Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Mye og kommentere her, men Tessy! Synes det var riktig å fortelle det når han var så lei seg. Og når du så at det hjalp, så er det jo verdt det ;)

 

Verpesyk: God bedring

 

Cornflake: Sender deg en stooooooooor klem! Også håper jeg du klarer å komme deg ut av kjelleren etterhvert. Er jo kjempe leit at du fikk den beskjeden, men samtidig så er det ikke over og ut, og nå får du all verdens beste oppfølging når du blir gravid igjen! :)

 

Vet ikke om jeg har sagt det, men velkommen til bolla Tjo Hei! Jeg bor i Askim.

 

Oppe tidlig idag, tidligvakt. Sovna ikke før kl 4 i natt, så er LITT trøtt nå. Typisk at Ilyas også sov dårlig i natt, men vi er begge oppe og klare for en ny dag, selvom vi begge aller helst ville ligge i senga og sovet lenger!! :)

 

Jeg hadde siste mens 16. november, og hadde EL forrige uke, men måtte allikevel ta en test. Blenda hvit, som forventet. Men jeg bare MåTTE!! Skummelt å ha tester liggende merker jeg. Men nå skal jeg klare og vente helt til mandag neste uke. Da er jeg ca 8/10 dpo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter :)

 

En ny dag og jeg er en dag nærmere EL *juhu*

Har en god følelse av at det kan klaffe denne gangen *smiler* Må innrømme at det er litt deilig å ha den følelsen, også kjenner jeg en indre ro i kroppen og til sinns :)

 

Jeg veit jo at blir det bom denne gangen også så må jeg bare brette opp arma og gå løs på en ny runde. Før eller seinere blir det min tur :)

 

Hali, deilig at du kjenner symptomer. Skjønner du er litt redd for at det skal gå galt, men det gjør ikke det snuppa :) Spiren klorer seg godt fast, for det har jeg bestemt så det så *smiler*

 

Tida flyr, må løpe til timen.

Skravles mer etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAGSBARN

 

Mandagsbarn får vakre øyne.

Tirsdagsbarn blir lett på tå.

Onsdagsbarn får perletårer.

Torsdagsbarn får langt å gå.

Fredagsbarn gjør alle glade.

Lørdagsbarn blir sjelden trett.

Søndagsbarn får største gaven,

alle dyder under ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To luker i himlen

Tekst: André Bjerke

 

Det største mysterium er ikke mer

enn det: at en ørliten kropp

er våknet til jorden. Den nyfødte ser.

To luker i himlen går opp.

 

Selv fem-trinns-raketter og kjernefysikk

blir puslingers puslespill

når det nyfødte barn med et eneste blikk

beviser at Gud er til.

 

3angels.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Renate: Jeg også syns det er skummelt å ha tester liggende, klarer ikke å la være å teste hvis jeg vet at de er der :P Men nå blir det jo noen uker til neste gang da. Kan tenke meg du er trøtt i dag ja, det var ikke mye søvn du fikk!

 

Dossa: Håper virkelig det klaffer for deg denne gangen, så slipper du å ta dobbel pergo, men det er jo likevel greit å vite at du har muligheten hvis det blir en ny pp :)

 

lillebloms: Fine dikt, Leah er mandagsbarn hun :)

 

I dag skal jeg til legen å snakke om de andre legetimene jeg har vært til den siste uka :P Gleder meg sånn til denne legetimen er over, da blir det en stund til neste vil jeg tro! Hater å ha legetimer :P

 

Nå skal jeg trene litt, spise frokost og dusje før jeg skal til legen, har time kl.13 så bør klare å få gjort såpass før den tid :P

 

Cornflake: Sender deg en god klem! Vet at det er vanskelig å komme seg opp av kjellern, du får ta den tiden du trenger..vi er er uansett :) Har dere en plan for hva som skal skje framover? Sa legen noe om det? Håper ikke ventetiden blir så lang, man vil jo så gjerne komme i gang Nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter:)

 

jeg er trøttesen om dagen og har så såre nipler at *auauau* men bortsett fra det merker jeg lite til dette...nei vent, soppinfeksjon i underlivet er på full tur tilbake...æsj og uff! håper ikke jeg blir like plaga med det denne gangen, men det lover ikke så bra..:S

men pytt sann, det er jo bare småtterier, jeg har da mer tæl enn som så! hehehe og en ting er sikkert, tæl det har alle sammen her inne!! dere er sterke mennesker alle sammen, gla jeg kan skravle og få tiden til å gå med dere! *smiler*

