Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Renate, ååå så koselig dag du og sønnen din skal ha *smiler*

Finnes ikke noe bedre enn å være ute og kose seg :) :)

Er så enig med deg at rydding i huset kan vente til unger er lagt *smiler* KOS dere masse ;)

Jobbe inatt du, ha en god vakt snuppa :)

 

Lilleblomst, så flink du har vært med å jobbe på barnerommet :)

Er det til den lille spiren dere venter?

Vi hadde også sex før EL og på EL dagen så håpet stiger helt frem til IKM :) Håper jeg får den ære av å følge etter deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dossa: Tusen takk for klemmen :) Jeg sliter desverre veldig med dystre tanker rundt økonomien og alt det der..spesielt når jeg egentlig skal sove! Tror ikke på at det vil ordne seg med det første har søkt på ca 50 jobber det siste året og ikke fått napp hos noen, så å holde motet oppe på den fronten er nesten umulig nå..

 

Nyt å ha litt fri i dag da, det blir sikkert godt :) Og siden ungene ikke vil være med deg hjem så tidlig så får du jo litt tid for deg selv også..deilig :)

 

lilleblomst: Det er så utrolig gøy at du er gravid igjen :) Og så koselig å male barnerommet da :) Jeg vil gjette på at du får jente siden aksjene ble lagt så mange dager før el..sier de ikke at jentesperm er mer utholdende og lever lenger enn guttespermen som er raske og svømme, men ikke holder ut like lenge? Ikke viktig i det hele tatt, men gøy å gjette ;)

 

Renate: Høres kjempekoselig ut med aking, pølser og kakao i dag :) Her er det fortsatt glatt og livsfarlig ute..men akkurat nå når vi er syke så gjør det jo ingenting :P

 

Vi har begge fått oss en dusj nå, det gjorde godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, jeg skjønner deg veldig godt at du har noen tunge dager :( Trist at du ikke får napp på alle jobbene du søker på. De veit ikke hva de går glipp av Leah, den som får deg kommer til å bli super fornøyd :) :) :)

Jepp, jeg får noen timer for meg sjøl når jeg kommer hjem att *digg*

Blir først en tur på sofaen *ler* også prøve å rydde litt i heimen *smiler* ;)

 

Lilleblomst, jeg er enig med Leah :) Gøy å tippe, og jeg tror det ligger ei lita jente spire i magen din *smiler*

Spiller jo ingen rolle hva man får, så lenge det er velskapt og alt er bra med baby'n :)

Jeg er super glad for den fantastiske "gaven" du fikk idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rommet er til spiren ja :) men for to uker siden så var det "bare" til kontor/gjesterom eller til en fremtidig spire da... Det blir lyst og fint og gleder meg veldig til å innrede det! ;) fargen på veggene heter "vanilje" (litt gulskjær) og det er skråtak som kommer til å bli hvitt, så med lune varianter av rosa/blått eller brunt så kommer dette til å bli et nydelig lite barnerom :)

 

Mye mulig at det er jentespire i magen, siden det er så lang tid mellom aksjer og el :) Alt er velkomment! men jente er lettvint, for da har vi alt vi trenger! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg allerede til først ul. skal ringe gyn og ordne det om en uke eller to... Ikke noe å stresse med,men kjenner jeg er utålmodig ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med litt avspasering kun minutter igjen til du er ferdig Dossa:)

 

Lilleblomst, så stas med barnerommet:):) viktig å ikke sette livet på vent tror jeg! Hipp hurra for at du er gravid!!!

 

Renate, er det pga brukerne at du ikke kan jobbe hvis du blir gravid? E i allefall greit å være på den sikre siden! Og så koselig med akedag, dere får kose dere masse!!

 

Selv skal jeg hente snuppa med akebrett i dag! Men det er også fordi jeg ikke har noe valg, bilen er på verkstedet (venter på tlf, de skulle ringe meg så fort de hadde fått sett over bilen) og vogna er selvfølgelig i bilen! Men Simone kome,r til å synes det er stas å bli trekt i akerettet, skal legge saueskinnet oppi og gjøre det koselig:)

 

Når vi snakker om kjønn så er jeg veldig nysgjerrig på hva som befinner seg i min mage....sist hadde jeg sånn innmari jentefølelse, så liksom ikke noe annet, men nå ser jeg mer for meg gutt...mon tro om jeg kan stole på det? Hehehe blir jo bare spekulasjoner!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessy, ja det er pga EN bruker som jeg er ansatt på. Mye utagering: slag, spark, lugging, kveling, kloring og kasting av møbler og (varm)drikke på/mot oss.

 

Fikk en sms av ei i barselgruppa som lurte på om vi var hjemme, så de hiver seg med i akebakken. Morro for Ilyas og meg med flere... Nå steker jeg vafler av restene av pannekakerøren. Litt kos i bakken - gleder meg masse nå.

