Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Da er det tid for ny tråd jenter! vi har visst skravlet skikkelig fra oss denne gangen også :)

Tenk at vi allerede er midt i januar! Det betyr at vi alle er en dag nærmere svangerskapet! eller en dag lengre ut i graviditeten for de heldige fiskene som er det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miniliste:

Mammamø 1 barn fra før, gravid.

Rina. 1 fra før, gravid

1973modell flere barn, endelig gravid etter mange sa

Happy, Pco endelig gravid etter hormonstimulering, første barn

Murmelina, endelig gravid etter 1.pergokur, første barn

verpesyk.no jente fra før, ma, sa, utålmodig

leah jente fra før, 2 sa, vil ha baby nå

Metti, ma, ingen barn enda, 2 eskimoer på vent

Dossa, 3 barn, 1 exu vil også ha baby Nå!

Roselilly ingen barn enda. krysser fingrene for 2012

Lilleblomst 1 jente, ma og sa i 2011, håper 2012 blir gullåret!

marianne, 2 fra før, dette blir første til sambo.

lillefie, ingen fra før, krysser fingrene!

Lurifax, ingen fra før, prøver mellom eksamenene

Hønny-bønny, 3 fra før, 1.sa

Tigerlise, 1 fra før, 1 sa, gravid!

Garfy&alex 1 barn, prøver på nr 2

Lilla80, ingen barn, ma i sommer. Gravid igjen

Hali, 1 barn, 1 sa,Gravid!

Renate, 1 gutt fra før, 1 sa, forsetter prøvingen

Cornflake, ingen barn fra før, begynt på utredning på Medicus

Tessy. 1.fra før, Gravid! venter på å få fortelle mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Det var deilig med en ny tråd Lilleblomst :) du er den som ordner opp *smiler*

Søndag og ennå helg *digg* Blir nok aking på skolen idag også *smiler* Det går så fort ned den ene bakken og vesla jubler hele veien ned *ler*

 

Jeg må huske å ta pilla etterpå :) siste slukes imorra også er det bare å håpe at det går den rette veien denne gangen :D

 

Ha en fin søndag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med snø Dossa!!! Jeg venter og venter, men så fort det kommer noe er den like fort borte igjen, dessverre. Spennende og se om disse pillene funker for deg og at spiren sitter, krysser alt jeg har for seg nå! :)

 

Ilyas og jeg skal på barseltreff nå med barselgruppa hans, blir koselig :) Ilyas gleder seg også til å dra dit... Vi blir bare 3 voksne og 3 barn idag, da 2 har meldt sykdom og 2 ikke kunne, men blir nok koselig for det om :)

 

Må bare spørre igjen, er det sånn at EL er over når slimet er borte? Hvor lenge er det vanlig at man har EL slim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med barseltreff Renate :) da får barna lekt og kost seg mens dere voksne kan skravle *smiler*

Ang dette EL slimet så veit jeg ikke. Lurer på det samme som deg, vi får håpe at ei av dei andre jentene har svaret :)

 

Noen som veit om denne juicen som skal være så bra. Hva heter den og hvor mye og når skal den drikkes?

 

Noen som sa desperat *hahah* Vil ha en spire nå, har venta lenge nok ;)

Kos deg masse på treffet Renate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag!!

 

Fint med en ny tråd :) Bra jobba, lille blomst :)

 

Her går det bra!! Idag skal vi spise middag hos svigers.

Før det slapper vi helt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Nå er jeg på Gardermoen og her skal vi være til kl 23 i dag ... Gadd ikkje betale 2000 mer for tidligere fly... Vi har hatt det kjempe kos med sightseeing , shopping, god mat og spa ; )

Sjakk trekk å reise til Praha på salget mye var til en tredje del av vanlig pris

 

Ellers god søndag til alle ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at dere hadde en finfin tur, Metti :) Ladet batteriene til spiren som skal vokse i februar ;)

 

Jeg er sliiiten for tiden... Er nok en blanding av at hormonnivået er på topp nå og at det er masse andre ting å tenke på. Faren min kommer hjem fra sykehuset om et par uker, og da må badet pusses opp først. Og gjett hvem som fikk ansvaret for å fikse det... Tror jeg har alt i boks så både murer, rørlegger og elektriker kan begynne til uka, men det blir just ikke billig! (Som vanlig er når man har handverkere i hus). Må nok ut med nærmere 200.000... Ikke akkurat det vi hadde budsjettert med nå, men det får nå bare gå. I tillegg må ALT ryddes ut, og det er en utfordring i seg selv når det allerede er stappfullt (de tilhører generasjonen ikke-kast-noe-som-helst). Blir greit nok å få til dette, men gruer enda mer til hvordan det skal bli framover med 2 som egentlig er pleietrengene begge... æsj, tror jeg prøver å space ut det, ellers blir jeg gal!