 

I dag har jeg litt rydde, vaske, fikse hjemmedag, svigers kommer på middag og jeg skal lage hjemmelagede kjøttkaker i brun saus og sjokolademouse til dessert:)

 

Lillebomst: så fine dikt:) Simone er onsdagsbarn hun, og pærletårer det har hun nok av...;) hihi stakkars lille, jeg merker at hjørnetennene hennes er på vei og jeg tror hun plages litt fordi hun har vært en del suttrete og våkner litt om natten og sånn nå, jeg har sett at en av de straks er på vei gjennom!

 

Leah: lykke til med trening og legetime:)

 

Dossa: vi må satse på at det klaffer for dere nå!:) når har du el?? du skal ha for at du er så positiv vennen, det er stor respekt i det sltså!!:)

 

det skravles så jeg ikke helt klarer henge med her om dagen:P koselig det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da våknet eg !! Hihi sånn er det å ikke ha barn ;)

 

I går når eg sko legge meg så kom det rødt på papiret... Kjedelig at tanta komme men det har ikke vert noe mer i dag.. Dersom tanta kommer i dag så har eg hatt en perfekt syklus .. Tanta på dag 28 og ingen spotting... Men tiden vil vise..

Håper virkelig den kommer i dag så lenge det ikke har klaffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst, det var to nydelige dikt :)

 

Tessy, så flink og snill du er skal lage mat til svigers :) også så deilig dessert da *smiler* Kan jeg få komme også ;)

Jeg venter EL søndag-mandag, så aksjene skal legges rett før helga og i dagene etterpå *smiler*

Nå skal spiren sitte!!!

Ikke slit deg for mye ut med all jobbinga du vil ha unna gjort.

åååå sopp nedentil er noe dritt. Jeg slet med det i forrige svangerskap. Klør og klør *æsj*

 

Leah, er det bra med deg om dagen? Tenker masse på deg <3

Lykke til hos legen idag, går bra skal du se snuppa *smiler*

 

Nå har jeg fritime *juhu*

Må lese en gang til skjønner jeg, for nå datt jeg rett oppi bollen gitt *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt å sove lenge Metti :) Blir ikke det samme med baby i hus, men gud så herlig det er da *smiler*

Hva skjer nå som tanta kommer, når settes ting igang med deg?

DET er DIN tur neste gang snuppa :)

 

Tessy, du er ikke alene......hahahaha......jeg så det ikke før nå jeg heller at smilefjesa er der de skal være *glliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere nye så har eg slete med spotting opptil 10 dager før mens... Derfor det er så fantastisk når tanta kommer overraskende på.. Men gjenstår jo å se utover dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa jeg skal begynne å ta tabeletter tre ganger til dagen i 12-14 dager før ul.. Deretter hvis alt går bra og embryoene overlever opptiningen så blir det innsett ca på dag 14 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke lenge til, Metti :) Du rekker fint å få til en 2012-baby :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test idag. Fire dager over ikm:(

Det var litt annerledes idag da jeg tok testen enn tidligere. Hør: streken i kontrollvinduet tok laang tid før den kom. Den pleier å komme rastk til syne hver gang.

Jeg har kjøpt en ny dobbel- test, men venter med å ta en ny test før imorgen tidlig.

Kjedelig.. men tanta har fortsatt ikke kommet ivertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Metti :) :) Vi skal alle sammen i bollen krysse fingra for at dine eskimoer overlever opptiningen *smiler*

Du vil før 2012 er over holde ditt mirakel i armene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker nr 3, så trist med en negativ test, men håpet er ikke ute *smiler* Du kan jo være en av de som bare produserer hcg litt seinere enn normalt.

Krysser fingra for at du snart får se to streker :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dikt, Lilleblomst! Jeg har et lite søndagsbarn som ligger og sover søtt på sofaen nå. 39, 5 i feber for en time siden, så jeg gav henne en stikkpille. Hadde jo sett for meg en rolig dag på sofaen selv idag, men måtte hente henne i barnehagen i 10- tiden. Får håpe at elendigheten snart er over!

 

Ønsker nr, 3, er du helt sikker på når du hadde EL? Den kan jo kanskje ha vært litt forsinket siden du ikke får utslag enda. Når fikk du utslag med de to andre, husker du det? It ain't over before the fat lady sings, tvi tvi!

