Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

cilie, koselig at du er i bollen igjen! (var det jeg "liker" ;) ) selv om det var triste omstendigheter som gjorde at du måtte på bli gravid sidene! Føler så med deg på det!

Er selv 4+1 i dag og sjekker stadig vekk om det begynner å blø... er litt redd siden de to siste gangene har gått galt...

 

Bare å prøve å pendle dossa! giftering og hårstrå funker også! eller bare et lite anheng også, jeg har et lite hjerte rundt halsen som jeg har fått av mine to kjære til jul da vesla var bebis. det funket det også! men med tunge anheng så er det ofte litt lettere;) feks en ring funker fint! :)

 

syns det er litt morro jeg da, men er virkelig ikke en "seriøs" spådame, mer humor i det jeg gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cilie, koselig at du er i bollen igjen! (var det jeg "liker" ;) ) selv om det var triste omstendigheter som gjorde at du måtte på bli gravid sidene! Føler så med deg på det!

Er selv 4+1 i dag og sjekker stadig vekk om det begynner å blø... er litt redd siden de to siste gangene har gått galt...

 

Bare å prøve å pendle dossa! giftering og hårstrå funker også! eller bare et lite anheng også, jeg har et lite hjerte rundt halsen som jeg har fått av mine to kjære til jul da vesla var bebis. det funket det også! men med tunge anheng så er det ofte litt lettere;) feks en ring funker fint! :)

 

syns det er litt morro jeg da, men er virkelig ikke en "seriøs" spådame, mer humor i det jeg gjør ;)

 

Men det som er morro er jo at jeg faktisk har hatt rett mange ganger. Men du dossa, som har så god magefølelse kunne prøvd deg bare med den/intuisjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst, sitter på jobben og fant ut at jeg ville prøve meg litt. Fant en gummistrikk og hang gifteringen min på den. Gjorde som du sa og spurte enkle spørsmål om mine unger heter det eller det og fikk rett på det som var rett og feil på det som var feil *grøss*

Kjente jeg fikk litt små frysninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var en spå-spire født ;) Bra Dossa :D

 

Nå har vi spist middag og Leah har så lyst på smoothie til dessert, så må vel bare vipse i hop en..tenker roooosa går rett hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1327592355' post='143957273]

Lilleblomst, sitter på jobben og fant ut at jeg ville prøve meg litt. Fant en gummistrikk og hang gifteringen min på den. Gjorde som du sa og spurte enkle spørsmål om mine unger heter det eller det og fikk rett på det som var rett og feil på det som var feil *grøss*

Kjente jeg fikk litt små frysninger :)

 

Du får prøve deg på oss andre og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka me avdelingslederen i dag. Me har nettopp fått nye pga en håpløs ledelse .... Men hu var helt fantastisk å snakke med. Sko legge alt te rette for meg. Sko få fri når eg trengte fri og lettere stell rett etter på... Var godt å prate me hu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte om du var gravid nå Lilleblomst og fikk ja til svar. Spurte om jeg jobbet som advokat, fikk nei.Spurte om jeg jobbet som lærer og fikk ja :)

Helt sprøtt. Veit ikke helt hva jeg skal tro *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg ringte til sykehuset i dag og spurte om ventetiden, de sa 4 mnd til meg, infertilitet er ikke prioritert, de som er prioritert er de som har sykdommer. Jeg skjønner jo det, men har bare lyst å hyle og bare legge meg ned og griner! 4 mnd føles akkurat nå som en evighet :( Ja, så sånn er det hos meg i dag.

 

Spennende Dossa at du har prøvd deg på pendel :) Si fra hvis du finner noe bra hos oss, trenger gode ting i livet.

 

Trist å høre om deg Cecili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups....trykket litt for tidlig...

 

Trist å høre om deg cilie :( Håper du finner trøst og støtte her hos oss, vi holder sammen, og det har hjulpet meg mange ganger. Jentene her inne er superherlige, stiller opp og alltid trøstende ord å få. Sender deg en superklem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nitriste nyheter du fikk Cornflake :(

Huff jeg skjønner du har det tungt nå om dagen, og har full forståelse for at du synes 4 måneder er lenge, det er jo det!

Jeg håper du synes det er greit, men jeg prøvde pendelen på deg og jeg fikk opp at du får en positiv test i mars :D

Men jeg er jo ikke flink til dette, så ikke ta det jeg sier for god fisk søta *klemme på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg ringte til sykehuset i dag og spurte om ventetiden, de sa 4 mnd til meg, infertilitet er ikke prioritert, de som er prioritert er de som har sykdommer. Jeg skjønner jo det, men har bare lyst å hyle og bare legge meg ned og griner! 4 mnd føles akkurat nå som en evighet :( Ja, så sånn er det hos meg i dag.

 

Spennende Dossa at du har prøvd deg på pendel :) Si fra hvis du finner noe bra hos oss, trenger gode ting i livet.

 

Trist å høre om deg Cecili

 

Det var kjedelig Cornflake !! Denne ventetiden er noe dritt derfor vi har gått privat... Vil bare gi deg en klem eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Metti ;)' timestamp='1327595363' post='143957359]

har du prøvd den på meg Dossa :D

 

Jeg kan prøve seinere ikveld når ungene er lagt :)

Men som jeg skrev til Cornflake så ikke ta det for god fisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan øve deg på meg også Dossa :D Og jeg loooover å ikke holde det mot deg om du tar feil ;)

 

Her er det full avslapping i sofan, men barnetv og tegneblokk..og bim for mor :P

 

Tenker at det blir noen timer i barnehagen i morgen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd meg med pendelen.

 

Metti, jeg får opp en positiv test i februar på deg :)

 

Leah, jeg fikk mars på deg :)

 

Men ikke ta det ille da hvis det viser seg å være helt på jordet :)

Klemz

 

Lilleblomst, blir man tung og sliten i kroppen etter å ha gjort dette?

Kjenner jeg ble litt tømt for energi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti hi så flink du er Dossa :) hva skjer med meg da?? Knis :) får jeg el snart eller ?? He he

Kose på

 

Hei søta :)

Jeg prøvde meg med pendelen og fikk at du vil få EL i løpet av denne uka. Men ikke blu skuffa dersom jeg er helt på jordet.

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se om du får rett på noen :) Det må jo nesten bli rett på metti i alle fall, kan ikke skjønne annet :D Føler også veldig sterkt at Metti er eller blir gravid i løpet av januar :)

 

Leah sovna kjapt i dag også, så nå tenker jeg å se en film hvis jeg finner en :)

 

Ha en super kveld videre snupper :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA Dossa da får jeg teste i vei :) he he dette er jo så morsomt :) knis :)

 

Hvilken CD er du på nå snuppa?

Synes kroppen din kan gi seg med å tulle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte Dossa :) Jeg er nok litt pessimistisk i dag, er nok der at jeg tror ikke at jeg får hjelp før i juni engang...sukkk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...