 

Leahpudding: Så leit at du tenker mye på økonomien. Skjønner godt at det tærer på :( Sender deg en stor klem!

 

Lilleblomst: Morro med oppussing da!! Om vi får en spire snart, skal jeg pusse opp soverrommet vårt, så Ilyas og babyen kan få det, siden det er større enn det Ilyas har nå. Vi har bare 2 soverrom nå, og blir nok boende her med det første siden vi foreløpig bare har en inntekt og ingen mulighet til å kjøpe hus med det første!

 

Tessy: Morro og bli hentet med akebrett da! :) Stas for barna. Hehe! :)

 

Ang. kjønn: Vil du vite på UL hva det blir?? Jeg vet jeg skal det den dagen det blir min tur. Jeg klarer nemlig IKKE å vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å spotte og kjenner at tanta er på vei, og det er nok "game over" for denne gangen..

Lille snuppa mi har så lyst på en baby sier hun, og det er så sårt at vi ikke skal klare å gi henne søsken *tåreflom*

 

Har murt meg inne på kontoret, og har en mannlig kollega som stadig kommer inn og maser på meg om jeg har gjort ditt og datt. Har bare lyst til å skrike at jeg ikke orker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leeeit verpesyk!! :( Du hadde IKM idag, hadde du ikke?! Skjønner godt du har lyst til å rope til han at du ikke orker.

Jeg skjønner også at det er leit når snuppa di sier hun ønsker at hun kan få en søster eller bror, men EN dag blir det deres tur også. Og jeg håper den blir ved neste mnd!!!

 

Sender deg en STOR klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da verpesyk! Sender deg en god klem og masse babystøv!

 

Mini spør også om det med søsken og leker veldig mange baby/mor leker med dukkene sine. Når ho vokser ut av sko/klær nå fortiden eller finner leker hun ikke bruker lenger så får jeg de og så sier hun at de er til når småsøsken kommer! *smelt*

 

Blir stas å fortelle etterhvert som magen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du følger etter du også verpesyk! det vet jeg! og helt seriøst, denne mnd gjorde det meg ingenting om tanta kom, var så innstilt på en ny runde! selvfølgelig overlykkelig nå, men tror virkelig på det å finne på andre ting og fortsette med livet... det er det som har funket for meg på alle 4 graviditetene! Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som lille blomst. Tror det er viktigere å IKKE tenke på å ikke bli gravid, og heller leve som normalt. Selvom det er lettere sagt enn gjort. Jeg ble jo helt besatt etter SA'en, og da jeg skjønte at jeg ikke hadde hatt EL da jeg trodde var jeg sikker på at løpet var kjørt.. Har heldigvis roet meg ned nå med å Må bli gravid nå, selvom ønsket er stort... Men prøver å gjøre koselige ting med Ilyas istedet og nyte at jeg har han og at han er såpass stor til å gjøre ting med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte jenter <3 IKM idag ja, og syklus på "bare" 32 dager. 39 sist mnd, så det er absolutt en fremgang.

Mannen er med på å kontakte lege denne mnd for å få tatt en prøve av han, bare slik at vi utelukker at det er noe galt med han. Vi tenkte å bestille en dobbelttime og dra sammen, slik at legen skjønner både min og hans frustrasjon.

Det SKAL bli vår tur en gang, det bare tar så alt for lang tid. .

 

Jeg har bursdag på søndag, og skal prøve å ikke blande følelser sammen nå. Gleder meg til å få besøk av gode venninner på lørdag, og skal unna meg litt sprudlevann. Noen frynsegoder må man ha ;)

 

Nå skal jeg hjem og kose meg med verdens beste mann og datter. Er så utrolig heldig som har dem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at han er med på å kontakte legen da. Kan være godt for dere begge og ta en prat med h*n.

 

Kos deg masse i helgen med sprudlevannet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesjuk, så trist å høre at tanta er på vei :( det var jo ikke planen. Så flott at mannen din vil bli med til legen. Tenker det blir et bra møte for dere begge to og jeg håper dere får gode nyheter :)

Vi har bursdag på samme dag snuppa *smiler*

Du må kose deg masse i helga med familie og venner <3

 

Lilleblomst, det gjør seg å ikke tenke for mye på å bli gravid *smiler* Åååå tenk at du har en spire i magen din <3 blir varm inni meg jeg søta :)

 

Jeg sovna på sofaen og våknet opp nå.

Åååå det var deilig *smiler*

Burde ha rydda og vaska litt men det kan vente til jeg har lagt ungene.

 

Nå skal de hentes :)

Min tur å kjøre gullet og vennen på trennga. Deilig å komme hjem fra treninga for da har mannen middagen klart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lille blomst:) Så moro å høre at det har klaffet for deg. Hold oss oppdatert. Skal krysse armer og bein for deg:)

 

Har lest noe her inne en plass at grapefruktjuice anbefales før eller under EL. Noen som vet hva som er riktig? Har lest både at det skal drikkes før EL og stoppes når EL kommer, og at det skal drikkes både før og under EL.

