var jo så svake!

 

Hva drive dere da,er med i kveld da..jeg ligger som slakt på sofaen og gjor på tv:p savner kjæresten masse, men nå er det jo så kort tid igjen!

Sånn da fikk jeg blåst ut litt, takk på forhånd jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter! :)

 

Da har vi vært på turning, lille sover som bare det og jeg har endelig fått satt meg ned for å slappe av. Deilig! :)

 

Håper dere alle koser dere! :)

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tessy! :) Så ikke innlegget ditt før jeg hadde skrevet selv... Savner gubbedyret jeg også! men han er heldigvis hjemme hver helg iallefall da.. Bare 4 mnd igjen av utdanningen og hybellivet hans! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, du kan alltid blåse ut litt her i bollen. Forstår at du savner mannen din masse nå! Ikke lenge til han kommer hjem nå slik at du kan roe ned tempoet litt. Frustrerende med barn som ikke vil sove, det vet jeg alt om. .

 

Jeg er i skikkelig dritthumør og har lyst til å angripe en stor plate med Stratos som ligger nede i skapet. Hadde en blendahvit test idag, 11 dpo med ettermiddagsurin, og vet at det ikke trenger å bety noenting som helst. Er bare så sinnsykt lite klar for en ny pp. . Da snakker vi vel pp 9 etter MA :(

 

På lørdag har jeg bursdag og har invitert en gjeng med jenter over på tapas. Har også ordnet barnevakt med overnatting, og alt burde ligge til tette for en bra kveld. Men jeg vil verken bli eldre, eller kunne spise spekemat :( *snufs* Hormonene bobler her, ikke tvil om det! ..

 

Metti, æsj for noe dritt altså! Var sikker på at du skulle få positiv test nå. Hvilken CD er du på? Spotter du fremdeles?

 

Vi fikk ikke begynt å male idag pga at bilen er på service. I morgen må jeg ha en 12 timers dag på jobb, og rett på FAU- møte etterpå. Er nok ikke hjemme før leggetid, så da får vi prøve igjen på onsdag..

 

Leah, god bedring til snuppa! Håper dere ikke blir smittet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, du kan alltid blåse ut litt her i bollen. Forstår at du savner mannen din masse nå! Ikke lenge til han kommer hjem nå slik at du kan roe ned tempoet litt. Frustrerende med barn som ikke vil sove, det vet jeg alt om. .

 

Jeg er i skikkelig dritthumør og har lyst til å angripe en stor plate med Stratos som ligger nede i skapet. Hadde en blendahvit test idag, 11 dpo med ettermiddagsurin, og vet at det ikke trenger å bety noenting som helst. Er bare så sinnsykt lite klar for en ny pp. . Da snakker vi vel pp 9 etter MA :(

 

På lørdag har jeg bursdag og har invitert en gjeng med jenter over på tapas. Har også ordnet barnevakt med overnatting, og alt burde ligge til tette for en bra kveld. Men jeg vil verken bli eldre, eller kunne spise spekemat :( *snufs* Hormonene bobler her, ikke tvil om det! ..

 

Metti, æsj for noe dritt altså! Var sikker på at du skulle få positiv test nå. Hvilken CD er du på? Spotter du fremdeles?

 

Vi fikk ikke begynt å male idag pga at bilen er på service. I morgen må jeg ha en 12 timers dag på jobb, og rett på FAU- møte etterpå. Er nok ikke hjemme før leggetid, så da får vi prøve igjen på onsdag..

 

Leah, god bedring til snuppa! Håper dere ikke blir smittet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det kom ønske om det tenkte jeg at jeg kunne fortelle kjapt om meg selv her inne:)

Jeg er 25 år, kjæreste på 23 år. Vi har vært sammen i 1,5 år nå og begge føler at det er riktig å tenke på barn siden forholdet går så bra som det gjør.

Kanskje ikke beste tidspunktet siden vi begge er arbeidsøkende, men siden han tar endel jobboppdrag og jeg ikke skal ha en for stor jobb så går det nok:)

Dessuten vet man jo ikke hvor lang tid ting kan ta.

 

Sluttet på pillene nå for ca 1 uke siden så tanta kom på besøk nå på fredag. Forhåpentligvis er den ferdig innen fredag, men man vet jo aldri. Har gått på p-piller siden ungdomskolen så vet ikke hvordan syklusen min er eller noenting. Usikker på når jeg har EL, så vet ikke helt hvordan jeg skal time ting for å ha best mulig sjans.

Kom gjerne med tips til meg dere som har noe på hjertet:)

 

Dere virker som en koselig gjeng:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen prøvekanin :) Mitt tips er å kjøpa clearblue eggl tester og bruka dei i henhold til bruksanvisningen :) Eller du kan avventa litt om det er ok for deg og heller følga med syklusen nokre mnd etter p pille slutt, det gjorde eg. Når du ser koss den blir så er det lettare å vite når eggl er. Generelt veldig greit å ha litt oversikt over kroppen når ein starter på gra viditetsgreier. Egg. er 14 dagar før neste mens. PErioden mellom eggl og mens heiter lutealfase, den er gansek lik hos dei fleste, det er perioden før eggl som varierer. Masse lykke til!

 

Tessy: Huff, slike dagar er vonde. Men godt du fekk gråta ut, og godt at det hjalp! Ja tenk no kjem han snart!! Det blir vidunderlig!

 

Verpesyk, eg føler så med deg at du enno venter . 9 pp etter ma er lang tid. Altså ikkje unormal lang tid på den måten, men grusom lang tid psykisk. Har stor respekt og medføelse for deg som har venta lenger enn eg gjorde. Eg var heilt på felgen og langt nedi kjellaren, så eg beundrar deg! Stå på, hold motet oppe, statistisk sett er det no veldig stor sjanse for at det lukkast no. Dei felste blir jo gravide innan eit år.Tenkt på dette som innspurten?

 

Eg er urolig om dagen. I går grein eg på senga med bøtte ved sida av, grua meg slik til den lange bussturen til jobb i dag. Men det gjekk greit. Og så er det dette med rar utflod. Har så lyst på ultralyd denne veka, syns det er så lenge å venta til neste. Tør heller ikkje ha sex pga at eg har blødd etter ultralyd. Håpar så inderleg alt framleis er vel med den vesle. Har lyst å ringa gyn, men dei må no synast at eg er verdas største brelejente...

 

Me har ahtt koseelg besøk i dag. TRudde ikkje eg hadde energi tild et. Men eg gjorde rettogslett mindre ut av husvasken enn eg pleier før ebsøk, dei veit at eg er gravid. Forlovaren til mannen min og hans gravide kone, som er mi klubbvenninne. Me spelte scrabble og eg hadde laga ost og skinke horn og varm sjokolade. Blei ein veldig fin kveld :)

 

Tenker på deko. Stor klem frå meg

Klem frå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom eg blir gravid neste mnd er det akkurat et år siden eg blei gravid sist og MA.. Fy fillen tenk det et helt år har eg venta ! !

 

Får ikke kommentert så mye for er på vei i senga og drømme om at Tanta endelig kan komme

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde 7 mnd før eg blei gravid så meg og Dossa begynte akkurat samtidig !

 

Takk for klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...