 

Renate, hos meg mener jeg at EL-slimet forsvinner ganske fort etter EL, men tørr ikke si noe sikkert. Har jo aldri testet eller EL... Men da jeg merket at det var masse slim nå sist så la vi inn aksjer én ussel gang, og det var jammen nok :) Lykke til, håper det klaffer for dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at du har hatt en kjempe fin tur Metti :) Gøy å shoppe når det er billig, får mye ut av penga da *smiler*

Håpe ventetida ikke blir for lang, skjønnet godt du ikke vil betale så mye for å ta et tidligere fly.

 

Tigerlise, god bedring snuppa. Du må ta de med ro og passe godt på deg sjøl for du bærer på noe kjempe verdifullt :) Høres ut som du og dine får nok å henge fingrene med. Oppussing koster *uff* skyv de tankene fra deg vennen ang den tid når dine foreldre blir pleietrengende. Håper det blir lenge til.

 

Vi har hatt svigers på middag idag. Ble servert rester fra jula *nam*

Mine foreldre kom til kaffe etter middagen, så ble en koselig dag og kveld med mine og svigers.

De kommer godt overens med hverandre, drar på turer sammen.

 

Jeg lagde rullekake til kaffen idag. Ble litt tjukk men falt i smak hos både de små og store :D ble att litt som jeg skal kose meg med seinere ikveld :)

 

Håper det er bra med dere jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! håper alle har kost seg i dag! :)

 

Vi har vært ute og aka,(gått tur også m akebrett på slep) Ellers bare kost oss med film og god mat.

Mini har fremdeles ikke sovna, selv om hun har holdt sengen en time alt. Jaja, hun er iallefall rolig ;)

 

i morgen er det vekta igjen... spennende, men jeg var mer optimist i går, i dag har jeg visst fått i meg noe jeg ikke burde ha spist, så kjenner at ting har stoppa litt opp. krysser fingrene for at en god natts søvn er det som skal til!

 

Ha en riktig flott uke alle sammen! Jeg kommer nok innom her en del, må slå ihjel litt tid når min kjære er borte. var godt å ha ham hjemme i helgen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, takk! Vi koste oss masse på treff. Ho ene i barselgruppa kjente jeg fra før, så vi treffes også utenom flere ganger så gutta der er godt vant til hverandre og det var gledeshyl fra de begge da de møttes idag. Er så morro å se hvordan de leker MED hverandre jo større de blir, og har ordentlig glede av hverandre! :)

 

Tigerlise: Takk for tips og erfaringer!! Trodde jo at jeg allerede hadde hatt EL, så har bare blitt en gang denne. Slimet begynner å minke, så er vel på slutten nå, går vel inn med IKM i uke 5 istedet for 4. Skal legge inn noen aksjer ikveld, så får vi se om det holder :)

 

*lilleblomst* Vekta her på tirsdagen, gleder meg ikke for jeg har vært lite flink.. Trening igjen i morgen!! Skal bli godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Ny uke og en dag nærmere EL *juhu* Til helga begynner aksjelegginga for fullt her i heimen ;) Denne runden må jeg teste etter EL, for har ingen planer om å gå glipp av denne pergorunden *smiler*

 

Mannen må kanskje til Svalbard på jobb. Krysser bare fingra for at hvis han må reise at det blir etter at jeg har hatt EL :D

 

Eg og gullet slappe av litt hjemme før vi må reise. Deilig med rolige morninger. Mannen kjørte jentene i barnehagen, vi kjører annen hver dag :) Det har alltid vært bare meg som har kjørt jentene, greit at mannen også blir kjent med barnehagen og folka der *ler*

 

Ikveld skal jeg ut og spise med kusinene mine. Egon idag *nam*

Deilig med den ene kvelden hver måned, bare meg uten unger eller mann :)

Må få kjøpt noen votter til jentene idag. Greit å ha et ekstra par hjemme.

 

Ha en super fin mandag jenter <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres deilig ut med en tur ut med venninner Dossa:)

Kos deg i dag!

 

Jeg skal treffe ei venninne stil lunch i dag, så det blir nok veldig koselig :)

 

vektrapportering var jo ikke noe å snakke om. 0kg ned, 0kg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Lilleblomst :) jeg nyter de gangene jeg er ute alene *smiler*

Du må også kose deg på lunsjen idag med venninna di :)

 

Da har jeg tatt siste pergo pille. Nå krysser jeg fingra for at jeg får en positiv test denne gangen *smiler*

Har sååå lyst til at din spådom skal gå i oppfyllelse Lilleblomst ;)

 

Vektrappotering her er lik Lilleblomst sin ; 0 kg ned og 0 kg opp!

 

Har kommet meg på jobben og nå må jeg spise litt frokost før første time begynner *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2012 så langt suger!

 

Skal til gyn i dag og selvsagt dukket mensen opp i morges..åh, jeg hater den dumme kroppen min :(

 

Vektrapport: Har gått opp 100 g siden forrige uke, sikkert fordi jeg holder på vann pga mensen, men fan heller! 2 cm OPP rundt magen, men 21 cm ned over hele kroppen, mensen suger!!