Jeg er akkurat ferdig med tante rød for første gang siden pille slutt. Vet noen når jeg kan forvente neste? (vet ikke hvordan syklusen min er uten p-piller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen prøve kanin, jeg har ikke noe peiling på den juicen, men noen av dere andre har sikkert det?!:)

 

Var så deilig å gå til bhg i dag!! Vi bruker i underkant av en time tilsammen:) fint med frisk luft!

 

Uff, det var bensinpumpa på bilen som var ødelagt, det er 5600,- rett ut av lomma:o ikke noe vi trenger nå! Jeg er nødt til å jobbe mye ekstra framover fordi sambo kommer til å leve på grunnlønn når han er mye hjemme...og nå med graviditeten og alt! Håper ikke jeg blir dårlig og ikke klarer å jobbe noe ekstra! Ringte sjefa i dag og vi avtalte et møte, men hun var så nysgjerrig på hva jeg ville snakke om siden jeg ikke ville svare...så til slutt så sa jeg det:) og da sa hu at vi skulle legge opp en fin løsning, så får jeg håpe at jeg ikke trenger så mye tilrettelegging:)

 

Koselig med selskap i akebakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I akebakken Renate:) høres kjempe stas ut!

 

Og Dossa da, deilig å sovne litt på sofaen:) nyt det! Og nyt å få middagen servert!

 

Verpesyk, var kjedelig å høre...aldri no gøy når tanta besøker noen her inne i bollen vår! Syns hu skal ha seg vekk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Renate, vi vil vite det ja!! Jeg hadde kanskje klart å la være, men ikke sambo!, så da skal vi kose oss med å vite det og forberede det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holdt ut 1,5 time i akebakken. Da var Ilyas og kompisen sliten og litt kalde. Sønnen til venninna mi sa til og med at han ville hjem og legge seg. Hehe!! Men vi fikk kjørt noen turer med akebrettet, grillet pølser og drukket kakao. Nå sitter vi å ser på Disney Junior og spiser vafler med brunost og drikker resten av kakaoen :)

 

Neste gang drar vi ut på formiddagen istedet når gutta er opplagt, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, skjønner godt dere vil vite. Da har dere god tid til å tenke på navn, kjøpe klar med "riktige" farger etc :) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjiipt med bensinpumpa da! ;S Alltid kjedelig å måtte bruker penger på bilen, selvom det er deilig å ha bil! HAha!

 

Så bra at du får tilrettelegging på jobben, skal krysse fingrene for deg at du ikke blir dårlig og klarer og jobbe en del i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommet hjem fra treninga. Ligger ved siden av vesla jeg nå :) vi har lest og kost oss. Ho elske å kose med håret mit. Ligger og små koser meg mens ho sovner. Vi e sammen med ho tul ho sovner. Skal snart ta opp kampen om å få ho til å sovne av seg sjøl. Men det gjør meg ikke noe å ligge ved siden av henne til å sovner :)

Kommer tuslende inn til oss ut på natta. Bare kravler seg opp i senga og legger seg mellom oss. Jeg merker ikke alltid at ho kommer. Våkner om morran og der ligg ho ;)

 

Tessy, kjedelig når ting på bilen ryker og må repareres. Kan fort bli dyrt. Vi måtte uy med 13000 kr for å få fiksa varmen i bilen *grøss*

Så flott at du blir ivaretatt på jobben. Det betyr mye *smiler*

 

Renate, virker som dere har stor kost dere ute idag ;) når begynner vakta for natta? God vakt :)

 

Nå må jeg lese for snuppa, mens gullet gjør seg ferdig i dusjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjedelig med bil greier Tessy! Jeg er heldig sånn sett, min kjære fikser alt selv, så da koster det ikke stort, og hvis den ene bilen streiker så har jeg en til å bruke :)

 

litt av en dag dette har vært! (tankesurr, spenninger og symptomer!) Godt klokka er over 19 alt, da kan jeg legge meg om to timer uten at det blir FOR rart! er så syyyykt trøtt! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha bilen på service på fredag, fikk prisoverslag på overkant av 5.600 jeg også. Håper ikke de finner en masse annet også *ler*. Men tror ikke det, den er egentlig lite tull med den. Det koster med bil, men klarer meg ikke uten heller. 2 mil til jobb og ikke annen kolevtivtransport enn skolebussen ;)

 

Nå er Anton vel i seng, og vi hadde det skikkelig koselig og morsomt på stellebordet i kveld :) Enkelte kvelder må jeg bare kjøre nazi-regime, da er han overtrøtt og hyler over alt. Deilig når han ler istedet.

 

Lilleblomst, jeg har gått rundt og smilt i hele dag på dine vegne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...