 

Metti, nå er det ikke lenge før eskimoene skal settes inn. Det blir spennende! Føler du ellers på deg at tanta kommer idag da? Kanskje det var en festeblødnig du hadde i går?:)

 

Leah, håper det har gått fint hos legen idag!

 

Jeg er 6 DPO idag tror jeg. Har ingen store forventninger, men det hadde jo vært utrolig kjekt med klaff snart. Akkurat idag kjenner jeg at det holder lenge med ett sykt barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dikt, Lilleblomst! Jeg har et lite søndagsbarn som ligger og sover søtt på sofaen nå. 39, 5 i feber for en time siden, så jeg gav henne en stikkpille. Hadde jo sett for meg en rolig dag på sofaen selv idag, men måtte hente henne i barnehagen i 10- tiden. Får håpe at elendigheten snart er over!

 

ønsker nr, 3, er du helt sikker på når du hadde EL? Den kan jo kanskje ha vært litt forsinket siden du ikke får utslag enda. Når fikk du utslag med de to andre, husker du det? It ain't over before the fat lady sings, tvi tvi!

 

Metti, nå er det ikke lenge før eskimoene skal settes inn. Det blir spennende! Føler du ellers på deg at tanta kommer idag da? Kanskje det var en festeblødnig du hadde i går? :)

 

Leah, håper det har gått fint hos legen idag!

 

Jeg er 6 DPO idag tror jeg. Har ingen store forventninger, men det hadde jo vært utrolig kjekt med klaff snart. Akkurat idag kjenner jeg at det holder lenge med ett sykt barn ;)

Så fine dikt, Lilleblomst! Jeg har et lite søndagsbarn som ligger og sover søtt på sofaen nå. 39, 5 i feber for en time siden, så jeg gav henne en stikkpille. Hadde jo sett for meg en rolig dag på sofaen selv idag, men måtte hente henne i barnehagen i 10- tiden. Får håpe at elendigheten snart er over!

 

ønsker nr, 3, er du helt sikker på når du hadde EL? Den kan jo kanskje ha vært litt forsinket siden du ikke får utslag enda. Når fikk du utslag med de to andre, husker du det? It ain't over before the fat lady sings, tvi tvi!

 

Metti, nå er det ikke lenge før eskimoene skal settes inn. Det blir spennende! Føler du ellers på deg at tanta kommer idag da? Kanskje det var en festeblødnig du hadde i går? :)

 

Leah, håper det har gått fint hos legen idag!

 

Jeg er 6 DPO idag tror jeg. Har ingen store forventninger, men det hadde jo vært utrolig kjekt med klaff snart. Akkurat idag kjenner jeg at det holder lenge med ett sykt barn ;)

Hei:) Joda, jeg tok ClearBlue sin EL-test den 30.des og der var det et stort smileansikt. Så tok jeg 1.jan. og der var det ikke noe smileansikt.. altså EL over for den gang.

Og så er det slik at jeg aldri har vondt eller har noen mens-symptomer, den bare er der liksom;) mens når det gjelder EL så har jeg like vondt som mange andre har mens-vondt. For å si det slik: jeg kjenner det når jeg har det! :D

Men, det kan jo være at jeg produserer hcg sent.. som Dossa:) sier. Eller så har det rett og slett ikke klaffet enda, og mensen er rett rundt hjørnet. Kunne vært greit å få en avklaring snart ivertfall kjenner jeg;)

 

Uansett.. ny test imorgen tidlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg Metti. Får håpe det setter igang for fullt slik at du kan fokusere på dine eskimoer som skal settes inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja kanskje men kjenner mensen vondt i ryggen... Har aldri opplevd slike blødninger uten å spotte i mellomtiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var middagsbesøket over...tror svigers likte maten:) fikk i allefall skryt...hihi

 

Dossa: det ble rester!, så det er bare å komme på besøk altså:) jeg trenger selskap!

 

Er så spennende med eskimoene dine Metti!!! Jeg skal krysse alt jeg har for at det skal gå bra:):):)

 

Verpesyk: stakkars tuppa deres...ikke greit å være syk!! Hvem vet kanskje det har klaffet for dere nå, det ville vært skikkelig stas!!!:):):)

 

Jeg vil virkelig at det skal klaffe for alle nå!! Tenker så på dere som sliter ennå, også tenker jeg på dere som har fått spirer som bekymrer dere mye og har hatt flere sa osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...