 

Jeg er sint i dag, sånn i tilfelle dere ikke plukket det opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Leahmor ;) jeg har full forståelse for at du er sint og sur idag :) denne tanta kunne da jaggu ha holdt seg vekke idag siden du skal til gyn *arg*

Men det kommer til å gå så¨fint idag, ikke bry deg om at du har tantebesøk, de har sett det meste *hihi*

 

Skal du teste etter EL i neste runde Leah?

Eller kjenner du EL så godt på kroppen at det ikke er nødvendig?

 

Jeg skulle ønske jeg kjente noe som helst *uff* Så jeg får jo bare teste. Vil ikke miste EL denne runden, nå skal jeg bli gravid for pokker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker nr 3, du skulle ut og kjØpe test idag :) jeg er skikkelig spent på hva resultatet blir. Krysser fingra for at du får se to streker :) :)

Spratt du ut av sofaen da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere gullfisker:) ser det ern ny tråd, så bra!

jeg har kosa meg masse hos venninna mi i helga og gledet meg over tanken på at jeg har en ny liten spire som forhåpentligvis vokser og gror seg sterk nok til å komme ut i september!:) kjøpte en søt liten sparkebukse på torsdag som skal pakkes inn sammen med en liten smokk og en g-test og gis til sambo når han kommer hjem! så har fortsatt ikke sakt noe til han :P

 

Har dere hatt en fin helg da? ønsker alel en fin ny arbeidsuke!

 

jeg komemr jo ikke til å bli med på den vekt greia nå, men har planer om å ikek gå opp noe nå i 1.tri hvertfall..for da tror jeg at jeg skal komme likt ut som forigje gang.

klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Enda en fridag. Kjenner at tiden står helt stille fort iden.

Håper tiden flyr litt. Kjenner at hormonene er godt i gang. Har bokstaveligtalt ikke gjort en eneste ting i helgen. Vært trøtt og ikke minst slapp!

 

Idag kjenner jeg meg ganske hormonell. Sitter og ser på ekstrem opppussing, og her sitter jeg med tårer i øynene (pleier ikke å gråte av den serien).

 

Men gud så herlig å være gravid!!! Helt utrolig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy og Hali :) tenk at dere har en liten spire i magen deres *smiler* Den fantastiske boblen dere er i nå, vil jeg også joine :) Nyt at dere er gravide og kos dere masse *smiler*

 

Tessy, jeg hadde nok også kjøpt noe til den lille *hehe*

Mannen din kommer til å hoppe i taket når han åpner gaven du skal gi til han *smiler* Synes du er flink som ikke har sagt noe til manne din jeg. Veit ikke om jeg hadde klart å holde på det så lenge som deg :)

 

Nå er det matpause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali: er helt skutt etter helga selv, var heldig som ble vartet opp av snille venninna mi. Hun hadde lyst å by meg på vin men jeg måtte takke pent nei og da skjønte hun hvorfor. Men vet at hun ikke er typen som sier noe videre da hun har mistet hele 3 ganger før (har nå ei lita snudde på to år da) så nå er det mamma og hun som vet...:P men kjenner jeg er sliten om dagen, ellers har jeg ingen symptomer, og glemmer det knapt innimellom..hehe. har du andre symptomer da...har ingen jeg...men luktesansen er forsterket da. Stikker av og til i puppene...

 

Dossa: du skal joine oss veldig snart vennen!! Skal bli din tur snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter! Då er eg tilbake på nett etter flott hyttetur :) Formen er fremdlees laber og eg har også blitt forkjølt. MEn er glad for å vera gravid, og spent på ultralyd neste torsdag.

 

Eg vog meg i går, og har iallefall ikkje gått ned meir enn ein ahlv kilo. Det er jo ingenting. Litt overraska for eg går alltid ned i vekt når eg kuttar snop. Men så går eg jo ikkje på do noko særlig lenger, og magen er jo ekstremt oppblåst. Bra eg ikkje har gått opp iallefall. Håpar å halda meg på dette ut 1. trimester. og aller heslt ned et par kilo.

 

Dossa, enig med desse andre go-jentene: Snart er det din tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille jenter :) Jeg krysser fingra for at jeg den 6. februar kan få lov til å luske meg inn til 1. trimester *smiler*

 

Jeg skjønner at dere blir sliten. Jenter dere må huske på å ta det med ro, for dere bærer på noe kjempe verdifullt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg gått opp 1 kg fra sist jeg veide meg, akkurat som forventet. Men er i gang igjen nå! Var på trening idag, godt og komme i gang..

 

Her tok vi det rolig på mårran. Ilyas vekka meg, og kom og la seg i senga med meg. Deilig!!! Så sto vi opp, så på tv og slappa av. Så kom jeg plutselig på at det er jo mandag og Ilyas skal i barnehagen! HAHA!! Spurte om han ville være hjemme heller, men det ville han ikke, så da måtte vi spise frokost og gjøre oss klare... Var i bhg til 10.10.

 

Da jeg kom hjem fra trening sovna jeg på sofaen, så enda ligger klesvasken i vaskemaskinen og oppvaskmaskinen er full.. Er så sliten og trøtt for tiden (er ikke gravid, enda ihvertfall) så var deilig å sove litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...